heyyy meiden bedankt voor de lieve reacties, had ook een mail terug gehad van de vk, zolang het niet rood is en ik geen krampen heb kan het geen kwaad, en is het waarschijnlijk een contactbloedinkje....ja dat verhaal ken ik natuurlijk wel.....maar ach moet me er maar niet druk om maken, tis ook maar heel minimaal hoor,t is niet puur bloed maar een beetje gemengd zeg maar , blehhhh, maar t zullen echt maar enekele druppels zijn dan van binnen.... Funny me wat vervelend dat je nog steeds zo onzeker bent, maar hou je vast aan je goeie echo's, daar is niks op aan te merken dus het moet gewoon goed zitten.maar ken het hoor, als het eenmaal je gevoel is is er een hoop voor nodig om dat te veranderen...... darcy mooie echo!!! laar spannenddd de geslachtsbepaling,jullie houden het dus geheim??nou ik niet hoor als ik t weet mag iedereen het weten haha. voor de meiden die nog geen kinderwagen hebben::::::::::::::::::: eind van t jaar, okt, nov, dec zijn er altijd flinke kortingen omdat het nieuwe jaar/nieuwe modellen dan komen, vorig jaar bijvoorb eeld hadden ze bij babytiener een quinny buzz3 voor 399,- ipv 750,- ik ga daar mooi op wachten haha. zo lekker vakantieeeeeeeeee, vanaaf naar me ouders en morgen rijden we vanuit daar weg, heb er zin in!!! xxx
heey meiden, had geen echo vandaag alleen hartje luisteren. als ze het hartje niet gehoord had dan wel een echo. Maar ze kon het hartje al meteen goed vinden, de vorige keer helemaal niet. Nu was het zeer duidelijk te horen, echt super! Het duurde wel maar even want het beebje was erg beweegelijk, maar das een goed teken. groetjes sjaantje PS: wat super dat iedereen een goede echo had. en voor de meiden die nog moeten, veel succes en genieten maar. moet nu gaan werken.
@Alies, fijn dat de echo helemaal goed was!! Zou inderdaad balen zijn als het niet is opgenomen Misschien dat'ie het wel doet als je't op de computer zet? @Ano, hahaha, ik ga het proberen geheim te houden... das heeeel wat anders... Ben heel benieuwd hoe Bart reageert als we dan opeens voor dat echobureau staan! Jij een hele fijne tijd in Kroatië hé!! Geniet ervan en we zien je over een weekje weer op het forum, oeoeoeh dan heb je veel bij te lezen ! Wil je tegen die tijd nog een korte samenvatting of had je dat al geregeld? @Sjaantje, fijn dat je het hartje hebt gehoord! Toch een hele geruststelling hé! Ben al lekker aan het koken... Rode kool, aardappeltjes, boomstammetje... Ben heel benieuwd. Warm eten is heeeel lang geleden (juli ofzo??) op één keertje andijviestampot na. Heb er wel zin in!! Liefs en eet ze allemaal straks! Lara
Ik heb de filmpjes op de laptop gezet. Maar er zit een error in. Hij geeft wel een hoog aantal mb's aan dat er dus wel iets is opgenomen, maar hij speelt het niet af. Heb als test nog een filmpje gemaakt van iets en die speelde hij wel af. Ik ben bang dat het komt omdat de kaart al bijna vol was. We waren 'm vergeten leeg te maken. Nou ja vriendlief kijkt er straks nog even na. Misschien dat het hem wel lukt.
Help! hahah Ik heb bij de h en m een zwangerschapsbroek besteld. Leuke broek maar jeeezus wat irritant zeg, die band om je buik heen! hahaha da's echt heeeel erg wennen en ik vind het nog helemaal niks. de broek zit niet te strak, maar die band lijkt juist wel weer best strak te zitten... ik pas er nu dus ook al wel gewoon in, al komt die band dan wel tot bijna onder mn borsten maar daar irriteert ie dus omdat ie strak lijkt. De broek zelf zit prima, die knelt ook nergens ofzo. Dus mijn vraag hihi: Hoe moet zo'n broek zitten? En dan vooral die band.. Hoort die idd gewoon strak te zitten? want ik vouw 'm nu gewoon terug omdat ie echt niet fijn zit als ik hem over mijn buik doe.... ?? hahah dit klinkt zoooo dom..
