Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    t waskussen hebben wij van woezel en pip, ook een mobiel voor aant ledikantje en we gaan 2 tekeningen van ze op de muur laten spuiten met graffiti

je kan ook gewoon een wit of creme kleur badje nemen. ik weet ook niet of de tekeningen lang blijven zitten en de standaard kan je wel vast kopen t scheelt wel

wij krijgen waarschijnlijk van vrienden 2 electrische kruiken anders was ik die ook gaan halen.

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hoii

ik dacht ik ga even de echo foto's plaatsen!

Ik heb ze bij babypret in Ede gemaakt. Echt een hele lieve vrouw en ze legde alles heel erg goed uit.
    Mijn chineesekalender kwam niet uit.

Met haar benen er der nek

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ja het scheeld zeker wel ga denk ik ook wel even kijken
    nou jij alvast veel plezier met shoppen haha, ennuh is waskussen nou tzelfde als aankleedkussen of niet??weet t ff niet hsha

4. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Mooi he?

5. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Een meisje!

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja dat is hetzelfde haha

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    channie, als t er niet bij stond zou ik niet weten waar ik moest kijken haha.

Leuk hoor die foto's ze zien er goed uit!!!!

8. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    Nou vandaag voor de 16 weken echo weg geweest al onze kleine spruit doet et nog steeds goed. Hij / Zij was erg beweegelijk dus kon ze het hartje slecht vinden maar eenmaal gevonden toen kloptje het goed. Helaas heeft ze niet kunnen zien wat het gaat worden. Maar ik heb een vet laagje dus wilt ze over een week of 5 de 20 weken echo gaan doen en dan kijken we goed wat het gaat worden.

Voor iedereen die al wel weet wat het word gefeliciteerd, wij kunnen ook niet wachten.

9. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    He meiden,

Ik zou morgen om half 5 voor 2e poging geslachtsbepaling, maar nu kwam er plotseling iets tussen, dus ik gebeld en mocht ik vanavond om 7 uur. Nou we zijn niets wijzer geworden. Eerst zei ze, ja hoor het is echt een meid! Toen zagen we plotseling toch weer iets in beeld, een soort uitsteekseltje, maar de witte streepjes wat normaal op schaamlippen duidt bleven in beeld, het uitsteekseltje was er niet constant, en de navelstreng lag nog steeds tussen beentjes door, daardoor was het ook allemaal slecht te zien. Ze twijfeld dus nog steeds! Nu mag ik wachten tot 20 weken echo, maar mag ook over een week of 2 nog een keertje langskomen, ik mag gewoon even gauw tussendoor dus ze heeft altijd wel een plekje. Denk dat ik dat maar doe, anders nog 4 week wachten.

Wie weet blijft het wel een verrassing!

Morgen om half 10 controlle vk.

Liefs Moons

10. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Channie, wat leuk zeg een meisje, gefeliciteerd!

Sherly, fijn dat alles goed was, jammer dat het geslacht nog niet te zien was.

Las trouwens op onze hyves dat een van de tweelingmama's al wist dat ze 2 jongens krijgt!

Fijne avond nog.

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    shirley jammer dat ze t nog niet konden zien nog even geduld dan maar he

moons ik zou idd gewoon over 2 weken weer gaan dan zie je toch weer je beeb.

12. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Jeetje meiden, niet zoveel kwebbelen!! Heb alles even vluchtig gelezen.

@channie,
    Gefeliciteerd! wat een prachtige echo en wat leuk een meisje!! Voelde je ook dat het een meisje zou worden??

@kamertje,
    Ons kamertje wordt witte meubeltjes met witte muren en 1 grijze muur met wat zilveren accenten (bijv. kledinhaakjes). Bij een meisje paars/lila spulletjes erbij en bij een jongetje weet ik het nog niet.............

Verder weinig tijd dus tot morgen!!!

