Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    @opruimwoede

hier ook last van en 3 weken geleden ook al hihih

van de week gaan we behang scheuren. Dan moet er gestukt worden. De behang trekt hele delen van de muur mee :O

daaran op zoek naar een mooi behangetje voor de beeb

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Maria ; Gefeliciteerd !! een meisje.. Leuk hoor

onze echo was helemaal goed. Hartje klopte goed en heel duidelijk, baby was beweeglijk en had de hik. Helemaal prachtig aldus degene die de echo maakte.. heb ook mooie foto`s zal nog wel eens vogelen van de week om ze hier te plaatsen. Ben alleen minder ver dan ik dacht. 10 dagen om precies te zijn. Hoor nu dus eigenlijk bij de april-moeders, want DE datum staat nu op 10 april... mag wel lekker daarom over 3 weekjes nog eens terug komen.. ! Ben zoooo opgelucht dat alles goed was.. pfff nu genieten.. !!

3. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hallo meiden, ik ben net terug van vakantie en voor we weg gingen de 12 weken echo gehad! Alles was prima en we hebben 1 okt pretecho..
    Wat gaaf dat er al zoveel het geslacht weten dacht alrijd dat dat niet kon zo vroeg!!!

Gefeliciteerd allemaal die de 12 weken hebben behaald.
    Even een vraagje ik moest vandaag niezen en toen had ik ineens pijn joh echt bizar onderin mijn buik! Hebben meer meiden last van bandenpijn?

xx nina

4. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
  5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Die streepjes zag de echoscopiste bij mij toen ook met 12 wk 1 d. Zij dacht dus ook dat het een meisje zou kunnen zijn. Ik wacht het nog ff af tot de 20 weken echo. Dan weet ik het zeker. :)

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    echo foto`s staan in mijn foto-album.. !!
    vanavond ook maar eens buikfoto`s maken..

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy

wowww maria gaaf dat je het al weet!!zie idd streepjes op je echo maaruhhh snap de rest niet haha, dacht dat die andere 2 dingetjes de beentjes waren, maar dan had het geslacht daar tussenin moeten zitten en t zit meer naar de zijkant, dus wat zijn die dingetjes eigenlijk die ik voor beentjes aanzie???

kris8 mooie foto's meid!!!fijn dat je echo goed was!!!!jammer dat je minder ver bent maar ach alles is goed das veel belangrijker!!!

funny me fijn dat jouw echo ook zo goed was!!ben je inmiddels al wat gersuter nu???

ninaVI fijne vakantie gehad??fijn dat jouw echo ook goed was!!spannend hoor geslachtsbepaling!!!ben zelf ook heeeel benieuwd haha.
    die felle steek had ik van de week ook, denk idd dat het bandenpijn is,lees er hier meer over.

hier alles goed, heb zin in me echo donderdag!!!

xxx

8. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ja klopt ik heb die felle steken ook gehad, tijdens het niezen maar ook wel eens tijdens het draaien in bed... Nou dacht ik dat het wel te maken heeft met het rekken van de baarmoeder maar niet te verwarren is met bandenpijn dit zou een aanhoudende pijn zijn ipv zo'n steek... niet dat het wat uitmaakt, maar goed :) Ach over een tijdje zullen we beter weten wat het is als we nog verder zijn. Wat gaat het soms ineens al snel he??? Al bijna allemaal voorbij de 12 weken het schiet al op!

9. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    De agenda voor morgen:

15 september - Funnyme: Nekplooimeting
    15 september - Eliesah: 2e bezoek vk

10. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Maria, gefeliciteerd met je meisje. Wel knap hoor, dat ze het al zag.

Kris, jij ook een goede echo. Jammer dat terug gezet bent. Dacht je dat je bijna bij de 12 weken zit, moet je nog ruim een week.

Funny me, fijn dat jouw echo ook goed was. Succes morgen met de nekplooimeting.

Eliesah, succes morgen bij de vk.

Hier echt puddinghersens. Was m'n aardappelen vergeten die op het gas stonden. :$ Schade viel mee, maar heb wel het pannentje kunnen boenen.

Lijk wel of de misselijkheid aan het afnemen is. Heb vandaag een hele goede dag gehad. Jeeeh...zo nu blijven.

Nu eerst naar pianoles. Kan de beeb weer in slaap gewiegd worden.

Hebben jullie trouwens een werknaam voor de beeb? Wij hebben nu Ietje de 2de.

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    maria mooie foto hoor!!

kris fijn dat alles goed was jammer dat je een week teruggezet bent maar t belangrijkste is dat alles goed is.

12. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    @ anoniempje

je kijkt alware tegen de onderkant aan

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Bekijk bijlage 15304

zo tis me eindelijk gelukt de foto's wat groter te krijgen, zelfde als gister hoor maar nu dus iets beter te zien haha.

maria okeej ja begreep dat t van onder was, maar zoals ik t zag snapte ik t niet helemaal haha, maar ach maakt ook niet uit

trusten meiden

14. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    vandaag de combinatietest, spannend!

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ano mooie buik hoor!

bink suc-6 vandaag

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    bink; succes vandaag !

Anoniempje dat ik i.d. al een mooie buik zeg !

17. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Anoniempje; mooie buik al. Bij jou zie je tenminste dat het geen vet is :p.

@ Maria, Funnyme, Kris; super!!! Fijn al dat goede nieuws nu. Erg apart dat je nu al het geslacht weet, Maria! Ga je nu ook al allemaal roze dingen kopen en wacht je daar nog mee?

@bink; succes vandaag!

Hiero; steeds mee bekkenpijn. Steken in mijn onderrug. Kan soms niet meer normaal omhoog lopen. Moet ik helemaal naar achter lopen. Erg vervelend. Slik wel paracetamol, maar dat helpt niet echt. Dat belooft nog wat! Ben pas 13 weken.....

Verder zal ik een buikfoto maken. 13 weken lijkt me een mooi begin.

Fijne dag weer dames.

18. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Heej allemaal!

@Ano, welkom terug!!! :D gezellig! Hoe was je vakantie?? Ja het kamertje is inmiddels al een heel eind :D Het wordt veel wit met één muur antraciet en dan een turquoise (??) of fuchsia kleurige muurtekening. Dat hangt er helemaal vanaf wat we 26 september te horen krijgen :p Zijn nog wel hard op zoek naar whitewash laminaat...
    Ik plaats hier wel een foto als het kamertje klaar is!

@Funnyme, Maria, gefeliciteerd met de mooie echo's! en Bink succes vandaag!

@Buikfoto's, wat een prachtige foto's allemaal! Hopelijk vanavond beetje beter weer om buiten wat foto's te maken, dan zet ik ze d'r ook weer op!

@Hier, veel te druk allemaal en dat merk ik ook echt aan m'n lichaam. Ik ben veel sneller buiten adem al heb ik wel alle energie van de wereld, toch het 2e trimester hé ;). Vandaag heb ik tot 19u ouderavond en daarna informatie-avond 'bevallen in het ziekenhuis'. Ben benieuwd....
    Bart zit al 2 dagen thuis want die heeft 'iets' met z'n knie, vandaag foto's in het ziekenhuis dus afwachten maar, hij kan in ieder geval de komende tijd niet werken :( Als hovenier is er ook weinig zittends te doen natuurlijk.

Liefs Lara

19. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Vandaag voor het eerst het hartje van ons kindje gehoord..
    Wauw wat was dat prachtig! :D
    Ik was bang dat ze het nog niet konden vinden, maar ze had 't al gelijk! Ze zei dat het een druk baasje was haha.
    Gelijk maar even een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo; staat nu op 14 november.
    Oeh dat duurt nog lang hahaha..

Ano; wauw wat een mooi (bruin) buikje heb je al zeg.. ;)

Fijn dat er weer allemaal goede echo's zijn! :)

Lara; ik merk dat ook heel erg als ik te veel doe. Met poetsen merk ik dat ook, eerst deed ik heel het huis in 1 dag maar nu vervalt dat poetsen een beetje haha.
    Wat vervelend zeg voor je vriend/man met z'n knie..
    Lastig als je niet weet wat het is.

Straks werken, pff geen zin! Moet invallen op een bso, gelukkig hoef ik dan niet veel te doen maar 3 uur niet veel doen duurt dan erg lang ;)! Ach komt goed..

20. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @Eliesah, wat gaaf dat je het hartje hebt gehoord. Ik heb donderdag een afspraak bij de VK en ik hoop dan dat we eindelijk voor de 1e keer het hartje zullen horen. Ik denk dat als we het niet al zo vaak hadden gezien ik me toch zorgen ging maken! En dat doe ik nu ook stiekem een beetje ;) Het lijkt me zo'n bijzonder geluid!!
    Raar eigenlijk hé dat je het nu al zo aan je lichaam merkt!
    Gelukkig maakt onze buurvrouw één keer per week het hele huis schoon anders zou het bij ons momenteel ook beetje achterblijven :p
    Werk ze straks hopelijk gaan de 3 uurtjes snel voorbij! Hier is het saai, rustig en ik moet nog 7 uur... :(

Deel Deze Pagina