Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    ik had gisteren ook echt van die ongi-rugpijn. Vandaag leek de buik ook meteen een stuk groter, was dus wrs ook een groeispurt.
    Vandaag ook een beetje een off-day. heb Malin even lekker bij oma gebracht en even tijd voor mezelf met een kop thee en een rol chocoladebiscuitjes

2. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ik had vannacht buikpijn, maar kwam gewoon, omdat mijn blaas te vol was. Daarna trok het gelukkig weer weg. Ik vrees dat we zulke pijntjes de komende maanden nog wel meer gaan krijgen.

Lekker Malin, zo'n dag voor jezelf. Dochterlief was vanmorgen op de psz en vanmiddag op bed, dus heb vandaag ook heerlijk voor mezelf gehouden. Ik zit nu lekker aan de popcorn. :D

Heb ook verschillende dozen aangevraagd. Kruidvat, Etos, Prenatal en had je er nu nog meer?

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    idd niet bang zijn om te bellen je kan beter een keer te veel bellen als te weinig.

Ik heb vandaag ook gebeld hoor omdat ik al 2 weken vreselijke jeuk aan mijn buik heb. Schijnt normaal te zijn tenzij je verder in de zw zit en je ook jeuk krijgt op voetzolen en handpalmen krijgt want dat betekend dat je je afvalstoffen niet kwijt kan!!!!!!

4. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ow echt Setti? En wat dan, als dat zo is?
    Wat kon je aan die jeukende buik doen?

5. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    bij esmay heb ik ook zon jeukende buik gehad in het begin het was helemaal rood. ik moest het toen gewoon koelen met menthol zalf. meer kun je er niet aan doen. heb later geen last meer gehad.

maar dame hoe zet ik nou een foto hier neer dan?????

6. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Hoi kwebbelkonten!!
    Niet teveel kwebbelen hoor, anders kan ik het niet bijhouden voor ano! (zou haar de hotspots pben;))

Ik heb nog geen dozen aangevraagd!! Kan je dat gewoon via internet doen eigenlijk?? En welke dozen heb je allemaal??

@malin,
    Ik dacht ook dat alles minder zou worden na 12 weken, maar helaas...........dacht even minder moe te zijn, maar dat was een grapje van mn lichaam tussendoor;) Ben kapot smiddags! En ik ben vergeetachtig!! Niet normaal meer, vergeet nog net niet me eigen aan te kleden sóchtends:p En ik heb hele dag door lekkere trek..........oooooh....en dat moet ik echt niet doen want de vetrolletjes beginnen te komen!!:)

7. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Edit: Antwoord al gevonden... :p

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Dames check mijn foto album. Ik heb de echo van onze kleine spruit er op gezet. :)

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik mag gewoon menthol creme gebruiken en zo min mogelijk producten met parfum gebuiken

en dan gaan ze je iets voorschrijven ofzo denk ik, ik weet t eigenlijk niet.

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

je kan de foto hier neerzetten als je de foto eerst op je comp opslaat dan klik je op het paperklipje en dan op bladeren en zoek je je afbeelding op en dan druk je op uploaden en als dat gebeurt is sluit je t venster weer en dan druk je weer op t paper klipje en dan staat daar je afbeelding en hoef je m alleen maar aante klikken en dan komt je afbeelding er te staan.

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    alies je foto's zijn echt mooi hoor.

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kijk maar voor deze link voor alle babydozen die er te bestellen zijn:

babydozen

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha leuk! :D:D Vandaag is 't iemand opgevallen dat ik een groeiend buikje heb en ze vroeg of ik zwanger was! :D
    ahahah vind het helemaal leuk dat men het begint te zien! :D (ook al is het voor mijn gevoel nog maar echt minimaal! haha)

14. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Thnx setti!! GA ze van de week bestellen!

15. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    owjah die felicitas doos, bedenk goed of je die wil, want hij word namelijk gebracht door een consulente die je van alles wil verkopen in de doos zelf zit niks bijzonders ( zelf ingetrapt en te veel "onzin" gekocht

16. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @Alies, moooooooie foto's hoor!! :)

@Setti, dankjewel voor de link! Eens even kijken of er nog bij staan die ik nog niet heb besteld! Ghihi :D

@Linda, leuk hé???? Super hoor, wees er maar lekker trots op!!! Bij mij beginnen mensen het ook te zien. Ik draag dan ook expres bijvoorbeeld bolero met spaghettibandje eronder. Dan zie je zo'n mooie ronding.

@Dianne, thnx voor de tip! Dan ga ik die maar gewoon níet bestellen.

Hier niets bijzonders! Zit gezellig te typen (en popstars te kijken) met 5 kittentjes op school :D
    Liefs Laar

17. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen

klopt die stelt niet veel voor maar bij mij was ze zo weer weg had gevraagd of mijn moeder ook kwam. dus dat scheelde wel, want ik was toen erg moe en brak zat geestelijk niet goed in mijn vel.

alles wat ze wilde verkopen zei ik gewoon nee op dus was ze zo weer weg haha

18. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    als het goed is staat ie nu in mijn foto album

19. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    ik heb ze inmiddels allemaal aangevraagd (de dozen)

ook die van kruidvat Kruidvat Baby & Mama Geschenkendoos (gratis)

en een tip, gewoon een verkeerd telefoonnummer invullen...wordt je straks ook niet gek gebeld (werkt natuurlijk niet bij de dozen waarvoor je een afspraak moet maken).

20. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Van de prenataldoos vond ik het vooral ook leuk dat je er elke maand een tijdschrift bij krijgt (wij jonge ouders). Moet hem maar snel aanvragen!

Ben een beetje gaar: ik heb de hele dag op een kindje gepast dat precies even oud is als Karel. Funnyme: ik heb wel bewondering voor je. Ik vond het best pittig twee teglijk. Ik wil de verwachtende tweelingmoeders niet ontmoedigen hoor. Ze hielden elkaar ook wel een beetje bezig. Maar als er een ging huilen ging de ander ook. Ik ga lekker uitrusten in bad en dan vroeg naar bed!

Deel Deze Pagina