Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    hoop niet dat ik jullie verveel hihi
    ben zo trots op ons wonder.... (tja had niet evel gescheeld of hij was er niet geweest...) jullie zien de 1e foto wel... is niet zo mooi rose... maar voor ons de knapste baby hoor

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nee joh, hij is er gelukkig nog dat is t belangrijkste.

3. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Lindavnr: Succes morgen!! Inderdaad een druk schema zeg, maar ook lekker dat het exact na elkaar kan. Als alles oke is kan je heerlijk van je vakantie gaan genieten (bijna dan).

Trouwens, ik had bijna mijn afspraak voor morgen met de verloskundige gemist. Ik dacht namelijk dat ik volgende week pas naar de verloskundige moest, maar ik keek toch even voor de zekerheid en het is morgen om 17 uur..... oeps. Goed dat ik nog even keek ahum.

Ben bang dat ik teveel kilo's ben aangekomen. Nu ik wat minder misselijk ben, eet ik ietsie meer (of gewoon veel meeer) dan normaal. :(

Fijne avond allen, ik ga lekker een film kijken, ben kapot!!!

4. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ja je hebt helemaal gelijk.. hihi

weet wel dat ik deze kleiner lekker bij mij in bed wil overdag.. als ik ook rust...

dat deed ik nu de eerste dagen niet... wilde de baby in het bedje naast me voor de rust... tja was ook beter misschien want ik kon hem niet beetpakken oid

5. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    boomer: fijne avond en goed dat je gekeken hebt

en die vk maak je niet te druk... moet je elke eker wegen dan? ik hoefde dat nooit

6. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Hoi Hoi

Alles goed hier dames?
    hier last van viese smaak in mond en last van jeuk ook tussen de benen Bah. Ik heb dit helaas vaker en ben bang dat het spruw kan zijn. Ik ben de laatste weken vreselijk ziek geweest van het Noro buikgriepvirus en nu beetje gewoon griep.

Iemand ervaring met Spruw?? of herkent dit?

7. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Weeee geen GTST vandaag :(

8. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    heb na de 1e zw schap spruw op borsten gehad... heel pijnlijk met een zalfje ging het over

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    boomer veel plezier morgen en maak je niet druk

lynet ik heb daar geen ervaring mee.

meiden ik ga er ook vandoor ff lekker bankhangen doeg doeg

10. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city

Lijkt me echt niet prettig maar kan je het ook krijgen tijdens de Zwangerschap?

Ik kan er niks over vinden op Google :(

11. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    Hoe krijg je het

Spruw wordt meestal overgedragen van moeder op kind. Het kind kan al tijdens de bevalling besmet worden als de moeder een vaginale schimmelinfectie heeft. Ook kan het kind besmet worden via tepelcontact bij de borstvoeding. Er ontstaat dan een ping-pong-effect omdat vervolgens het kind bij de voeding de borst van de moeder weer besmet.

12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
  13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meiden,
    jullie pbtjes voor de site mogen even naar de andere meiden.
    Ga zaterdag op vakantie en heb het erg druk tot dan... dus haal mn naam even weg en zet 'm daarna weer terug!
    Mocht het te druk worden met de site/agenda aangezien nu iedereen los komt ;), dan vraag gewoon ff iemand dr bij voor hulp! :)

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ setti: hmm, dat ouderlijk gezag formulier, dat kan je pas opsturen na de geboorte van je kind als ik het goed begrijp?? want je moet het volgende o.a. meesturen:

"Een afschrift van de geboorteakte van het kind met daarop de aantekening van erkenning als het kind erkend is (verkrijgbaar in de geboortegemeente van het kind)."

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik reageer er maar even op :p
    Dat formulier moet je idd pas insturen als het kindje geboren is.....

16. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Bedankt Gelukkig heb ik zelf voor beneder al medicijn:
    Miconazolnirtraat

Kan ik dit medicijn gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef?
    U kunt dit middel veilig gebruiken. Het wordt al jarenlang gebruikt door zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven, zonder nadelige gevolgen voor het kind.

Maar als het dus ook zo is in me mond ieuw bah vies idee dan zouden ze daar vast ook wel wat voor hebben. Het is echt een smerige smaak.

Ik heb ruim een jaar geleden een hele zware AB cuur gehad. Zat tegen zware longontsteking aan. Dit moest ik 2 weken gebruiken. Daarna heb ik peneceline gekregen en sindsdien deze klachten.
    En sinds me zwangerschap is het een ramp:(

17. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Zjin er trouwens al dames die al iets gevoeld hebben??
    Ik had van de week een rare bobbel ineens toen ik lag te lezen op bed. Dit heb ik nooit eerder gevoeld. Het is wel erg vroeg maar het voelde zo onbekend

Groetjes

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    nou ik voel nog niks.. ben pas 10 weken...
    vorige keer voelde ik het ook al snel.. dus wie weet over een paar weken al

leuk he...

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja dat klopt en daarbij ook van jullie beide een uittreksel van het gemeenteregister

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hehehehehe ik ben ook twaalf weken :) :) :) :) toch blijf ik onzeker, baal daar van!

Deel Deze Pagina