He meiden, Ben vanmorgen weer naar vk geweest voor controlle en ben weer door de apk gekomen. Bloeddruk was goed, ben totaal nog maar 1 kg gegroeid, maar is normaal, baarmoeder zat halverwegen schaambot en navel, klopt precies met termijn, hartje goed te horen, net een klein paardje. Mag nu 21 oktober weer om half 10, heb 20 oktober 20 weken echo, dus kan dan gelijk de papieren weer inleveren. Alles goed hier verder?? Liefs Moons
@Ano, jullie kamer-idee klinkt ook echt super!! Ik vind tigger helemaal geweldig. Bedankt voor de tip!! Vrijdag salaris dus zaterdag na de echo naar de prénatal Fijn dat je controle goed was! Mijn bm lag bijna ter hoogte van m'n navel, wat scheelt dat veel dan??!! @Channie wat leuk!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!! @Wennepen, dankje, ik ben ook helemaal verliefd op ons katje ZE kunnen soms met 15 a 16 weken zelfs al zien wat het wordt!!! Snel hé?? Dat wist ik ook echt niet hoor! @Maria, fijn dat alles goed was bij de gyn! @Buikje, ehmmm ja bij mij zie je het al wel duidelijk hahaha (zie m'n album). Maar dit is bij iedereen anders en dat zegt over het algemeen ook helemaal niks over de groei van het kindje! @Alies, kan inderdaad goed je beeb zijn hoor! Ik voel'm/'r ook al regelmatig! @Stoelgang, ik ben geloof ik al 5 dagen niet geweest. Word er helemaal niet goed van Liefs Lara
? Maart Channie - Krijgt een Meisje 14 Maart Maria0 - krijgt een Meisje 16 maart Minke1979 krijgt een ?? en een ?? 25 maart Linda krijgt een ?? en een ?? 4 maart Lara krijgt een ??
? Maart Channie - Krijgt een Meisje Maart 2010 mama's 1: Setti- ??e kindje- bv/fv- thuis/zh- ?? 2: Chantal84- ??e kindje- bv/fv- thuis/zh- ?? 3: Sjaantje2006- ??e kindje- bv/fv- thuis/zh- ?? 4: Lara- 1e kindje- bv/fv- thuis/zh-?? 4: Vriendlief- ??e kindje- bv/fv- thuis/zh- ?? 5: Channes- ??e kindje- bv/fv- thuis/zh-?? 6: 7: 8: 9: Kleintje88- ??e kindje- bv/fv- thuis/zh-?? 10: Anoniempjuh- ??e kindje- bv/fv- thuis/zh-?? 11: Starfish- ??e kindje- bv/fv- thuis/zh-?? 12: 13: 14: Maria0- 1e kindje- bv/fv- thuis/zh- meisje 15: 16: Minke1979- ?? en ?? kindje- bv/fv- zh- ?? en ?? 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: Funnyme-bv-zh-?? 23: Boomer2009- bv/fv- zh- ?? en ?? 24: 25: Linda-bv/fv-zh-?? en ?? 26: 27: 28: 29: 30: 31: Klopt het zo tot zover??
