Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyyy

zozo dames veel gekletst hier, heb ales geleze maar kan nniet allemaal onthouden hoor!

nieuwe dames allemaal gefeliciteerd!!!!!

Miza meid je mag hier best je verhaal kwijt hoor, hoe erg het voor jou is mogen wij best weten, die dingen gebeuren helaas ook, dikke knuff!!

Isa gefeliciteerd meid!!zie dat jij ook dmv clomid zwanger bent gewordn, ik ook!!!!!!ga lekker genieten meid!!

kiezelsteentje ik ben ook niet misselijk hoor!!

over de buikjes, savonds is ie wel echt beetje bol, wel leuk, maar helaas komt t nog niet echt door de baby haha, hoop wel dat ik een mooie grote buik krijg, heb nu iets een buikje, maar das van mezelf, heb ook meteen met 4weken een foto gemaakt en in me album gezet, kan ik t straks lekker vergelijken..

had nog 1 test liggen van cb, net ff gedaan ennuh binnen 20sec dik positief joehoeeee.
    Nou nog ruim2 weken en dan de eerste echo, en dan ga ik tot 12 weken iedere week voor een echo, puur voor me eigen geruststellign, kan niet wachtennnn

xxx

2. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @joepie,
    Ik heb ook al gebeld hoor met de VK. Je kan maar vroeg genoeg zijn:D Ik wilde ook op tijd een afspraak omdat ik zwanger ben geworden middels iui met 2 eitjes, dus de kans op een meerling aanwezig is. Je krijgt dan met 7 of 8 weken al een echo.
    Ik zou gewoon vast bellen. Dan staat de afspraak maar vast!

@anoniempje,
    Dat heb ik gisteren ook gedaan haha. Alvast een foto van 1 maand zwanger;). Ga ik elke maand doen!

Over die afscheiding....daar heb ik niet zo heel veel last van een beetje maar.........wel last van stinkende urine (sorry voor details).....jullie ook??
    En mijn buik is wel wat opgezet maar dat is meer door rommelende darmen denk ik haha.

3. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Hey girlies! :)

@ Peache: ik heb gewoon een nieuw account aangemaakt bij Hyves. Wil ook geen risico lopen dat er op de een of andere manier toch iets fout gaat ofzo, dus gewoon een nieuw account gemaakt ;)

@ Kiezel (dacht ik): ik denk ook de hele tijd van: zo, en dan moet ik misselijk worden, en nu moet ik die klachten krijgen etc. En ik helemaal niks! ;) Nouja, meer honger en wat gevoelige tepels en meer speeksel maar verder geen klachten....dan voel je je inderdaad wel onzeker en ik denk dan meteen dat ik niet zwanger ben....pfff...gek word je er soms van ja! ;)

@ Nieuwelingen: Proficiat! :)

4. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Doen er velen van jullie tussendoor nog zwangerschapstesten? Man, man ik heb veel te veel schrik. Ik mag mij zo niet laten gaan door het zien van alle onderschriften met vermelding mk of ma. Het beebje blijft wel vasthouden! Sorry dat ik mijn onzekerheid hier kom uiten, maar buiten mijn man weten er nog niet veel mensen dat ik zwanger ben. Dit is de ideale uitlaatklep :)

5. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Ik heb dat ook Starfish! Ik denk dat we daar niet alleen in zijn. Die onzekerheid zoals ik al zei 8):)

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    germini ja leuk he, heb je m al in je lbum staan???

deke meid ik ken het hoor, toen ik nog nooit een mk had gehad keek ik er ook teveel naar en trok het me ook teveel aan, nu is het voor mij natuulijk een hele anders situatie maar begrijp je heel goed hoor, je moet je echt proberen daarvoor af te sluiten.ja het is helaas een feit dat zeker 1op de 10 misgaat, maar bij 9 op de 10 gaat het gewoon goed en das veel belangijrker!!!!!lekker genieten meid!!!

Alle meiden die hier onzeker zijn, ik ben het ook hoor maar probeer toch te genieten, echt je veranderd er toch niks aan(hoor mij nou s praten, ik die het ook nooit van me af kan zetten haha)
    na die 2ma is mijn kans op een mk nu verhoogt naar 25%, dit is natuurlijk best veel maar ik hou me echt vast aan het feit dat 75%gewoon goed gaat, ennuh voor mij is t gewoon 3X SCHEEPSRECHT

xxx

7. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Bedankt anoniempjuh voor de bemoedigende woorden! Ik hoop voor jou dat ook alles goed mag gaan! Ik gun iederen hier een super zwangerschap. Dat het bij iedereen goed mag aflopen en dat we in maart een forum "bevallen 2010 mama's" mogen hebben hihi

Ik ben bijna naar huis, morgen lees ik het vervolg! Good night pregnant ladies :)

8. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    germini@ bij ons krijg je pas met 12 weken een echo en met 8 weken kun je bij de vk komen voor een intake.

wij gaan eind juli op vakantie naar corfu IK MAG TOCH WEL GEWOON VLIEGEN. ik vind het wel eng hoor.

9. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Joepie, wij gaan in november naar Afrika. Natuurlijk mag je gewoon vliegen. Geen enkel probleem. De reden waarom ze na 6 maand vliegen afraden is omdat ze een bevalling in het toestel willen vermijden. Vliegen op zich kan geen kwaad en zal het beebje niet kwetsen hoor. Geniet van je vakantie!

10. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    #590 Suekes, 7 jul 2009
    Laatst bewerkt: 7 jul 2009
    Nijnja en Isa en MariaO van harte gefeliciteerd!

Nijnja; wat gek, ik heb vandaag nod en ben uitgerekend op 17 maart. Heb ook zondag 2 dagen voor nod getest, goeie streep. Grappig :) Ga je een Banner maken?

