Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb morgen ook een echo ;)

2. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Yess ik ben 12 weken :D

Morgen de nekplooimeting ben benieuwt hoe dat allemaal gaat
    en moet je trouwens nog veel drinken voor die tijd .. weet het niet meer ze hebben me er wel wat over gezegt

liefs Maria

3. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    zo ff bijlezen:

Funnyme: wat vervelend van je bloedverlies, gelukkig dat het met de baby goed is! moet het stolsel van zelf weg gaan?
    Mooie buikjes meid!

lynette84: rot dat je zo vervelend voelt meid! heel herkenbaar bij mijn eerste zwangerschap. Hoe was het bij de dokter?

channes: Fijn dat alles oke is meid!

alle meiden die de 12 weken zijn gepaseerd gefeliciteerd! veder weet ik het niet meer ;)

Owjah, ik had idd een heel andere reacties verwacht, omdat het bij de eerst niet echt een succes was, mijn zusje was er ook die ging der al voor zitten zag de bui ook al hangen maar gelukkig viel he mee. echt ben zo opgelucht!

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Haa,

Zo heel wat bij gelezen en nu weet ik niets meer :D
    hihi iemand vroeg wanneer ik op vakantie ga: 12 sept, dus nog 2 weekjes.

Verder gelukkig nog geen vervelende reacties ofzo gehad, daar ik ook 'pas' 22 jaar ben. Mn vriend is 35, dus dat maakt het dat mensen het toch ook weer wel verwacht hadden.
    Maar tot nu toe alleen echt hele leuke reacties. Wel enkele keren een: "was het gepland?" maar ach.. nieuwsgierige mensen.
    Ohja, en de vraag of het natuurlijk is of door ivf, aangezien het er 2 zijn haha. maar die vraag snap ik wel heel goed.

Waar ik minder blij mee ben, is dat er mensen nú al aan mijn buik zitten!! Hoe moet dat als ik dadelijk ook werkelijk een buik krijg?! Echt...zoooo irritant van die mensen die denken over je buik te moeten wrijven??? Volgens mij ga ik me daar de komende 7 maanden nog vaak aan ergeren!

Verder qua cadeautjes hebben we een heel leuk boek gekregen: het meerlingenboek. Met super veel handige tips en info, erg leuk! :D
    En 2 dagboeken om bij te houden hihi.
    Verer nog niet veel bezoek gehad ofzo.

Nou... dat was lekker ego verder, maar goed.

Meiden met de echo veeeeel plezier morgen!!

5. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hee lieve meiden,

Alles bijgelezen maar ik ben het weer een beetje kwijt... :S
    Iedereen die morgen een echo heeft, veel succes en plezier!!
    Wij zijn gisteren wezen winkelen en heb heerlijke positiebroeken gekocht. Ik ga gelijk even een foto uploaden. Het is nu zoooo duidelijk nu durf ik het wel ;)

Ik kom snel weer even bijkletsen en reageren maar moet nu op verjaardagsvisite :(

Liefs en Knuffel Lara

6. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
  7. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Bekijk bijlage 12527

Zo, ook een totaalplaatje... ;) Lieve meiden, fijne avond. Ik kom morgen iets uitgebreider op alles reageren.

Sorry voor m'n spams.... maar ik ben zo vre se lijk trots op m'n buik. Hahaha, had dit gevoel echt nóóit verwacht!!

Kus Lara

8. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    lara: leuk totaal plaatje hoor! ook een jonge meid! (net als ik)

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy meiden

dianne fijn dat je moeder blij was!!!maar hoe bedoel je:je zus ging ervoor zitten?nou igg fijn dat het allemaal meeviel!!

lara wauw meid wat een mooie foto!je mag idd trots zijn op je buikje hoor!!!!ik vind t ook geweldig, kan niet wachten tot ie echt groter word haha.

iedereen morgen met een echo veel plezier!!!

oja sommige vroegen waar ik heen ging volgende week, wij gaan naar kroatie!!dat krijgen we cadeau van mijn zus en haar vriend!!heerlijk, dat word genieten!!

is er misschien iemand die in die week wanneer er belangrijke dingen/nieuwtjes zijn mijn daarover een pb wil sturen?zodat ik na de vakantie ff me pb's kan lezen en weer op de hoogte ben?

xxx

10. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ano: heel verhaal bij mijn vorige zwangerschap is nogal verkeerd gevallen, vandaar ook dat me zus er even voor ging zitten. die was bang voor haar reactie.

11. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :( probeer de agende te quoten maar dat lukt niet (van mezelf, ligt het daaraan??) wilde kleintje er ook nog bijzetten.

@lara, mooie buik hoor, daar mag je zeker trots op zijn.

@lindavnr. ik zou een buikband kopen met: AFBLIJVEN of DON'T TOUCH heel groot erop:D misschien dat dat werkt.
    ik vond het altijd heel vreemd dat mensen ineens aan mijn buik zaten, schrok er bijna elke keer weer van en dacht dan: waarom kom je aan me?? maar toen bedacht ik me dat ik zwanger was:D niet zo heel veel mensen zaten aan mijn buik.
    mijn jongste neefje (toen bijna 3) ging wel door mijn navel naar de baby kijken hahahaha:)

ik heb vorige keer ook een buikband laten maken met: pas op zwenkt uit;) die kon ik op het eind wel aan. (heb hem dit jaar met carnaval aangehad, maar dan de tekst op mijn kont;))

12. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    agenda voor morgen:

31 augustus - Alies05: vk
    31 augustus - Floor20: 1e echo
    31 augustus - Maria0: echo/nekplooimeting
    31 augustus - Brenjomi: 2de echo
    31 augustus - Linda : 2de echo
    31 augustus - Wendysunny: 2de echo
    31 augustus - Eliesah: 1e echo
    31 augustus - Kleintje: echo

hopelijk lukt het nu wel? heb kleintje erbij gezet.

13. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Zo, dat is een hele lijst. Dames, veel plezier morgen. En laat ons niet te lang in spanning he. :D

Lara, mooi buikje heb je al.

Dianne, gelukkig vond je moeder het leuk. Nu kan je lekker gaan genieten.:)

Lindavnr, gewoon diegene terug aaien. Moet je zien hoe snel ze ophouden. ;)

14. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D stroopie dat is een goeie, terug aaien. denk dat ze het daarna dan ook wel laten:D

ik moet eerst de hele dag werken ppff (geen zin in) en dan eerst naar mijn zus, daar eten en naar knokke. ben zo benieuwd. hopelijk loopt het niet al te veel uit? ik laat het morgenavond weten.

alvast weltrusten dames

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Echo dames succes morgen :)

Ik zelf heb morgen eerst een fotoshoot... Daarna relaxen en pas om 16.30 een echo via het echobureau maar ach het is hopelijk het wachten waard ;)

16. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Lara, Leuk een gezicht bij een naam!!!:D Hele mooie buik al!!

Dianne, Fijn dat je moeders reactie meeviel!!

Ano, Lekker bijna op vakantie!! Ga je komende week al weg? Want dan lukt het me niet goed om alles voor je door te pb-en, vanaf die week erna moet wel lukken!

Meiden die morgen ook een echo hebben, veel plezier!!!!

17. sylviaf

sylviaf Nieuw lid

30 aug 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey hallo ik ben hier nieuw
    ik ben nog volop aan het uitvogelen hoe alles werkt
    groetjes sylvia

18. sylviaf

sylviaf Nieuw lid

30 aug 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
  19. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    He meiden,

Wat veel echo's morgen zeg! Veel succes allemaal.

Heb nog maar 1 rare reactie gehad op hyves, een privebericht van een kennis, schreef 'jullie kunnen er ook geen genoeg van krijgen, sterkte' nou ja dacht ik, dus ik direct bericht terug, Sterkte?? Wij zijn er heel blij mee hoor!! en toen heb ik hem verwijderd als vriend, haha. Rare mensen.

Heb trouwens al veel kaartjes gehad, had ik niet verwacht met een 4e, meestal met een 1e is het geweldig, en de volgenden zijn al gewoon.

Liefs Moons

20. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    welkom sylviaf, je banner is niet goed gegaan!

Deel Deze Pagina