Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Iedereen die de 12 weken grens weer heeft bereikt: gefeliciteerd :)

Hier vandaag alweer 14 weken! Heb nog steeds veel problemen met het avondeten blughhhhhhh gisteren 4 aardappelkroketjes met moeite, 2 happen worteltjes en 1 hapje kip hawai (waarvan ik ook nog eens de helft van dat hapje aan de hond heb gegeven omdat ik het niet doorgeslikt kreeg :S ) vanavond maar kipfilet met rijst en zoet zure saus proberen... Overigens is het wel zo dat als ik het niet zelf klaar maak ik het wel gewoon kan eten ow en vette dingen ook maar ja dat is niet de bedoeling natuurlijk :p

2. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    meiden gefeliciteerd met de 12 weken!

Kleintje: dat eten is hier ook zo'n drama ben blij als ik er iets in krijg. Bij 15 week was het over de vorige keer.

Lindavnr: jij bent echt al gegroeid zeg! leuk!

3. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden! Dankjewel voor de hcgtjes! Ik heb vanmorgen getest, kon volgens mijn banner en hij is negatief. Het schommelt alle kanten op en ik denk zelfs dat ik gisteren of vandaag mijn ei pas heb, kan er geen wijs uit, maar dat geeft niet, ik wacht geduldig af.

BINK GEFELICITEEEEERD 12 WEKEN ALWEER :):):):):):):):):)

Ik laat wel wat horen als ik weer meer weet! Dikke kus!

4. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Suekes: hoe lang duurde het vorige keren na de mk? Bij mij kon het wel tien weken duren voor ik weer ongi werd. Beide keren was ik meteen daarna weer zwanger. Ik heb wel eens gelezen dat je extra vruchtbaar bent na een mk. Gaan ze trouwens nog iets testen, nu je drie miskramen gehad hebt? In ieder geval krijg je van mij ook nog tonnen HCG!

Stroopie: de klas vond het wel leuk. Ze vinden het alleen jammer dat ze mij gaan missen. Vooral voor een mentorklas is dat nooit zo leuk natuurlijk, maar ja.

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Denk dat het hier vanmorgen aan de eitjes lag; net een worstenbroodje gegeten en daarna een pizzabroodje... en tis allemaal goed blijven zitten :)

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    ik ben zowiezo geen ei eter maar s'ochtens kan ik al helemaal geen ei eten dan wordt ik daar ziek van (b.v ook als mijn vriend een ei aan het bakken is en ik ruik die geur als ik nog niet zo lang wakker ben pfff :p ) dus misschien dat jij er ook gewoon niet zo goed tegen kan ei in de ochtend?
    (overigens had ik dat ook al voordat ik zwanger was ;) )

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb trouwens vannacht erg raar gedroomd :S
    ik droomde meerdere keren dat ik een 20 weken echo had waarbij het hoofdje van het kindje te klein zou zijn?
    Iedere keer zag ik een vrij groot lichaam met een kleiner hoofdje en het bizarre was ook dat het een echo was waarbij je het zeg maar in kleur zag (geen 3d echo of 2d maar echt kleur!) je zag ook gewoon mijn aders lopen etc zo bizar!!!
    Maar is dat nou iets wat echt kan dat het hoofdje te klein blijkt te zijn? of is dat puur een onzin droom?

8. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    @sue: dank je meid, ik hoop dat het bij jou ook weer snel raak mag zijn hoor, bij deze van mij ook bergennnnnnnnn met hcg!!

liefs bink

9. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @kleintje,
    Hahaha nu maar hopen dat dromen bedrog zijn;)
    Zo heb ik al eens gedroomd dat ik er een gremlin uitwerpte:D

@lindavnr,
    Wat bijzonder zeg die 2 kleintjes van jou! En al een mooi buikje!

Hier een stuk beter als gister maar nog wel erg moe. Maandag maar ha bellen voor hb prikken.

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meiden,
    kom voor 2 weekjes even afscheid nemen!
    Vertrekken morgenochtend en we slapen bij mijn schoonouders aangezien die ons brengen.
    Dus kom niet meer op internet!
    Allemaal heeel veel plezier met alle komende echo's en zo..
    En tot over 2 weken dan!!

11. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Hele fijne vakantie Linda!!

12. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Hoi Hoi dames

vandaag voor het eerst echt me positiebroek aan. Het zit echt megalekker. Maar nu valt me zwembandje wel op ;) vandaag al 2 keer de opmerking gehad van heey je kunt het al een beetje zien:)
    is dus me vetje die nu opvalt. Me taille is nog geen cm gegroeit maar wel al breder in de heupen.

Straks komt me vriendje thuis met comode en ledikantje 2e hands
    was echt een koopje en erg mooi.

ZIjn er al dames die al begonnen zijn met de uitzet?

Groetjes

13. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    He meiden, eindelijk even tijd voor jullie!!

Hier vanmorgen pretecho gehad met geslachtsbepaling, althans, dat was de bedoeling, maar de kleine wilde het niet goed laten zien, lag in kleermakerszit, dus voetjes ervoor en navelstreng ook nog tussen de benen, ze heeft wel iets kunnen zien, maar was er niet 100% van overtuigd, we zagen 3 streepjes, wat duidt op een meid, maar was allemaal wel een beetje opgezet, wat daardoor weer leek op een piemeltje, maar kan ook van vroege termijn komen, pas vanaf een week of 13 begint het geslacht tussen jongens en meisjes te verschillen, daarvoor lijkt het heel veel opelkaar. Ze neigt het meest naar een meid{{smile}}, maar om me 100% zekerheid te geven mag ik 23 september nog een keertje gratis komen kijken, even gauw voor het geslacht.
    dus weinig echt nieuws, het zag er verder goed uit hoor, hersentjes mooi van structuur, blaasje zat vol wat betekend dat niertjes werken, hartje klopte mooi, 3 vaten in navelstreng, dus allemaal prima gelukkig.
    Liefs Moons

14. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Moon, Fijn dat alles goed was!! Super dat je terug mag komen voor de geslachtsbepaling, ben erg benieuwd of je na 23 September echt los kan gaan op roze kleertjes :D

15. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    ja ik ook, haha, nog 1,5 week geduld hebben, is niet anders.

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    linda fijne vakantie geniet er van!!!!

moon fijn dat alles goed is en wat goed dat je terug mag komen dan zie je (haar) over 2 weken weer haha. dat geeft wel een lekker gevoel.

lynet die broeken zitten zo lekker en ja je buik valt veel meer op maar goed je hebt nu ook om wat te showen

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    moons ga je ook je fotos van de pret echo hier op de site zetten in je album? ben zo benieuwd hoe het er met een week of 14 uit ziet in 3d

18. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Zal het zo even proberen! Even foto van de echo's maken met fototoestel, dan kan ik ze zo opl pc zetten

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Pretecho wil toch niet altijd zeggen dat het in 3d is :p ken ook genoeg pretecho bureaus die ook 2d doen ;)
    (misschien heeft moons het wel in 3d gedaan dat weet ik niet?)

Lindavnr: fijne vakantie!

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    o ik dacht echt dat een pretecho altijd in 3d was en tegenwoordig ook in 4d kon

Deel Deze Pagina