Je haalt gewoon het knoopje uit het gaatje en stopt het in het gaatje links van het vorige gaatje zodat de band wat losser zit.
naja de broek zit goed, maar die band... als ik zit voel ik steeds dat bovenste einde zo zitten boven mn buik..
Dat heb ik ook. Het is echt een kwestie van wennen. Ik voel 'm ook af en toe. Of misschien een wat langer bandje er in laten zetten?
hihi linda, wat grappig om te lezen, ik heb net mijn jurkjes van vorig jaar gepast, van die wollen waar je dan een legging of dikke pantu onder kan doen, wow wat zie je mijn buikje dan! ik wacht nog even met naar mijn werk anders krijg ik opmerkingen en ik wil dat liever na 12 wkn, ik weet niet waarom, slaat misschien nergens op. ik hoop die noge even aan te kunnen. een voordeel is dat ik door de zwangerschap een beetje ben afgevallen dus de heupbroeken pas ik nog prima.
lara bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!komt goed floor en germini zouden me op de hoogte houden hahahaha. jij ook een goeie week!!leuke verassing voor Bart hoor!!! xxx
hihi ik zit nu weer gewoon met spijkerbroek en knoopje los op de bank. Ik ga zaterdag naar prenetal en daar probeer ik wel wat broeken aan. Als die ook zo zitten, weet ik dat het een kwestie van wennen is. Maar zoals het nu voelt, lijkt die band te kort ofzo, ik weet 't niet.. Naja..dat was dus ervaring 1 met zwangerschapsbroek hihi!
@Linda, Ik heb bij de prenatal een pos. broek gekocht die echt heeeeeeeerlijk zit. Is ook helemaal geen strakke band ofzo. De band is ook niet zo heel hoog. Dus komt niet tot aan m'n bh! Dus als je van't weekend naar de prenatal gaat vind je vast een lekkere!! Ik had er nog een gekocht zonder te passen (zelfde merk/zelfde maat) maar helaas zit die echt níet goed (te klein)! Dus ik zit nu ook in m'n gewone linnen broek met elastiekje ertussen op de bank Ik heb daar van Esprit ook een heel leuk truitje, winterjas en wollen bolero gekocht. Je kreeg vorig weekend namelijk 25% korting op de hele collectie postie (en kinder) kleding als je het tijdschrift Mama bij je had. Die ben ik dus maar even gaan halen
Hoi dames, ben ff niet online geweest is er nog nieuws? anders moet ik zo veel lezen en heb ik geen puf voor. sorry (zit nu ff lekker te hangen op de bank) pfffff
owja bij de albert heijn hebben ze alle zwitsal de 2e gratis, heb 8flesjes gehaald voor nog geen 10euro, dat scheeld wel!!! heb ook een gafe babyfoon gezien, 1 met camera van luvion. wel duur, kleine 200euro, maar dan heb je een kleuren beeldscherm, draadloos, volgens hun 100% storingsvrij en hij ziet er leuk uit, wit, beetje ipod achtig, denk dat ik die wel wil haha. xxx
@Ano, bedankt voor de tip!! Moet vanavond nog boodschapjes doen dus ga ook gelijk inslaan Voor mezelf (bbb creme) nog maar niet voor de baby, denk ik Hoorde pas van iemand die al luiers enzo insloeg als het in de aanbieding was (ook ong. 13 weken zwanger). Doen jullie dat ook??????? Vond het zo vroeg!!!! @Jurkjes, zo grappig. Die wollen jurkjes, maar ook tuniekjes vond ik mezelf echt te chubby voor... Maar met m'n zwangere buik nu (die gelukkig nog helemaal aan de voorkant en mooi rond is) vind ik het juist supermooi staan Toch mooi voordeeltje. @Setti, ik zou het heel eerlijk gezegd even niet weten!! Ik dacht dat je hier vd week nog was joh! In ieder geval waren er vandaag weer 2 meiden met mooie echo! Liefs Lara
Euhhh nee nu nog niet hoor! vind 13 weken nog écht te vroeg om luiers te kopen! Dat doe ik wel een keer als er een leuke aanbieding is zo rond de 20 weken.
Hahaha, oké.... dus al wel zo vroeg!! Ik dacht echt dat je dat met een week of 35 ging doen ofzo Zie je wel. Ik weet er allemaal niks van Ik ga even lekker eten! Liefs Lara