Goede avond! Hier een vermoeide zwangere but what's new... @ wennepen: wij gaan ook voor de pretecho, nog 6 nachtjes slapen en dan hopelijk geslachtsbepaling. Ik ben heel erg benieuwd.. De PB voor de pendel heb ik inmiddels terug en ze (Belin) pendelde 2 meisjes. Precies wat mijn vriend ook al vanaf de zwtest zegt terwijl we toen nog niet eens wisten dat het er ook echt 2 zijn... Dus het maakt het wel juist extra spannend. @Sherly; ik herken precies die vorm van misselijkheid. Maar ik had het wel vooral na week7. Inderdaad; constant zorgen dat er iets in je maag zit anders werd ik zo misselijk. Nu heb ik dat nog hooguit 1x per dag maar ik eet wel zeer regelmatig, elk uur iets (kleins). @lindavnr; wat een mooie wagen! en super 2 jongens!!! Ik kan ook uit ervaring zeggen dat het erg leuk is! Mama is echt favoriet vooral bij de jongste. @vriendlief: moooie buik, plaatje! Ik moet nog steeds een foto plaatsen... Komt gauw. Morgen is mijn vriend jarig dus drukte in huis. xx Minke
Ik mag donderdagavond voor de 3e poging geslachtsbepaling, hopelijk werkt hij/zij deze keer wel even mee en zit de navelstreng niet meer tussen de beentjes. Kleine is wel goed druk, voel het elke dag bewegen, gister op bed duwde ik op mijn buik en kreeg een klein schopje terug, geen plopje, maar echt schopje, zo leuk. Morgen verjaardag zwager en vrijdag is mijn man jarig! Heb hem maar een nieuwe winterjas gekocht vanmorgen. Liefs Moons
Lindavnr, wat leuk dat de gyn het al een beetje kon zien. Gefeliciteerd met je knullen. Vriendlief, Toch je vriend maar eens opporren hoor, want op sommige wagens en kinderkamertjes wil er wel eens een behoorlijke lange levertijd opzitten. Als je nieuw koopt dan he. Mooie buikje. Ik vergeet steeds een foto te maken. Kleintje88, ben het helemaal met jouw eens, om hier geen slechte berichten neer te zetten van die andere maanden. Sommige willen zulke dingen liever niet weten. O ja, vroeg het nog aan de vk, of het kon dat ik de beeb al voelde. Het verbaasde haar niks, dat ik het al voelde, omdat het een behoorlijk bewegelijk kind is, die de doptone al een flinke schop gaf.
Jeetje meiden, ik kan het niet bijhouden!!! Ik doe mijn best......... @stroopie, Fijn dat alles goed was!! @lindavnr, Wat leuk 2 babyboys!! grappig dat je gevoel ook uitkomt!! (waarschijnlijk dan!) Nu kan je je helemaal uitleven met shoppen @ano, Wat een onwijs naar nieuws zeg van die februarimama!! krijg er kippevel van. Maar inderdaad.......zoals kleintje al zegt....probeer jezelf er niet teveel door te beinvloeden. Helaas gebeuren dit soort dingen, maar gelukkig gaat het vaker goed. Houd je aan dit laatste vast. Druk maken heeft pas nut op het moment dat het zover is (wat ik niemand gun!!) ........(en zeg ik heel verstandig, maar ik trek me ook altijd dat soort dingen aan) probeer lekker te genieten meid. De 40 weken zijn voorbij voordat je er erg in hebt en dan krijg je misschien spijt dat je je merendeel druk gemaakt hebt. @all, Ik ben vandaag weer naar de vk geweest. Krijg ik ook altijd wel weer nerveuze kriebels hoor! Maar............alles was supergoed. Bloeddruk 125/70 (helemaal top!), baarmoeder lag 2 vingers onder navel en het hartje klopte als een tierelier (150 slagen), ze voelde de baby goed. Ze liet me het ruggetje (!) voelen. voelde inderdaad iets hards, maar ik dacht dat het mn darm was Sorry beeb!! het hartje is op mobiel opgenomen dus kan er hele avond naar luisteren!! Ben weer helemaal blij!! Vroeg stiekem nog aan de vk of 150 een snelle hartslag was en het misschien een meisje kon zijn. Ze moest alleen maar lachen om mijn nieuwsgierigheid en het zegt natuurlijk niets.............
was niet mijn bedoeling om anderen naar te maken ofzo met dat nieuws over die febr mama hoor....kwam t bij toeval tegen op de site, niet omdat ik bij andere maandmama's meelees ofzo.maar zal zulke dingen hier niet meer plaatsen. germini fijn dat alles goed was, de hartslag van onze meid is ook steeds zo'n 152.wat leuk dat je het ruggetje kon voelen, zou ook denken dat t gewoon iets anders is hoor haha. moons veel suc6 bij de 3e keer hoop dat ze het nu goed kan zien!! \eliesah rust lekker uit meid!! ga nu lekker naar bed, nog ff hartje luisteren...
