Over de spruw Ik heb het 3 weken geleden ook gehad na een fikse (buik) griep met de beruchte schimmelinfectie voor de schimmelinfectie op ahuummm de vaginale gedeelte had ik al medicatie. Maar als de spruw in me mond weer terug kom moest ik me veloskundige bellen omdat we dan een behandeling starten. Tijdens de zwangerschap was het niet gevaarlijk voor het kindje volgens mijn veloskundige. beterschap zeg ik vond het erg vervelend maar gelukkig er weer van af.
Hé dames, Vandaag weer gewerkt sinds mijn vakantie.. Het ging wel, heb maar 'n halve dag gewerkt maar daarna was ook echt bek af... Hoeist? verder met iedereen, ik heb ook al een tijdje niks gelezen van lindavrn... Maar goed mooi buikje maria, zo ziet die van mij ernu ook uit zal binnenkort ff een foto plaatsen... Groetjes shez
Minke, Ik ben nooit zo'n drinker geweest, maar gisteren inderdaad een fles water naast me gezet en dus voor mij doen veel gedronken. De hoofdpijn is er helaas niet minder door geworden. Ik heb altijd al last van migraine gehad (ongeveer 3x per jaar) en dit voelt net zo. De verloskundige zei ook al dat het hormonaal is. Ik durf eigenlijk niet in kruidenwinkels te kijken voor iets homeopathisch omdat ik het idee heb dat sommige verkoopsters er niet altijd genoeg vanaf weten. Ik mag om 11 uur bij de huisarts zijn dus wie weet. Wat leuk dat je je buikband aankon. Lief zeg dat je die van je collega's gekregen had! Joepie, Vervelend dat je je niet lekker voelt zeg. Ik zou toch gewoon de huisarts even bellen voor die spruw. Naatje, Fijn dat jij geen klachten hebt behalve de vermoeidheid. Heb je iets leuks gedaan met het personeelsuitje? Shezze, Heb je een fijne vakantie gehad? Ik kan me voorstellen dat het wel vermoeiend was om weer te beginnen. Lekker dat je maar een half dagje hoeft. Ik heb net de huisarts gebeld voor de hoofdpijn/migraine en ik mag om 11 uur langskomen. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen.
Goedemorgen dames, Dochterlief zit op de psz, moeders heeft even haar handen vrij. Wennepen, ik heb dus gemerkt, dat als ik te weinig drinkt, ik 's nachts wakker wordt van de hoofdpijn. Ben ook niet zo'n drinker, maar nu steeds, als ik langs de kraan loopt, een glas water naar binnen. Ben benieuwd wat je ha straks zegt. Ik ben iets te nuchter voor zo'n homeopaat. Ik gebruik wel homeopatische middeltjes, maar met een staafje langs je hoofd enzo, nee, daar geloof ik niet zo in. Lindavnr, is 2 weken op vakantie. Ik denk dat ze dit weekend weer terugkomt. Ze ging toch naar Thailand? Shezze, gelukkig maar een halve dag werken. Als je veel moet spugen en continue misselijk bent, dan word je daar ook niet vrolijker van en is ook erg vermoeiend. Maria, mooi buikje. Je gaat het bij de meeste nu toch wel echt goed zien. Ga de tassen maar weer eens inpakken. Dit weekend nog naar de caravan.
zo de bon voor babydump is klaar haha, maar moet wel zeggen als ik echt helemaal niks koop vind ik t wel raar om aan de kasa zo'n doos te halen.....ach dan haal ik wel een slabbetje ofzo haha.... mar we hebben ook nog een maxicosi nodig en die zijn overal t zelfde en daar niet duur dus die kunnen we daar wel kopen. weet iemand t verschil tussen die maxi cosi's?je hebt volgens mij :citti, en carfix ofzo??? xxx
De cabriofix is de best verkochte. Volgens mij zijn de adapters die je op de kinderwgen zet ook meestal voor de cabriofix maar dat weet ik niet zeker. Ik zou nog heel even wachten, in dec/jan komt de nieuwe collectie dus dan gaat de oude collectie eruit met korting!
citi is dacht ik een oud model en cabrio fix nieuwer. Wij moeten ook nog 2 nieuwe hebben of via marktplaats want daar staan ze ook vaak nog heel mooi op
Via MP durf ik ze niet te kopen. Stel nou dat die mensen de mc hebben laten vallen of er een ongeluk mee gehad hebben dan is de mc niet veilig meer.
nee mijn schoonzusje heeft m ook nog en nooit laten vallen maar ze zegt als ik jou was zal ik toch een nieuwe halen, is echt beter.... ja idd uitverkoop.....is dat ook met de boxen, of zijn die niet per jaar???ant dan kan ik beter wachten met alles, hmmm maar wil nu kopen hahahaha
Nou daar hebben jullie wel beetje gelijk in hoor. Mijn vriend wil ze ook graag nieuw kopen dus dat gaan we misschien ook wel doen. Je weet inderdaad niet wat er mee gebeurd is...
