Hey meiden! Even mobiel, vanaf vakantie! Drukke echodag morgen, had t onthouden! Veel plezier allemaal en geniet ervan!! Xxx Sue
ja hier ook al met namen bezig..zo moeilijk... buikie begint ook aardig te komen nu ,misselijkheid word minder naar mijn idee,mijn kleintje is nu 13 maanden maar kreeg ook veel de vraag of t gepland was?...ja dus!!!!! meiden veel plezier met de echo vandaag...
wat lief dat je avanf de vakantie evn komt sue! alle meiden met echo vandaag: succes!!! ik kon gisteren zelfs eerst niet slapen...erg he?? spannnend om 10:45 gaan we die kant op... 11 uur echo moet je bij de 2e zw schap ook bloedprikken?
Goeiemorgen! Sue wat ben je ook een lieverd!!! Wendy, Ja ook bij de tweede moet je weer bloedprikken!!
Heeey meiden, @Lara: wat al een mooie buik.Die mag zeker gezien worden!! Ja , volg het effe niet meer, maar is het je eerste kindje? en zwanger van 1 of van 2? @rest: Vele van ons gaan zich verdedigen tegenover anderen. merk het zelf ook. Was 23 toen ik de eerste kreeg en nu 26 nu ik nr 2 krijg. Kreeg altijd te horen ,was het wel gepland,of oww wat jong nog wat zonde van je leven. Ik heb me steeds verdedigd, maar nu ben ik er trots op. Er zijn zat mensen die kinderen willen en ze niet mogen krijgen.Dat is toch erg zat. Maar wel realistisch. kinderen krijgen is niet vanzelfsprekend, het is een wonder. En of je ze nu snel achter elkaar wil, of een lange tijd er tussen, 1,2,3 of 10 kinderen wil, het is je eigen leven. zooo, wilde ik effe kwijt. @hier: bloedverlies is gestopt, mag weer vanalles gaan opbouwen.Maar echt de gerustheid en het lekker gaan genieten gevoel is er nog niet. buikfoto maken we vanavond. groetjes sjaantje
Dankjewel voor de lieve reacties! Meiden wat een lange lijst echo's voor vandaag!! Spannend zeg, ik hoop op 7 prachtige uitslagen! @Beroerd zijn, vorige week toch een hoop meiden die zich niet lekker voelden hé!! Iedereen ondertussen weer een beetje opgeknapt? @Kleintje, hormonen al weer een beetje onder controle? Vooral niet schuldig voelen hoor, iedereen begrijpt waardoor het komt! @Lynette, voel je je al beter? In ieder geval beterschap!! @Channie, wat vervelend dat je daar reacties op krijgt. Probeer zoveel mogelijk te genieten en die mensen gewoon te laten praten! Maar ik kan me voorstelen dat dat soms best lastig is, vooral als de hormonen lekker razen. @Jongen/meisje, heel raar, Bart en ik denken allebei een jongen maar als ik aan de beeb denk of erover droom dan is het een meisje... Ben erg benieuwd! 15 oktober weten we het hopelijk!! @Eliesah, hahaha dat herken ik wel ja!! Toen die vrouw van MvM kwam was ik ook heel bang dat het een negatieve zw test zou zijn, terwijl ik zelf al 4 positieve had gehad!! @Namen, meisjesnaam hebben we!! Jongensnaam is nog een discussiepuntje... @Ano, hele fijne vakantie!! @Dianne, wat ontzettend fijn dat je moeder zo reageerde, ben echt blij voor je! Ga straks weer even verder Liefs Lara
Heb net afspraak voor 20 weken echo gemaakt, mag 20 oktober om 13.00 uur!! Ben dan 20 week en 3 dagen. Duurt nog zo lang! Liefs Moons
Ha meiden, hier alles wel goed.. druk weekend gehad en daar ben ik nu weer moe van. Dus hopelijk kom ik mn werkweek een beetje goed door. Meiden heel veel plezier met de echo's en we horen graag van jullie!!
