want bij erkennen komt er alleen op de geboorte akte te staan dat hij de biologische vader is maar dat geeft m geen zeggenschap over de kids.
ooh oke, dat had ik dan weer nog niet gelezen.. thnx! Dat forumlier moet ik bij de gemeente vragen? Nja, als dat alles is, valt het nogal mee met het geregel.
ohja, je kan ook gewoon het formulier daar via die link invullen en printen... \maar vraag hem wel gewoon bij de gemeente! Danku
hier gaat het steeds beter.. tja geen kwaaltjes is natuurlijk helemaal super. maar ik ben alleen 's morgens een uurtje misselijk en na het avondeten even.. that's it... nog wel heel moe... maar die misselijkheid is beter dan bij de 1e zw schap... zag er toen niet uit!! hebben jullei al iets voor de baby gekocht? ikke een mooie kangoeroeknuffel.. zo'n handgemaakte... super mooi!! hadden we bij de 1e ook op het geboortekaartje staan... wil dat nu misschien weer... maarja.. das misschien ook wel saai.. hihi mijn zus had het kaartje toen getekend
dat had ik ook gezien idd. ja ik ben erg hoor heb al van alles uitgepluist over het hoe en wat. zo heb ik ook al mijn uitvaartverzekering gebeld om te vragen hoe t zit want mocht er iets mis gaan wat t natuurlijk niet gaat. ben je verplicht je kindje vanaf 7 maanden zwangerschap te begraven alst mis gaat. maar ik ben zo goed verzekerd en mijn kindje is vanaf 24 weken zw gratis meeverzekerd.
ja daar had ik ook al aan gedacht. alleen hebben we geen uitvaartverz. maar een overlijdensrisicoverz. Heb nog niet gekeken of het daar ook voor geldt of niet.. maar denk 't niet.
dan vallen de kwaaltjes bij jou ook nog mee je hoort van die verhalen he? gelukkig maar. Een kangaroe leuk hoor en kaartje saai hoezo dat is jullie idee en als je zus t tekend is t toch iets van jullie en blijft t uniek wij hebben een trainingspakkie gekocht, wagen, kamer en verder hebben we veel gekregen.
je gaat eerst lekker op vakantie en dat geregel kan ook na je vakantie!!!!! Doe maar lekker rustig aan je krijgt t nog druk genoeg
ja wij zin gek op australie en griekenland toen ik net zw was van de kleine man waren we in australie.... zo mooi toe bedachten we ook dat er een kangoeroe op het kaartje moest, en als knuffel, en aan de muur en op zijn lakens, en boxkleed... hihi misschien kiezen we nu iets anders... iets Grieks? (geen idee wat) of maar weer een kangoeroe... blijft leuk he... mooie beestjes joh!! en ze kunnen goed stilzitten helaas hebben wij er toen 1 voor de camper gehad
grappig zeg setti een trainingspakkie o ja en wij hebben een inzet voor de mutsy gekocht (2e hands duo)
De knuffel die we voor de oudste gekocht hebben en in australie op de foto gezet hebben Bekijk bijlage 14494
mooi hoor, t blijft toch voor jullie een bepaalde waarde hebben dus doe gewoon wat jullie zelf willen