Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Oei Elke, je maakt je precies echt wel zorgen! Het is echt zo vervelend he die onzekerheid. Maar gisteren werd mij ook gezegd dat je je moet optrekken aan de gedachte dat 9/10 zwangerschappen wel goed eindigen! Dat heeft mij gisteren echt moed ingesproken! Het is niet zolang meer tot 8 wkn meid! Na die 8 wkn ga ik toch wat geruster zijn. Maar ik begrijp je bezorgdheid. Heb ik ook.

En ja, Afrika is geweldig! Over twee jaar ook naartoe geweest (wij hebben daar vrienden wonen). We doen inderdaad een safari enz. Echt een aanrader!

Hou je goed!!

2. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    elke kan me voorstellen hoe bang en verdrietig je je voelt. Maar vooral borsten kun je niks van opaan... bij de zw van malin heb ik voor nod wat last van mn borsten gehad (vooral jeuk) en daarna helemaal niks weer, ook geen groei, pas na de bevalling waren ze anders.
    hoop dat je wat geruststelling zult vinden uit de bloedafnames, want niets is zo vervelend als je ongerust maken.

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Elke meid, probeer je je niet al te druk te maken! Dat is niet goed voor je kindje...
    Ik kan me voorstellen dat je je enorm veel zorgen maakt maar probeer even de bloedtesten rustig af te wachten en maak je niet al te druk...

Een knuffel voor jou *knuff*

4. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik probeer mezelf ook de hele tijd moed in te spreken met het idee dat 9/10 zwangerschappen wél goed gaat maar krijg toch dat vreselijke bange gevoel niet van me af... Voel me zo verdrietig! Durf er al niet meer vanuit gaan dat het wél goed zou zijn...:(

Dankjulliewel voor de lieve woorden hè meiden! Ga nu naar m'n werk vertrekken en dan kan ik bloed laten trekken. Tot vanavond!

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    elke, suc-6 vandaag en probeer rustig de uitslag af te wachten hoe moeilijk t ook is. als je wat kwijt wilt kun je bij ons terecht.

6. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Elke, veel sterkte, ik snap heel goed hoe je je voelt en we duimen allemaal heel hard dat het niks te betekenen heeft.

Oh ja, laat ik me ook nog even voorstellen en 'officieel' aanmelden ;).
    Ik, Gwen, 26 jaar oud, ben nu voor de tweede keer zwanger voor een eerste kindje. De vorige zwangerschap eindigde helaas met 8 weken in een miskraam. Bijna 2 weken geleden ben ik getrouwd en eigenlijk was ik dan 3 maanden ver geweest, dus dat was wel ff slikken.. Maarrrr... in de huwelijksnacht is het voor de 2e keer gelukt, dus ben nu bijna 4 weken (pas)!
    Ik sluit me dus graag bij jullie aan. Wordt het lijstje nog een beetje up-to-date gehouden? Bij wie moet ik daarvoor wezen?

Grtjs en veel succes allemaal!

7. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Lieve Elke, maak je nog geen zorgen lieverd! Mijn borsten doen de hele dag dan wel en dan weer niet zeer, dan weer wel misselijk en dan weer niet, soms wel steekjes in buik en dan weer niet. Ik kan er geen vinger op leggen. Een hele dikke knuffel! xxx

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Heb vandaag (dag na NOD officieel) weer getest en nu durf ik em goed te laten zien (vorige kreeg ik niet eens op de foto). Vandaag is de verjaardag van mijn vriendje :)

Bekijk bijlage 3062

Voor de rest is het afwachten, heb op 27juli mijn 1ste echo en als ik dan een kloppend hartje hoor kan ik pas echt genieten.

Het is inderdaad gek dat bijna alle meiden hier al een mk hebben gehad. Nu blijven we allemaal roze!

Dikke kus!

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren!!!!!!!! t wordt al lekker druk in maart

10. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Hey dames,

Om wat van onze onzekerheid te minderen heb ik onder het topic zwangerschap een onderwerp geopend "Bij wie ging het wel ineens goed zonder miskraam".

Het zal velen onder ons wat geruststellen. En het is toch leuk om te weten dat het ook anders kan.

Veel leesgenot!

