Het rode doosje is idd om billendoekjes in te doen voor als je onderweg gaat. Zo hoef je niet een heel pakje mee te nemen. Ik heb alleen wel gezien dat die van mij niet goed sluit en dan drogen ze uit dus dat is wel jammer. Ik vind het wel handig dat er kleine lepeltjes in zitten, alleen minder handig dat ze niet in de vaatwasser kunnen.
Ik denk ook wel dat het ontspannen me steeds beter af zal gaan, alleen omdat ik zo beroerd erna was, ben ik bang dat het de volgende keer weer zal gebeuren.
haha oke bedankt..dat was ook het enige wat we er van konden maken..maar we wisten het dus niet echt Inderdaad die eetlepeltjes zijn wel fijn! Maar ook wij hebben een vaatwasser dus inderdaad jammer hihi.
Dat is het probleem. Dat je op voorhand dus al denk dat je misschien weer misselijk zal worden. Dat zul je dus pas weten als je er toch nog een keer heen gaat.
Ik vond de doos van baby dump niet zo heel erg geweldig. Maar ja toch weer wat nuttige spulletjes erbij. Germini: opzich denk ik dat je best kan gaan. Alleen moet je wel opletten dat het geluid niet te hard is. Je baby kan volgens mij wel al horen door de buik heen. Heb wel eens gehoord dat dat misschien niet zo goed is. Maar ja er is wel meer niet goed.......
haha ik ook niet echt hoor germini.. Als je die blije doos van prenetal ziet..dan stelt het heel weinig voor. Maar toch natuurlijk super leuk dat ze gratis een doos weggeven en er zitten best geinige spulletjes in
Hoi meiden, Vreslijk slecht geslapen, sinds gister avond heb ik bruine afscheiding wat kan dat nou zijn? Vanaf dat ik zwanger ben heb ik nooit bloed verlies of bruine afscheiding gehad dus ik schrok me kapot!!! Ik heb wel eens gehoord een gesprongen adertje maar ik maak me toch kei ongerust. Ik voel mijn buik de hele week al, voel het echt groeien zeg maar, maakte me daar steeds niet onegrust over maar nu voel ik dus alles, en denk ik oje!!! Ga straks het ziekenhuis bellen...
Linda je kunt anders op google ook even zoeken op bruinverlies tijdens zwangerschap. Zo heb ik van de week gezocht op bloedverlies tijdens zwangerschap omdat ik wat roodverlies had. Maar na een paar uurtjes was het weer weg. Bleek dat het waarschijnlijk een gesprongen adertje was. Maar je schrikt idd wel even. En als je dan nog niet gerustgesteld bent toch ff bellen.
@alies ik kon met bruin verlies niet echt iets vinden maar jouw verhaal stelt me ook wel een beetje gerust In ieder geval net gebeld. We moeten er rond half elf zijn. Ik denk zelf ook wel dat het niet zeer ernstig is maar je blijft toch ongerust. Degene aan de telefoon vroeg wel waarom ik niet eerder gebeld had, ik zei omdat het geen bloed was, dat was dan weer een goede afweging volgens hem maar nu heb ik helemaal zoiets van dat ik wil weten of het goed zit!
he linda, wat rot dat je nu zo onzeker bent! Je hoort ook vaak dat meiden dat soms hebben wanneer ze eigenlijk ongi hadden moeten tijdens de zwangerschap.. En meiden die elke maand wat verlies hebben.. Maar geen zorgen meis, het zit vast en zeker helemaal goed. Wel heel fijn dat je dadelijk al langs kunt komen. Ik denk aan je!
Jup, dat klopt. Als je plat ligt komt het omhoog. Je kunt het iets tegengaan door je kussen wat omhoog te leggen. Dan is het iets minder. Ik dronk ook geen koffie, eigenlijk nooit. Tot m'n zwangerschap... Hahaha toen wilde m'n lichaam opeens graaaaaag koffie raar gedoe. @Linda, wat rot dat je zo onzeker bent. Het is fijn dat je snel terecht kan. Veel sterkte hoor meid!! @Ano, ja wie weet. Hahaha, wij hebben al een naam dus dan doe jij mij na hé Maar jij dus ook geen enkel probleem met het stoppen met roken? Dat is me echt 100 procent meegevallen! Bart is meegestopt en die heeft het piestsje moeilijker hehe. Ik denk ook wel dat ze op je volgende echo weer meisje zeggen hoor! Maar ik twijfel ook wel eens, misschien hebben ze het fout gezien en moeten we weer omschakelen. Terwijl ik geen voorkeur heb ben ik nu wel heel erg aan't idee 'dochter' gewend. @Hier nog steeds hoge koorts, hoesten, keelpijn, spierpijn enz. denk dat het werken morgen niet gaat lukken!! Getver wat voel ik me rot. Maar ik heb jullie tip opgevolgd, Bart is me lekker aan het vertroetelen! Ik mag heel even met de laptop en dan moet ik weer 'rusten'... hihi wel schattig hoor Liefs Lara
Alies, Ik weet dat ik het gewoon nog een keer moet proberen en me niet te druk moet maken. Ik heb nu een email naar die yogajuf gestuurd, wie weet heeft zij wel tips of advies. Kleintje, De doos van babydump was mijn eerste doos dus vond het wel grappig met alle spulletjes erin. Ik hoorde dat die van de prenatal echt geweldig moet zijn! Linda, Hoe was het in het ziekenhuis? Ik denk dat je met bruine afscheiding nog niet te druk moet maken (al is dat makkelijk gezegd natuurlijk want ik zou het ook hebben hoor) Ik dacht dat ik toch al wel een buikje begon te krijgen, want van bovenaf zie ik een bolletje. We maken ook iedere week buikfoto's, maar vanaf de eerste foto tot nu zie je nog niet echt veel verschil 8) Gaat vast snel komen denk ik. Ik ga zo een lekker gezichtsmasker nemen en dan lekker uitgebreid douchen. In bad ga ik nu niet omdat de hoofdpijn nog steeds niet weg is.