hey meiden floor wat lief dat jij jezelf aanbied!ik ga vrijdag wegen kom die week erna zaterdags terug!als je t de eerste dagen niet red is niet erg hoor, vind t allang lief!!maar anders moet ik na de vakantie vragen wat er is gebeurd en meestal weet niemand dat dan meer haha. meiden met een echo vandaag heeeeeel veel plezier!! sjaantje fijn dat het bloeden helemaa over is!en ook al is t moelijk, toch proberen te genieten hoor!!! heb me vandaag ziek gemeld, heb vanacht wel 1,5 uur bij elkaar op de wc gezeten pffffff, denk een buikgriepje of iets dergelijks, tis nu over maar toch ben lekker thuis gebleven!
oja over de reacties, ik heb gelukkig alleen leuke reacties gehad, wat ik wel 'jammer' vind is dat ik soms merk dat mensen denk nou die was direct de eerste maand na t trouwen al zwanger, ach ja tis een gezonde meid dan gaat dat allemaal heel vlot.....dan denk ik je moest eens weten, ben 2mk verder en zwanger mbv hormoonpillen maar goed....laat de meeste maar in die waan.... ow, zaterdag met de verjaardag van me man had ik alle cadeautjes bij elkaar op me tafeltje gezet, dit zijn dus al onze cadeautjes tot nu toe, errugg leuk haha Bekijk bijlage 12645
Hoi meiden, Wij zijn terug en alles was goed!!! het was zo gaaf, we zagen al echt de beentjes en armen bewegen, 1tje was echt super druk hihi. Nu zijn er afspraken gepland met in week 14 & 18 en de 20-weken echo staat ook ingepland. Bloeddruk, uitslagen bloed en urine waren ook goed en ik mocht toch weer tijdelijk stoppen met de ijzertabletten omdat mijn eigen HB de vorige keer al super was. We zijn echt super blij!!!
linda gefeloiciteerd meid heerlijk, geniet er lekker van!!!! hoop vandaag nog veel meer goeie echo's!!!!
Super Linda!! Fijn dat alles helemaal prima was en je eigen hb waarde ook Die is bij mij tot nu toe ook nog elke keer gewoon goed van mezelf Plaats je gauw een echo foto?? Ben heel benieuwd!! Fijn dat er ook weer 3 echo's gepland zijn!
Even vergeten denk ik: Zitten ze bij jou in 2 vruchtzakjes en beide een eigen placenta? of hoe zitten ze erbij hihi
heb net de echo gehad.... de kleine was beweeglijk en zwaaide zelfs naar ons. heb 3 foto's gekregen..... zo mooi!! ben helemaal verliefd. ben nu 8 weken en 6 dagen morgen dus 9 weken. Ik ben 6 april uitgerekend Ik sluit me bij deze echt aan bij de april mama's en ga dus weg bij de maart mama's.... tja helaas.. maar ik kom nog wel bij maart loeren hoor ------------------ leuke foto anoniempje... jullie zijn al goed verwend voor de kleine! linda super he zo'n echo!!!
ja klopt twee aparte vruchtzakjes en dus straks ook twee placenta's (of zitten die placenta's er nu al?).
linda die placenta's zitten er nu al als het goed is!die zijn er vanaf een week of 9. wendy fijn dat alles goed was!jammer dat je hier weggaat, maar een goeie zwangerschap toegewenst!! xxx
Wendy, Super te horen dat het goed was! Jammer dat je naar de aprilmama's gaat! Laat je af en toe nog wel ff weten hoe het met je gaat?? Linda, Heerlijk, ook een goede echo!! Ano, Ohh wat zijn jullie al lekker verwend!! Vanaf vrijdag zal ik mn best gaan doen de belangrijkste dingen naar je te pb-en! Nog 1 1/2 uur hahaha!!!! Ga zo even wat eten met manlief in de stad en dan door voor de echo! Hoewel ik helemaal geen zenuwpees ben ofzo blijft dit natuurlijk spannend!!! Heb vannacht gelukkig ook prima kunnen slapen. Maar nu het zo dicht bij komt is het toch wel errug spannend