lindanvr fijn dat alles zo mooi te zien was zeg echt een opluchting. super. goed dat je de verklaring gelijk gekregen hebt.
Moons, Spannend morgen pretecho!! Zou echt gaaf zijn als ze nu het geslacht al kunnen zien! Veel plezier!!
meiden ik ben drie dagen weg, meld me zondagavond weer, ondertussen gaap ik verder (moe, moe, moe, moe, ...)
Moons, veel plezier morgen. Ben wel heel erg benieuwd of ze het al kunnen zien. Lindavnr, mooie echo foto's. Blijft leuk om die plaatjes te bekijken.
Linda, fijn weekend. Wij gaan morgen ook een weekend weg, maar gelukkig hebben we internet. Nadeel is dat ik nu aardig verkouden begint te worden.
Veel plezier Linda! Enne, lekker genieten en niet teveel zorgen maken; nergens voor nodig!! Alles bij jou ziet er prima uit en binnenkort weer een echo! @ Stroopie: hihi jij ook een heel fijn weekend dan! veel plezier!
Gelukkig alleen maar goed nieuws hier !! Hier gaat het wel goed, nog wel misselijk af en toe. En ook ik ben lekker een paar dagen weg. Morgen naar vaals, nachtje slapen in een hotel en dan een dagje maastricht toch maar eens wat zwangerschaps kleding shoppen, want mijn broeken passen steeds minder goed.. Zondag lees ik wel weer even bij.. !! Goed weekeinde alvast
dames fijn weekend allemaal zou ik maar zeggen en ik ga lekker naar mijn bedje toe. truste voor straks
Hey meiden, even kijken hoe het met jullie is! nog maar 5 dagen en dan is iedereen de 12wk grens gepasseerd! lindavnr gefeliciteerd! fijn dat t tussenschotje gevonden is! xxx ps snuif nog even wat hcg op dikke kus en succes allemaal meiden! xxx
@Lindavnr: Super goed nieuws!!! Je sprong zeker een gat in de lucht. Wat een mooie foto! Schattig zeg. @Moons; als je dit nog leest; Succes en hopelijk kunnen ze je meer vertellen. Gisteren ben ik trouwens nog naar de verloskundige geweest. Alles was goed. De baarmoeder was goed aan het groeien, zat al vrij hoog zei ze, dus dat buikje is niet alleen vet . Toen mocht ik nog op de weegschaal gaan staan en tadaaaaaa.... 1 kilo eraf!! Eigenlijk superblij, want ik zou hebben gezworen dat er 2 tot 3 kilo bij zou zijn gekomen. Was meteen vrolijk haha. Over die bekkenklachten; dat is wel erg vroeg zegt ze, maar het kan wel. Moet wel blijven wandelen iedere dag, maar ook rust nemen (huh?). En als het aanhoudt fysiotherapie. Nou we wachten wel. Momenteel gaat het wel.
Sue, spannend, 1 dag voor nod. Hopelijk is het gewoon weer meteen raak voor jullie! Ook namens mij heeeelveel hcg voor jou!!! @ Boomer: fijn dat alles goed was! Goed hoor, 1 kilo eraf zelfs in plaats van eraan! Ik ga me dadelijk ook maar aan de weegschaal wagen.....na 3 weken... ben benieuwd
Hallo, een paar dagen niet geschreven, was veel te druk... Maar nu bijgelezen en alleen maar goed nieuws gezien, gelukkig! Lindavnr: gefeliciteerd met het tussenschot! Je hield je wel groot, maar je moet je behoorlijk zorgen hebben gemaakt... Hier vroeg gisteren een leerling: "Mevrouw, bent u zwanger? U wordt namelijk steeds dikker" Wel schattig. Ik vond het wel leuk om op die manier aan mijn mentorklas te kunnen vertellen dat ik in maart een tweede kleintje krijg.
Jippie, vandaag 12 weken zwanger!! Weer een hele mijlpaal.. Heb de afgelopen dagen ziek op bed gelegen met een fikse buikgriep, ben nu dan ook zo dankbaar dat ik van mijn zwangerschap niet misselijk ben geweest want wat is dat akelig zeg om die pot van zo dichtbij te zien bah! Vandaag gaat het gelukkig al iets beter.
Pfffff net 3 crackertjes op met een gekookt eitje derop.. 5 minuten later hang ik boven de wc. Hopelijk was er gewoon iets niet meer helemaal goed aan die eitjes... niet dat mn lichaam nu bedenkt dat ik ook maar eens eten niet meer binnen kan eten. Zucht...bah.
Vanmorgen trouwens wel een buikfoto gemaakt enne: hier komt de vergelijking! Toch wel iets duidelijker als dat ik dacht! Tot nu toe wel maar 1 kilo aangekomen trouwens Bekijk bijlage 14708
hey hoi sorry dat ik niet meer ben geweest maar we hebben thuis een storing met internet tv en telefoon jaja alles in een pakket van ziggo dat is dan nadeel. maar bij de vk was alles goed. 3 kilo afgevallen, bloeddruk 105/60. en we hebben het hartje weer gehoord. en volgens mij wordt het een jongentje want deze hartje gaat niet zo snel als bij esmay. ik ben dus weer even niet online want zit nu even bij mijn ouders. liefs joepie
Jeeh, 12 weken vandaag. Lindavnr, je buik is hard gegroeid in 2 weken. Waarschijnlijk eitje niet goed gevallen? Als het niet goed was, dan had je het wel geroken. Zou wel waardeloos zijn, als je nu nog misselijk zou worden. Bink, gefeliciteerd met je 12 weken en beterschap. Nijna, oplettende leerling. Hoe vond de klas het? Suekes, hier nog wat HCG voor je. Wat is je gevoel erover? Boomer, lekker dat je bent afgevallen. Was toch een goede meevaller dan.