Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    germini

ja was er alweer!!!!wat leuk dat je allemaal leuke spulletjes bij de ikea hebt gezien!!leuk vooruitzicht!!!en meid gewoon trots zijn op je buikje!!!!met of zonder moedervlekken, dat maakt toch niet uit, het is jouw buikje met jouw baby erin en daar moet je gewoon trots op zijn!!!!
    ik had er een paar op vakantie gemaakt dus zal ze morgen s ff plaatsen!
    had jij trouwens ook hyves??

zo ff 2e wasje aanzetten...

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    owja wij hebben de eerste schoentjes gekocht, vond ze zoo schattig, wit met zilver dus kan voor allebei...

Bekijk bijlage 15068
    op de foto staan ze trouwens verkeerd om haha

3. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    leuk he die schattige kleine schoentjes.....

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Wat een weertje...

...kunnen we mooi even op het forum gaan zitten :p

MvM: hier nog tot eind september, ben er eerlijk gezegd ook weer een beetje klaar mee. Had ik bij mijn zoon ook - op een goed moment is dat half staand plassen (en niet morsen...) echt genoeg geweest. De ochtendplas is meteen de grootste, dus die pak ik altijd ;)

MP: op Marktplaats vind je inderdaad veel leuks voor vaak schappelijke prijzen. Enne... even rondvragen in de vriendenkring, want mensen (en hun ouders/familie/buren) hebben vaak ook e.e.a. op zolder gezet!

IKEA: daar gaan wij wat meubeltjes vandaan halen dit keer. Leuke dingen daar, he :)

Wat is al dat babyspul weer klein, die schoentjes en kleertjes... schattig.

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Gaaaaaaf! Zulke had ik toen mijn dochtertje geboren was ook gekocht. Maar dan zwart met een rose nike streep. En later witte met een licht rose nike streep. Staat zo stoer. :)

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hahahaha lief he die schoentjes...vind t ook allemaal zo cute, schoentjes sokjes rompertjes geweldig gewoon!!!!

alies oww ook gaaf ga ik ook zeker doen hoor met een kelurtje maja kan nu nog niet he.....

darcy haha ja idd dat halfstaand boven je maatbeker plassen, en dan doe ik het pas vanaf 10weken dus mag niet klagen haha, hier nog 2 weekejs....

zo nu lekker bij schoonouders eten, brrr wat een weer hier zeg bah niks aan

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ano, lief he die nike voor baby's? wij hebben ze van mijn ouders gekregen: nike air max in het wit met een zwart teken.

8. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

heej ano, je bent weer terug..
    Mooie vakantie gehad? Vast wel toch ;).

Vandaag eindelijk buikfoto's gemaakt, staan er 2 in m'n album! :D
    Hier is het helemaal niet zulk slecht weer, misschien 1 klein buitje gehad..
    Ach wij zitten op zondag meestal lekker binnen, hangend op de bank haha. Gezellig heel de middag mtv weekend break! ;)

9. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hallo meiden,

ben ik ook weer eens na best wel een poosje geleden.
    Ik heb wel bijgelezen maar reageren op iedereen is een beetje te veel. Ik zag wel hele mooie nike's langskomen! Ik ben daar ook gek op!! Voor onze dochter kocht ik dat altijd..totdat ze ziek werd en daarna aan de aangepaste schoenen moest. Ze mag ze nu dus niet meer aan :(. Bij de volgende komen ze er dus zeker weer!

Ik heb nu ook maar eens een buikfoto gemaakt. Mijn buik is nu dan ook aan het groeien. Tot eergister ofzo had ik nog geen buik of tenminste geen babybuik hahahaha. Ik ben al flink van mezelf.

Wij hebben de 22ste een afspraak staan om 19.00 s'avonds bij een pretechobureau om een geslachtsbepaling te doen!! We zijn zo benieuwd!