Over een uurtje afspraak bij veloskundige. Vandaag naar hartje luisteren en babbelen over de bevalling denk ik. Groetjes
Hey meiden Hier ben ik ook nog ff. Vandaag ook weer de apk gehad alles was weer goed hartje klopte krachtig me buik groeit wel hard zei ze maar het zag er allemaal goed uit ben in totaal nu vijf kilo gegroeit. Ik ga nu pannenkoeken bakken jammie
Geslacht kindjes Maart Mama's 2010 Bekijk bijlage 17101 4 Maart Lara - Krijgt een ? 14 Maart Maria0 - krijgt een Meisje 16 Maart Minke1979 krijgt een ?? en een ?? 25 Maart Linda krijgt een ?? en een ?? ? Maart Channie - Krijgt een Meisje Aantal Jongens - 0 Aantal Meisje - 2 Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Vergeet het aantal inzittenden niet te veranderen. *En als laatste, vermeldt even wat er veranderd is. Hoop dat het goed is zo? ik weet niet of jullie ook de lijst met ziekenhuis bevallen thuis bevallen er bij in willen hebben? Liefs Maria
Goedemiddag dames, Vanochtend naar de Gyn geweest en als is weer helemaal okay met het beebtje... Nog steeds misselijk helaas maar goed hopelijk is het snel over... @funnyme, de lijst met namen is toch veel langer of zijn er zoveel mama's afgevallen...??? Nou dames lig weer heerlijk op bed en ga daar ook nog ff van genieten... Lees jullie snel... OOO,ja ga me vanmiddag ook aanmelden op hyves.... Groetjes Shez
Phoehee ben weer terug van appartementen kijken en ben doodmoe! En radeloos, want hoe meer ik er bekijk, hoe meer ik over alle appartementen twijfel en geen beslissingen durf te maken ieh! Over de lijst; we hebben toch de website die bijgehouden wordt? Deze site is samengesteld voor en door mama's die in maart 2010 uitgerekend zijn. Je kan hier info terugvinden over kwaaltjes, echo's, bevallingen, geslachten,... Kortom een héle leuke site! Daar staat ook het kopje 'meisje/jongen'. Dus als we het weten, dienen we het toch te mailen naar de dames die het bijhouden? (Ik zie mezelf trouwens er niet in staan, snel pb-en)
Dat klopt boomer, want op de lijst van website staat ik wel alleen op deze lijst hier niet terwijl ik er voor heen ook altijd op stond... Maar goed geen big issue hoor, gewoon een vraagje...
Vandaag bij de veloskundige was alles goed. Bloeddruk is iets te laag. Maar me ijzergehalte is supergoed. Hartje gehoort en leek net een stoomtrein op snelle vaart. Straks naar de koopavond van Prenetal 2 zwangerschapsbroeken kopen. En bij de Hema babyspulletjes kopen met 10% korting. Dus word met vrachtwagen naar huis
@alies, Voor jou ook woensdag een aangename dag!! Ik ben vandaag 16 weken!!!!!!! Gaat toch best snel he! Nog 4 weken en dan zit ik al op de helft! @lara, Ik heb ook best last van obstipatie. Heel vervelend! Mijn buik wordt elke dag dikker alleen niet van het kindje Ga nu activia proberen elke ochtend, heb daar ook goede verhalen over gehoord. Wie weet helpt het! @prenatal, Ik ga er van de week zeker even een kijkje nemen!! @beurs, Gaan er nog meiden naar de jongegezinnenbeurs van 5 t/m 8 nov?? Ik ga samen met mijn moeder/schoonmoeder en schoonzusjes. Helemaal gezellie!
Er hebben zich al weer een hoop meiden aangemeld op de maart 2010 hyves. Ik heb vanmiddag zo'n 8 meiden geaccepteerd. We zitten nu op 85 leden.
Hallo dames, Hier ff een upgreed. Ben erg lang niet meer online geweest. Op 9 september heb ik een vruchtwaterpunctie gehad. Op 16 september eerste gedeelte en belangrijkste uitslag gehad. Geen chromosoomafwijking! Yippie we zijn erg blij!! Maar het is echt killing het wachten op de uitslag. Ik zag ook ineens dat ik niet meer op de lijst sta. Ik ben in ieder geval op 3 maart uitgeteld, is mijn 3e kindje, wil graag thuis bevallen en ben voornemens weer BV te geven. Volgende week woensdag moet ik bellen voor het geslacht. Ook dat kon met een vruchtwaterpunctie vastgesteld worden. Ik vraag me af of er al dames zijn die hun beebje een beetje voelen. Ik voel sinds een paar dagen wat blubjes. Zo leuk weer om te voelen. Liefs, Astrid
Wij zijn nog steeds een beetje aan het twijfelen of we een pretecho willen laten maken. Nu heb ik een bureau gevonden in Hoofddorp waar je een pakket kunt kopen voor 140 euro. Dan mag je twee keer komen: een keer met 18 weken en een keer met een week of 26. De eerste echo is dan 2d de tweede 3d. Vinden jullie dat duur? Het is misschien wel veel geld en heel veel doe je later niet met de foto's, maar het is ook wel erg leuk om te doen...
