Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Jaaa ik!!! Ga het zo nog eens eten (had eerder noggeen honger)

2. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    hihi, ben ik weer...
    Heb eindelijk een babypakje gevonden zoals ik het graag wilde.
    Heel de middag in de stad gelopen, poehhhhhh
    maar heb het eindelijk!
    Bij Jelle had ik een heel leuk pakje maar geen knippertjes tussen de beneb.
    En als Jelle dan een spuitluier had dan zat werkelijk alles onder, papa heel erg blij, mama moest in bed blijven en natuurlijk geen kraamverzorgster in de buurt.
    waarschijnlijk kunnen jullie je het al een beetje voorstellen...
    Nu heb ik werkelijk alle babywinkels afgezocht maar geen pakje met knippertjes tussen de benen.
    Nu kom ik bij de wibra, om onderbroekjes te kopen, want mijn zoon wil zindelijk worden, vind ik daar een heel leuk babypakje...met knippertjes!
    Nou, kom ook 1x per jaar bij de wibra, maar goed,wel grappig!

groetjes sjaantje

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Speciaal voor Lindavnr
    17w3d van de meiden

4. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Jeetje wat kletsen jullie veel; heb geprobeerd bij te lezen maar niet gelukt hahaha.. ;)

Zoeken jullie nog iemand voor de site; wil anders ook wel meehelpen. Zit toch elke dag wel achter de pc!
    Laat maar horen..

Ik ga straks 2,5 dag werken. Dat is rond de 24 uur. Ik werk nu 32 uur! M'n wensen zijn maandag, dinsdag en woensdagochtend..
    Dan heb je lekker lang weekend hihi. M'n vriend neemt de maandag ouderschapsverlof en dan 1,5 dag naar t kdv.
    Oma's willen ook graag oppassen, maar dat willen wij niet haha.
    Er zullen vast zat avonden of weekenden zijn waarbij ze toch op kunnen passen hihi..

Vandaag een fijn dagje gewerkt, alleen nu ik op de bank zit krijg ik toch weer last van m'n rug.
    Hebben jullie ook zo'n last van al dat rekken en strekken in je buik?

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Site; nee daar zoeken we denk ik niemand meer voor... Stroopie zou ook mee helpen en dan is Lindavnr er en ik en Alies houd het hier bij.... Maar we zullen je onthouden :) En mocht de rest vinden dat er toch iemand bij moet komen dan weten we je te v inden :)

Stroopie: je hebt denk ik nog geen pb gehad met inlog en wachtwoord of wel?

over die inkomensafhankelijke combinatiekorting: wij krijgen eigenlijk vrij weinig van de belasting (behalve kinderopvang tegemoedkoming strax) dus ik denk dat we dit ook niet zullen krijgen... Maar goed mijn vader doet altijd mijn aangifte dus zal eens aan hem vragen hoe dat zit!

6. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Okej is ook goed hoor, maar kon er nu niet goed uithalen of er nu iemand anders al bij zat dus vandaar dat ik t nog even vroeg.. ;)

7. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Nee, heb ik nog niet gehad.

8. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Zit hier een schaal met van die mini smarties weg te werken.
    Ben me nu toch misselijk. :)

Ben al heel lang op zoek, naar een positiespijkerrokje.
    Weet iemand waar ik die kan vinden? Het liefst online. Heb geen zin om stad en land af te zoeken.

9. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    #7029 Floor85, 7 okt 2009
    Laatst bewerkt: 7 okt 2009
    Even opnieuw :D

10. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Is niet de goede link, Lara. Ik zie alleen maar de homepage.

11. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    #7031 Floor85, 7 okt 2009
    Laatst bewerkt: 7 okt 2009
    Edit nog een keertje ;)

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kleintje,inkomensafhankelijke combinatiekorting krijg je als je een kind hebt en werkt, en dat doe jij , dus dan krijg je als t goed is minimaal 770,- per jaar, en hoe meer je verdiend hoe hoger de korting, deze korting is er juist omdat ze mensen willen stimuleren om te gaan werken en meer te gaan werken.
    normaal vallen wij met toeslagen ook vaak buiten de boot, maar deze 2 dingen dus niet, en tis toch een hoop.
    staat allemaal op de site van de belastingdienst.

