Maart 2010-mama's: 01 maart - Kiezelsteentje - 34 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 01 maart - Loontje4 - 31 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 01 maart - Peache - 28 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 02 maart - Anna123 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 02 maart - Chantal84 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 02 maart - Joli - ? - 2e kindje - ZB - BV 02 maart - Setti - 25 jaar - 1e kindje - TB - BV 03 maart - D1982 - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV 03 maart - Jesali - 29 jaar - 2e kindje - TB - FV 03 maart - Sjaantje2006 - 25 jaar - 2e kindje - TB - FV 05 maart - Channes - 26 jaar - 1e kindje - TB - FV 06 maart - Hannelore - 32 jaar - ZB - BV/FV 06 maart - Miekie82 - 26 jaar - ? - ZB/TB - BV/FV 07 maart - Channie - 20 jaar - 2e kindje - ZB - BV/FV 07 maart - Elke1984 - 24 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV 07 maart - Lady1988 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 09 maart - Deke - 23 jaar - 1e kindje - ZB - BV 09 maart - Kleintje88 - ? - 1e kindje - ZB - FV 09 maart - Mel2 34 jaar 1e kindje TB - BV 09 maart - Moons - 31 jaar - 4e kindje - TB - BV 09 maart - NinaVI - 28 jaar - 2e kindje - ZB - BV 09 maart - Punieka - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 09 maart - Zoetje80 - 28 jaar - 3e kindje - ZB - BV 10 maart - Anoniempjuh - 26 jaar - 1e kindje - ZB - FV 10 maart - MariaO - 26 jaar - 4e kindje - ZB - FV 10 maart - Mouse - 30 jaar - 1e kindje - ZB - BV én FV 11 maart - Starfish 26 jaar 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 13 maart - Germini - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV 13 maart - Ghaze - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 13 maart - Isa - 26 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 14 maart - Joepie01 - 27 jaar- 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 15 maart - Malin08 - 26 jaar - 2e kindje - TB - BV 16 maart - Nijnja - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 17 maart - Alies05 - 32 jaar - 2e kindje - TB - BV 17 maart - Suekes - 27 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV 17 maart - Tassie221 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 17 maart - Tessa8 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 19 maart - Gwn - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV Onbekend - Daantje13 - 30 jaar - 2e kindje - TB - BV Onbekend - Mamzie - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV BV: borstvoeding, FV: flesvoeding, ZB: ziekenhuisbevalling, TB: thuisbevalling Stuur een pb naar Elke1984 voor aanvullingen/wijzigingen in het lijstje.
Goeieavond meiden! Vandaag dus de eerste bloedname van de 2 gehad. Uitslag van vandaag was 11500 dus hélemaal niet slecht! Nu maar hopen dat m'n hCG vrijdag gestegen is! Denk wel dat ik zeker niet korter zwanger ben dan ik in eerste instantie dacht of ik moet van 2 beebjes zwanger zijn! Waarde is normaal voor + 6 weken! Ben benieuwd wat de gyn vrijdag zal zeggen! Ben ondertussen een beetje gekalmeerd zenne, was vanmorgen echt wel een beetje over m'n toeren... Heb eens goed uitgehuild bij m'n schatje (geluk van op dezelfde plaats te werken hè...) en toen ging het wel weer wat. Ben ook wel blij met de mooie waarde... Wil jullie allemaal héél hard bedanken voor de hele lieve woorden!!!! Jullie zijn écht schatten! Dankjewel! Heb net het lijstje wat aangevuld, zal de site morgen doen. Ga nu lekker bij m'n ventje liggen! Slaap lekker en sorry voor het ego-bericht hè...