Goedemorgen Dames Vandaag alweer 17 weken de tijd vliegt voorbij ik voel de baby nu ook afentoe(plopjes) haha Dinsdag heb ik een echo dan gaan we nog een keer kijken of het echt een meisje is wat ooh wat ben ik toch aan het twijvelen .. vooral door veel verhalen wat ik lees dat ze het nog wel eens mis hebben met een pretecho.. dus dinsdag een extra pretecho hebben jullie dat ook trouwens dat je darmen behoorlijk van slag zijn? de ene keer kan ik naar de toilet en de andere keer zo 2a3 dagen niet echt vervelend soms Liefs Maria
@Linda, je zit nu in het ziekenhuis volgens mij... ik hoop dat je zo gerustgesteld thuis bent gekomen!! @Lara; gelukkig begrijp je het!! Ik voel me soms best alleen in mijn emotie. En ik zal je post aan mijn vriend laten lezen, dan weet ook hij dat ik niet de enige ben!! Maar ik heb het gisteren ook al tegen hem gezegd; momenteel zit ik een beetje in een dipje, ik voel nog geen kindje, wil weten of het hartje klopt enzo en naar mijn idee duren deze dagen allemaal dubbel zo lang. Komt allemaal goed! Hiero; ik kan al dagen moelijk slapen 's nachts. Dat komt door een verstopte neus. Ik gebruikte normale neusspray, maar na een week mocht ik die niet meer gebruiken. Nu heb ik wel homeopatische spray gebruikt, maar die helpt weer niet. Ik haat het! Ben ook verkouden, dus hoop dat het wat afneemt de komende dagen. Ik heb trouwens nog geen één kadodoos ontvangen. Heb me toch voor meerdere opgegeven. Ga het nog een keer doen . En die babydump-doos, daarvoor heb ik nog wel een coupon, zal ik volgende week doen. Mag mijn vriend er eindelijk aan geloven!! Trouwens, hoe staan jullie mannen tegenover de babykamer en inrichting enzo? Ik had een erg mooie kamer gezien en ik stuur hem per email een plaatje ervan op met de vraag hoe hij het vindt, krijg ik de reactié: 'Tja, heb er niet zo'n kijk op eigenlijk, ik denk wel oke' Ooooh, daar heb ik echt helemaal niks aan!! Dus ik mag alles in mijn smaak doen. Ook makkelijk.
Linda, Goed dat je zo snel actie hebt ondernomen. En helemaal geweldig dat je zo snel terrecht kon. Ik heb zelf in de 10e week wat bloed verlies gehad. Maar dat was na een ahum... gezellig nachtje.... Daarom was ik ook niet zo heel erg ongerust. Was ook na een dag weer weg en alleen een beetje bruin. Hopelijk is er niks aan de hand en zitten die twee nog lekker rond te zwemmen in je buik. Heb sinds gisteravond zwangerschapskleren aan gedaan. En dat zit toch wel veeeeeeeel fijner dan die strakke spijkerbroeken. Nu eerst nog even aan mijn verslag werken (nog een maandje en ik ben afgestudeerd!!!!!!) en straks nog ff lekker shoppen want de winkels zijn hier open!! Nog een fijn shirtje kopen waar mijn buikje in past. Valt me wel op dat mijn buik nu veel groter lijkt met een positie broek!
Kleintjevoorons; dat heb ik ook met mijn zwangerschapsrok! ik heb vorige week een hele mooie spijkerrok van de Prenatal gekregen en ik trek die band over mijn buik en wauw... wat een mooie buik!!! Ik heb nu iedere dag de rok aan (niet vergeten te wassen ) en zit telkens over mijn buik te wrijven... en het zit inderdaad heerlijk.
@ Boomer: haha volgens mij heeft nogn iemand echt een doos ontvangen hoor. Die van de babydump die je zelf ophaalt wel dan. En die ik van de prenetal heb gekregen was eigenlijk van mijn vorige zwangerschap. Die had ik wel opgegeven, maar niet afgezegd (vergeten) Die doos is inderdaad echt super leuk! Ik kreeg er gelijk twee mee ivm mijn tweeling, dubbel leuk dus! Mijn vriend denkt gelukkig echt mee over alles. Dus ook over de kinderkamer. Of ie mooi is, hoe we hem neer gaan zetten, of het praktisch is enz. Ik zou je vriend gewoon eens zeggen dat hij net zoveel kijk er op heeft als jij. Hij weet toch wel wat ie mooi vindt? Dus hij kan best wat meer zijn mening geven..denk ik dan.. @ Linda: En meis... hoe was het? Ik heb aan je gedacht!!
Ik heb wel alle dozen besteld!! Van Prenatal, van de etos en de kruidvat. Wordt nu wel overladen met allemaal spam op mijn mail :S Boomer, heb nu een truitje en een broek. maar vanmiddag nog wat meer inslaan want mijn "eigen" kleren wil ik nu niet meer aan. heb wel geprbeerd die zwangerschapskleren zo lang mogelijk uit te stellen. had ze wel al gekocht maar "durfde" ze nog niet aan. maar mijn zus zat gisteren zo aan te dringen en nu wil ik niet meer anders. maar nu weer aan het werk