Boxen zou ik wel via MP kopen. Scheelt je veel geld! En ach daar kan niets mee gebeuren. Wij hebben onze tweelingbox er ook op staan. Meisjes ik ben er weer vandoor! Tas inpakken vn de meiden en dan naar mn schoonouders.
ben even aant zoeken en citi heeft volgens mij niet zo'n kapje eroverheen en cabriofix wel, en cabrifis is iets oger wat beter is voor het hoofdje, zal wel de cabriofix wordne dan haha
ja heb op mp gekeken maar mijn man wil eigenlijk niks tweedehands, dat idee vind ie niet prettig pfffff
@funnyme; we hebben een gewone box en willen liever niet een nog grotere box, maar heb ze wel zien staan op MP, misschien dat we er later nog anders over denken hoor!
Stroopie, Ik heb dus precies hetzelfde met homeopatie, ik geloof er zeker in, maar dat van gisteren dus niet. Veel plezier bij de caravan! Anoniempjuh, Ze kunnen je in de winkel heel goed advies geven over het verschil tussen de maxi cosi's. Let er wel op dat je bv als je een kinderwagen koopt, dat je vaak een maxi cosi erbij krijgt. Dit is dan vaak 1 model en wil je een ander model dat je dan het geld van dat ene model verruild krijgt met diegene die je wilt kopen. (snap je me nog haha) En gewoon die doos halen, ik ga hem binnenkort ook halen hoor. Ik zou een maxicosi of autostoel ook niet via mp kopen. Gewoon voor de veiligheid dat je weet dat er niks mee gebeurd is. Andere dingen zoals een box of badje ofzo zou ik wel gewoon kopen, scheelt weer geld.
@ano, Je hebt heel veel filialen van babydump. Ik denk dat die waar jij heen gaat in roelofarendsveen is, ben ik laatst ook geweest. Was alleen die bon vergeten, dus ga nog een keer terug. @wennepen, Balen van die hoofdpijn zeg!! kan inderdaad met je hormonen te maken hebben, ik had altijd heel erg hoofdpijn toen ik aan de pil zat en sinds ik er vanaf ben is het stukken minder geworden! ik kan je helaas geen tips geven. Mijn ervaring is hoe rustiger ik blijf hoe beter het gaat.......maar das niet makkelijk als je hoofd uit elkaar knapt! sterkte!!
volgens mij is er nu ook een duurdere maxi cosi, kost richting de 200 euro, denk dat wij gewoon voor de cabrio fix gaan idd ook vanwege de adapters hier wéér misselijk bleh wordt het zat, het is niet extreem maar steeds aanwezig
Als er nog dames nog veranderingen of toevoegingen in de bevallinglijst willen hebben stuur me dan een pb. Ik heb nu 5 pbtjes gehad voor wijzigingen of toevoegingen. Vanmiddag zal ik deze dan verwerken. Op pagina 307 bericht 6129 staat de lijst.
ppppppppppffffffffffff meiden moet het even kwijt, ik vind de echo zo spannend maandag, vind het zo stom, nu ben ik die 12 wkn voorbij maar ik denk steeds, het zal toch nog wel leven? ben misselijk, moe, heb last van m'n buik, m'n buik groeit, als ik nuchter denk, dan moet alles toch goed zijn? herkennen jullie dat? Ik vertel het ook steeds wat meer mensen, en steeds denk ik, oje straks is het maandag niet goed...
Linda, ik heb dat ook weer hoor. Ik had bij 12 weken een echo en toen ben ik rond de twee weken gerustgesteld geweest. Nu begin ik alweer bang te worden. Ik zou graag iets willen voelen, maar dat zal ook nog even niet gebeuren denk ik. Ben blij dat je over 3 nachtjes weer een echo hebt!! Ben je weer even gerustgesteld... Ik moet nog 3,5 week wachten buhuhuh. Liefste zou ik iedere week een echo hebben, alleen dan zou het niet meer zo speciaal meer zijn denk ik.