@ nieuwe zwangeren gefeliciteerd... @miza... het blijft idd hard als ze je het dan vertellen ook al weet je het zelf ook al wel ...sterkte en ik hoop dat je ook snel maar weer zwanger mag zijn en dat het goed gaat. @ de rest... tja ...buikje...tjee ik lijk al wel 3 maand.... echt opgezette darmen. -Heb last van mijn boobs, niet te hard vd trap af rennen dus..haha - slaap gelukkig wel goed.. - veel zin in eten. - ben hyperactief of komt dat nu omdat ik met roken ben gestopt... - veel hoofdpijn. In vergelijking met m'n andere twee zwangerschappen die helaas te vroeg zijn geeindigd heeft er geen gevoeld zoals nu...dus oooo zooo spannend volgende week voor de echo...!! Ik heb nu ook helemaal geen drang om nieuwe testen te doen wat ik bij de vorige keren wel had, wat dus uitdraaide op teleurstelling omdat de streep steeds minder werd.. zo dat was mijn update... Groetjes allemaal..!!
MvM: ik heb ook getwijfeld of ik deze keer wel zou mee doen... aangezien ik de vorige keer me ook heb moeten afmelden. Maar goed vanaf vandaag ga ik weer gezellig in dat kannetje plassen Miza nogmaals veel sterkte! En je valt ons niet lastig hoor! hyves is dus echt betrouwbaar?? ik zal eens even kijken naar de instellingen van mijn buzz liefs
Jeetje meiden vervelend he als ze met zo'n doos vor je deur staan, nou het kan nog triester hoor!! Ik kreeg 2 maanden gelden het kraampakket van me ziekefonds en een week later werd ik gebeld door het kraambureau dat ze graag langs wilden komen voor de intake.....gelukkig ben ik niet zo'n moelijk persoon, maar leuk is anders.... mel2 lekker dat je zo'n fijn gevoel hebt,houden zo! kleintje88 ik heb t juist andersom haha, vorige keren heb ik niet mee gedaan omdat ik het echt niet zag zitten, was ook bang voor t feit dat t mis zou gaan en ik met die flessen zou zitten, maar nu is t juist andersom, begin steeds meer te denken om na me 1e goeie echo mee te doen, net ff alles anders dan de andere keren, misschien brnegt dat geluk haha. @all:weet niet of er meer zitten te kijken naar de dienst voor michael jackson maaruh tis wel mooi hoor, nog net geen traantje hoeven wegpinken haha, en dat ondank al die hormonen. M eschoonfamilie noemt me al:HORMOONTJE.....
tis echt veilig als je geaccepteerd bent kun je gelijk de buzz op je hyves wissen dat heb ik ook gedaan en je ziet niets op mijn hyves.
Ik heb me aangemeld, nu hopen dat ik toegelaten wordt ik heb nl mijn eigen naam op hyves.... begint iig met een D haha
Goedenavond meiden! Ik ga er eens goed voor zitten om te reageren, maar jeetje, wat is er weer veel geleut vandaag zeg! Ik moest de hele dag werken, dus geen tijd gehad om eerder ff bij te lezen. Germini: haha! Wat een GEWELDIGE manier van vertellen aan je man zeg! Heel erg leuk en origineel! Loontje: Jeetje, dat is inderdaad bizar om je collega daar tegen te komen zeg! Wel lief dat ze je nog een mailtje heeft gestuurd trouwens. Channie: Seks?! Nou, nu we weten dat ik weer zwanger ben, is dat meteen weer een stuk minder hoor. Net als bij de zwangerschap van m'n zoontje, toen was het de eerste 3 maanden ook niet wild..... Ghaze: Heyyyy! Ook een oktober 2008 mama! Leuk! Mijn zoontje is van 5 oktober 2008! Ook gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens! Elke: Meis, niet gaan twijfelen nou hoor! Je boobs zijn vanmorgen gewoon iets minder gevoelig dan normaal, niks aan de hand! Miza: Met een brok in m'n keel lees ik je berichtje. Zo herkenbaar en zo triest..... Dikke knuf voor jou! Het valt me idd op dat veel meiden hier al een MK hebben gehad in het verleden, verschrikkelijk zeg! Het is voor mij ruim 2 jaar geleden, maar dat gevoel wat ik toen voelde, kan ik me nog heel goed voor me halen jammer genoeg..... Eerlijk gezegd (en dat klinkt misschien een beetje vreemd) heb ik het pas echt een plekje kunnen geven op de dag dat m'n zoontje geboren werd. Over buikjes: Die van mij was nog steeds flubberig, maar ik merk nu idd al dat ik m'n riem een gaatje terug heb moeten zetten. Kom maar op met die buik! Heeeeeerlijk! Maria: Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Ano: Weer een mooie test hoor meis! Haha! Ik heb er ondertussen ook alweer 6 versleten hoor! Ik zit nu tewijl ik op het forum zit bij te lezen ook naar de herdenking te kijken en ik moet eerlijk bekennen dat ik wel een traantje heb moeten wegpinken hier hoor..... Het is idd erg mooi! Dus hyves is ècht veilig?! Ik zal eerst ff naar m'n buzz intstellingen kijken. Zo! Ik ben weer bij geloof ik! Jeetje, dat was ff lezen zeg! Wel leuk dat het hier al zo lekker druk is! Ik hoop echt dat we een mooie zwangerschap zullen hebben met z'n allen!
haha ik heb al een lijst gemaakt met meisjes en jongensnamen waar vriendlief uit mag kiezen wat hij mooi vind.
Setti je bent er al goed mee bezig hihi leuk zeg. Het is echt leuk om ook gezichten bij de naam te kennen. Liefs
Wij hebben ook al namen Die hadden we voor mijn eerste zwangerschap eigenlijk al hahaha en zijn nog steeds hetzelfde gebleven...
pffffffffffffffffffffff zit nu echt ff te huilen, weet niet wie naar michael jackson hebben gekeken, maar zijn dochtertje zei net wat....echt zo lief dat ik er spontaan van moest huilen...pffff ga nu lekker slapen xxx
we hebben een naam voor een meisje en een naam voor een jongen... Maar als we strax uiteindelijk weten wat het wordt dan zullen we waarschijnlijk nog wel even verder denken / kijken maar tot nu toe zijn dit gewoon de 2 namen die we beiden het mooiste vinden! (en ik zeg ze nog niet )