ik heb ook een andere naam op hyves. Er zijn hier ook vriendinnen van mij op deze site vandaar dat ik die naam hier niet hebt gebruikt. x
goedemorgen allemaal. hier vroeg wakker, slaap zo licht, en ben zelf vroeg wakker. Vandaag was Malin ook vroeg want die wilde gisteren geen avondeten dus dus wilde nu hamhamham. Conclusie, allemaal een uur eerder uit bed dan anders en weer misselijk... bah! Zo werken, dus tot later!
Goeiemorgen! Hier nog steeds snotverkouden en keelpijn, ga gauw weer mijn bedje in! Zijn er hier nog meer meiden die huidpijn hebben? Echt raar, als ik tegen de donshaartjes instrijk doet het zeer (ook als ik het niet aanraak hoor), hihi. Ik voel me misselijk moe en duizelig en mijn borsten nemen nu echt huge afmetingen aan. Goede tekenen! Voelt toch echt anders dan de vorige keer. Nou mijn bed roept, ga maar gauw even kijken hahaha. Dikke kus Sue
mogguhhh meiden dat jullie andere hyves namen hebben maakt niet uit, channes is de beheerder, en dan vraagt ze gewoon even wie je bent en klaar!!!ik heet op hyves natuurlijk ok geen anoniempjuh haha. nieuwe zwangere welkom!!! hier alles goed, pff kan snachts slecht in slaap komen, en sochtends ben ik er niet uit te krijgen. fijne dag allemaal xxx
leuk allemaal nieuwe meiden op hyves, stellen jullie jezelf nog wel ff voor bij:ik ben???want weet nu ng niet wie wie is aha. nou ga nu echt werken, zo geen zin in...
Hallo meiden, Ik ben 's avonds juist kei moe en slaap dan vaak al op de bank en ben 's morgens erg vroeg wakker. Toen ik niet zwanger was, was ik echt een avondmens. Nou niet meer dus.....
Loontje, hier hetzelfde. Blijf normaal op tot een kot in de nacht maar nu...verlang al vroeg naar m'n bedje. Maar slaap zooooo slecht, word erg vaak wakker en 's morgens ook vroeg wakker. Voel me eigenlijk gewoon een vod! Suekes, jij klinkt precies alsof je een griep te pakken hebt! M'n boobs doen niet meer pijn nu...normaal doen ze 's morgens het meeste pijn en nu niks meer! Kan er gewoon in knijpen etc... Hoop dat het allemaal nog goed zit!
Maart 2010-mama's: 01 maart - Kiezelsteentje - 34 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 01 maart - Loontje4 - 31 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 01 maart - Peache - 28 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 02 maart - Anna123 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 02 maart - Chantal84 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 02 maart - Joli - ? - 2e kindje - ZB - BV 02 maart - Setti - 25 jaar - 1e kindje - TB - BV 03 maart - D1982 - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV 03 maart - Jesali - 29 jaar - 2e kindje - TB - FV 03 maart - Sjaantje2006 - 25 jaar - 2e kindje - TB - FV 05 maart - Channes - 26 jaar - 1e kindje - TB - FV 06 maart - Hannelore - 32 jaar - ZB - BV/FV 06 maart - Miekie82 - 26 jaar - ? - ZB/TB - BV/FV 07 maart - Channie - 20 jaar - 2e kindje - ZB - BV/FV 07 maart - Elke1984 - 24 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV 07 maart - Lady1988 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 09 maart - Deke - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 09 maart - Kleintje88 - ? - 1e kindje - ZB - FV 09 maart - Mel2 – 34 jaar – 1e kindje – TB - BV 09 maart - Moons - 31 jaar - 4e kindje - TB - BV 09 maart - NinaVI - 28 jaar - 2e kindje - ZB - BV 09 maart - Punieka - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 09 maart - Zoetje80 - 28 jaar - 3e kindje - ZB - BV 10 maart - Anoniempjuh - 26 jaar - 1e kindje - ZB - FV 10 maart - Mouse - 30 jaar - 1e kindje - ZB - BV én FV 11 maart - Starfish – 26 jaar – 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 13 maart - Germini - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV 13 maart - Ghaze - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 15 maart - Malin08 - 26 jaar - 2e kindje - TB - BV 17 maart - Alies05 - 32 jaar - 2e kindje - TB - BV 17 maart - Suekes - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV Onbekend - Daantje13 - 30 jaar - 2e kindje - TB - BV Onbekend - Joepie01 - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV BV: borstvoeding, FV: flesvoeding, ZB: ziekenhuisbevalling, TB: thuisbevalling Stuur een pb naar Elke1984 voor aanvullingen/wijzigingen in het lijstje.
