he meiden lees dat alles goed gaat met jullie..... Ikke nog een paar nachtjes tot de 20 weken echo kan echt niet wachten.... Heb afgelopen 2 dagen echt niet geslapen ik moest oppassen op mijn vader zijn nieuwe puppie! echt een dotje maar niet slapen snachts (wij hebben nog een hond en een kat die de pup (nog) niet accepteren). We hadden haar in de badkamer gedaan en maar piepen en piepen dus manlief bleef lekker slapen(natuurlijk) en ik eruit.....! Was wel heel lief hoor en heb er ook geen last van maar dacht wel even van hmmmm zo gaat dat dus straks ongeveer!
@Ano, hahaha ja inderdaad! Vind m'n buik 's avonds veeeeeeel leuker dan overdag Wij hebben de naam gelukkig al Binnenkort op de muur en dan doek eroverheen want vind't niet zo leuk als m'n (schoon)ouders de naam al weten. Willen ze zelf ook niet. Ga dan toch maar's rondbellen of we zo'n adviesgesprek kunnen regelen. Of even aan m'n ouders vragen of ze iemand kennen. Volgens mij hebben zij namelijk ook een belastingadviseur, die ook elk jaar de aangifte voor ze regelt. Lijkt mij in ieder geval ook wel interessant! Jullie ook allemaal trusten. Gaaaaaaap! Liefs Laar
@Ano, ook even gekeken en het is gewoon plint dus Beetje onoverzichtelijk site maar met wat doorklikken krijg je allemaal gedichten op kussenslopen/kaarten/raamposters enz. Staan hele lieve tussen!!!
haha ja idd 200 per maand extra komt als geroepen bij ons aangezien ik straks nog maar 12 uur werk.... maar een hoop mensen kenne die kortingen niet dus daarom heb ik het hier verteld!! nee idd zou ook niet willen dat anderen de naam al weten, die houden we lekker voor onszelf, net als het kaartje.... had je nog op die site gekeken?heb net de 2 sterren definitef besteld en betaald, ben benieuwd, heb je al foto;s van je kamerjte??ben heel benieuwd!!! ga nu ook echt slapen doeiiiii
Nog geen foto's, wil dat't eerst nóg iets verder klaar is Bart en pap zijn net klaar met de vloer Ik zeg ook geen nee hoor tegen 200 euro extra!! Hahaha. Straks ook nog maar ongeveer 18 uur werk dus dat zal toch al wel stap terug worden!! Ik denk dat veel van ons het niet kenden dus het is wel fijn dat je dat hier even heb neergezet!!! Dank!! Ik vind het echt een geweldige website!! Heb'm in m'n favorieten gezet en ga d'r morgen eens goed kijken! Moet van Bart nu echt naar bed omdat ik nog ziek thuis ben natuurlijk en de koorts weer lekker stijgt... Nog even voor't slapengaan.... Dit vind ik ook zo'n lief gedichtje Ze zijn trouwens het makkelijkst te vinden op plint, dan doorklikken naar kussenslopen, dan selectie kinderen. Als je dan rechts op de titel van het gedichtje klikt krijg je'm helemaal! Komtie: Liefste ik zoek een woord een heel nieuw woord een woord dat niemand kent ik zoek een woord dat zeggen wil dat jij de liefste bent Nou meiden, écht trusten nu!!
Meid, wat ben ik blij voor je dat met de kindjes en zo alles oke is!! Echt super fijn zeg!! En ik vind het ook heel goed van je, dat je gewoon aan je onzekerheid toegeeft en durft te bellen... Ik moet zeggen dat ik het wel heel erg vind dat de arts EN apotheker zeggen dat het kan, dat medicijn ding, en dat dan TOCH in de bijsluiter staat dat het NIET kan!! Ongelofelijk zoiets!!
Hallo Allemaal!! Allemachtig.. Er word inderdaad heel erg veel geschreven!! Ik reageerde (zie hierboven) en ik zie nu dat er ook al weer over zoveel andere dingen word gepraat.. Poeh!! Over een week hebben wij eindelijk weer controle bij verloskundige... Ik ben zooo benieuwd of alles oké is.. Wat eten jullie trouwens allemaal gezond, met al die stamppotten!! Ik ben dus alleen.. En probeer vaak bij mijn vader te eten (die is 's avonds ook alleen met eten, omdat mijn moeder werkt) en dan krijg ik wel veel gezonds binnen, maar als ik alleen ben heb ik zo geen puf om te gaan koken.. Echt slecht van me... Maar ik doe mijn best om zo gezond mogelijk te leven... Maar het valt mij nie mee... Hebben jullie daar dan helemaal geen moeite mee? Liefs mij
Hey stelletje kletskousen hahaha. ik heb de laatste 3 pagina's gelezen en das nog lang nie alles maar ff genoeg zo voor de vroege ochtend. hahahaha Fijn die informatie over kortingen enz. Voor die inkomensafhankelijke korting moet ik is ff navragen maar voor de combinatie korting komen wij niet in aanmerking tenminste niet met het salaris wat wij nu hebben dan zitten wij net boven de grens van 45 duizend nogwat. helaas. misschien blijven we er ook boven want ik ga maar 4 uur per week minder werken dus van 36 naar 32 en ben dan iedere vrijdag vrij. en partner lief gaat van 40 naar 32 voor 2 jaar lang met de ouderschapsverlofregeling. Maar ja beter iets krijgen dan helemaal niets. hahaha.
