Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb trouwens ook mijn buikfoto eindelijk in het fotoalbum geplaatst. De foto hoeft van mij nog niet groot in dit forum geplaatst worden :p, dat doe ik wel als het een mooie ronde zwangerschapsbuik is hahah.

Channie; Gefeliciteerd! Twee meiden, keileuk.

2. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Channie, gefeliciteerd met je meid.

Boomer, is toch een mooi buikje?

Ano, fijn dat alles goed was bij vk. Leuk, dat je een koffertje kreeg.
    Kan je die gebruiken als vluchtkoffertje. ;)

Linda, jij ook al een mooi buikje.

Voor de rest niet meer zoveel onthouden. Was vanmorgen vroeg wakker. Ze zijn de straat aan het opbreken en ze beginnen om 7 uur. Dochter werd toen al wakker. OW, machine...MAMA, BUITEN KIJKEN! was het toen. :D

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Alles goed hier ? Mooie buikjes allemaal hoor !
    Met mij alles OK. Vooral nog veel moe en misselijk, maar ja..

4. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nou Kris, je bent bijna 12 weken, dus dan zal het wel afnemen....

Fijne dag weer allen, ik ga weer appartementen bezoeken! :)

5. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hallo dames,
    Ik heb al een hele tijd niets meer geschreven.. heb af en toe wel gelezen hoor!! Hier gaat het nog niet echt heel erg goed ben nog steeds misselijk en geef een paar keer op een dag over..
    Ik mag 29 september weer naar de gyn. Ik zag dat er al een paar mama's het geslacht weten wat leuk en zooo vroeg al!!!
    Ik heb voor de rest niets bijzonders te melden hoop dat jullie je wel wat beter voelen als mij!!
    liefs mamatje

6. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    heey meiden,

Hoe is het hier???
    Ik zag op hyves dat er nog sterretjes waren bijgekomen?
    Klopt dit?

@hier: erg druk met de verbouwing, alles moet klaar voor maart!
    incl. d3e babykamer,nu nog groot rommelhok!

groetjes sjaantje

7. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Linda, Grappig dat jij hoopt niet te groot te worden. Dat hoop ik uiteraard ook niet, maar nu mag er wel iets te zien zijn hoor haha.

Boomer, Dat badjasje van Winny is echt lief! jij hebt trouwens ook al een mooi buikje zeg!

Kris, Ik hoop dat bij jou de misselijkheid af gaat nemen bij 12 weken. Bij mij is het met 12 weken ook rustig geworden, maar met 14 weken weer opnieuw begonnen :(

8. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Hey iedereen!

Hier ben ik dan ook nog eens (tis super lang geleden!).
    Ik ben blij dat er iemand haar ongerustheid van een kleine buik op het forum heeft gezet. Ik heb die ongerustheid ook al even. Blijkt dat mijn buikje goed zit in verhouding met de 4 maand (iets meer) dat ik ver ben. Een vriendin-verpleegster zei dat bij ietwat magerder mensen de buik pas goed zichtbaar is bij 5 maand. Ik kijk dus enorm uit naar enkele weken verder :)

Voor de rest is bij mij de misselijkheid zo goed of over. Ik moet wel regelmatig kleine hoeveelheden eten. Het is zelfs zo dat ik eigenlijk bijna niet meer voel dat ik zwanger ben. Zijn er hier nog in dat geval? Dat je op de duur zou beginnen twijfelen of alles wel goed is?

Volgende donderdag mag ik naar de gyneacoloog voor geslachtsbepaling en een nieuwe echo. Ben super benieuwd!

Liefs

9. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Ah wat ik nog wou zeggen ... de buik is snel klein beetje zichtbaar, maar komt maar goed op bij 5 maand. Dat wou ik bedoelen natuurlijk. Iemand die iets zwaarder is moet misschien wat langer wachten.

10. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Dag Dames goede morgen!
    @Linda: hele tweelingzwangerschap moe????? AAAHHH ik hoop het niet al knapt het nog steeds niet op dus zie het soms somber in... Je hebt een mooie buik hoor en ik ben ook vooral bang dat ie niet te extreem wordt.... afwachten maar he! Bij mij is het nu mininmaal zichtbaar dus het valt nog mee.

@ Channie; mooie echo's hoor!!! En leuk een meisje!!

@ Moons & Sherly; ja dan heb je gehoopt dat ze het al konden zien en je verheugt je erop en dan is het zooo balen dat ze het geslacht nog niet kunnen zien. Ik weet het nog van mijn 2e zwangerschap.. Tuurlijk is het belangrijkste dat t gezond is maar zeker als je hier veel op het forum leest dat velen het al weten, wil je het zelf misschien ook wel des te grager weten toch? Ik ben ook zo benieuwd!!