Hoi meiden hoe gaat het met alle kwaaltjes? Ik heb de site even bewonderd, deze ziet prachtig uit! En wat fijn dat de vlindertjes van Twinny en mij ook een plekje hebben gekregen. Hier gaat het nu redelijk, ik heb een heel rot weekend achter de rug. Gisteren kwam pas de uitslag van de bloedtest op het ziekenhuis. Ik heb het hele weekend toch nog wat hoop gehad, veel verdriet, schuldgevoel en boosheid geuit. Gisterochtend toch nog eens een thuistest gedaan en deze was negatief, toen wist ik het zeker. Gisteravond belden ze eindelijks voor de uitslag en ondanks dat ik het wist kwam het toch hard aan toen ze me vertelden dat ik een miskraam had gehad. We zijn verdrietig dat het mis is gegaan, maar blij om het feit dat het al zo vroeg mis ging. Ik denk dat dat makkelijker te verwerken zal zijn, dan dat je bijna bij die 12 weken grens bent. Verder zal ik jullie niet lastig vallen met mijn verdriet. Jullie horen allemaal hoog op wolkjes te zweven. Ik blijf jullie volgen meiden. Dikke knuf van Miza.
Lieve Miza, natuurlijk hebben jullie Vlindertjes een plekje gekregen! Dat is toch maar heel normaal! Ik kan me voorstellen dat je je verdrietig en boos hebt gevoeld! Ik hoop dat jullie het snel een plaatsje kunnen geven... Jullie hebben er een klein beschermengeltje bij! Heel lief van je dat je ons nog zal volgen en ons lekker die roze wolk opstuurt...de meesten hier durven er eigenlijk niet zo goed op te gaan zitten. Er zijn ook wel héél veel meiden die al mk hebben gehad hè... Zo triest! Dikke knuffel!
hallo meiden. Miza ik kan best geloven dat het hard aan komt pff moet er zelf niet aan denk. Heel veel sterkte meid. En mij persoonlijk val je echt niet lastig met je verhaal hoor. Wel leuk dat je ons nog blijft volgen. Ik hoop dat je snel weer goed nieuws krijgt en laat het ons dan weten he hihihi. Nou heel veel sterkte nogmaals en een dikke knuf van mij
Sorry dat ik zolang op mijn antwoord laat wachten ... @ Miza: veel sterkte meid!! @ Setti en anoniempjuh: In België gaan wij altijd op onderzoek naar de gyneacoloog. Ik krijg dezelfde onderzoeken als dat een vk zou doen. Kijken of alles tot dan goed zit en echt e.d. Niks anders dan bij jullie dus. Ik ga echt pas opgelucht ademhalen als ik het hartje heb zien kloppen. Al moet ik ervan uitgaan dat alles wel goed zal verlopen. Ik heb eens wat opgezocht rond miskraam en naar het schijnt is dat te maken met ongezonde levensstijl en leeftijd. Wel ... ik heb nooit gerookt, gedronken, ben nog maar 23, dus ik ga ervan uit dat het wel goed zal gaan Mezelf wat moed inspreken. Vandaag heb ik precies wat minder last van pessimisme. Jah de hormonen he. Julie zullen het ook wel weten
hallo iedereen ik wil me graag aan sluiten bij deze groep ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje ik kan het ok echt pas geloven als ik het hartje heb horen kloppen en dat alles goed is ik ben in 7 maart 2010 uitgerekend als alles klopt ik wil iedereen hier heel veel suc6 wensen met hun zwangerschap groetjes leonie
hallo lady welko hier en van harte gefeliciteerd. Dames sorry maar ik ben toch van hyves af gegaan vond het toch eng. Dus ik wacht even tot mijn echo en dan sluit ik me graag aan bij hyves. x
hoi peache dankje wel en jij ok ik kan het ok nog niet echt geloven ik heb maandag 20 juli de eerste eco en jij ?
Lady1988, GEFELICITEERD!!!!! We lopen helemaal gelijk op! Zelfde uitgerekende datum en 1e echo! Deke, ben jij ook van België? Van waar als ik dat mag weten? Ik ben van Vosselaar (5km van Turnhout). Ik ga me trouwens ook wel door een vroedvrouw laten begeleiden en enkel voor de echo's naar m'n gyn. Een vroedvrouw kan véél meer tijd voor je vrijmaken en dan kan je, als je in het ziekenhuis wil bevallen, je thuis door haar laten begeleiden tot je +/- 7cm ontsluiting hebt en dus moet vertrekken. In sommige ziekenhuizen mogen zij ook de bevalling doen en moet je daar niet in zo'n bevallingstoel gaan liggen wat helemaal niet bevorderlijk is voor de bevalling! (maar wel handig voor je gyn want hij ziet het allemaal goed).
lady1988 ik hoef pas 30 juli voor de echo dan ben ik 9 weken pff duurd nog zo lang ik heb er geen gedult eigenlijk voor en wil het nu hihihihi maar ja moet toch wachten he. wel spannend he. het is voor mij ook de eerste keer. ben zo benieuwt wat me allemaal te wachten staat.
Elke wil je mij nog bij afspraken zetten 22juli vk intake thanx. Lady 1988 gefeliciteerd meid welkom hier. Deke ik haal ook pas opgelucht adem als ik twee echo's heb gehad die goed zijn maar daar gaanwe nu wel voor hoor!! Miza dikke knuffel. Peache meid je moet doen waar jij je goed bij voelt hoor.
channes ik vind het jammer als iedereen het per ongeluk toch ziet op hyves, ik wil het liever zelf vertellen. En ik wil eigenlijk ook even wachten tot ik de echo heb. voor als het verkeerd gaat.