Zo even een paar pagina's teruggelezen: Ook ik heb gisteren zuurkoolstamppot op, heerlijk!! Lustte het altijd al graag, maar nu gaan d stamppotten er helemaal goed in! He we weten nog steeds niet of we het geslacht wel of niet willen weten, vind het echt een moeilijke keuze...
Kussiexxx, ik vond het ook altijd lastig om gezond te koken, en dan zijn wij nog samen! Ik kan me voorstellen als je alleen bent dat je daar nog minder zin in hebt! Als Bart een weekend weg is is het bij mij ook pizza/frituur. Maar om één of andere stomme reden heb ik sinds ik zwanger ben constant zin om gezond te koken, haha! Ik lust ook geen frituur/pizza meer. En ik stofzuig 3 keer per dag zelfs nu ik zo beroerd ben en koorts heb, nou daar ben ik helemaaaaaal niet van gewoonlijk. Bart vond dat we onze huishoudelijke hulp alvast wel op konden zeggen . Denk dat ik een vervroegde bevlieging van nesteldrang heb Bink, lastig hé!!?? Vooral als je het eigenlijk niet wil weten maar je door alle verhalen hier zo enthousiast wordt... gheghe! Succes! Liefs Lara
Hi meiden, Hier ff een berichtje van iemand die niet veel schrijft, ben trouwens net als vele hier sinds gister ziek thuis. Wou ff melden dat we een pretecho met gesl.bep. hebben gehad en we krijgen een ZOON! Was duidelijk te zien! Lees dat er veel al met babykamer begonnen zijn, lijkt me nou zoo leuk! Maar wij zijn nog op zoek naar een grotere woning hoop te kunnen verhuizen voordat ik 6/7 maanden ben. Babykamer is al besteld komt begin januari!
@lovechild: VAN HARTE GEFELICITEERD! met het nieuwtje dat jullie een zoontje krijgen. Uit eigen ervaring: HET IS GEWELDIG! EEN ZOON! groetjes sjaantje
Lara, leuk die kleren. Waar mp al niet handig voor is. Lindavnr, ik heb je pbtje ontvangen. Zal zo even kijken. De boerenkool van gisteravond was heerlijk. Vanavond eten we krootjes. Lekker makkelijk, als je een volkstuin hebt. Er ligt dan altijd wel wat in de vriezer. voor diegenen die nog ziek thuis zitten, veel beterschap.
heey meiden, moet effe naar de winkel anders moet ik dadelijk mijn zoon al weer gaan halen van de peutergroep. PS: niet teveel kletsen he! Groetjes sjaantje
Lovechild gefeliciteerd met je zoon!!!!!! Nu is't wel weer tijd voor een paar meiden hoor Jongens nemen de overhand!! Come on girls!!!! Stamppot was gister hier ook erg lekker. Volkstuintje is inderdaad super!! Hebben mijn opa en oma ook, mijn man is hovenier dus het zou hier ook wel's mogen komen . Ben nu al aan't verzinnen wat het eten vanavond wordt, voordeeltje van thuis zijn de hele dag . Ben in ieder geval blij dat ik na 4 maanden eindelijk weer warm eten lust (in ieder geval sommige avonden)... Ps. VANDAAG 19 WEKEN!!!!! Jeeeeeej!!!
Goedemorgen! Ano ik vind dat ook zo leuk een gedichtje op de muur! Ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat. Ik wou voor bij de baby: Uit liefde ontstaan, met liefde gedragen,vol liefde verwacht! En voor Giovanna had ik een ander versje maar die weet ik even niet meer. Maar ik twijfel nu dus heel erg of ik dat versje niet op het geboortekaartje ga zetten.. moeilijk dus. Ik kan deze keer zo genieten van m'n zwangerschap!! Ik sta van mijn eigen te kijken soms. Bij mijn dochter was ik continu aan het klagen over hoe dik ik wel niet werd en genieten was er niet echt bij. Bij deze baby voel ik me prachtig..en ja ik word ook wel dikker maar ik voel me nu gewoon goed! Is dat niet raar? Nu komen binnekort dus alle 20 weken echo's eraan! Leuk leuk!! Ik ben nu al zo benieuwd, en ik moet nog 13 daagjes wachten..pff.. Nou meiden ik drink nog even een bakkie koffie.
lovechild, gefeliciteerd met de wetenschap dat je een zoontje krijgt en idd girls come on t moet wel een beetje gelijk blijven hoor. aaaaggggggrrrrrrrrrrr dinsdag de 20 weken echo en partner houd stug vol dat hij het geslacht niet wilt weten. meiden wat moet doen???? ik wil t heel graag weten maar als ik het weet en ik ga kleertjes kopen enzo mag ik t niet laten zien want hij wilt t echt niet weten. ik hoop zo dat hij bekeerd voor dinsdag!!!!!!!!!!!!!! hhhhhheeeeelllllluuuupppp