@Wennepen suc6 bij de VK,balen van je misselijkheid zeg!

@Boomer ik ben niet zo fan van plaatjes (op kleertjes en babykamer) maar die zwart-wit lijn van Pooh is wel erg schattig zeg!

Nog even een vraagje:
    @ Pendelen? Wie?-Wat?-en vooral Waar?? doe je dat?
    xx

11. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Deke, Ik was diegene die bezorgd was over mijn buik. Bedoel je eigenlijk dat bij magere mensen de buik nou eerder te zien is of juist bij wat zwaardere mensen? Ik weeg namelijk 53 kilo en daarom had iedereen verwacht dat je het bij mij wel snel zou zien. Ik ben benieuwd wat de vk vanmiddag zegt. In ieder geval fijn dat bij jou alles goed zit!

Minke, Dat zou wel leuk zijn als er hier iemand op het forum zou pendelen. Ik kan het in ieder geval niet.

Mamatje, Balen dat jij je ook nog steeds niet lekker voelt. Hier nog iemand die behoorlijk beroerd is.

12. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Haii Dames

ik hoorde al eerder dat iemand het idee had op een lijst temaken
    met wat iedereen krijgt teminst als je het bekend wilt maken haha

het leek me wel leuk als ik een lijstje zal maken
    met de beval datum's en het geslacht

dus als jullie het leuk vinden
    PB me dan even als je het weet dan maak ik een leuk lijstje?

Liefs Maria

? Channie - Krijgt een Meisje
    14 Maart Maria0 - krijgt een Meisje

Een beetje dit idee wat vinden jullie er van??
    en dan het plaatje erboven maar ik weet niet hoe ik dat voor elkaar krijg kan iemand me helpen??

13. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Het wordt al druk op de maart 2010 hyves. 82 leden inmiddels. :)
    Nieuwe dames die ook op dit forum zitten, willen jullie je voorstellen bij IK BEN?
    Link van de hyves zie mijn handtekening.

Goh ik zie dat ik vandaag al weer 15 weken zwanger ben. :D

14. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    @wennepen: jah, mijn uitleg klonk wat chaotisch, ik weet het :) Die vriendin zei dat het bij magerder mensen sneller te zien is dan bij iets zwaardere mensen, maar dat de buik pas echt goed uitkomt (in beide gevallen) als je maand of 5 ver bent. Dat er dus niks is om je zorgen over te maken.

Ik woog voor mijn zwangerschap ook 54 kg, dus misschien zitten wij wel in het geval dat je het sneller ziet, in de vorm van een heel klein bolletje, maar dat wij net zoals iedereen toch moeten zullen wachten tot onze 5 maand voorbij is. Jammer :)

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ? Channie - krijgt een Meisje
    25 Maart Linda - krijgt een ?? en een ??

Goed idee en dan op datumvolgorde, hoe dat plaatje erbij moet weet ik niet

16. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Hebben er al van jullie die het geslacht weten, vergeleken met de chinese kalender hier op deze site? En komt het overeen? Volgens de kalender krijgen wij een meisje, maar volgens de pendel en bijna iedereen in mijn buurt krijgen we een jongen. Uitkijken naar 1 oktober zou ik zeggen.

17. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    ? Channie - Krijgt een Meisje
    16 maart Minke1979 krijgt een ?? en een ??
    25 maart Minke krijgt een ?? en een ??

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Zo meteen gaan we even naar een kinderdagverblijf kijken....
    Niet die ene waar ik het gisteren over had want dat vrouwtje zou mij vanmorgen terug gebeld hebben maar niks meer van gehoord :S Tja sorry hoor maar het is graag of niet ik ga er zelf niet steeds achteraan bellen, en als ze nu al hun afspraken niet nakomen?

Toen belde ik net een ander en ik zeg is er een mogelijkheid om vanmiddag of maandag langs te komen toen zei ze: kunnen jullie vandaag om 14.30 ? (het was 13.45 toen ik belde) Vond het wel netjes, komt op mij ook wel vertrouwd over alsof er niet iets is van wat wij niet mogen weten of zien ofzo....

19. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    @wennepen Ik loop bij de gyneacoloog omdat ik een tromboze been heb gehad toen ik 21 was en omdat ik nog al zwaar ben. Maar ik moet zeggen dat vind ik niet erg hoor. Ik vind het eigenijk wel een prettig idee. Maar ik heb er aan kunnen wennen van af de tijd dat ik 21 was en benu 30 dus ja.

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ? Maart Channie - Krijgt een Meisje
    16 maart Minke1979 krijgt een ?? en een ??
    25 maart Linda krijgt een ?? en een ??

Deel Deze Pagina