Dianne, het is weekend he. Iedereen is lekker op pad. Moons, jij gaat idd lekker snel. Over 5 weekjes zit je alweer op de helft. Spannend dat die mevrouw denkt, dat het een meisje wordt. Ik heb zelf 2 broers en daar word je niet slechter van. Pretecho doen wij hier niet. Eigenlijk om de rede die Dianne gaf. Je kijkt er daarna nooit meer naar. En ik vind het best wel duur.
Leek mij ook altijd leuk een grote broer, maar helaas heb alleen een zusje, als het een meid is heeft ze 3 grote broers, is wel stoer!! Kom niet aan mijn kleine zusje, haha. Liefs Moons
Pretecho is wel duur inderdaad, wij kijken ze ook nooit, maar vind het wel mooi om de kinderen als ze het huis uit gaan ze mee te geven, of als ze zelf een kindje krijgen, is leuk voor later in ieder geval, en we hebben het bij alle 3 gedaan, dus bij deze konden we niet achterblijven! Ik heb dan ook geluk dat ik de eigenaresse van het bureau persoonlijk ken, ik mag 2 x pretecho, deze van gister dus en met 28 weken voor € 100,00, heb gister 50 betaald en betaal dan met 28 week weer 50, zo is het ook niet zo veel in een keer!
Joepie vandaag 13 weken!!! @Pretecho. Wij willen wel een pretecho. Het is onze eerste en wil de 3d meemaken. En ook op DVD vind het toch wel byzonder. Wel duur maar voor een 2e denk ik niet meer.
morge.. Moons: dat is inderdaad goed regeld! begrijp dat het leuk is voor later, maar heb er nu (nog) geen behoefte aan. Maar kan nog komen de de vorige zschap pas gedaan met 28 wk, Fijne zondag meiden!
Heej meiden! Tijdje niet gepost want het was zó druk!! Coldplay (2 avonden ) was geweldig maar vrijdagavond verjaardag dus ik heb gister hele dag/avond/nacht geslapen! Er zijn al 2 van de 5 kittens naar hun nieuwe huisje dus nog 2 te gaan Ik heb nu lekker alles doorgelezen en ik probeer zoveel mogelijk te herinneren om te reageren @Stroopie, Dianne, Bink, Boomer Gefeliciteerd met de mooie echo's!! @Lijstgedoe, hihi dat heb ik allemaal lekker gemist Had m'n afspraken hele tijd geleden al wel eens doorgegeven aan één van de meiden maar ze staan niet op de site. Heb Linda dus even een PB gestuurd (edit: en zie nu dat zij op vakantie is... Stuur het dus nog even naar iemand anders ). Fijn dat het weer geregeld is. Ben nu even niet zo goed in plannen/onthouden/logisch denken... Ergggggg irritant!! @MvM, doe zelf ook vanaf de 5,5 week mee maar ik ben blij dat het deze week klaar is. Heb het met veel liefde gedaan maar zal wel fijn zijn straks 'gewoon' te kunnen plassen en ik moest ze elke woensdag zelf brengen/halen, 10 km verderop! @Verklaring, ik heb de zw. sch. verklaring al met 12 weken gekregen en ingeleverd bij m'n baas . Maar wat moet je daar dan mee bij de gemeente??? Of is dat alleen als je niet getrouwd bent? Even enteren en dan verder lezen, andes ben ik het straks kwijt Liefs Laar
@LindaVnr, geweldig dat alles goed is!!!!!!!! Heb veel aan je gedacht en heel hard zitten duimen! Wat moet het voor jou een stuk rust geven nu zeg!! Wat een mooie foto! @Moons, dat zou toch wel bijzonder zijn zeg, een meisje na 3 jongens!! Ben benieuwd! @Bregtje, welkom!! Dat scheelt inderdaad een paar weekjes stressen als je er zo laat achterkomt! @Kraamfeest, helemaal met Lindavnr eens, is ook helemaal niks voor ons!! @Pretecho, doen wij niet. Alleen 2d geslachtsbepaling over 13 daagjes! Jeej, ben zo blij dat we dan ons kindje weer zien. Al zit ik me natuurlijk weer zorgen te maken dat er dan iets mis is. Omdat het dan zo'n tijd na de vorige echo is, en we het hartje nog steeds niet hebben gehoord!! Hopelijk bij de vk donderdag... @Hier, zal snel weer eens een buikfoto in m'n album zetten want heb echt