Ano, spannendddddddd!!! Vanavond nog even laten weten hé hoe je echo was!! En of't nog steeds een meisje is natuurlijk! Ja, behoorlijk misrekend!! Hahaha! Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook nog niet zo precies had berekend. Had een beetje geschat eigenlijk Kleintje, ik denk ook dat het afhangt van jullie financiële middelen! Maar ik zou sowieso het huis aannemen!! Als jullie de mogelijkheid hebben om het tot na de bevalling met één baan te doen zou ik onmiddellijk teruggaan!!! Ook leuk voor jullie kindje dat jullie dan zoveel dichterbij opa en oma woont! En dan heb je ook een mooie tijd om daar iets anders na te zoeken voor na de geboorte van jullie kleintje. Lastige situatie zeg succes!! Liefs Lara
@ Kleintje: Zoals de meeste zeggen: ik zou voor het huis gaan! Maar wel mét behoud van de baan en dan maar even die komende 3 maanden wat langer reizen. Maar dan heb je dus wél mooi je verlof betaald! Zou zonde zijn om dat geld mis te lopen. De kans dat je nu ergens wordt aangenomen is inderdaad klein. (die is er zeker wel hoor, maar hij is gewoon klein) Wel weer als je bevallen bent, maarja, dan loop je dus wel je salaris tijdens je verlof mis. Dus dan zou ik zeggen: dan maar die paar maanden even wat verder reizen. En dan inderdaad na je verlof je baan opzeggen (of tijdens je verlof ofzo.. moet je ff uitzoeken hoe dat zit. heb dr namelijk ook wel iets over uitgezocht en je moet een bepaalde tijd voor je verlof aanbreekt dan ontslag indienen en dan krijg je nog wel egwoon je verlof betaald..)
@ ano: ben benieuwd Laat wel wete hoe het is geweest he @ germini; Balen van je rug zeg Yoga daar heb ik me ook 2 weken geleden voor opgegeven, instructrice zou me terug bellen (had me opgegeven via het kraamzorg bureau) maar dat is nog niet gebeurd vaaaggggg.... Nou ja dan ga ik wel opzoek naar iets anders hier in de buurt! @ iedereen: bedankt voor de reacties! Heb het er ook nog met mijn ouders over gehad, mochten wij het huis krijgen dan blijf ik toch voorlopig maar heen en weer rijden, mocht het dan niet meer gaan dan kan ik altijd nog de ziekte wet in ofzo... In de tussentijd ga ik nog wel even solliciteren om te kijken of ik ergens aangenomen kan worden! (al is die kans erg klein natuurlijk) Dus maandag een drukke dag: eerst echo en daarna gauw een uur rijden om naar het huis te kijken, daarna ook nog naar de vader van mijn vriend pfff druk druk druk
Kleintje, ik zou het ook zo doen zoals je het nu bedacht hebt! Voordat jullie echt verhuisd zijn ben je ook alweer een paar weken verder dus dan hoef je ook niet zo lang meer op en neer te rijden! En idd, solliciteren kan altijd! Net voor het laatst bij de vk geweest! Wel jammer hoor! Maar na de bevalling komen zij nog wel gewoon de nacontroles doen, dus ik zie ze nog wel weer. Nog even het hartje gehoord, baby was nog net zo druk als gister
prik: ik ga hem niet halen er is idd te weinig bekend over wat het met je kindje doet. maar tnks voor jullie advies!
@ano: ik hem m gelezen en ik ga kijken of wij ook iemand kunnen laten komen ervoor. Veel plezier met je echo vanavond!!! @germini: Fijn dat je nu al gehopen kan worden daarvoor dat kan alleen je klachten maar verminderen en maak je niet druk de kleine zit daar echt lekker warm te wezen in je buik en alles gaat goed. @floor: fijn dat je t hartje weer gehoord hebt das toch altijd weer een lekker geluid om naar te luisteren
De gewone griepprik kan volgens mijn verloskundige geen kwaad, die ga ik wel halen... Mexicaanse zei ze ook dat dit weinig kwaad kon voor zover bekend maar zeker wist ze het niet, die ga ik waarschijnlijk ook niet halen! Even een vraagje heb de hele dag al enorme jeuk aan mijn linker borst (laatste tijd eigenlijk vaker) ik krab er niet aan maar toen keek ik net naar mijn tepel en rondom is het helemaal schraal! Heb verder niks geks gedaan ( zo ook mijn vriend niet haha ) het is alleen de linker heel erg de rechter een heel klein beetje maar weinig last van... Meer mensen die dit probleem hebben? Ik heb zowiezo wel erg gevoelige borsten misschien dat dit nu komt door groeien ofzo? zou dat kunnen? Wat kan ik erop doen gewoon wat olie of bodylotion ofzo?