Goede morgen dames, Elke1984 dat zijn pas goede waardes! Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor! Maar het is zo makkelijk gezegd he..ik maak me ook de hele dag zorgen en ik word gek van mezelf en dan is het nog wel mijn tweede! Nieuwe dames: WELKOM! GEFELICITEERD!! Ik lijk wel een vergiet want ik weet even niet meer wat er nu allemaal nog meer geschreven was Sorrie! Hier alles oke! Ik heb 's ochtends al wel weer heel veel moeite om mijn koffie weg te krijgen, dus dat zie ik maar als een goed teken! Mijn schooljaar is afgerond dus ik heb lekker VAKANTIE!!!!! Ze komen zometeen om 09.00 voor de badkamer. Wij hebben een grote badkamer en maar twee slaapkamers (huurhuis). Wij willen nu drie slaapkamers en een kleine douche. Wij hebben van de huisvesting al toestemming gekregen, ze willen nu alleen nog een offerte hebben van de bouwvakkers . Ik hoop dus dat het allemaal gaat lukken Stoppen met roken gaat hier opzich goed. Ik ben nog niet helemaal gestopt maar ik rook i.p.v 25 sigarretten nog maar 2/3 sigarretten dus ik ben al best wel trots. Ik denk dat ik net zoals met mijn dochter helemaal stop als ik een goede echo heb. Ik kon toen gewoon niet meer roken dus dat zou nu ook zo zijn. Groetjes Channie
Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd elke wat een goed nieuws zeg! en die waarde is zeker niet slecht. Op naar morgen. t zal vast veel hoger zijn. daar duim ik voor!
Elke : super..nou vrijdag zullen de waardes wel weer gestegen zijn !! Geen zorgen maken dus. Channie ; stoppen met roken gaat bij mij op zich ook niet slecht ik zit nog maar op 1.. heb nu helemaal niks meer om te roken en haal ook niks meer !! Zo ik ga werken... Tot later...
goeie morgen damens hier gaat gelukkig alles goed heb nog geen kwaaltjes gehad behalve een zon vol gevoel nog een paar dagen en dan de eerste echo spannend ik heb gisteren een foto gemaakt van de buik is al echt een mini buikje hahaha
lady1988 mooi buikje hoor. Ik heb ook al een buikje hihihih leuk is het. Zijn er nog meer dames die echt elke dag heel erg misselijk zijn??? Ik heb het elke dag en het word een beetje irri nu pff maar ja hoort erbij he. x
hoi jah is echt super mooi echt een wonder hahah jah het hoort er bij ik heb eigerlijk niet zo veel last van die kwaaltjes maar kan nog ahah ik zie het van zelf liefs
hallo allemaal! Hier dus sinds gisteren helemaal niet meer misselijk... heerlijk zo wil ik het wel houden! Normaal kunnen ontbijten (alleen bepaalde geuren wekken wel irritatie op van de maag). Elke: wow meid wat een goede waarde!!! Ik ga werken...
Hallo dames, Leuk hoor dat er meer dames rond 17 maart zijn uitgerekend. Ik zag ergens een lijstje voorbij komen en wil hierop voor mijzelf wat toevoegen. Ik ben 26 jaar (in augustus word ik 27) en dit is mijn eerste kindje. Wel spannend allemaal hoor, heb sinds vanmorgen soms wat steken in mijn onderbuik en mijn boobs zijn wat gespannen. Raar wat je lichaam allemaal doormaakt. Fijne dag allemaal
@Elke1984 gelukkig ben je weer wat gerustgesteld na deze waardes. En het was echt geen ego bericht hoor! We kunnen je stress goed voorstellen. Dames die proberen te stoppen met roken. Petje af hoor dat jullie van veel naar bijna geen sigaret per dag zijn gegaan. Ga zo door! Ik heb vanochtend nog even een digitale clearblue test gedaan. Binnen een minuut verscheen schwanger (jaja ik heb een duitse Clearblue gebruikt ) Gisteren het toch al verteld aan mijn schoonouders. En aan 1 collega, maar die is sinds vandaag toch 3 weken met vakantie dus die kan het toch aan niemand vertellen en het luchte me op dat ik het in ieder geval aan 1 iemand kwijt kon. Hahaha. Vrijdag ga ik het mijn ouders vertellen. De rest van onze familie wachten we nog mee.
