Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

He meiden,

Weer wat zwangeren zie ik. GEFELICITEERD!!!
    Twinny heel veel sterkte.
    Ik heb vandaag toch iets meegemaakt. Ik ga naar de VK om me in te schrijven en voor de 1e afspraak, staat daar een collega van me. Wat doe jij hier? En jij? Bleek zij een miskraam te hebben gehad maar het vruchtje is blijven zitten en ze moest een verwijsbrief hebben voor het ziekenhuis. Erg vreemd, hoor om elkaar dan zo tegen te komen. Heb net wel een hele lieve mail van haar gehad en ook terug gestuurd. Heel apart was het.
    Ik weet trouwens niet of ik hier kan blijven omdat ik waarschijnlijk al in februari uitgeteld ben maar dat zal ik volgende week wel horen. Tot dan blijf ik lekke hier beppen. Heb 16/7 mijn eerste afspraak. Ben benieuwd :).

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik heb me ook aangemeld hoor! Ik vind het wel leuk om een gezicht achter de naam te zien ;)!

Ooh en ik heb een nieuw kwaaltje.. ik ben verstrooid..pfffff ik vergeet een koffie pad in de automaat te doen.. wil zowat het brood in de koelkast leggen bij wijze van en laat alles vallen!

Onze tuin is net door de regen ondergelopen.. pff bijna alles in de keuken!!! Mijn gootsteen hoorde je al borrelen..

3. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Ja heel goed Joepie, hier net zo, na de geboorte van Milan had ik eigenlijk geen tijd/behoefte aan het forum. Maar nu ik weer zwanger ben wil ik toch zo veel mogelijk info opslurpen haha. Met jou ook alles goed?

Liefs Moons

4. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik heb een kopje aangemaakt bij berichten daar staat ik ben daar heb ik mezelf al voorgesteld hihi

Loontje raar is dat he jij bent heel blij en zij heeft dan net iets ergs mee gemaakt maar wel mooi dat je een lieve mail van haar hebt gehad

5. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Channie hihi ook zo verstrooit hier nog eentje. Kon je ook nog bijna gaan dweilen gelukkig dat het goed is gegaan

6. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ow hier komt er ook een dikke bui aan met onweer. ik ben ontzettend bang voor onweer. ga maar gauw mijn bedje in haha.

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy okeej het is gelukt, heb me ook op hyves aangemeld haha.

xxx

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Ik heb me ook aangemeld! Kan niet missen, zelfde gebruikersnaam! xxx en tot ziens(!!!) hihihi!

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Als ik me aanmeld voor die maart 2010 hyves dan kan niemand zien dat ik daar lid van ben toch??

10. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Kleintje88 nee geloof van niet! Het is afgeschermd :D Anders had ik mezelf ook niet aangemeld omdat er maar heel weinig weten dat ik zwanger ben.

Loontje das ook toevallig je collega tegen komen. Wel heel jammer dat zij daar was voor slecht nieuws :( Vreemd is dat dan he?

Meiden even een persoonlijk vraagje. Hebben jullie juist wel of juist geen zin in seks?

Ik dus NIET nouja niet, ik durf niet. Stom eigenlijk want bij de zwangerschap van onze dochter besprong ik hem zowat hahahahha.

X

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kleintje88 nee je ziet dan niks, anders had ik het ook niet gedaan.

channie eehhhh heb ook helemaal geen zin in sex, totaaal niet...

zo nu ff docu kijken over neverland van michael jackson, me vriend zou volgende week naar een concert, dus die baald als een stekker..

trusten allemaal

12. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Dankjulliewel voor de leuke reacties op de site. Heb er meer tijd in gestoken dan ik verwacht had en ben zelf ook wel tevreden. :p
    Ondertussen zijn er nog 2 meiden die de site mee zullen 'onderhouden': Starfish en Joli! *applaus* ;)

Ik heb me aangemeld bij de hyves, denk ik. Zal het wel merken als ik geaccepteerd word. Ik heb een hyves maar snap er niks van, heb het moeten aanmaken om lid te worden op de privé-hyves van m'n Flubber-clubje hier.

Goh, klachten...hier is het gewoon de vréselijke moeheid en het slechte slapen. Ook vrij weinig eetlust en regelmatig ongikrampen maar niet zo fel als wanneer ik ongi ben. Heel soms wat hoofdpijn en een vlaagje van misselijkheid. En m'n borsten doen zoooooo pijn! :$

Channie, hier ook totààl geen zin in seks...Vind het wel spijtig! De nacht voor ik getest had, hebben we voor het laatst gevreëen en het was de lekkerste seks ooit! Leek wel alsof het allemaal extra gevoelig was enzo... Maar nu voel ik me zo 'bleh' en ben ook wel een beetje bang ervoor... ;)

Loontje, wat vreselijk seg om zo je collegaatje tegen te komen... :( Erg triest voor haar!

13. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    kleintje88 en alle andere dames, volgens mij kan er op je eigen pag. (hyves) e via de buzz naar je vrienden toe gezien worden dat je lid bent geworden......ik zou dat nog maar even goed bekijken...

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nee heb gekeken en volgens mij is dat niet omdat ze de hyves op onzichtbaar heeft staan dus je kan het als het goed is ook niet vinden via zoekmachines en ook niet op je profiel maar goed dat zie ik dan vanzelf wel als het wel zo is ;)

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey mel2 ff een reactie op jou berichje

over HYVES

ik heb net nog even gekeken, en de site komt niet bij je publieke hyves te staan, en als je je buzz gewoon insteld op dat niemand je buzz kan zien, kan niemand dus zien dat je lid bent van deze hyve's, dus naar mijn ideej is het volkomen veilig!!!!!

16. Ghaze

Ghaze Actief lid

19 dec 2007
    130
    0
    0
    Amersfoort
    Dag Dames,

Van harte gefelciteerd allemaal:p

En ik wilde me ook hier aanmelden :D
    Volgens de calculator ben ik 13 maart 2010 uitgerekend!
    Moet nog contact opnemen met verloskundige, ik heb 3/4 juli positief getest. Die dag was ik super duizelig. ik dacht ik doe maar een testje..had niet verwacht dat het zo snel zou gaan..

nog een fijne avond..

17. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
    hallo dames

Zo het is hier weer hard gegaan.
    Voor de nieuwe zwangeren gefeliciteerd.

Ik wil wel op hyves maar vind het wel een beetje eng dat ze het toch zien. Ik ben echt zo muts dat ik iets vergeet aan te klikken zodat ze zien dat ik op die site sta. wel een leuk idee hyves.
    Over sex pfff heel erg sneu voor me mannetje maar ik heb ook weinig zin, ben veel moe en misselijk dus dat is niet zo fijn als het komt.
    pff ben bek af zeg kan wel slapen maar ja helaas ik moet werken pfff ik heb voor het eerst last van 1 borst hihihi het steekt. voor de rest ben ik nu even niet misselijk gelukkig.
    nou ik ga maar weer even aan het werk.

x

18. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen,

Hoe kan ik me aanmelden voor de gesloten hyves? (misschien heb ik dat over het hoofd gezien...)

Nieuwe zwangeren: WELKOM

Elke de website ziet er nog mooier uit.

Vanavond kom de mevrouw van MvM.

fijne dag allemaal!

19. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
  20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik heb me ook aangemeld voor de hyves. maar ik heb op hyves een andere naam wordt ik dan wel geaccepteerd?

Deel Deze Pagina