Hi maart mama's! Ik zit zelf helemaal op eind maart, het kan ook nog een april baby worden.. Lees zelf veel mee hier, maar kan niet vaak schrijven, werk op kantoor en er komen vaak mensen bij mijn bureau staan wat een beetje lastig schrijven is 8). Ben vandaag vrij! Vanochtend bij verloskundige geweest alles was gelukkig prima, hartje klopte goed ! Verheug me al op mijn pretecho, komen ook nog familieleden dit keer meekijken. Zag dat er al veel het geslacht al weten bij ons zei de mevr. van echobureau, heb er zelf om gevraagd trouwens , dat het volgens haar 70% een jongen is, maar het is nog even afwachten natuurlijk willen we het zeker weten ! Weten jullie trouwens al wat jullie gaan doen na de bevalling? Ik zit te twijfelen tussen even een paar maanden stoppen of ouderschapsverlof...
Hallo Dames.. Zo het schiet al op het is alweer bijna Oktober ik heb best een druk agenda in oktober 6 Oktober'09 11:15 Echo nog een keer voor het geslacht ben dan 17weken en 2 dagen 24 Oktober'09 Me ventje Jarig!! 27 Oktober´09 Om 10:15 De 20 weken echo en Om 10:45 afspraak gynaecoloog 28 Oktober'09 Om 10:30 In Ondertrouw!! we gaan 28 oktober'09 in ondertrouw dit vionden we leuk omdat we 28 mei 2010 Trouwen en 14 maart uitgerekend wel goed gepland toch haha meer als 2 maand na de bevalling trouwen wordt een mooi en spannend jaar 2010 voor ons met een bevalling en het trouwen Liefs Maria
Ja is goed. Als jij de lijst vanaf 18 maart even uitzoekt wanneer ze het laatst gepost hebben? En het me in een PB even stuurt als je klaar bent? Ik heb zelf een excelbestandje gemaakt waar ik de data inzet. Dan kan ik straks in 1 keer alles kopiëren en plakken in dit topic zetten. Degenen die de afgelopen 2 weken nog gereageerd hebben hoef je geen datum bij te zetten. Laten we de datum voor 14 september aanhouden oke? Zo dan ga ik van 1 tm 17 maart ff uitzoeken.
Lovechild wil je ook op de maart lijst?? (zie pagina 316) Of wacht je nog ff af of het nog april zal worden?
Hier ook nog iemand die helemaal niks gekocht heeft hoor! Wil ook even wachten tot we het geslacht weten en dat horen we als het goed is 10 oktober.....!
Als er nog dames lid willen worden van de maart 2010 hyves dan kan dat door onderstaande link in mijn handtekening aan te klikken. Er zijn inmiddels 89 leden.
Wij wachten ook even het geslacht af. Kledij is toch vaak geneigd specifiek voor een jongen of een meisje te zijn. En alles in beige kopen vind ik ook zo'n zonde. Nog paar dagen en dan weten we het hopelijk.
Idd wel handig als de lijst wat korter is, anders heb je toch maar van die gaten ertussen. Wij hebben trouwens vanochtend helemaal niet verder gevraagd naar het geslacht, we waren zo blij dat alles goed was dat het me spontaan allemaal niks meer uitmaakt, de volgende keer horen we het denk ik zowieso wel want dan zijn we 19 wkn. Ben helemaal in love met mijn beebs en zal vanavond weer even een foto in mijn album plaatsen!
Alies: Nee, ik sta nu geloof ik op maart lijst 28/03, het is goed zo, trouwens het is mijn 1ste kindje.
Linda wat fijn dat alles helemaal goed is!! Kun je weer met een gerust hart verder Ik heb morgen een echo, ook weer spannend! Maar goed, met de wetenschap dat ik elke 2 weken een echo krijg, moet ik zeggen dat ik geen zenuwen heb @ werken: (weet even niet meer wie het vroeg) Ik ben er ook nog niet helemaal uit. Maar omdat we het gewoon heel lastig geregeld krijgen met opvang/oppas ben ik sterk geneigd om te stoppen met werken tijdelijk. Maar over een kwartier hebben we een afspraak bij het kdv om de mogelijkheden door te spreken. dan vooral over flexibele opvang. maar dat zal hoogstwaarschijnlijk wel een probleem worden, want die mevrouw zei de vorige keer dat ze 1 kind per groep flexibel opvangen. Ze moest dus even gaan nadenken toen ik zei dat ik een tweeling krijg Daarnaast lijken de kosten voor 2 kinderen tegelijk voor flexibele opvang hoger als een eventueel salaris wat ik verdien voor 2 of 3 dagen werken per week..(heb ik nog niet precies uitgezocht hoor, maar daar lijkt het wel op) Dus ik weet 't nog niet... @ Uitzet: Wij hebben ook nog niets gekocht hoor, maar zijn nu wel flink aan het rondkijken op bijv. marktplaats voor 2e hands kinderkamer (dus ledikantjes, kast en commode) Scheelt heel veel in de kosten en nou ja, waarom zouden we de meubels niet 2e hands kopen als het er prima uit ziet. Dan kunnen we het geld beter besteden aan nieuwe goede matrasjes en zo. Ook gaan we deze week kijken voor een andere auto (ook op marktplaats denk ik) want die we nu hebben is echt te klein (kia picanto) en die van ons dus in de verkoop zetten. Kinderwagen en box gaan we denk ik hierna weer naar kijken, niet alles tegelijk doen hihi
ohja: namen waren we voor dat ik zwanger was al uit, voor een jongen en een meisje. Maar nu hebben we geeeen idee wat voor een 2e naam er bij moet komen! We hebben ook min of meer bedacht even te wachten met het gericht zoeken naar een 2e naam tot we het geslacht weten
Alies heb je een lijst gepbt. Heb de hele maand maar gedaan ipv de helft. Scheelt jouw weer hoop zoekwerk!
Ik had mijn helft al klaar. Heb je dus nog een paar verschillen gepbt. Kwam in jouw lijst ook nog een paar tegen die je er niet bij gezet had. Ik zal de lijst klaarmaken en 'm straks er op zetten.
Lekker Funny. Hier staat bloemkool op het menu. Niet echt mijn favoriet, maar hubbie en dochter smullen ervan.