Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Er stond voor vandaag niks op de agenda, maar volgens mij was er toch iemand die een echo had?

2. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey meiden,

ik weet niet of ik me hier al eens gemeld heb,maar dan doe ik het gewoon eens opnieuw :)

wij zijn een belgisch koppel die via 1e iui zwanger geraakt zijn,van ons eerste beebje!super id wolken natuurlijk....
    met het geluk,van de eerste keer zwanger te worden,heb ik heeeel wat kwaaltjes te verduren gehad,en nog!zoals misselijkheid,moe,zuur,opstopping,enzzzzz... :)

zijn nu de 14weken voorbij en alles gaat goed met beebje,groeit lekker hard,en geniet in mijn buikje :)

ik ga jullie vanaf vandaag volgen,als da mag ;)

die angelsound,kan da geen kwaad voor beebje?en vanaf wanneer kan je da gebruiken?

voelen de meiden al iets van hun beebje?...

liefs
    hannelore

3. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    ik had al eens doorgemailt dat ik 14 sept een echo hebt
    een pretecho :) .. maar weet niet of het is overgekomen

en over het geslacht dat ik denk dat we een jongen krijgen en me man een meisje

Liefs Maria

4. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @Stroopie, veel succes morgen! Ik hoop dat jullie een prachtig kindje te zien krijgen! Spannend hoor, voor de eerste keer!!

@Echo, ik vind het wachten nu ook heeeel lang duren, nog tot 26 september pfff...

@Hannelore, welkom! Wat fijn dat alles bij jullie ook goed gaat! Ik voel heel af en toe (sinds deze week) een soort kriebels waarvan ik dénk dat het beebje is.

Hier een vreselijke rotdag. Heb op het werk 3 keer gespuugd en ik had elke keer het idee dat ik in tranen zou uitbarsten zonder reden!! Leuk ook voor m'n collega's :p. Ik hoop dat het morgen beter gaat!

Liefs Lara

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Overigens hoop ik niet dat ik paniek gezaait heb met mijn verhaal over 11 weken.. dat was in ieder geval niet mijn bedoeling... Ik denk ook dat zeker als je al een echo gehad hebt die goed is het risico helemaal niet zo groot is meer met 11 weken.. ( heb zelf dus alleen pas 14 september de echo... pffff veels te lang wachten nog !!

Vandaag zijn we wel stiekum vast wat babykamers etc gaan kijken. Best leuke dingen gezien..

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hier moe moe moe moe moe moe moe moe moe etc......

ga straks lekker vroeg naar bed.

wij hadden het steeds niet over de geslachten van de kindjes maar gisteren kwamen we erachter dat we beide denken dat er minimaal 1 jongetje bij zit, dus we denken of een J&M of J&J. Hihi lijkt me nu zo grappig als het straks toch twee meisjes zijn, ben nu langzaam wel benieuwd maar weet wel dat het me echt niks uitmaakt.

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hanelore,

de angelsound is niet schadelijk voor de beeb ts meer een ultra gevoelige microfoon als het ware en ik heb m ook en gebruik het al vanaf 11 weken en 2 dagen en tot nu toe iedere x t hartje kunnen vinden. ik ben er zo blij mee

ik heb geen kwalen ik voel niets. dus ben ik blij als ik t hartje kan horen dat maakt me toch wat meer geruster. ik heb sinds een halve week dat mijn onderbuik wat trekkerig aanvoelt en soms wat plopjes
    en dat zou de beeb wel eens kunnen zijn maar ik hou mezelf voor dat t nog niet kan haha.

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik heb eigenlijk geen idee wat het zou kunnen worden, echt helemaal niet!

Ik had het heel leuk gevonden als het een J&M zouden zijn geweest, maar goed; dat gaat niet meer lukken hihi.
    Dus dan maakt het me helemaal niet uit en lijkt het me beide helemaal te gek!

9. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hoi,

hier ook alles goed. misselijkheid is weg was ook niet erg ben nog wel wat moe.
    ben vanmorgen met esmay naar babyzwemmen geweest sinds na de vakantie. ze vond het niet leuk meer ze wi steeds springen van de kant enzo en van de glijbaan maar ja dat kan natuurlijk niet ze moeten ook dingen doen. en ze was erg boos dat ze niet alleen mocht zwemmen. als ik gewoon ga heeft ze bandjes om en dan redt ze zich zelf. het is een echte meid hoor pff.

hier geen grote kadoos esmay heeft een kinderstoel gekregen van mijn ouders en heb van schoonouders een diachamper gehad. was ik ook erg blij mee. ben al blij dat we wat hebben gehad het is altijd leuk natuurlijk.

geslacht: wij denken dat het een jongentje wordt heb compleet een ander zwangerschap. en denk ook alleen maar aan jongentjes haha.

10. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    Hoi meiden..

heb even niet de tijd genomen om alles te lezen...doe ik morgen wel.

Wil jullie alleen even laten weten dat ik de echo gehad heb en m'n gevoel had gelijk.
    We hebben niet één kloppend hartje gezien, maar twee.
    We krijgen hier dus ook een tweeling.
    We hebben ruim 50 minuten binnen gezeten bij de echopraktijk.
    Beide baby's hebben hun eigen vruchtzak, hij kon nog niet goed zien of ze een eigen placenta hadden of deze delen.
    We vond hij alles op het eerste gezicht (hij gaat de echo nog heel uitgebreid bekijken en een verslag sturen naar onze verloskundige) alles er goed uitzien.

Ben hier dus echt helemaal gelukkig mee.

11. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Boba80, wauw zeg, echt waar? Gefeliciteerd! Wat grappig dat je echt zo'n voorgevoel had. Nu krijg je nog heel veel echo's!

Liefs Moons

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Gefeliciteerd ! fijn dat alles er ook goed uit zag

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Gefeliciteerd, Boba :)

14. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0

Hier kan je het zien....links hoofdje baby 1 en rechts baby 2.

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    boba gefeliciteerd zeg nou dat worden met jou erbij wel veel tweelingen zeg. !!!!!

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    boba join the club!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wat gaaf dat je zo'n voorgevoel had zeg!

nou sluit je ook maar aan bij het tweelingentopic dan :)

17. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    gefeliciteerd boba!!!

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    whoehoeoeeooeeoe ben alweer 15 weken ik zag t pas aan mijn banner hahahihihihihihi

19. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    wauw 15 weken!!!!! super zeg

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    En jij 10 wendy!! :D

Woehh en hier 12 weken!!! Heerlijk, als je in een nieuwe week terecht komt hè! :D

@ Boba: Gefeliciteerd meid, wat super leuk!! :D En grappig zeg dat je dit gevoel al die tijd al had!! Geniet ervan! :D

Deel Deze Pagina