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy
    setti alles goed?nog bedankt voor je reactie op me hyves, leuk!!ja schattig he die nike's, je zei laatst idd dat je ze van je ouders had gekregen toch?leuk hoor!!!

eliesah ja ben weer terug.morgen weer werken bahhhh, maar de vakantie was super!
    mooie foto's zeg!!dat zie je zeker wel?en, lekker dagje bank gehangen??

channie wow das ook al een mooie buik!!!!ja vind ze ook schattig die nike's.maar jullie dochtertje, heeft die voor altijd aangepaste schoenen of alleen tot een bepaalde leeftijd ofzo?spannend de 22e, ben ook erg benieuwd, maar voor ik het weet dat duurd nog wel even haha.

xxxx

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

pppfff veel geschreven drie dagen lang, vanaf morgen kan ik het weer een beetje bijhouden :) hier dit weekend mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht, alleen moet 'm nog korter maken want ben niet zo groot :(

Verder weer meer misselijk, stelt me gelukkig ook wel weer gerust dat het goed gaat. Verder wordt m'n buik steeds dikker, kan 't niet meer verbergen :)

Fijne week allemaal!!!

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Bekijk bijlage 15132

beetje kleine foto's, zal morgen even proberen of ik ze groter krijg, maar bij deze alvast mijn buikje van vandaag!!!hij komt hij komt...hahahah

trusten

13. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    De agenda voor morgen:

14 september - FunnyMe: vk

14 september - Kris8: eerste echo
    14 september - Maria0: echo

14. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Hier ook alvast eventjes een buikfoto:

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    En eentje van opzij:

Vind het wel echt een heel verschil tussen 's morgens en 's avonds. Deze foto is van vanmorgen (maak nou eenmaal steeds op zondagmorgen een nieuwe foto) Maar 's avonds staat het echt al wel wat boller...

16. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Funnyme, succes bij vk

Kris en Maria, veel kijkplezier morgen.

Ano, Als je uit het zonnetje komt, dan val je nu echt in het hollands weer. Zeker alweer heimwee om terug te gaan?

Linda, heb je een leuk weekend gehad.

Ik heb mooie buikfoto's langs zien komen. En superschattige schoentje. So sweet. :p

Wij gaan pas kamertje inruimen, als we verhuisd zijn. Dat duurt zeker nog tot januari. Maar ik heb alle spullen nog liggen, scheelt weer in de stress. Moet alleen wel een peuterbedje kopen.

17. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Mooi zeg die buikfoto`s !! En het stelt me een beetje gerust.. vond nl dat mijn buik nogal hard groeide en vroeg me af of ik niet gewoon dik aan het worden ben :) Maar als ik zo kijk ben ik niet de enige.. ;)

oooo morgen echo.. ben best zenuwachtig.. vannacht gedroomd dat ik er zelf niet bij mocht zijn, alleen mijn ouders en die hadden precies de verkeerde vragen gestelt... rare stomme droom...
    jullie horen morgen vast meer.. ! Maria0 ook heel veel plezier morgen..

18. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Mooie buikjes!!

Dames met echo morgen veel plezier en succes!

Ga nu lekker slapen, trusten allemaal!

Liefs Moons

19. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Pfff mijn buik begint nu af en toe in de weg te zitten hihihi.
    Vandaag ook buikfoto gemaakt met me jurk aan. Zal deze morgen in em album zetten.

@alle echo dames
    veel plezier

20. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    @ Anoniempjuh....kan zeker op m'n gevoel vertrouwen...en ik denk 2 meiden...ben wel super benieuwd of dat ook uitkomt.

Verder mooie buikjes allemaal, zal kijken of ik morgen ook weer een buikfoto kan maken....groeit namelijk flink hier.

Vanavond mag ik weer naar de verloskundige...ben erg benieuwd of ze naar de hartjes gaat luisteren...lijkt me zo gaaf om dat te horen.
    Verder zullen we doorverwezen worden naar de gyn...hoop maar dat we daar dan snel terecht kunnen (liefst nog voor de vakantie over 2 weken).

Deel Deze Pagina