Maart 2010-mama's: 01 maart - Kiezelsteentje - 34 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 01 maart - Loontje4 - 31 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 01 maart - Peache - 28 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 02 maart - Anna123 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 02 maart - Chantal84 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 02 maart - Joli - ? - 2e kindje - ZB - BV 02 maart - Setti - 25 jaar - 1e kindje - TB - BV 03 maart - D1982 - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV 03 maart - Jesali - 29 jaar - 2e kindje - TB - FV 03 maart - Sjaantje2006 - 25 jaar - 2e kindje - TB - FV 05 maart - Channes - 26 jaar - 1e kindje - TB - FV 06 maart - Hannelore - 32 jaar - ZB - BV/FV 06 maart - Miekie82 - 26 jaar - ? - ZB/TB - BV/FV 07 maart - Channie - 20 jaar - 2e kindje - ZB - BV/FV 07 maart - Elke1984 - 24 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV 07 maart - Lady1988 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 09 maart - Deke - 23 jaar - 1e kindje - ZB - BV 09 maart - Kleintje88 - ? - 1e kindje - ZB - FV 09 maart - Mel2 34 jaar 1e kindje TB - BV 09 maart - Moons - 31 jaar - 4e kindje - TB - BV 09 maart - NinaVI - 28 jaar - 2e kindje - ZB - BV 09 maart - Punieka - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 09 maart - Zoetje80 - 28 jaar - 3e kindje - ZB - BV 10 maart - Anoniempjuh - 26 jaar - 1e kindje - ZB - FV 10 maart - MariaO - 26 jaar - 4e kindje - ZB - FV 10 maart - Mouse - 30 jaar - 1e kindje - ZB - BV én FV 11 maart - Starfish 26 jaar 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 13 maart - Germini - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV 13 maart - Ghaze - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 13 maart - Isa - 26 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 14 maart - Joepie01 - 27 jaar- 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 15 maart - Malin08 - 26 jaar - 2e kindje - TB - BV 16 maart - Nijnja - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 17 maart - Alies05 - 32 jaar - 2e kindje - TB - BV 17 maart - Suekes - 27 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV 17 maart - Tassie221 - 26 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 17 maart - Tessa8 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 19 maart - Gwn - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV Onbekend - Daantje13 - 30 jaar - 2e kindje - TB - BV Onbekend - Mamzie - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV BV: borstvoeding, FV: flesvoeding, ZB: ziekenhuisbevalling, TB: thuisbevalling Stuur een pb naar Elke1984 voor aanvullingen/wijzigingen in het lijstje.
Goeiemorgen meiden! Boobs voelen hier al terug wat meer gespannen aan... Voel me al terug een stuk geruster dan gisterenochtend! Denk niet dat ik ooit al zo bang ben geweest...we zouden ons kleintje nu al zo hard missen! Tassie, ik heb je op de site ook toegevoegd maar er ontbreken nog heel wat gegevens (bevallen, voeding, jouw geb.datum, MvM?, ideetjes rond geslacht,...) Kijk maar eens op de site. De link staat hier onderaan mijn bericht. Mel en Channie, knap dat jullie zo je best doen om te stoppen met roken! Jullie kunnen het!!!! Lady1988, mooi buikje seg. Ik heb ook wel een dikke buik maar is nu echt niet mooi. Ben precies een ballon! Toon en ik hadden afgesproken voor de zwangerschap dat we elke week een foto zouden trekken en er een mooi boekje van zouden maken maar nu mag hij niet omdat ik me zo lelijk voel... Je ziet precies m'n darmen zitten ofzo...
Hey meiden! Nou ik ga zo naar de Efteling, ik kijk wel, zal het mijn vrienden maar vertellen en ik laat me op mijn gevoel leiden. Jullie ook een hele fijne zwangere dag toegewenst . Dikke kus Sue
Goeie 's morgens! Hier eigenlijk geen nieuwtjes...geen nieuws is goed nieuws toch?! Zometeen lekker douchen, nog wat rommelen thuis en dan om 12.30 werken!
Elke ik zie dat jou hcg nu zo mooi hoog is. Ik had op 4 wkn en 4 dagen een hcg van 900 is dat normaal, goed? Is daar iemand van op de hoogte? Liefs Deke