al een duidelijke, ronde zwangerschapsbuik. Ben gister zelfs met buikband naar dorp geweest en had'm ook om naar Coldplay. Het gaat hárd nu!! Behalve moeheid heb ik ook nergens last meer van, gelukkig is de misselijkheid helemaal weg! Alleen het maagzuur is met vlagen heel erg vervelend (en dan vooral 's nachts, slaap dus maar beetje half-rechtop). Zo, nu heb ik vierkante ogen, ga het weer wat korter bijhouden allemaal! Nu maar een lekker ontbijtje maken en Bart uit bed plukken! Fijne zondag meiden! Met hopelijk beter weer dan hier.... (regenregenregen) Liefs Lara
@Lara; haha wat een verhaal! Maak je maar niet druk over wat er mis zou zijn. Als je zo goed doorgroeit is er niks aan de hand. De verloskundige kon bij ook eerst niet het hartje vinden maar na goed zoeken had ze hem toch. Zal bij jou ook wel zo zijn. Coldplay moet wel erg gaaf zijn geweest. Ben benieuwd wat je kleintje ervan gemerkt heeft Allen een fijne zondag. Het is echt een binnenblijfdag, het regent hier ook. Het is dat ik een verjaardag heb, anders had ik een dvd-marathon gehouden vanmiddag.
@Boomer, haha! Ja daarom ga ik het wat korter bijhouden (dus bij deze ) Haha, ja straks zijn de kindjes in z'n/d'r klas bij kabouter Plop/K3 of wat dan ook geweest en dan was het eerste concert van ons kindje Coldplay, wel grappig idee hoor! Stom eigenlijk dat ik me af en toe nog zo'n zorgen maak. Daar is tot nu toe helemaal geen reden voor! Maar zo'n lieve reactie doet dan toch heel goed, dankje!! Hier gélúkkig geen verjaardag dus inderdaad... Friends marathon (ik) en babykamer schilderen (Bart). Verflucht kan ik niet zo goed meer tegen! Liefs Lara
MvM moet ik helaas nog even doen. Ik was in het begin met vakantie en toen was de MvM-dame weg. Ik moet tot 1 oktober. Gisteren plaste ik met mijn duffe hoofd over de hendel heen. Alles was nat. Daar heb ik vooral 's ochtends om 6 uur zin in... Maar ja, met die ochtendplas zit wel de halve kan vol, dus een beetje zonde om te laten zitten! Hebben jullie ook dat als je ergens anders heel veel plast, dat je dan een beetje denk: zonde! Hoewel veel plassen natuurlijk niets zegt over de hoeveelheid HCG en daar gaat het tenslotte om.
ik ben gelukkig vanaf vrijdag al van mvm af ik was die kannen echt zat. gelijk de wc helemaal gesopt de vloer, tegeltjes etc. Ik heb via marktplaats 2 wipstoeltjes gekocht van nog geen jaar oud voor 7.5 euro. van bambino in het lime groen. nieuw zijn ze 25 euro per stuk. ik heb de kussens gewassen en ze zijn net als nieuw. vandaag geef ik er een aan mijn moeder want die gaat een dag in de week oppassen en dan hoef ik niet steeds alles mee te slepen. ik sta er echt versteld van hoe goedkoop mensen dingen weg doen.
Als er nog meiden lid willen worden van de maart 2010 hyves kun je de link in mijn handtekening aanklikken. Er zijn inmiddels al weer 62 leden. A.u.b voor meiden die al wel aangemeld hebben maar zich nog niet voorgesteld hebben. Willen jullie dit ook nog even doen?
He meiden, Het is echt een binnenzitdag vandaag, wat een snertweer. Moeten jullie ook zovaak plassen? Ben net geweest en dan moet ik alweer! Wordt er gek van. Liefs Moons
hey, Moons inderdaad binnenzit weer...... ik ga lekker aan de schoonmaak. Moet zeker heel veel plassen..... vooral snachts. Heb ook last van vochtverlies ofzo soms dan voel ik het echt lopen hmmmz sorry beetje ranzig maar misschien heb nog iemadn dit anders maar even vragen aan de vk
Tis echt een snertdag. En een opruimdag. Ben boven al mijn dochtertjes kamer aan het opruimen. Ze heeft er zoveel speelgoed staan. En met ruim de helft speelt ze niet meer. Dus dat kan allemaal naar zolder.
