Joepie!! afspraak gemaakt voor een extra echo en 3d echo 9 oktober 2d echo met dvd en foto's en mischien al het geslacht zien (ben dan 16 weken en 6 dagen) 23 november 3d pretecho met dvd en foto's (23 weken en 6 dagen) 23 september afspraak veloskundige (14 weken en 5 dagen) 30 oktober 20 weken echo (19 weken en 6 dagen) Spannend hoor het gaat echt snel
haii We wachten nog wel even met kleding enz.. kopen we willen het zeker weten met de 20 weken echo Liefs Maria
wat leuk dat iedereen het geslacht al weet.... ik zit nog te twijfelen ga namelijk volgende week op vakantie en daarna ben ik 17 en een halve week dus dat is bijna al 20 weken en dan hebben we de echo dus denk dat we het gewoon vragen met de 20 weken echo.....
Hallo, hier was de combitest goed, was er gelukkig ook niet erg bang voor, maar het blijft altijd weer spannend en ook leuk om je kleintje weer te zien!
Combinatietest was helemaal goed! Kans op downsyndroom 1 op 14007! Omdat ik graag in dat zh wil bevallen blijf ik tot 36 weken bij de vk. Daarna ga ik over naar de gyn.
Hoi hoi Maart-mama's Ik ben ook een a.s. maart 2010 mama en ik ben nu 14 weken zwanger van een spontane tweeling! Dus ik ben nieuw bij jullie clubje. Ik heb al 2 kinderen, 2 jongens. Ik zal mijn profiel bijwerken en banner etc! Ik hoop gezellig mee te kletsen met jullie. Ik zag al dat iemand met 14 weken weet dat ze een meisje krijgen. Hoe weten jullie dat al? Kan je dan toch nog niet met een echo zien? Groetjes Minke
even een teken van leven maar weinig fut om alles te lezen en te reageren sorry :S Gisteren avond (ben overdag naar de efteling geweest met mijn vriend) nog ziek geweest en heb het gevoel dat ik een beetje grieperig wordt maar hopelijk gebeurd dat niet en waait het over! Iedereen met goeie echo's: gefeliciteerd En nu ga ik weer op de bank liggen sorry
Welkom Minke, wat leuk een tweeling. Er zijn er hier nog een stuk of 4 (of is het al 5?) die een tweeling verwachten. Volgens mij is het heel toevallig dat Maria het geslacht al kon zien. Hier heel laat gemaakt op school vandaag. Ik heb veel gedaan, maar ben nu wel bekaf. Mijn man komt nu gelukkig thuis, dus nu kan ik lekker verzorgd worden!
heyyy meiden laar wauw leuk hoor dat je al zo op weg bent!!!klinkt heel leuk!!j mijn vakantie was super, heerlijk weer gehad, lekker eten en een mooi land.ben beneiuwd naar je nieuwe buikfoto's.lekker hoor een hulp in de huishouding, wat een luxe zeg!! boomer haha bij mij is t denk ik ook wel wat vet hoor, ben sinds t begin al bijna 8 kilo aangekomen denk ik.......... eliesah wat leuk dat je het hartje hebt gehoord!!!vond t de eerste keer ook erg bijzonder, heb t bij de vk nog niet gehoord, maar doe t thuis met een zelfde soort apparaat zelf haha, vanaaf maar weer even doen... vriendlief er is er maar 1 die het geslacht weet hoor haha.mooie buik al!!!lekker zeg nog even op vakantie, ik ben net terug, was heeerlijk... bink fijn dat je echo/uitslag goed waren meid geniet er weer van! funny me fijn dat alles goed was!!wist niet dat je over kon stappen naar een gyn als je in t zh wil bevallen.... minke welkom hier en gefeliciteerd!!ja soms is het geslacht al zo vroeg te zien met een echo!! bedankt voor jullie complimentejs op me buik, leuk!! hier alles goed!!heb straks ff met me babymeubeltjes zitten schuiven haha, word nog moelijk hoe ik het wil, denk zelf dat ik het in de andere kamer wil, die is net ietsje ruimer pff gelukkig nog tijd genoeg..... xxx
Bedankt voor het welkom heten! Leuk dat er nog meer tweeling zwangerschappen zijn. Maar elke zwangerschap is natuurlijk heel bijzonder en fijn als alles goed gaat dus iedereen gefeliciteerd daarmee. De meesten zitten nu toch wel in een veiligere zone, zo na de 12 weken he. Ik heb zelf nu 3x een echo gehad. Met 8 weken toen ze ontdekten dat het er dus 2 zijn, met 9 weken en met 13 weken,6 dagen. Erg bijzonder hoor. Voor zover ik weet is het geslacht pas met 16 weken zichtbaar aan het worden en vanaf 18-20 weken duidelijker op echo's te zien. En alleen met prenataal onderzoek zoals puncties is-dacht ik- het alleen mogelijk om vroeger al het geslacht te weten. Nouja. Wij zullen met 17 weken, 18 weken en 20 weken echo's krijgen en ik hoop dat ze het dan ook al kunnen zien. Want ik ben reuze benieuwd. Mijn zoontjes zijn nu 6,5 jaar en 2,4 jaar en we zijn benieuwd wat we er bij krijgen. Fijne avond allemaal, ps het lukt me niet om foto's op mijn profiel te krijgen...
hoi hoi, Hier ben ik dan eindelijk!! Ga nu wat rond lezen maar of ik het allemaal kan onthouden?? (zwangerschaps dementie hé, hihihi) Nou ik hoop hier veel te lezen en te schrijven. groetjes
haii Nou ik heb bij me jongste zoontje ook een echo laten maken met 14weken en toen konden ze heel duidelijk zijn geslachtje ook al zien .. en dit was het ook echt en gisteren waren ze er heel erg van overtuig dat het nu een meid wordt ik zal nog een keer de echo erbij zetten je ziet op de echo een soort hamburgertje zo noemde de vrouw het Liefs Maria Bekijk bijlage 15447
Anoniempje, de gyn vertelde me dat omdat ik met mn vorige zwangerschap op medische indicatie ben bevallen, ze er nu ook wel iets van kunnen maken. Mensen die bijv met een keizersnede zijn bevallen gaan vaak met een volgende zwangerschap tot 36 weken naar de vk, en daarna naar de gyn.
ohh vandag friet bakken maar kan de lucht niet aan van de friteuze BAH echt een zwschap symptoom *ziet groen en kokhalst*