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    @ Alies: ik heb dat laatst ook een aantal keer gehad met name toen ik wat rekte idd ook ineens zo'n schop achtig iets..... Maar ik dacht dat het gewoon iets van mn banden waren of zoiets :p
    Aangezien ik verder alleen nog maar vlindertjes heb gevoeld ;)

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @all: wat leuk dat iedereen zo met de geslachtsbepaling bezig is, maandag heb ik een echo, denk niet dat we het dan al horen, maar áls alles maar goed is!!! Met 19 weken weer een echo (hoop het dna te horen) en dan anderhalve week later de 20 weken dus dan zullen we het zowieso wel horen.

@hoofdpijn, had ik gistermiddag en avond, het kwam duidelijk door vermoeidheid, heb heel rustig aan gedaan en ben vroeg gaan slapen en nu is het weer weg, die vermoeidheid blijft nog steeds, las en hoorde dat het met een tweeling wel de hele zwangerschap kan zijn!

@prenatal: klopt het dat ze daar elke maand die mazzeldagen hebben? we willen daar de ledikantjes kopen dus dat kan dan misschien ook in oktober of november?

hier verder alles goed, na alles wat ik eet nog steeds misselijk. Gelukkig is mijn opgeblazen gevoel weg, nu voel ik sinds gister weer veel bandenpijn, laat ze maar lekker groeien :)

fijne dag allemaal!!!

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    heb ook maar weer eens even een buikfoto geplaatst in m'n album

16. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Setti, Bij mij is er nog helemaal niks te zien! Ik krijg van iedereen opmerkingen waar de baby dan zit en of het wel goed groeit. Dat heeft me wel onzeker gemaakt. Gelukkig mag ik vanmiddag naar de vk en hopelijk kan ze me gerust stellen.

Channie, Gefeliciteerd meid dat je er weer een dochter bij krijgt. Geweldig! Mooie echo foto's zeg! Ik kan er zelf alleen geen meisje uit halen,maar heb er totaal geen verstand van haha.

Anoniempjuh, Fijn dat alles goed wat bij de vk en dat je weer een koffertje gekregen hebt! Zitten er leuke dingen in?

Sherly, Waarom loop jij bij een gyn en niet bij een vk? Jammer dat ze het geslacht niet konden zien, nog even wachten dus.

Moons, Spannend zeg dat je het nog niet weet. Je hebt nu al een eigenwijs kindje.

Linda, Wow jij ook al zo'n mooi buikje. Daar ben je vast trots op.

Ik dacht me vandaag wel iets beter te voelen en ging een kiwi en beschuitje eten. En jawel hoor, een half uur later lag het er weer uit. Ik voel me echt zo beroerd. Ik hoop zo dat de verloskundige iets voor me kan doen vanmiddag, want dit is echt vervelend. Mijn mannetje en ik zouden van het weekend naar Valkenburg gaan omdat we zaterdag 1 jaar getrouwd zijn, maar ik vraag me af of het nu nog wel door kan gaan.

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    fijn dat je vanmiddag mag en idd hopen dat alles goed is wat vast wel zo is. de zus van een vriend van mij wist niemand dat ze zwanger was en met 6 maanden begon ze pas te groeien en had opt eind net zo'n buikje als wat ik nu heb dus dat zegt niets gelukkig

je komt vanmiddag gewoon terug met mooie echo's

18. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    De vk zei vorige keer al dat mijn baarmoeder ver naar achteren lag, want met de 12 weken echo moest het nog inwendig omdat ze het anders niet goed kon zien omdat mijn darmen ervoor lagen. Ik hoop ook dat dit de reden is waarom ik nog geen buikje heb. Het zal vast wel goed zitten, maar bevestiging is wel even fijn. Waarschijnlijk krijg ik nu geen echo, maar voelt ze gewoon en luistert ze naar het hartje (al hoop ik wel op een echo natuurlijk ;))

19. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
  20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wennepen ik heb ook wel eens gehoord dat er inderdaad vrouwen zijn waar de bm meer naar achter ligt, grappig hoe iedereen zich druk maakt, ik denk steeds maar als ik maar niet té extreem wordt hihi

Deel Deze Pagina