Zwijndrecht, Albert Schweitzer ziekenhuis. Maar na 10 minuten in de wacht te hebben gezeten. Eindelijk iemand aan de foon. Ik kan op 5 november voor de 20 weken echo.
Zou idd eerst goed overleggen. Krijgt iedereen die langer dan 3 maanden zwanger is, nu die griepprik? Of is er bij jou nu een speciale reden?
stroopie: op mijn oproep stond dat alle gezonde zwangere vrouwen in het 2e of 3e trimister een oproep kregen. Ik denk overigens dat ik niet ga, maar wil toch even overleggen met de vk.
Ik ga het maandag ook maar even overleggen met de vk, dan ben ik er toch. Ik heb nog geen oproep gehad maar dat zal nog wel komen dan... Ik denk niet dat ik ga eigenlijk. Maar het kan sowieso geen kwaad het even met de vk te bespreken! Behalve Dianne al meer meiden die een oproep hebben gehad?
Ik moet voor mn werk nu doorgeven of ik die vaccinatie wil. Denk niet dat ik het doe, is nog zo weinig bekend over de risico's....
Hi hi, hier nog geen oproep gehad, maar ik denk niet dat ik die prik überhaupt wil. Ook maar even overleggen met de vk binnenkort, denk ik zo.
Vaccinatie: Ik ga hem niet halen. Er is nu nog niet bekend of de vaccinatie eventueel iets met je kindje doet op lange termijn. Dus hier gaan we niet. Ook de tweeling krijgt hem niet. Mede om dezelfde reden. Verder ben ik van mening dat de mexicaanse griep een hoop paniek om niks is. We zijn vanmorgen even bij Ikea geweest. Meiden liggen nu op bed. Als ze zo wakker zijn kleed ik ze even om en dan gaan we naar mn neefje die is vandaag 1 jaar geworden (en nemen we het een en ander mee aan blauwe spullen van mn neefje)
k heb ook geen oproep gehad maar ik ga ook niet. Inderdaad wat funnyme zegt; er is niet bekend of het kwaad kan voor je kindje op langere termijn. Daarnaast is ondertussen de mexicaanse griep gewoon een milde griep. Niets bijzonders meer aan dus.. Al verwachten ze nog wel steeds een pandomie ofzo, aangezien ik deze week een brief thuis kreeg van mijn werk (hebben alle werknemers gehad en dat zijn er ongeveer 5000) of ik wilde aangeven of ik evt. extra uren wil werken boven mijn contracturen op andere locaties, mocht dat nodig zijn ivm veel zieken door de griep.
Zo'n brief is bij ons ook verstuurd ja. Maar hallo ik werk al fulltime ga niet nog meer werken Ik zie die prik ook helemaal niet zitten hoor, precies wat jullie zeggen, er is veel te weinig over bekend. En ik ben het ook met Funny eens dat het een hoop drukte om niks is. Maar ik ben wel benieuwd wat mijn vk erover te zeggen heeft!
gelukkig is het dan geregeld, ik werk zelf in utrecht in het ziekenhuis en het wkz hoort daar bij dus voor mij is het makkelijk regelen gewoon ff een intern nummer bellen en klaar maar inderdaad voor gewoon een buitenlijntje duurt t ff voor je erdoor bent.
