Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    t gaat hard he? nog ff en dan is iedereen hier over de 12 weken heen.

ik kan niet wachten tot ik de kleine ga voelen want omdat ik nergens last van heb en daardoor soms vergeet dat ik zwanger ben.

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36

Nou ik moet voor mijn gevoel nog erg lang.. ;) las net in een boek ( veilig zwanger van Beatrijs Smulders en Mariel Croon ) dat de meeste miskraamen rond de 11 weken voorkomen :x en ik had al niet echt mijn dag.. soms kan je ook te veel lezen. Heb de boel maar even opgeborgen en ga maar effe verder lekker gewoon genieten van de heerlijk lamme zondag ;) als de misselijkheid nu ook nog zakt..

3. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    LINDAVR!!!!!!:$ Jij bent erg!!
    Ik heb maar gauw over je berichtje heen gelezen want ik wil helemaal niet weten wat er in die doos zit!!:$
    hahaha..........muts!alleen dat speentje i love mama.........meer wil ik niet weten! De rest wacht ik af..........

@malin,
    Dat wist ik niet van die angelsound!! Gelukkig heb ik hem niet anders had ik me daar weer druk om gemaakt!

Wat zijn sommigen al actief met babykamers enzo!! ik heb helemaal niets gekocht nog!! Zelfs geen rompertje..........sokjes........niets!:) Had verwacht dat ik helemaal los zou gaan maar het is er nog niet van gekomen......heb alleen nog maar dingen gekregen!

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

de tijd vliegt joh. en we hadden met elkaar afgesproken hier dat er niemand maart meer ging verlaten dus ook jij niet.

haha nog 2 dagen en dan ben je 11 weken en dan is die week tot 12 weken ook zo voorbij.

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik had gegoogled over het gebruik van de angelsound en nergens staat dat t niet vaker mag dan 1x per week.

toen we m net hadden was ik 11.5 week en luisterden we wel 3x per week. nu is het meer 1x in de week geworden puur om te luisteren of t nog klopt haha. en hun kunnen het geluid toch niet horen want je moet een koptelefoon aansluiten. volgens mij kunnen ze alleen maar voelen dat je over je buik heen gaat.

En we zient wel met de gehoortest als de kleine er eenmaal is. ik maak me er echt niet druk om.

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    germini,

ik heb verder ook niets gekocht hoor. de kamer krijgen we van mijn ouders, de box krijgen we er gratis bij. de wagen hebben we wel gekocht en verder heb ik voor steef een tut gekocht met papa is the best. die vond ik zo leuk om aan m te geven en ik heb een trainingspakkie gekocht. ik kont niet laten. verder hebben we veel gekregen

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ik heb ook nog niets gekocht hoor. Ja wat boeken over zwangerschap. We zijn wel volop aan het kijken naar vanalles op internet. Mijn vriend is er al helemaal uit welke kinderwagen hij wil geloof ik.. ;)
    we hebben afgesproken dat als we volgende week maandag de 12 weken echo gehad hebben en het is goed we in ieder geval iets gaan kopen. Gewoon om het een beetje meer definitief te maken. Geen idee nog wat ..

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Setti thanks trouwens ;)

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wij hebben alleen een pakje bij de hema gekocht (omdat ik er vooraf 1 voor mijn man had gekocht maar we hadden er twee nodig ;)) wel een paar kleertjes gekregen, en twee speeltjes, van de week van mijn zusje een grote nijntje met daarin een slaapmuziekje voor bij het bed, heel schattig.

lijkt me ook gek om naar zo'n grote baby-winkel te gaan, ben daar nog nooit geweest, lijkt me echt leuk!

nou meiden, druk weekend gehad, een beetje té eigenlijk, nu even mijn kleren voor mijn werk morgen klaar leggen, kijken wat ik nog pas.......

vanaf morgen reageer ik weer even op iedereen hoor!!!

10. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    De pinguins waren inderdaad erg leuk! En we zijn terug naar de parkeerplaats met de paardentram gegaan. Ook een aanrader. Als ik dichterbij zou wonen nam ik misschien ook wel een abonnement, maar ik vind ruim twee uur rijden iets te ver! Dan nemen we eerder een abonnement voor Artis, denk ik.

Wij hebben ook nog niets gekocht. Ik heb een pakje gekregen en verder moet ik eerst maar eens kijken wat ik van Karel over heb. Als het een meisje wordt ga ik wel helemaal los met de kleding denk ik. Ik vind meisjeskleren namelijk veel leuker dan jongenskleren, en ik heb dan een goed excuus om wat te kopen!

Trouwens, bij Karel hebben we ook bijna niets gekocht: wiegje geleend (maar mag ik nu houden), kinderkamer en wagen overgenomen van vrienden. Ik heb ook heel veel kleertjes tweedehands gekregen van alle kanten. Eigenlijk is het enige wat we zelf gekocht hebben een bakfiets (niet eens echt zelf gekocht, maar gekregen van mijn ouders) en dat was wel een hele goede koop!

11. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Gelukkig!! Dacht al dat ik te laks was ofzo;)
    We zijn al wel naar babydump geweest om te kijken, maar dus nog niets gekocht.

@kris,
    Welke kinderwagen wil je man?? Wij zitten te denken aan een koelstra of bugaboo, die vonden we het lekkerst lopen van degene waar we mee gewandeld hebben. MAar ze hebben zooooooooooo veel!