Liefs
    Deke

11. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Hey meiden,

Dankjulliewel voor jullie openheid over de miskramen die jullie gehad hebben. Moet niet makkelijk zijn hierover te praten.
    Deze keer gaat het vast en zeker allemaal goed!!
    Zo te lezen kun je er geen peil op trekken. De 1 voelt het meteen en de ander voelt helemaal niets. Ik heb me dan ook voorgenomen gewoon lekker te genieten! Alleen als ik een kloppend hartje heb gezien dan zal het genieten toch wat meer losbarsten. Nog 3 weekjes en 1 dag wachten..........;)

@elke,
    Meid, ik hoop op goed nieuws! Maar dat je niets meer voelt hoeft niets te zeggen hoor! Gewoon even afwachten tot vrijdag, meer kan je helaas niet doen!! Dikke knuff en sterkte met wachten!
    En antwoord op jouw vraag: Ik had het boek 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' gegeven met daarop de 2 positieve testen.

@deke,
    Dat is wel een goede ja!! GA ik zekers af en toe kijken!!

Hebben jullie ook zo'n last van pruttelende darmen??
    In de ochtend heb ik nergens last van en smiddags krijg ik een opgeblazen gevoel en krampen. Misschien doordat ik gegeten heb??

12. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Hey!

Er zijn ondertussen tal van dames die hun positieve ervaringen hebben neergeschreven. Het zijn echt bemoedigende woorden!

Ja ook ik heb last van pruttelende darmen. Ik dacht dat dat niet echt aan de zwangerschap lag. Maar het is inderdaad opvallend hoe mijn darmen tekeer gaan! En een heel orkest daar bij mij :)

13. Isa

Isa Actief lid

16 apr 2006
    238
    0
    0
    Hey Germini,

We zijn precies even ver!
    Wanneer heb jij de eerste echo?
    Ik kan niet wachten tot het zover is, nog 2,5 week! Lekker vroeg al! Ik heb niet echt last van m'n darmen maar het schijnt dat ze al vrij snel 'lui' kunnen worden door de hormonen.

Elke: Bedankt nog voor je uitnodiging hier bij de maart-mama's. vervelend dat je zo bezorgd bent! Hopelijk brengt de bloedtest een goed resultaat. Ik lees ook overal dat zwangerschapskwaaltjes kunnen wisselen per dag. Maar kan me je zorgen goed voorstellen. Ik denk ook steeds van; voel ik me nog wel zwanger?

Wie hebben jullie het al verteld?
    Wij alleen op de dag van de test aan onze beste vrienden. Verder nog niet. Maar merk wel dat ik dat zou willen! Stel dat het mis gaat dan is het erg fijn als er mensen om je heen staan en dat je niet eerst hoeft uit te leggen dat je zwanger was.

14. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hey Isa, dat heb ik nou ook! Ook al ging het vorige keer mis ik zou het zo weer aan iedereen die me lief is vertellen, zodat je idd mensen hebt die aan een half woord genoeg hebben als het mis mocht gaan. Bij mij weten mijn vader en moeder mijn zusje en zwager het.
    Morgen ga ik naar de Efteling en nu wil ik even weten of het kwaad kan om in de pyton te gaan, hahaha. Heeft iemand hier antwoord op? Ik durf de doc niet meer te bellen, ik was zo snotverkouden en hoesten de hele tijd dat ik uit angst vroeg of het beebje los kon laten van al dat hoesten, hahahahahha! Anders moet ik het toch aan onze beste vrienden vertellen ben ik bang. We gaan juist met vieren omdat de mannen niet in die dingen willen maar wij wel en dan kunnen we samen.

15. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    suekes, je mag gewoon overal in hoor, als jij je goed voelt is dat geen probleem... heel veel plezier dus!

16. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was ben ik naar Bobbejaanland gegaan. Ik ben echt overal in geweest! Overkop holderdebolder links, rechts. Helemaal dooreen geschud en kijk het beebje heeft zich vast gehouden ;)

17. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    hahahaha nu voel ik me echt een blonde dolly hahaha, lekker slim! Ok ik ga gek doen! Hmmm ik was vorige week dinsdag bij een metalconcert en stond bij de pit en ben helemaal uit mijn plaat gegaan, heb klappen gekregen en alles hahaha, niks gebeurt!

18. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Ik ga ff naar de stad! Dikke kus meiden! xxx

19. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hoi meiden,

Ik dacht dat er zo'n bordje bij die achtbanen staat als je zwanger bent niet toegestaan??

Ik ga even verder teruglezen!
    nina

20. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Ik denk dat dat vooral is als je hoogzwanger bent. Dan kan je trouwens in geen attracties meer gaan vanwege de prachtige ronde buik :)

Deel Deze Pagina