Wowie maart mamma's alweer! Ik hoop dat jullie hier een gezellig club krijgen, maar aangezien de eerste dames al binnenstromen zal dat wel lukken
Hoi, echt super om te zien dat er 2010 mama's zijn! Ik kon vorig jaar ook niet geloven dat ik zwanger was en toen stonden bij onze topic ook mama's van vorig jaar. Die schreven ook een stukje toen en ik dacht wat duurt het toch lang tot maart. En nu ze er is denk ik: ik kan niet meer zonder je en het lijkt al zo gewoon. Meiden geniet ervan en ik hoop op gezonde en fijne zwangerschappen! Liefs!
Goedemorgen Iedereen gefeliciteerd. Ook ik mag me hier melden heb vanmorgen positief getest. Liefs Channes
Daantje13, Mmuisje, Hanneke88, Sjaantje2006 en Channes, Meiden, allemaal van harte gefeliciteerd met dit prachtige nieuws! Geniet er maar lekker van! Fijne zwangerschap gewenst! Setti, Fijn dat het al steeds echter word! Dat je al meer gewent bent aan het idee! Fijn dat de nieuwe test super positief was ! Loontje4, Fijn dat het bij jullie ook steeds meer aan het wennen is ! Hmmm spannend idd of je zo lang je mond kan houden ! Word hier nu al een gezellig clubje ! Kunnen jullie lekker beginnen met de eerste ervaringen uit te wisselen! Het gaat jullie goed meiden! Liefs, Hanneke!
heey meiden, vinden jullie het ook zo moeilijk om je mond te houden. Zou het het liefste van de daken schreeuwen! Ook wil ik het er alleen nog maar over hebben. Het is ook zo,n groot wonder,! *sjaantje zit van top tot teen op de roze wolk* groetjes sjaantje
Ooooooh ben zooooo blij! Mag me eindelijk aanmelden bij dit topic! Wij zijn 3 weken geleden op intake-gesprek geweest in de fertiliteitskliniek van het UZA na 5 Clomid-rondes. Ik moest volgende maand met spuiten beginnen omdat de kans dat ik spontaan zwanger wordt héél klein is. Ik had echter net een eisprong gehad toen (nawerking van Clomid volgens de gyn). We hadden echter 5 dagen voor die eisprong gevreëen dus we dachten niet dat we een kans maakten... Al lette ik weer wel op alles zoals gewoonlijk! Nu heb ik vanmorgen positief getest nadat ik vannacht 7 keer uit bed moest om te plassen! Niet normaal! Maar 'k ben zoooooooo blij! Zou het van de daken willen schreeuwen! Wij gaan het deze week ook nog tegen iedereen zeggen die zo met ons meegeleeft heeft de voorbije 2 jaar! Banner is een hele wilde gok, ik heb totààl geen idee hoever ik ben... Aan alle andere dames: ook een dikke proficiat!
heey meiden, heb maandag 6 juli mijn eerste echo! dit ivm bruiverlies wat niet stopt. groetjes sjaantje
Jeetje... Maart 2010 Mama's alweer!! VAN HARTE GEFELICITEERD ALLEMAAL Groetjes een Maart 2007 mama en Juli 2009 mama
Owww spannend voor jou he!! Nog effe en je heb een practige baby in handen... Hoe is het om een maart-mama te zijn?? groetjes sjaantje
Dankjewel! Net bloed laten trekken...ben benieuwd hoe hoog m'n hCG staat. Ben zo bang dat er eigenlijk helemaal geen hCG zal zijn en dat de test het helemaal mis had... En jij al de hele tijd bruinverlies...das niet zo leuk. Is het je eerste zwangerschap?
Hoi Elke, Niet zo gek denken meid. Zonder HCG slaat een test niet positief uit. Jij bent gewoon lekker samen met ons helemaal zwanger! ik heb de 24ste bruinverlies gehad, dacht toen nu komende duivels,maar na een uurtje of twee was het weg. Dag erna maar een paar druppels bruinverlies en zo gaat het nu al dagen, een paar druppeltjes maar.de 27ste getest en die was meteen al positief. nu gaan ze kijken hoever ik zwanger ben en waar het verlies van kan komen. ze denken dat ik eenbloedneus in de baarmoeder heb gehad zeg maar. dat kan doordat de baarmoeder zich uitrekt. Ik ben voor de tweede keer in verwachting. Jelle is 20-6 2 jaartjes geworden.Bij hem nooit geen verlies gehad. Ben erg benieuwd wat ze gaan zien? Heb zelf steeds het gevoel dat het er 2 zijn,gek he! groetjes dikke knuf sjaantje
Hihi...zou wel leuk zijn als het er 2 zijn! Heb ondertussen m'n hCG-waarde: 165! Dus ben écht wel zwanger! Nu nog wachten tot de termijn-echo om te weten hoever precies want heb geen idee. Sowieso tussen de 4 en 5 weken... Zooooo spannend allemaal! Heb net allemaal boeken gaan kopen. Ga me helemaal uitleven onder de solden!
elke gefeliciteerd zeg, wanneer moet je voor de 1e echo? ik moet 14 juli al dan ben ik 7 weken. ik vind t echt spannend allemaal
Yoehoe, ik ben weer zwanger! En hopelijk gaat het deze keer wel allemaal goed... Ik zit nu op 4 weken en 4 dagen! Voor alle andere zwangeren: van harte gefeliciteerd!
hier nog een maart mama! Wij weten sinds zaterdag dat Tijn een brusje krijgt! Het was in 1 keer raak, dus het besef is er nog niet echt! Bij tijn duurde het een half jaar! Ik ben 6 maart uitgerekend! kus miek PS: Meiden, gefeliciteerd allemaal!!!!
Hoi meiden! Ik ben ook zwanger en op 7 maart uitgerekend. Ik heb al een dochtertje. Vandaag getest en niet eens overtijd nog en eigenlijk kwam al meteen het streepje en ook heel donker. Ik test morgenvroeg nog een keer maar dan met ochtendurine. Ik had vandaag middagurine. Bij mijn dochter was de tes eerst heel licht en werd die pas met 6 weken zo donker als dat ik hem nu heb. Oohja bij onze eerste zijn we een jaar bezig geweest en nu was het in de tweede ronde raak! Groetjes en Gefeliciteerd allemaal