Lindavnr Wat vet 2 jongens. Ik heb zelf ook 2 jongens (geen tweeling) lekkere druk huishouden Geslacht: poeh. geen idee. Misschien wel weer een jongen. Dan heb ik er 3, kunnen we mooi de 3 musketiers doen. Ik moet wel toegeven dat ik wel heel graag een meisje zou willen hoor. Buggy/kinderwagen: Heb geen advies sorry. Ik heb al 3 jaar de zelfde "ouwe" wagen. Anoniempjuh: He bah wat een nieuws idd. Snap best dat je je het aantrekt hoor, maar uiteindelijk veranderd zulk niks aan jouw zwangerschap, die blijft hetzelfde. Als het mis gaat gaat het mis en anders gaat het goed. Stressen heeft dan geen zin. Je hebt het toch niet in de hand als je gezond leeft en je verstand gebruikt. Maar ik snap het best hoor die onzekerheid. Jammer genoeg zit er geen raampje in je buik Zmn oudste heeft koorts, maakt hem heerlijk rustig hij zit lief op de bank te spelen. Geluk bij een ongeluk!
kleintje, mooi is tie he? ik vond echt stoer ook t stofje waar die van is en de buggy is nog wat futoristisch
Aan voorkant niet veel te zien (waarschijnlijk komt het door het truitje want in real life zie je het wel echt goed ) Maar zijkant beter:
Wel gek he dat je dan van de voorkant het eigenlijk niet goed kan zien Hoe zit het eigenlijk met rond dragen en voor dragen etc etc? Wanneer kun je echt gaan zien hoe je gaat dragen?
@ Kleintje: mooi hoor, je buikje! Ik zal morgen ook weer eens, als ik er aan denk, een fotootje maken! hoor van iedereen (die ons nu 2 weken niet gezien hebben ivm vakantie) dat mn buik echt aan het groeien is! Ik merk het ook wel maar vind het nog meevallen hoor. Al zitten mn broeken echt niet lekker meer. Vandaag wel weer een zwangerschapsbroek de ochtend aan gehad maar jeetje, ik kan echt niet wennen aan die band over mn buik. Zeker als ik gegeten heb, dan moet die band echt om laag! :S De gyn vond mn buik nog wel meevallen (net als ik trouwens hihi) @ hier: Woehoe! Morgen hebben we een afspraak bij het gemeentehuis zodat arno de kindjes gaat erkennen Vandaag langs geweest, we dachten, dat is zo geregeld! Maar moesten een afspraak maken met een ambtenaar voor morgenochtend en gaat een half uurtje duren ofzo! Verder gaan we dinsdagavond naar een kinderkamer kijken, ben heel benieuwd! Zou wel 'n koopje zijn: een kinderkamer (uit 2007) met 2 ledikantjes voor 300 euro! En volgens haar ziet het er allemaal super goed uit. Wel jammer want alles is al ingepakt wegens plaatsgebrek.. dus moet het voorlopig even met de foto's doen..en dan dus dinsdag ff kijken naar sommige onderdelen ofzo..
Dat is zeker een koopje linda!! Hoop dat alles er ook echt super uitziet.....dat scheelt dan weer qua geld voor andere dingetjes met 2 kindjes zal je genoeg nodig hebben......
inderdaad. We krijgen van ons pap 1000 euro voor de kinderkamer. Zou ideaal zijn als we de rest van dat geld dus kunnen gebruiken voor goede matrasjes, beddengoed en natuurlijk alle aankleding/verf enzovoorts voor het kamertje
Dames, even uit het niets een tip voor meiden die niet zo veel tijd, zin, geld of inspiratie hebben om veel aan de babykamer te doen. Met muurstickers ben je zo klaar en heb je een heel leuk resultaat. Bij Karel was het kamertje (was toen de logeerkamer) net helemaal wit geschilderd toen ik er achterkwam dat ik zwanger was. Wij zijn niet van die klussers dus we vonden het wel best. Omdat ik er toch wel iets vrolijks van wilde maken heb ik van die stickers gekocht. Een uurtje later hadden we een super vrolijk kamertje!
@erkennen, wij hebben afgelopen vrijdag de kleine erkent en we stonden binnen 10 minuten weer buiten er werd een kopie van mijn id en vam mijn vriends id gemaakt we moesten een papiertje tekenen en je krijgt een folder van justitie mee en een formulier om gezamelijk gezag aan te vragen steld dus geen reed voor! (sorry voor mijn taal gebruik) ik dacht echt dat t meer voorstelde maar nee hoor.
Wij gaan naar de Ikea voor onze kinderkamer. Voor nog geen 200 euro heb je een bedje en een kast. Wij denken zo'n 500 euro uit te geven aan het kamertje. Het kind heeft daar in het begin toch niet zoveel aan. Al wil ik het natuurlijk wel in orde. En alles moet bij elkaar passen, maar daarvoor is Ikea echt ideaal! Goedkoop en super leuke dingen. Idd ook van die muurstickers kan je daar verkrijgen geloof ik. Het moet niet altijd ingewikkeld zijn, vind ik ook!
@ Setti: apart idd dat we er een hele afspraak voor moeten maken. hadden beide onze legitimatie al bij maarja, ze moest het toch echt plannen met een abmtenaar. Achja!
Voor de meiden die nog een babykamertje moeten hebben, ik heb de mijne een paar weken geleden bij de Leen Bakker gekocht.. hij is super mooi en staat nog stevig ook !!! Commode + ledikantje Eur. 250,-!!! Bekijk bijlage 18938 Mijn vriend moet de kleine nog erkennen... Voor diegenen die niet getrouwd zijn... laten jullie alles op papier zetten bij de notaris of gaan jullie trouwen/ geregistreerd partnerschap aan...
Ik heb iets raars... Ik had verteld dat ik een lage bloeddruk heb he? Ik ben nog steeds erg duizelig en vanmiddag viel ik gewoon een keer of 3 om. Gek he?
Hey Funnyme, ik heb ook een lage bloeddruk... het schijnt ook normaal te zijn, zei mijn verloskundige... Ik zag vanmiddag met de hond uitlaten ook ff sterretjes..
heyyyy zippie bedankt voor je lieve woorden!!tja idd zat er maar een luikje haha.gelukkig word me onzekerheid nu weer wat minder, maar idd moet mer er een beetje van proberen af te sluiten zulke dingen! en, heb jij al je afspraak voor de 20wk echo gemaakt?denk wel dat je verder bent hoor als je je baby zelfs al voeld draaien... funny me jeetje das schrikken zeg!houd het wel goed in de gaten en anders even bellen he!! kleintje mooie foto hoor!!! @all:gister het hartje weer goed gehoord, wat is dat toch weer heerlijk!! ik ga eens een lijstje maken wat we tot nu toe hebben uitgegeven aan babyspullen, denk al zo'n 400-500euro. schat dat het in toaal zo'n 1300-1400gaat worden, ben beneiwud haha xxx
@ chantal: wij zijn nog in twijfel... NOtaris is vrij duur... Geregistreerd partnerschap kan je op sommige dagen gratis laten doen dus dat is weer voordelig.... Dus hier is er ook nog twijfel wat we zullen doen, we willen in ieder geval wel iets vast leggen! Erkennen moeten wij trouwens ook nog... Denk dat we dat volgende week maandag gaan doen als mijn vriend vrij is...