xxx

13. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
  14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    laar grappg hoor je kleren.

ik ben op zoek naar muurstickers, heb nog niet echt een tekst gevonden voor op de muur maar ben er wel een paar tegen gekomen die op het geboortekaartje kunnen, er zijn echt een hoop leuke, bijv:

een leven uit een leven,
    zo bijzonder en zo klein
    we hebben je een naam gegeven
    maar eigenlijk moest het
    wondertje zijn

of

ogen als sterretjes
    een mensje heel klein
    je gedachten nog verretjes
    wat zijn wij gelukkig
    jouw papa en mama te zijn

tis allemaal alleen niet zo leuk als muursticker vind ik haha maar daar zoek ik wel weer verder voor..

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Eliasah: Thnx voor je aanbod voor de site :)
    We houden je in gedachten, mocht het nodig zijn! :D

@ Stroopie: Ik zal je ff pb-en met de gegevens en hoe het een beetje werkt.

@ ano: wij zijn niet echt van de versjes voor op geboortekaartjes. Moet gewoon simpel zijn en niet met een gedichtje ofzo. :)
    maar da's natuurlijk iets heel persoonlijks.

Over die combinatiekorting nog: dat is dus iets belastingstechnisch. Je krijgt dat terug als je aangifte doet voor je belasting.

16. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    @funnyme: thanks voor de foto. precies de maat buik die ik nu ook ongeveer heb (jaja zal snel een keer een foto maken en plaatsen..)

17. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    @Lara ziet er leuk uit joh die kleding!! Moet ook wat meer op MP kijken!!

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    lindavrn het is idd belastingtechnisch, maar je kunt het direct na de geboorte aanvragen en dan krijg je het gewoon per maand uitbetaald.

en idd met die kaartje is ook persoonlijk, wij willen ook niet te veel poespas, maar tekstje is wel leuk haha.

heb een leuke site gevonden waar ze accesoires voor de babykamer hebben en babyspullen als dekentje lakens klamboe boxkleden en dan kun je uit stoffenstalen zelf ene stofje kiezen en dan maken ze het voor je in die stof.
    heb nu 2 sterren besteld, beetje kussentjes zeg maar, en die wil ik dan ophangen boven het bedje in t midden van het hemeltje, heb ze zachtrose met wit laten maken, ben benieuwddd...

voor diegene die t leuk vinden:

www.babydeals.nl

en dan bij de accesoires.

xxx

19. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hihi ja en allebei 1x gedragen, ziet er super uit en ik was in totaal maar 25 euro kwijt. Kun je nog's wat voor kopen :D Die plooitjes aan de voorkant zitten zo 'tactisch' dat ik echt 7 maanden zwanger lijk :p
    Nog veel trotser dan ik al was dus. Straks lekker met maillot en laarzen dat jurkje aan en dan maar buik showen!!

Ano, wij gaan ook op de muur schilderen maar dan de naam. We zijn nu alleen aan het twijfelen of we het met houten letters erop maken (van cm of 35) of schilderen. Er zijn wel enorm mooie teksten voor op de muur (ik ben niet zo van gedichtjes) en die staan volgens mij op de site van 'Plint'. Die maken ook die kussenslopen weetjewel?

Edit: Leuke site trouwens!!! Gelijk even snuffelen!

Inkomensafhankelijke combinatiekorting...... pfffff je zal galgje gaan spelen :D Misschien kunnen we eens een afspraak maken met belastingadviseur want ik ben de weg wel kwijt hoor. Kan dat eenmalig, weten jullie dat?

Liefs Lara

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    denk dat dat best kan hoor.
    ik heb t besproken met iemand van van brugge, die heeft ons geholpen met de aankoop van ons huis en die heeft mij dit allemaal verteld.
    toch wel erg interessant allemaal..

ja die teskten vind ik echt super, niet te lang gewoon beetje kort en dan in rose letters op de muur.

de naam hebben we al hele gave stickers voor gezien met sterren eromheen enzo, en dat willen we op de deur doen.
    nu alleen nog een naam bedenken haha

zal s even kijken bij dat plint, ken het niet...

haha leuk he van die kleren die je nog dikker maken, en dan vooral avonds hahahaha
    trusten

Deel Deze Pagina