Ik had toen net iets heel raars............:(:$
    Ik moest niezen en ik kreeg me toch een steken in mijn buik!! een hele rare pijn die ik nog niet eerder had gevoeld. Ik ging echt door de grond!! Het duurde maar een minuutje ofzo en daarna was het weer over. Wat kan dat zijn?? Mijn man zei misschien trapt de baby wel terug hahaha

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    is het geen bandenpijn ?
    Mijn vriend heeft het over de Easy walker sky luxe. Wij lopen vrij veel met de hond in het bos en over het strand enzo. Dus wel belangrijk om een wagen te hebben die daar wat makkelijk overheen komt..

13. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @Vriendlief, en het wordt moooooooi!! ;) Haha, Bart wilde het liefst de kamer een maand geleden al af hebben (hij is van't praktische :p) maar ik wilde het toch nog even wachten. Wij hebben alles ondertussen gekocht ja, jullie ook al? En weten jullie ook al helemaal welke kleur enz.?

Liefs Lara

14. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Geen idee kris, doet bandenpijn zoveel pijn dan?? Was echt een superzere steek linksonder en toen heel lichte pijn rechtsonder.

Die kinderwagen ken ik niet geloof ik...........heeft die iets speciaals dan waarmee je lang kan wandelen??
    Wij nemen in ieder geval wel een wagen met een grote reiswieg, we gaan immers het voorjaar en de zomer tegemoet, dus het beebje moet er wel lang in kunnen!

15. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    #5335 Floor85, 6 sep 2009
    Laatst bewerkt: 6 sep 2009
    @Kris, maak je niet teveel zorgen hoor. Je bent al bijna 12 weken en iedereen blijft nu gezellig bij het 'maartgroepje' jij en je beeb dus ook... Ik hoop dat je je snel wat beter voelt!

@Germini, BANDENPIJN!!!! Vreselijk, elke keer als ik niest, hoest, me omdraai in bed... Van die hele felle steken van de zijkant naar het midden. Ja dat kan écht zó veel pijn doen dat je er helemaal van dubbelklapt.
    @Sjaantje, fijne vakantie, geniet ervan!! Inderdaad, hopelijk alleen maar goed nieuws als je terug komt!

@'Figuur', heel bizar, het zit bij mij allemaal 'van voren'. Mijn taille is slanker dan'ie ooit is geweest! Echt super want zo slank ben ik niet. :D Dat is toch ook een bakerpraatje, dat je een jongen (of meisje??) krijgt als je 'voor draagt'?
    Ik voel ook nog niet zo heel veel van de baby maar kan niet vergeten dat ik zwanger ben want m'n buikje begint ondertussen al behoorlijk aanwezig te zijn! Helemaal leuk dat mensen gelijk zo kijken als ik over straat loop, trotstrots :D

@Angelsound, ik ga het morgen weer proberen (na een week) ik word er helemaal niet goed van dat ik nog steeds het hartje niet kan vinden :( volgens mij doe ík iets fout...

@Spulletjes, voor de 12 weken ook bijna niets gekocht maar nu al 2,5 week aan het losgaan ;) Het wiegje krijgen wij 'uit de familie' mijn vader en ooms, neefjes, nichtjes, ik, m'n zusje hebben er allemaal in gelegen. Is gewoon zo'n wiegje waar ze tot ong. 6 weken bij je op de slaapkamer in kunnen liggen. Sentimentele waarde, ben ik momenteel gek op :p

Hier het hele weekend geklust, vandaag visite en met andere vrienden gegourmet. Nu dus KAPOT en ook nog de hele week werken... Hahaha, slapen dus.... Meiden hele fijne avond!

Liefs Lara

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ja bandenpijn doet veel pijn, bij mij althans..

Ik geloof ( maar mijn vriend heeft hem dus uitgezocht he. ) dat hij wel goed is op verschillend terrein doordat hij vrij grote banden heeft en iets met de vering ?

Ik dij rondom uit. Kan alles nog aan, maar s`avonds gaan de knopen open ..

17. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    bedankt meid dat je even de moeite hebt genomen naar me te luisteren. Doet me dan gelijk weer goed te weten dat er toch meer zijn zonder enig pijntje of wat dan ook!
    Ik ga er ook vanuit dat het goed gaat, want ben helemaal in de wolken nog steeds, maar het maakt me met vlagen knap lastig en dan is zo'n forum de juiste plek om even te kunnen spuien...!
    groetjes

18. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    @alies floor en setti!: bedankt voor het reageren!!!
    zo raar hè....dat je helemaal niks voelt. Bij Britt voelde ik wel iets in mn buik trekken en merkte ik aan mn boobs dat ik zwanger was, maar nu dus helemaal niks. Het mogen dan ook geen klachten genoemd worden natuurlijk, maar iets voelen zou me toch een soort van bevestiging geven.
    IK heb verder wel het ideen dat het goed zit, dus daar ga ik maar op verder....anyway thnx girls
    Natuurlijk te hopen dat niet alles tegelijk komt, oops
    fijne avond verder, doei

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lara, ik heb ook de angelsound en ik vond m al met 11.2 week. je moet net boven je schaambeen zoeken en je moet best wat druk ermee geven en anders doe je er wat meer gel op!!!!!! je kan proberen langzaan van links naar rechts te gaan en van beneden naar boven. dan moet je m wel vinden. Tenzij de placenta aan de buikkant ligt en je kindje met zijn rug naar je buik ligt dan hoor je t hartje wel maar heel zacht.

ik hoop dat t nu wel lukt.

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik ga gauw weer aant werk ben al 10 min aant leuten haha.

toedeloe

Deel Deze Pagina