@joli, MEt dat boek "help ik hem mijn vrouw zwanger gemaakt" heb ik mijn man duidelijk gemaakt dat ik zwnager ben! Ik had er 2 positieve testen opgeplakt! Hij begreep m eerst niet, hij dacht dat de testen voor de dag erna waren omdat we eigenlijk toen samen zouden gaan testen. MAar ik kon me niet inhoudne zoals gewoonlijk Hij vond het erg leuk! Voor mijn man zijn zoontje hebben we een shirt besteld gisteren met daarop he psssttt..... Op de voorkant) ik word grote broer! (op de rug) Daar verrassen we hem mee en daar kan hij later zijn tantes mee verrassen.
Hoi Germini! Kan gewoon hoor! Ik ben vanaf 28 aug een week weg, was geen probleem. Zouden ze eens een probleem van moeten maken, hihi , iets is beter dan niets! xxx Sue
hey meiden... allereerst nieuwe zwangeren gefeliciteerd !!! @elke : mijn echo is 1 dag eerder gezet... de 14e dus.... oh ja..de site ziet er goed uit !!! ik vind het ook spannend maar heb me nog steeds kunnen inhouden met testen.... heb er nog steeds maar drie gedaan.... hahaha... groetjes
Hoi! Idd mooie site Elke! Mooi gemaakt! Ik voel ook wel wat voor de hyves-pagina hoor! Maar er zullen er een aantal zijn die dat niet hebben denk ik? Oja, ik heb op 3 augustus mijn echo, de tijd weet ik nog niet, die spreken we af tijdens de intake. Ik ben dan 6wk5dg vanwege mijn vorige 2 mk. Ik laat het tegen die tijd wel weten . Nu wordt het allemaal rustig afwachten, meer kan ik niet doen. Ik ben echt hondsmoe, en mijn borsten doen zeer vooral als ik loop en verder heb ik steekjes in mijn schaambot en buik. Heerlijk, zwanger zijn I'm happy! xxx
heyyyy ELKE ja het was zeker mooi op Aruba, ik heb wel foto's maar zet ze hier niet op t forum hoor haha, dan ben ik wel erg herkenbaar haha.me avatar is een kleine van de achter kant, die zal ik wel uitvergroten en in me album zetten.en als je t echt leuk vind, mag je me wel op hyves toevoegen als je dat hebt, daar heb ik wel veel foto's op staan. Mar jullie ook bijan trouwen wauwwww, en dan ben je al over je 3 maanden, das helemaal super!! PEACHE bedankt voor je felicitaties, ik heb 2 jaar terug ook een laserbehandeling gehad, en ben er toen 1,5 jaar afgeweest, maar of dat nou door t laseren kwam????maar goed van jou ook knap dat je er vanaf bent!! twinny wat kloote meid, fijn dat je er zo kalm onder bent, vanaf hier toch een dikke knuff streskip ehh KIEZELSTEENJE haha grapje hoor, last van me borsten heb ik nog niet, vorige keren wel erg gehad, maar niet continu, wel altijd gevoelig maar de ene dag meer als de andere hoor, en dat je niet misselijk bent, wees blij!!!je hoeft niet persee misselijk te zijn hoor. sjaantje nou dat klinkt wel goed hoor, het zal idd gewoon t voreg zijn geweest, meid lekker genieten en over 2 weekjes weer lekker een echo!! chantal84 gefeliciteerd!!mag ik vragen waarom je zo vroeg een echo hebt?? deke meid dat hebben heel veel hoor, dat pessimisme, had ik de eerste zwangerschap ook gewoon, me vriend kon daar toen wel s boos over worden, dus heb mezelf nu ook voorgenomen dat ik me negatieve gedachten maar zo veel mogelijk voor me hou, wamnt hij hoort dat soort dingen liever niet haha. maar mag ik vragen wat voor onderzoek je dan krijgt? marloes bedankt voor je lieve woorden!!!hoop het ook heel hard!!!jij gefeliciteerd met je zoon!!!!geniet er lekker van! Over HYVES ik vind het een leuk ideej, hadden we bij juni mama's ook, is idd wel leuk om een gezicht bij de namen te zien.had er ook al aa gedacht maar dacht dat t misschien te snel was....maar ik zeg dus doen!!!!en wie t leuk vind meld zich aan en anders niet!!maar dan moet ie idd wel op onzichtbaar, want niemand mag nog iets weten van me zwschap!! hier alles goed, heb helemaal nergens last van, weet eigenlijk ook helemaal niet meer hoe ik me nou voel, klinkt misschien wazig maar weet t gewoon niet...ik ben er wel heel veel mee bezig, maar maak me niet heel erg druk, ben wel bang dat t mis zal gaan, maar kan me er nog niet heel druk om maken, kant eigenlijk ook niet uitleggen dus ik stop wel anders gaan jullie nog raar over me denken ook haha xxx
Maart 2010 mama's - Hyves.nl Dit is hem als je het wat vind meld je maar aan en zet je forumnaam maar in het bericht accepteer ik je hij staat op ontzichtbaar dus niemand kan het zien.
hoi ik snap het niet echt hoor met die banner er onder 2 jaar terug zat ik bij de september mama`s en toen nergens last van. maar nu ik snap niets meer en gebruik steeds de verkeerde woorden. MOONS jij zat toch ook bij de september mamam`s van 2007???
o daar heb ik de vorige zw zo veel last van gehad, vergeetachtigheid, alles verkeerd begrijpen. toen de eerste 3 maanden om waren begrepen mensen ineens hoe ik zo veranderd kon zijn want dat waren ze niet gewend.
Joepie je moet naar gebruikersinstellingen dan naar handtekening daar moet je een code invoeren dan opslaan
hoe is het met je moons. ik probeer het weer een beetje op te pakken met het forum want na de bevalling van mijn dochter had er geen behoefte meer aan en geen tijd meer voor maar probeer het nu weer een beetje op te pakken want het is toch wel erg gezellig om met elkaar over de dezelfde onderwerp te kunne kletsen.
ben best wel trots op onszelf... we weten al 2,5 dag dat we zwanger zijn en onze ouders weten nog van niks... vorige keer wisten ze het een dag na ons aan (was doodziek) wil ze nu eigenlijk het leed tot het afwachten van de eerste echo besparen (als ik tenminste niet weer zo ziek word)
owja dan ist wel handig als we een bepaald topicje op die hyves openen , niet bijd e krabbels, maar ergens zo overzichtje,waarin iedereen even kan zeggen wie die op zwpagina is zeg maar