Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hier zei de echoscopiste dat ze het ging proberen.Ze had de beelden wel op 3d gezet want dan was het beter te zien. Toen ze had gekeken wist ze het 1000% zeker zei ze

2. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oké, dus ze zijn dan wel eerlijk over als ze het eventueel niet zeker weten.
    Nou ik ga morgen Wereldkind maar eens bellen en dan een beslissing nemen. En anders toch nog maar 6 weekjes geduld hebben! Pfffff... Hahaha!

Liefs

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik zou gewoon het risico nemen!

4. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen

Bij www.first-look.nl, is in groningen.

Liefs Moons

5. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Bij Milan met 17 week een 3d echo gehad en was toen duidelijk te zien. Hoop echt dat ze het volgende week vrijdag ziet, en anders nog maar even geduld hebben.

liefs Moons

6. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @Moons, daar had ik inderdaad ook goede verhalen over gehoord!! Helaas zit dat in Groningen en woon ik in de buurt van Rotterdam (en ano ook als ik het goed begrijp :p). Dus is Groningen een beetje ver rijden... hahaha!

Liefs Lara

7. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    ja inderdaad, een beetje te ver weg. Maar Ano vroeg in een vorig berichtje waar ik heen ging, vandaar. Nou die bij jullie zullen vast ook goed zijn.

8. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ja dat zal ook wel... Maar toch, als ik dan van iemand goede verhalen ergens over hoor... Ben bijna in staat ervoor naar Groningen te rijden hoor! Hahahaha!

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Purmerend is ook een hele goede!

10. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    hallo Dames...

Afina.. jij ook heel veel sterkte meid !!

voor de dames die het hadden over duizeligheid...

Dit betreft week 12 :

Je lichaam produceert in deze periode bijna de helft meer bloed dan normaal. Een deel ervan transporteert de voedingsstoffen naar de placenta, en een ander deel wordt gebruikt om de afvalstoffen van de baby af te voeren.

Door de grotere hoeveelheid bloed in je lichaam, die naar de foetus wordt gepompt, kan je bloeddruk omlaag gaan, en kun je duizelig worden, omdat er minder bloed bij je hersenen komt.

Misschien hebben jullie er wat aan...

11. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Afstand naar Purmerend even met routenet berekend... pfff 112,7 km. Misschien nog steeds een beetje ver weg. Iemand ervaringen bij echo-bureau in Zuid-Holland/Noord-Brabant?

Liefs

12. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    bij esmay konden ze met 20 weken niet zien wat het werd want ze had haar handjes tussen de beentjes ze dachten toen een meisje maar gaven geen zekerheid. met 25 weken heb ik een pretecho gehad met garantie dat ze het geslacht konden zien nou ik ben 3x geweest iedere keer gratis hoor omdat ze garantie gaven dat ze het konden zien. maar nee hoor esmay was eigenwijs wilde het niet laten zien. pas met 30 weken echo liet ze het eindelijk zien, maar toen waren er wel twee gyn. aan het kijken. het was achteraf wel lachen hoor. en met 36 weken is ze dan geboren het eigenwijs dingentje

13. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ga ook even kijken of er wat in de buurt van emmen zit. waar ze geslachtsbepaling doen want ik ben wel erg nieuwsgierig en iedereen mag het dan ook weten.

14. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    kort maar krachtig
    Deze echo duurt ongeveer 20 minuten en is zeer geschikt in de vroege zwangerschap tot 18 weken of voor bijvoorbeeld een geslachtsbepaling. De echo zal in 2D en 3/4D worden uitgevoerd! U krijgt 3 zwart – wit foto's mee inclusief DVD opname.
    Kosten: 60,- euro inclusief btw.

dit doen ze bij ons in sze emmen. dus effe discuseren met mannetje want die vindt het niet nodig kan nog wel 6 weken wachten zegt ie. echte mannen praat bah!!

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy

laar, ik heb niet gevraagd naar geslachtsbepaling, dat zal nog wel te vroeg zijn, daarvoor ga ik met een week of 17gewoon weer!
    ik ga gewoon voor de nieuwschierigheid, en bij hun spreekt t me erg aan dat het zelf verloskundigen zijn, en dat ze ook gewoon even 3d willen doen terwijl ik voor 2d kom, en niet duur zijn, 35eur!!
    maaruh als jij ze morgen beld om te vragen (je kan bellen tussen 9en 1 en soms savonds) dan ben ik wel benieuwd wat ze tegen jou zeggen over het geslacht hahaha.
    ik ben ook al 3x in delft geweest, bij babyvision, zijn ook erg leuk, daar doen ze t vanaf 16 of 17 weken, maar die zaten nu vol op de dagen dat ik kon dus vandaar dat ik nu eens een ander probeer!
    waar woon jij lara?want las op internet ook echobureau drechtsteden ofzo die scheen ook goed te zijn

16. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @Joepie, wel een eigenwijsje zeg, jullie dochter! Hahaha, geweldig!
    Ik herken het 'mannenpraat' hoor... Bart zegt ook: achjoh over !!!6!!! weken weten we het... ;) Nog even overtuigen dan maar...

@Ano, Ik woon in Puttershoek (ooit van gehoord?) haha, dat is een gehucht in de Hoeksche Waard. Ik werk in Dordrecht, dus ik heb echobureau Drechtsteden ook al even gemaild vandaag. Heb alleen nog geen reactie gehad. Ik zal morgen even naar Rotterdam bellen en dan laat ik het je uiteraaaaaard even weten!! Hihi wel spannend allemaal hé! Ik heb al 3 echo's gehad maar het blijft zo ontzettend bijzonder!!

Nou meiden, ik ga lekker slapen want helaas is het morgen nog maar woensdag... ;)
    Liefs Laar

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hubbie staat onder de douche en daarna gaan we de allereerste buikfoto maken van deze zwangerschap!

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Even gauw een berichtje ben kapot hele dag op weg geweest :S

NIeuwe werk was opzich best leuk ik baalde alleen als een stekker, we waren iemand aan het douchen en ik kreeg het erg warm, werd misselijk en moest gewoon even de deur uit... Toen zakte het wat heb dus wat gedronken maar na 5 minuten kwam het gevoel weer terug, ik weer zitten en ineens zonder dat ik het gevoel had te moeten overgeven kwam er een hele golf uit bam zo op de vloer :S
    Nou ik voelde me echt klote zeg!!!
    Gelukkig weten ze dat ik zwanger ben en ze zei ach joh het geeft niet het is en de warmte in de douche + de spanning en je bent ook nog eens zwanger......
    Zo raar ik voelde gewoon echt niks aankomen :( maar daarna was het gelukkig wel over!! Even opgefrist en gewoon weer verder gegaan maar goh wat een eerste indruk zeg pfff :S

Hier trouwens nog even 2 foto's van ons kleintje..

Boven zie je het kindje zeg maar gewoon.... onderste is met aangezicht, kindje heeft natuurlijk nog geen vollere wangen dus lijkt het een beetje op een alien ;)

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    11 weken buik

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    lara ben zeer benieuwd haha ik hoor je morgen wel!!!

kleintje jeetje kan me voorstellen dat je baalde!maar verder beviel je eerste dag dus wel goed?toch altijd even spannend he?
    mooie foto's hoor, ennuh van vooraf, ik had dat ook met 9weken, leek echt een aapje hahahahah.

ga lekker slapen ben echt gesloopt!!!

meiden die morgen een echo hebben(geen idee of die er zijn hoor haha)maar zo ja dan suc6!!!

xxx

Deel Deze Pagina