Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ik ben 26, tis maar net wat je jong vind hahahaha.

ben benieuwd naar brenjomi en kleintje, maar das vast ook goed nieuws!!

heb lekker lasagne maar me kaak is nog verdoofd pffff, kan zo helemaal niet eten

2. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ow wat was ik zenuwachtig vanmiddag voor de echo..
    Maar het hartje klopte en alles is helemaal goed met ons kindje!
    Ow we zijn zo blij, kunnen alleen maar naar de foto staren hahaha..
    Nu al helemaal verliefd! :D
    Pff wat was dat toch een opluchting zeg..
    Morgen voor het eerst weer werken na 4 weken thuis zitten, ben benieuwd haha!
    Iedereen met een goede echo, gefeliciteerd!
    Gelukkig alleen maar goed nieuws! (toch?, hihi heb nog niet alles terug gelezen)
    Fijn avond allemaal, xx

3. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ano: dan ben je toch nog jong? ik was benieuwd of er nog meiden bij zitten van mijn leeftijd? 21 ben ik, is mijn tweede kindje..

4. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    trouwens, ik rattel weer door. fijn dat de echo's goed waren meiden!!!

5. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    @ Channes & Anoniem: hebben jullie voor of na de echo bloed laten prikken toen jullie de combi-test deden? Aangezien ik pas aan het eind van de middag de echo heb weet ik niet of ze het redden met daarna bloed prikken en de uitslag....ik ga denk ik morgen maar even bellen hoe het precies zit, dan ga ik eventueel een dag eerder al bloed laten prikken!

Fijn te horen dat alle echo's mooi zijn! Ik ben benieuwd naar de onze a.s. vrijdag! :) Spannend hoor!

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    starfish ik heb al 2 weken voor de echo bloed laten prikken!!!ik zou dan idd even bellen hoe ze bij jullie te werk gaan.

eliesah gefeliciteerd meid heerlijk!!!

dianne ehh er zijn volgens mij wel meer meiden begin 20, ik vole me nu onderdehand oud met me 26 ahahha.
    channie is volgens mij 20 en ook zwanger van haar 2e kindje.

xxx

7. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Wat is de hyves :)
    En blijft die ook op anoniem?

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    floor de hyves staat nu helemaal op anoniem, of dat ook zo blijft weet ik niet.
    ehh ik ben er lid van maar hij staat in me favorieten, zal ff kijken of ik vanaf daar de link kan kopieren, anders moet je ff ene paar pagina's terug kijken, hij staat bij sommige onderaan in het onderschrift

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
  10. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Dankje Ano!!

Ik had een paar pagina's terug gekeken, maar zag hem nergens staan...kan ook heeel erg goed aan mezelf liggen haha

Ik heb toestemming gevraagd dus als het goed is kunnen jullie me daar binnenkort vinden :D

Nu ga ik lekker in bad! Tot later!

11. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Floor ik heb je geaccepteerd op de hyvespagina.:)

12. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dag dames,
    hier slecht nieuws. het kindje was niet meer gegroeid, de dooierzak was heel groot en het hartje klopte ook niet meer. het is een chromosonale (of hoe heet dat) afwijking.
    baal echt ontzettend, maar had er zomaar al een voorgevoel van. omdat ik al anderhalve week korter was. wat volgens mij echt niet kon, ik denk zelf dat het kindje dan al te klein was. volgens de gyn. was het niet lang na de eerste echo gestopt.
    nu moet ik afwachten. er zat al bloed rond zei de gyn, dus het zal waarschijnlijk niet lang meer duren, het moet wel binnen 2weken weg zijn. ik moet ook nog even langs om te kijken of alles weg is. de gyn zelf was heel meelevend en vond het zelf ook heel erg. dat vond ik erg fijn.

vriend was ook heel zielig, baal zo dat hij zo ver weg zit. voor mezelf maar ook voor hem, hij zit daar helemaal alleen.
    het vreemde is dat ik er al een voorgevoel over had, ik had voor mijn verjaardag vorige week een grote bos rozen gehad van mijn vriend 27 25 voor mijn verjaardag en 1 voor leah en 1 voor de nieuwe baby. gisteravond ging ik ze vers water geven en nog een schuin afsnijden en er was er 1 die al helemaal aan het verwelken was. zei al tegen mijn vriend: als het maar niet die voor de niewe baby was......

ik schrijf het even koel op, maar dat is nu even mijn overlevingsmechanisme. ik lees straks de rest van jullie

13. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ah nee Brenjomi. Wat erg! :( Heel veel sterkte!

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    OH nee Brenjomi... Heel veel sterkte!!!

15. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    jeej sterkte meis........

Hier ook nog iemand van 22 jaar hoor!Maar het is wel m'n 1ste

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jeetje brenjomi, wat ontzettend klote.... :(
    heel erg veel sterkte gewenst. Zucht, wat rot dat je vriend nu zo ver weg is en niet bij jou kan zijn..hopelijk komt hij gauw terug want jullie hebben elkaar nu nodig..!!
    Wanneer komt hij weer?

@ Dianne: Ook in ben zoals sommige misschien al op hyves gezien hebben nog jong, 22 jaar en zwanger van mijn 1e! :)
    Maar als het goed is wel net 23 als ik beval (eind februari ben ik jarig.. hopelijk zitten de babies er dan nog wel in... als is er ook een hele reeële kans dat ze dan zo ongeveer komen!)

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    brenjomi he wat een kloote nieuws, ook al had je een voorgevoel, het blijft kloote...hele dikke knuffel voor jou en je man!!!

xxx

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    brenjomi he wat vervelend dat je gevoel goed zat. heel veel sterkte komende tijd voor jullie allebij.

knuf

19. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Brenjomi, heel veel sterkte! :(

20. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Hè shit! Na een half uur vrolijk lezen over alle goede echo's, komt er zulk nieuws :( Brenjomi, heel veel sterkte en ik hoop dat je in je omgeving genoeg mensen hebt die je nu kunnen steunen. Wat enorm balen dat je vriend nu zo ver weg zit :(

De meiden met een goede echo: gefeliciteerd en geniet ervan! Zo besef je maar weer wat een wonder het is...

Deel Deze Pagina