Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Nouja weltrusten allemaal,
    ik ga zo slapen, moet morgen naar de tandarts, iets wat ik zo ie zo al vreselijk vind, maar tijdens mijn andere 2 zwangerschappen heb ik 2x een flink probleem gehad (wortelkanaalbehandeling en bij 2e een gebroken kies met een noodkroon). Dus ik zie er vreselijk tegenop.......

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38

hahah ik ben inderdaad al sinds februari dit jaar verloofd, maar altijd gezegd dat ik met mijn eigen kindje (en nu kindjes ;)) als bruidskindje wilde gaan trouwen. En het verloven was ook zo van: We trouwen ergens volgend jaar een keer, maar weten nog geen datum ofzo.
    Dus we waren aan het 'wachten' op een zwangerschap, als het tenminste wou lukken.
    En jawel.. :)
    Dus we gaan volgend jaar, of over 1.5 jaar of zo trouwen. Ligt er ook een beetje aan hoe we dan financieel er tegen over staan aangezien er veeel kosten aan zullen komen.
    Maar we willen nu niet heel simpel eigenlijk voor de wet trouwen zonder verder er iets om heen. :)

3. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    He meiden,

sorry voor de late reactie, maar kregen nog visite.

Nu het grote nieuws!!!

Ze zette het echoapparaat erop, en gelijk volop in beeld 2 beentjes met daartussen een piemeltje met een balzak:D De kleine heeft ons dus mooi voor de gek gehouden.

Vorige 2 keren lag navelstreng tussen beentjes, deze heeft waarschijnlijk alles platgedrukt waardoor we niets zagen, nu was hij weg en hij lag er goed voor, geen twijfel mogelijk.

We krijgen dus een 4e zoon!!

Zag nog meer boys voorbijkomen, meiden gefeliciteerd!

Liefs Moons

4. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    ze heeft trouwens ook nog even naar hartje gekeken, zag er zo in eerste instantie goed uit, de rest zo op het oog ook goed, ga dus met een gerust hart naar de 20 weken echo.

Nu moeten we een 4e jongensnaam zoeken, onze andere kids heten Niels, Emiel en Milan, allemaal met "ie" klank erin, zou het wel leuk vinden als we daar nog eentje bijvinden die er verder ook leuk bij past, maar wordt nog wel even zweten denk ik.

trusten meiden!!

5. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Wow moons
    Super een 4e zoon echt een jongens mama
    had je verwacht trouwens dat het een jongen zal worden of niet?

Eindelijk hebben jullie zekerheid

Liefs Maria

6. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    In eerste instantie wel, maar omdat ze al 2 keer bij de echo's dacht dat het een meid was begon in toch te twijvelen, maar heb wel altijd in achterhoofd gehouden dat het vast weer een jongen was. Ook wel stoer, 4 jongens. Als het maar gezond is.

Liefs Moons

7. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    he gefeliciteerd met je 4de zoon..... een echt mannen huis dus!

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Moons Gefeliciteerd met je aankomende zoon, haha ja hij heeft jullie wel voor de gek gehouden ach ja zo blijft t spannend he?

De jongens meisjes lijn wordt aardig gelijk getrokken nu.

9. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Moons; een goede echo gefeliciteerd!! en natuurlijk ook met je 4e zoon op komst!

Namen met ie-klank: Chiel, Tygo, Niek.

Wij gaan zo naar de tandarts........ vreselijk daar kan ik echt al weken tegen op zien. Ben blij als ik vanmiddag weer thuis ben........

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    anoniempje: mij vriendin heeft voor haar babykamer houten letters via internet besteld en die heeft ze in de juiste kleur beschilderd en opgeplakt, het zijn zeg maar platte houten letters

11. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Erg lief van je! Bedankt.

12. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Moons; gefeliciteerd! Je delft het onderspit thuis haha.

Ik heb vanacht allemaal van die half wakkere dromen gehad dat ik maandag al de geslachtsbepaling had en vandaag al ging trouwen ipv ondertrouw. En elke keer werd ik wakker en besefte ik dat ik nog 2,5 week moet wachten tot de geslachtsbepaling, bah!

Ik vind nu dat de tijd echt heeel langzaam gaat. Ik wil ook weten of alles oke is en natuurlijk wat het is. Kleertjes kopen, kan niet wachten. Maar eerst het hartje horen volgende week bij de verloskundige dat is het allerbelangrijkste!!

13. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hallo Meiden,

Ik zou me ook graag hier willen melden! Wij zijn door ICSI zwanger geworden en daarom heb ik nog lang mee gelezen/geschreven in het ICSI topic. Maar nu moet ik me toch meer gaan richten op wat komen gaat in plaats van wat geweest is. Dus daarom zou ik graag met jullie mee gaan kletsen over het zwanger zijn.

Ik ben 25 jaar, en op 27 maart 2010 uitgerekend!

Groetjes kleintjevoorons

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen, meiden!

Welkom, Kleintjevoorons :)

Moons, gefeliciteerd met baby boy number 4! Lijkt me heerlijk, een huis vol mannen (later moet je pánnen eten koken voor die hongerige wolven, maar ze dragen je vast ook op handen, mammie :D) Jamie, Levi... Engelse namen met een ie-klank ;)

W.b. pijntjes onder de navel, iemand vroeg dit. Had ik bij mijn zoon ook. Verder is de AngelSounds een aanrader - na 16 weken moet het zeker lukken om de kleine te vinden.

Fijne dag allemaal!

15. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Moons, Wha gaaf nog een jongen!! Haha lijkt me heerlijk zo'n mannengezin!! :D (dochters zijn vast ook heel leuk, maar daar heb ik ook geen ervaring mee ;))
    Super dat het er verder ookallemaal goed uitzag!!

Boomer, ff gemist, wanneer gaan jullie trouwen??

Kleintjevoorons, Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Gezellig dat je mee komt kletsen!

Ik heb woensdag een afspraak bij de gyn, dus wie weet weten wij het geslacht van de beeb dan ook al wel eerder!

Helaas deze week gehoord dat ik toch onder controle moet bij de gyn ipv de vk... Door antistoffen tegen mijn schildklier in mn bloed willen ze me goed onder controle houden (wat natuulijk ook helemaal niet verkeerd is, maar wel jammer dat ik niet meer thuis mag bevallen natuurlijk.) Ben zelf bekend met schildklier problemen, dus daarom werd er ook al extra op gecontroleerd.
    Voordeel is wel dat we dus nu woensdag alweer een echo krijgen :D

16. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Zo, groot gedeelte bijgelezen en natuurlijk wel weer het meeste vergeten ;)

@Lindavnr, Moons en Deke, gefeliciteerd met jullie zoontjes, jongetjes lopen hard in!! ;)

@Boomer, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Leuk he dat ieder dat op z'n eigen manier doet!! Wij hebben vorig jaar wel een alles erop en eraan trouwdag gehad. Was ook echt mijn droombruiloft!

@Mannen, ik denk dat sommige meer moeten wennen dan andere!! Bart is nu al een paar keer met een roze truitje/jurkje/speentje thuisgekomen. 'Ik zag het en kon het niet laten liggen'. Hihi, errug leuk, vooral omdat hij gewoonlijk echt heel erg nuchter is ;)

@Lage bloeddruk, dat is niet raar hoor! Ik ben ook errug dizzy de hele tijd. In de 4e/5e maand daalt je bloeddruk nog verder dus als je bloeddruk al aan de lage kant is kun je je behoorlijk draaierig voelen!

@Buikjes, wat leuk om zo veel verschillende mooie buiken langs te zien komen! En ano, uiteraard ben ik weer stikjaloers op jouw kleurtje ;)

@Geslachtsbepaling, onze gesl bep (half uurtje kijken/8 foto's) kostte 55 euro. Onze dochter ;) woog 186 gr. (17 wkn 2 dgn) dit was iets te licht maar niet erg. Verder heb ik (?momenteel?) een voorliggende placenta dus duurt het ws. langer voor Bart haar kan voelen en ik met de angelsound succesloos blijf :( Gelukkig voel ik haar wel vaak rondstuiteren!!

@Kamertje, wij hebben alles nu wit met 1 muur antraciet en daar komt in het fuchsia de naam van ons meisje op geschilderd!

@Energie, ik loop nog steeds de hele dag over van de energie!! Alleen elke avond om exact 20.30u gaat m'n lichtje echt uit en stort ik in :D Hihi, helemaal gezellig dus :p
    Zo, nu ga ik me weer's nuttig maken... Tot 12.30 lessen en dan tot 17u cursus ipv vrije middag en dat 3 vrijdagen achter elkaar!! :(

Liefs Lara

17. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Lara, Ik wil ook het kamertje wit met 1 muur antraciet!! :D Is het mooi?? Ik (of eigenlijk anderen ;)) twijfel nog of het niet te donker is? Hihi wel grappig want hier willen we dan iets van vakken erop in fuchsia of koningsblauw. Dus ik denk dat ik jullie kamertje helemaal leuk vind haha:D
    Wie verzint het nou om een cursus op vrijdagmiddag te geven :(

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kleintjevoorons. welkom bij de maart mama's gefeliciteerd met je zwangerschap en heb je al echo's gehad????? vast wel!

19. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Setti, Ik heb ondertussen al 3 keer een echo gehad. Eerste met 6 weken, toen hadden we een prachtig kloppend hartje. Daarna met 12 weken, en toen was ook alles ok. Na die echo mochten we eindelijk een verloskundige gaan zoeken. Het ziekenhuis laat je pas gaan als alles goed is. En bij de verloskundige hebben we dus ook nog een echo gehad bij de eerste afspraak. Was wel super dat ze al zo vaak naar ons kindje hebben kunnen kijken. Nu moeten we wachten tot de 20 weken echo!

@all, Ga vanavond eens een beetje lezen wat jullie allemaal bezig houd. Maar nu moet ik eigenlijk werken. maar kijk stiekem toch al eventjes.

20. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @Floor, Hahaha wat leuk!! Dan hebben we wel dezelfde smaak zo te lezen!! Bij ons was het fuchsia of turquoise dus inderdaad beetje hetzelfde idee!
    Wij waren ook best bang dat het donker zou zijn (is maar klein kamertje). Daarom hebben we alle meubeltjes in het wit gedaan en gaan we op de vloer ook whitewash laminaat leggen (tundra van ikea). Welke kleur meubeltjes hebben/willen jullie? En willen jullie van te voren weten wat het wordt?

Ik vind dat het een hartstikke licht, fris kamertje is geworden!! Zeker omdat het witte bedje tegen de grijze muur staat.
    Moeten maar's wat foto's heen en weer sturen ;)

Studiemiddag, echt belachelijk hé!!! Gewoonlijk zijn we altijd op vrijdagmiddag vrij, dus dat is nog eens extra balen. We gaan daarna wel gezellig met elkaar eten/stappen maar ik heb zo'n hoofdpijn al de hele dag dat ik me afvraag of ik dat ga redden!
    Zeurbui? Neejoh! ;)

Liefs Lara

Deel Deze Pagina