IK heb de lijst weer gemaakt omdat ik het wel heel fijn vind om hier ook een lijst te hebben. Ik wil hem ook wel bijhouden hoor, vind ik wel leuk. Ik lees toch iedere dag. Ik kon niet iedereen terugvinden, maar roep je gegevens maar dan maak ik hem compleet
Geslacht kindjes Maart Mama's 2010 Bekijk bijlage 17101 1: Setti- ??e kindje- bv/fv- thuis/zh- ?? 2: Chantal84- ??e kindje- bv/fv- thuis/zh- ?? 3: Sjaantje2006- ??e kindje- bv/fv- thuis/zh- ?? 3: Astrid68- 3e kindje- bv- thuis- ?? 4: Lara- 1e kindje- bv/fv- thuis/zh-?? 4: Vriendlief- ??e kindje- bv/fv- thuis/zh- ?? 5: Channes- ??e kindje- bv/fv- thuis/zh-?? 6: 7: 8: 9: Kleintje88- ??e kindje- bv/fv- thuis/zh-?? 10: Anoniempjuh- ??e kindje- bv/fv- thuis/zh-?? 11: Starfish- ??e kindje- bv/fv- thuis/zh-?? 12: 13: 14: Maria0- 1e kindje- bv/fv- thuis/zh- meisje 15: 16: Minke1979- ?? en ?? kindje- bv/fv- zh- ?? en ?? 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: Funnyme-bv-zh-?? 23: Boomer2009- bv/fv- zh- ?? en ?? 24: 25: Linda-bv/fv-zh-?? en ?? 26: 27: 28: 29: 30: 31: ??: Channie-bv/fv-zh/thuis- meisje 2 mama's krijgen een meisje 0 mama's krijgen een jongen 0 mama's weten wat ze krijgen maar houden het geheim 0 mama's willen niet weten wat ze krijgen Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Vergeet het aantal inzittenden niet te veranderen. *En als laatste, vermeldt even wat er veranderd is.
heyyy meiden wennepen meid maakt je niet durk dat je nog geen buikje hebt, das volgens mij echt heel normaal hoor, je bent tenslotte 'pas' 15 weken, vanaf dan gaat de lichte bolling vaak pas komen. hoe was het bij de vk? boomerr woowwwww ja zeker gaaf ow jeeeee had dat nou niet gezegd hahahaha nou weet ik helemaal niet meer wat ik leuk vind!!!!!pfff nou eerst maar wachten wat het word en dan maar kiezen, vind t idd ook een heeeel leuk kamertje!! stroopie zo das voreg lawaai in de straat haha, maaruh vluchtkoffer hmzz wel erg klein hoor hahaha laar haha ja leuk he tigger, ja baarmoeder was precies goed zei ze maja jij bent ook ruim een week verder he ennuhhh bij iedereen zit de navel op een andere hoogte naturlijkk, die afstanden zijn niet allemaal gelijk.shopse bij prenatal!! nijnja ehh duur tja vald wel mee denk ik, gemiddels ben je voor een 3d zon 70-100euro kwijt, en 2d voor een kwartier 40eur en voor een half uur zo'm 60euro dus bij elkaar vald wel mee dan hoor!gewoon doen als je t leuk vind doe ik ook haha!! Meiden:koffertje wat ik gister bij de vk kreeg was erg leuk, zit een kleine palmers cocou butter formula tegen stria in, en welede tegen stria en nog iets, en allemaal blaadjes en folders, altijd leuk!