heyy meiden!!!!!!!!!!!! germini en floor jullie zijn echt schatten!!!!!! Echt super dat jullie me op de hoogte hebben gehouden tijdens mijn vakantie, dikke knuffel voor jullie haha!!!!!! Nou ik ben dus weer terug!!!heb een heerlijke vakantie gehad en lekker tot rust gekomen!!!gister het hartje gehoord dus alles gaat nog goed!!!! ga nu even een beetje reageren, maar niet op alles want das echt te veel hahaha. Boba gefeliciteerd meid met je 2ling!!!!je had zelf ook heel erg dat voorgevoel toch???nou jij kan iig dus echt op je gevoel vertrouwen haha, ook al een gevoel over t geslacht?? lindavnr fijne vakantie!!!fijn dat er een tussenschotje zat dat zal je een hoop geruststelling geven!!! Alle meiden met een goeie echo gefeliciteerd heerlijk!!!!!geniet er lekker van!!! Lara leuk dat je al met het kamertje bezig bent, welke kleuren heb je het gedaan??? foreverfriend tis niet dat ik helemaal geen lachten heb maar wel weinig, ben alleen wat moe, en heb flinke boobies, maar ben niet misselijk en heb geen last van me stoelgang of dat soort dingen.gewoon gaan genieten meid!!! babyfoon:voor ik wegging had ik verteld dat ik een mooie met camera had gezien daar kwamen nogal wat reacties op haha.....maar het is niet zo dat ik bij ieder kikje naar boven vlieg ofzo.vind het gewoon fijn als het huild of wat dan ook dat ik even via dat ding kan kijken, maar voor mij maakt het geen verschil of ik het alleen hoor huilen of dat ik het ook zie huilen hoor.vind het gewoon makkelijk! felle steken:ik had het gister ook moest hard niezen en kreeg echt een hele felle steek helemaal door me onderbuik, deed echt behoorlijk pijn, na een minuutje was het weer weg dus denk idd dat het bandenpijn is ofzo. pretecho:laten wij zeker wel doen!!!!heb donderdag een afspraak staan voor een gewone korte 2D van 15min, maar ze zei dat ze dan ook wel even in 3D kon kijken, ben benieuwd!!en di zal ook zeker niet de laatste zijn, met een week of 18 wil ik voor het geslacht, en tja dan na de 20weken echo nog 2x denk ik, vind het gewoon gaaf om me baby in me buik te zien!! buik:zal vandaag of morgen eens even een foto plaatsten van me buik, je ziet het nu wel echt duidelijk!! xxx
@ano, He.........wat leuk dat je weer terug bent!! Ik wilde net weer een verslagje van het weekend door pben maar je bent er dus al Graag gedaan hoor!! En fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad! @moons, Wat spannend zeg!! Zou wel leuk zijn als het een meisje zou zijn na 3 jongens!! Ik word ook stiekem wel nieuwsgierig maar wil het toch nog steeds niet weten @mvm, Hier moet ik nog tot volgende week vrijdag........pffff ben het ook zat! Heb niet alle weken meegedaan ivm vakantie en laatst niet omdat mijn urine op kweek stond ivm blaasontsteking. (achteraf had ik wel gewoon door kunnen plassen, want je kan alleen niet meedoen als je antibiotica slikt, maar goed, ze kon het wel voorstellen dat ik toen even ben gestopt). @babyspullen, Vandaag bij de ikea geweest en echt een superleuke kast gezien die we als commode gaan gebruiken en een leuke kledingkast. Moetne alleen nog een ledikantje zoeken die erbij past. Ben helemaal verliefd!! We gaan aankomende maand verbouwen en daarna gaan we het kopen en het kamertje inrichten. zooooo leuk!! Heb nu echt het gevoel dat het gaat beginnen! Verder voel ik me weer een stuk beter als van de week. nog wel erg moe in de middag maar niet meer zo extreem als van de week. misschien moet ik dus toch maar meer uren maken in de nacht waardoor ik het overdag beter trek. Ik zal vanavond ook een buikfoto maken en hem eerdaags erop zetten (durf alleen niet zo goed heb niet zo'n mooi buikje, allemaal moedervlekken bah