Morgen ga ik met cb testen, is de verjaardag van mijn vriend, maar nu ben ik kei-nerveus, stel dat ie nega is, owowow... Die onzekerheid he...

11. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    @ Deke: het liefst zou ik gewoon elke dag een test willen doen hahaha! *schaam*

12. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Maart 2010-mama's:

01 maart - Kiezelsteentje - 34 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV
    01 maart - Loontje4 - 31 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV
    01 maart - Peache - 28 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV
    02 maart - Anna123 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV
    02 maart - Chantal84 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV
    02 maart - Joli - ? - 2e kindje - ZB - BV
    02 maart - Setti - 25 jaar - 1e kindje - TB - BV
    03 maart - D1982 - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV
    03 maart - Jesali - 29 jaar - 2e kindje - TB - FV
    03 maart - Sjaantje2006 - 25 jaar - 2e kindje - TB - FV
    05 maart - Channes - 26 jaar - 1e kindje - TB - FV
    06 maart - Hannelore - 32 jaar - ZB - BV/FV
    06 maart - Miekie82 - 26 jaar - ? - ZB/TB - BV/FV
    07 maart - Channie - 20 jaar - 2e kindje - ZB - BV/FV
    07 maart - Elke1984 - 24 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV
    07 maart - Lady1988 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV
    09 maart - Deke - 23 jaar - 1e kindje - ZB - BV
    09 maart - Kleintje88 - ? - 1e kindje - ZB - FV

09 maart - Mel2 – 34 jaar – 1e kindje – TB - BV
    09 maart - Moons - 31 jaar - 4e kindje - TB - BV
    09 maart - NinaVI - 28 jaar - 2e kindje - ZB - BV
    09 maart - Punieka - ? - ? - ZB/TB - BV/FV
    09 maart - Zoetje80 - 28 jaar - 3e kindje - ZB - BV
    10 maart - Anoniempjuh - 26 jaar - 1e kindje - ZB - FV
    10 maart - MariaO - 26 jaar - 4e kindje - ZB - FV
    10 maart - Mouse - 30 jaar - 1e kindje - ZB - BV én FV
    11 maart - Starfish – 26 jaar – 1e kindje - ZB/TB - BV/FV
    13 maart - Germini - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV
    13 maart - Ghaze - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV
    13 maart - Isa - 26 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV
    14 maart - Joepie01 - 27 jaar- 2e kindje - ZB/TB - BV/FV
    15 maart - Malin08 - 26 jaar - 2e kindje - TB - BV
    16 maart - Nijnja - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV
    17 maart - Alies05 - 32 jaar - 2e kindje - TB - BV
    17 maart - Suekes - 27 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV
    Onbekend - Daantje13 - 30 jaar - 2e kindje - TB - BV

BV: borstvoeding, FV: flesvoeding, ZB: ziekenhuisbevalling, TB: thuisbevalling
    Stuur een pb naar Elke1984 voor aanvullingen/wijzigingen in het lijstje.

Hoi Elke, had t eigenlijk al doorgegeven :) zag dat je niet online was dus heb ik het zelf eventjes aangepast. Je zult het toch al heel druk hebben met de site en de lijstjes :).

xxx Sue

13. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Nou nou het is wel verrekte moeilijk om niets te vertellen. Gisteren kwam schoonpa langs en vandaag gewerkt. Heb me in kunnen houden. :D Heb gisteravond zelf een leuk t-shirt ontworpen via internet en die besteld. Mijn dochtertje mag die straks aan als ik wat verder heen ben en de rest van de familie het mag weten. Maar mijn ouders en schoonouders zullen het toch eerder te weten komen dan de rest van de familie.

14. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    Mevrouw van MvM net de deur uit en ja hoor een positieve test :)
    Joehoe!!!

Ik ga nu eten maken, zal staks even bijlezen en hyves bekijken

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Alle zwanger vriendinnetjes en andere dames! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!!

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    whoehoe joepie, de streep stond er al snel he? ik weet niet wat voor testen dat zijn maar ze zijn mega snel!!!!!! foto maken!!!! t is ook zo'n leuk kaartje waar ze t instoppen, bij mij staat tie voor de tv

17. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Suekes, geen probleem zenne! ;)

Deke, op vakantie naar Afrika! Wauw! Lijkt me zoooo geweldig! Waar gaan jullie precies naartoe? En een safari of...?

D1982, joepie! Wanneer kan je nu beginnen potjes vullen?

18. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
    hallo dames.

Hey joepie01 jij ook uit Emmen hihihih gezellig.
    Nou ik voel me nu kip lekker alleen een beetje moe maar ja dat is niet zo heel erg, dat kan ik wel hebben hihihihi.
    Nou ik ga even dat van michael jackson kijken op tv.

groetjes

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    @ nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd

En verder kan ik het hier niet echt bijhouden haha jullie posten zoveel ;)

over MVM: daar heb ik de vorige keer wel aan meegedaan maar ik doe het dit keer niet ben bang dat het weer mis zal gaan en ik me weer moet afmelden...
    Vandaag stond trouwens de postbode ineens aan de deur met een zwangerschapsdoos :S die heb ik al 3 x afgemeld omdat ik steeds weer post van ze bleef krijgen toen had ik een bevestiging gekregen dat ze me uit het systeem hadden gehaald maar ineens kreeg ik vandaag toch die doos haha
    Ze bekijken het maar ik ga hem ook niet terug sturen....

20. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Kleintje Ik had een paar week geleden ook aan de deur met een doos stond ook paf ik heb ze nog aan de tel gehad nu kreeg ik gister een brief van nog een doos dat die klaar staat nou ik ga er niet weer achteraan heb het gehad.

D1982 nu mag je beginnen he leuk man.

Deel Deze Pagina