Oh maar Ano het geeft helemaal niks hoor! Is ook niet erg, en tuurlijk als je dat tegen komt dan moet je het misschien ook wel kwijt, ik persoonlijk geef er weinig om, ja tuurlijk voor dat meisje is het verschrikkelijk! Het verschrikkelijkste dat er kan gebeuren lijkt me! Dit wens je ook niemand toe! Maar ik ga er zelf niet echt meer zorgen om maken, nou ja je denkt wel hopelijk blijft het hier met de mama's allemaal goed gaan maar ik maak me er niet extra zorgen om.... Ik kan me echter wel voorstellen dat er meiden zijn die zich er wel extra druk om gaan maken, zoals je zelf ook al aangaf maakte jij je ook meer zorgen toch? Maar het was geen aanval naar jou toe hoor snap heel goed dat je dan zoiets kwijt wilt het was meer een tip dat we het misschien alleen bij deze mama's moeten houden en niet verder moeten kijken voor onze eigen gemoedsrust....
Goedemorgen allemaal, eindelijk weer eens goed geslapen vannacht Nog 5 dagen tot de echo... @ de tweeling mama's wb de wagen; mijn vriend vindt dus de urban jungle erg lelijk... en nu kijken we voor een easywalker. Bedankt voor de tip voor MC's Funnyme, want dat is wel erg handig. Ik moet toch minimaal 2x per dag bij de school van mijn zoontje parkeren en in en uitladen met de jongste en dan de baby's- wel zo handig om ze dan met maxi cosi en al op een wagen te zetten. Ik ben dus alleen benieuwd hoe groot het onderstel is want ik heb een VW golf en dat is geen station... Anders moeten we ook nog een andere auto...
Niet dat we een geldkraan hebben hoor (helemaal niet eigenlijk) maar mijn vriend kijkt ook al voor een bakfiets voor mij en de kids. Heb wel een leuke gezien van Woezel en Pip. waar moeten we die nou weer neer zetten? Hebben geen eens een schuur waar ie in past.
kleintje bedoelde het ook niet ten jou ofzo hoor...en snap je ook heel goed!maar id als ik dat lees denk ik jeetje wat verschrikkelijk en wou t ff kwijt, maar als iedereen dat gaat doen heb je straks alleen maar ellende hier haha en dat moet ook niet...en idd ik word er zelf wel wat onzekerder van, maar hoop dat dat gevoel snel weer weg is... gister t hartje weer gehoord en een hoop plopjes en bewegingen dus alles gaat hier nog goed haha. maar bedankt voor je lieve woorden!! fijne dag allemaal
Sherly, ik had exáct hetzelfde. Precies 2 uur inderdaad. Erg vervelend. Een cracker ofzo deed wonderen toen. En 2 uur gaan snel voorbij, dus neem altijd iets mee voor onderweg! Of het weg gaat? Geen idee, bij mij bij 12 weken ofzo. Maar bij jou is het omgedraaid, dus geen idee. Succes...
Minke: gefeliciteerd met je Mannetje! StroopiË: Leuk dat je het al zo goed kan voelen. Wat een naar weer vandaag! Ga maar eens grondig aan de schoonmaak..... Als ik beweging in mijn luie lichaam krijg!
Heeft iemand misschien een tip voor een wandelwagen....... Ik ben namelijk op zoek maar heb echt geen idee wat voor 1 we moeten en aangezien een paar van jullie al ervaring hebben! Ik wil gewoon een doodnormale niet al te duur en die goed wandelt(uhm logies).
Wij hebben een X-adventure. Toen bij de Babydump gekocht. Kost 349 euro en dan krijg je er een 'maxicosi' van het merk X-adventure t.w.v 90 euro er gratis bij. Het is een kinderwagen en je kunt als je de bak er af haalt er een wandelwagen/buggy van maken. Het is een driewieler maar ik vind 'm prima lopen. En er zit een voetenzak bij voor de buggy en bij de bak een regenhoes. op www.babydump.nl staat ie.
wij hebben de mutsy transporter Mutsy Transporter Combi Sand | Kinderwagens | Baby-Dump voor 399,- krijg je de reiswieg, wandelwagen en gratis autostoel(goedkope maxicosi) regenhoes, voetenzak endergelijke. wij hebben er gelijk een bijpassend parasolletje bij gekocht en een ander maxicosi dus ging de prijs van dat gratis ding er vanaf
Idd thnx FunnyMe, leuk om te lezen dat ie bevalt! Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ie 75 cm breed was en de lengte 95 cm. Nu moet ik nog onze lift in het appartement opmeten, hoop zo dat ie er in kan want die oogt echt klein maar ik neem aan dat een rolstoel ook wel zo breed is en die zou er ook wel in moeten kunnen lijkt mij. @Minke ik ben ook benieuwd naar de grote van alleen het onderstel. Ik weet alleen dat mijn bazin vroeger een vw polo had en daar paste haar onderstel (ook tweeling) ook in. Misschien moet je de hoednplank weghalen...? Welke kleur gaan jullie? Wij denken oranje, lekker knal hihi, twijfel alleen of het snel vies wordt.
Ik hoop vanmiddag weer wat foto's te hebben... (ben wel beroerd, zit ziek thuis) Modellenbureau belde op of ik wat nieuwe foto's kon sturen vandaag want ze hebben mogelijk een opdracht voor mij voor de prenatal.... Laat ik nu net een dikke pukkel op mijn neus hebben en er niet zo gezond uit zien :S Maar goed ik wordt het uiteindelijk toch niet want ze sturen daar natuurlijk tientallen foto's van zwangeren meiden naartoe
Aaaah meiden, ben wezen shoppen zowel thuis op internet als in het winkelcentrum... Heb voor mijn kleine vent een ontzettend stoere polo met spijkerbroekje van Beebielove gekocht.. en zoooo ontzettend stoere gympen van All star... (ze zijn zoooo klein!!!) Kan niet wachten tot hij het aan kan...