Sorry dat ik even helemaal op niemand reageer maar ik moet even mijn verhaal kwijt....... Mijn vriend en ik willen graag weer richting mijn ouders verhuizen (50 minuten verderop) nu stond er al maanden een huis leeg (huur) in de straat achter mijn ouders, wij hadden erop gereageerd maar niks over terug gehad... Nu kreeg mijn vriend vandaag een brief (misschien krijg ik ook nog wel een brief maar die komt bij mijn ouders thuis aan want ik heb me bij de woningmaatschappij niet opgegeven dat ik verhuisd ben) met dat hij maandag mag komen voor een groepsbezichtiging (dat terwijl ik al 4 jaar sta ingeschreven en hij net 2 maanden!!) hartstikke leuk natuurlijk en de kans zit er ook wel in dat hij het huis krijgt want zat ook al een ding bij waarop hij moest aangeven of hij het wilde huren ja of nee alleen ik zit met mijn werk!! Ik werk sinds oktober op een nieuwe werkplek, opzich wel leuk maar niet super! Als wij strax gaan verhuizen dat zou dan betekennen dat ik of 1 uur heen en 1 uur terug moet reizen voor mijn werk (daar heb ik geen zin in, ook niet handig met een dikke buik en strax met een kleine) of dat ik een nieuwe baan moet zoeken daar in de omgeving maar ik ben nu al bijna 18 weken zwanger, wie wil mij dan in godsnaam nog aannemen? Nu weet ik dat er in de zorg wel genoeg werk is en dat het eventueel ook via een uitzendbureau zou kunnen tijdelijk maar willen die wel een zwangere vrouw aannemen? Van de andere kant is het wel zo dat het strax enorm veel gaat schelen in de kosten van heen en weer rijden om op bezoek te gaan naar mijn ouders + kinderopvang, want opa en oma passen dan op..... Bluugghhh moeilijk! Iemand advies? overigens heb ik wel het gevoel dat dit nu echt een "kans" is aangezien we niet zomaar zo'n brief krijgen en het gewoon in de straat achter mijn ouders is... Maar het is zo moeilijk
Ow nog even over de erkenning: we konden gewoon zonder afspraak terecht en direct doorlopen, was niet druk
Hier nog geen oproep gezien. Ga hem ook niet halen. Volgens mij weten ze zelf nog niet helemaal, wat de gevolgen zijn, als je zo'n prik krijgt. Wanneer zou de grote golf dan moeten doorbreken? Kleintje88, Ik weet niet hoe jullie financiele middelen zijn, maar je zou dan even kunnen stoppen met werken, ondertussen gewoon blijven solliciteren. Ik denk wel als de beeb er eenmaal is, je wel meer kans zou hebben op een baan, dan nu. Kan je even leven van 1 salaris, dan zou ik dat doen. Zeker, omdat je dit ziet als jullie grote kans om weer terug te gaan.
kleintje ik zou zeker tot aan de bevalling door blijven werken en dan na je bevalling ontslag indienen want dan krijg je tenminste betaald in je verlof en dat betekend dat je nog maar 3 maanden hoeft te werken. en na je verlof werk je gewoon nog ff en dan dien je je ontslag in.
Ik zou idd ook als jullie financiële middelen het toelaten teruggaan. Als je gevoel zegt dat dit je kans is, moet je het doen. Je zou anders nog zolang je het nog trekt bij je werk kunnen blijven en er dan weggaan.
heyyy heb niet veel tijd dus ff snel: setti heb je een pb gestuurd. want volgens mij heeft de inkomensafhankelijke combinatiekorting geen boven grens, wan thoe meer je verdiend hoe meer je juist krijgt!!!!! laar jeetje wauw dan had jij je eigen loon wel heel laag berekend.....nou lekker hoor. channie ja leuk he heb ook al een hoop leuke gezien, word nog moeilijk kiezen hahaha. laar ja leuk he die site, je kan alles laten maken zoals je wilt, dan kun je dus ook meerdere dingen van t zelfde doen als je dat wilt... de rest weet ik ff niet meer sorry. heb zo visite dan een verjaardag en om 20.30 echo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ben benieuwd of ze hier ook een meisje zeggen hahaha jullie horen me vanavond xxx
kleintje lees net snel je verhaal: ik zou het zeker doen!!ik woon ook een uur bij me ouders vandaan, als ik de kans zou krijgen zou ik ook liever daar wonen, omdat ik daar gewoon ben opgegroeid, maar wij hebben een koophuis en dan is dat allemaal niet zo makkelijk, maar als t kon had ik t gedaan!!!!je vind daar ook heus wel werk, je kunt altijd beginnen met solliciteren wie niet waagt wie niet wint..... ga nu echt weg doeiiiiii
@kleintje, Ik zou zeker het huis aannemen!! En dan gewoon tot aan je bevalling die reistijd voor lief nemen. Als je eenmaal bevallen bent zou ik gaan solliciteren voor iets in de buurt. Het is even balen, maar het is wel iets waar je het eindpunt van ziet. En zo'n kans krijg je misschien niet snel weer! succes met je beslissing!! @setti, Bij ons was het andersom. Mijn man wilde het weten en ik niet! Mijn man is jullie nu superdankbaar. Door al die verhalen ben ik TE nieuwsgierig geworden dat ik het toch wil weten!! Hij blij....ik blij....allebei blij Misschien moet je hem eens mee laten lezen hahaha. Vandaag naar de HA geweest ivm rugklachten. doordat alles weker en slapper wordt en ik een fysiek pittig beroep heb heeft dat zijn weerslag op mijn rug. Ik krijg mensendieck en mag zonodig paracetamol (vooral voor de nacht omdat ik wakker wordt van de pijn). Pffff ik ben net 18weken en de ellende begint nu al!! De baby heb ik na mijn enthousiasme niet meer gevoeld!! Was het wel mijn baby?? Zou alles nog goed zijn?? bah..........onzekerheid!!