@Kleintje, ik heb precies hetzelfde! En daarbij zit er opeens een donkere (zwartgrijze) verkleuring op m'n tepels. Errug bizar!! Ik ben nu gaan smeren met BBBB-créme van Puur Mama (VSM). 's Kijken of dat helpt! Bodylotion kan vast ook. Gaat er denk ik om dat je't 'soepel' houdt... Laat je man gewoon insmeren... Verder begrijp ik dat jullie voor het huis gaan dus ga ik hard voor jullie duimen dat jullie het krijgt!! Ik ga ook zwangerschapsyoga doen. Soort van verkorte cursus (6 lessen) want alles zat vol Vanaf januari dus, jeeeej! Liefs Lara
Jeuk: is niet erg lekker blijven krabben haha. Nee ff serieus ik heb ook erg jeuk aan borsten en buik is volgens mijn vk niet erg, ff uitkijken met wat je gebruikt qua douche gel en bodylotion ff niets geparfumeerd gebruiken. krijg je jeuk op handpalmen en voetzolen dan moet je dat ff melden bij je vk of gyn want dat is een teken dat je je afvalstoffen niet kwijt kan.
Ik heb net de proefberekening gedaan van de kindgebonden budget maar wij krijgen helemaal niets. snik snik en als het goed is krijgen we maar 179 euro voor 1 dag kinderdagverblijf. Meer kunnen we niet krijgen en dit is dan buiten de kinderbijslag van : Kinderbijslag vanaf 2009 bedragen zijn per kwartaal 0-5 jaar 194.99 komt neer op 64.99 per maand 6-11 jaar 236.77 komt neer op 78.92 per maand 12-17 jaar 278.55 komt neer op 92.15 per maand
C1000 Supermarkt - gratis-babycadeaudoos | acties Hier nog een doos die je kan aanvragen op t moment dat je kindje er is
Kleintje: Goed idee, gewoon doen dat huis. Is een mooie kans. Stroopie: We lopen in hetzelfde ziekenhuis! Ik zit ook in ASZ Zwijndrecht. Loop je daar ook bij de gyn of ga je alleen voor de 20 weken echo? Die jeuk is hier ook. Ik smeer er ook een creme op van vichy. Gelijk tegen striae enz. En die prik, ik ben er nog niet over uit. Ik zal het eerst eens aan de gyn vragen. Toch neig ik naar doen. Ik zie het nog wel, heb ook nog geen oproep gehad.
hallo dames, Sorry, ik ben een paar dagen niet geweest... Het was zo druk op 't werk dat ik 's avonds geen puf had om te computeren. Ik heb geprobeerd bij te lezen, maar het is wel veel al, van een paar dagen! Morgen ga ik om 11.00 voor een pretecho en geslachtsbepaling. Ik heb er zin in! Karel wijst trouwens wel eens naar mijn buik en dan zegt 'ie "zusje", dus die denkt dat het een meisje wordt! Maar het kan ook dat "zusje" lijkt op "kusje" en dat "broertje" nog te moeilijk voor hem is, haha.
Meiden je moet dit even luisteren... YouTube - The X Factor 2009 - Daryl Markham - Auditions 2 (itv.com/xfactor) Zit hier echt te janken op de bank Zó onwijs mooi!!!
@Nijnja, spannend zeg!!!! Morgen heb ik m'n laatste dagje ziek thuis dus snel laten weten hoor, ik hou het forum in de gaten (als wij het mogen weten natuurlijk). Benieuwd of Karel gelijk heeft en het inderdaad een zusje (kusje) is Zou wel het aantal meiden hier een beetje opkrikken @Proefberekening. Ik zal straks ook eens gaan kijken wat wij eventueel terug zouden krijgen met dat kindgebonden budget. @Smeren, die buikbillenborstenbenen creme werkt inderdaad ook tegen striae en is ongeparfurmeerd. Ik vind het een heerlijk smeerseltje! Ik ga even de laptop aan de kant gooien en met m'n kitten kroelen Fijne avond! Liefs Lara
Hmm nee jeuk heb ik geen last van gehad tot nu toe, maar inderdaad wel nog altijd hele gevoelige borsten. Dacht dat dat echt bij het begin hoorde maar tis nog niet bepaald weggetrokken. Als ik er een minuutje op lig in bed doen ze al pijn en ook als ik eraan zit. (nee, hihi, ik zit er niet voor mn lol lekker aan te voelen nee!! hahah, maar goed.)
bbbllleeehhhh heb weer ff last van maagzuur. dit is de enige kwaal waar ik echt last van heb als ik t voel de rest zijn geen klachten te noemen dus morgen toch maar ff graviscon halen.
Setti ik had van jou een verzoek gekregen om een fotoalbum te starten op de site.... Maar dat had ik laatst al gedaan en verschillende keren gevraagd wat jullie ervan vonden en of dat er nog meer mensen foto's wilde insturen maar dat gebeurde niet, toen heb ik het er weer van afgehaald Maar als er toch interesse is ook van anderen uit laat het dan even weten
Nijna: veel plezier morgen en ik ben ook erg benieuwd ik heb altijd al gevoelige borsten gehad maar nu met de zwangerschap nog erger idd.. Doordat ik zo'n gevoelige borsten heb heb ik ook besloten om geen borstvoeding te geven, als ik nu al zie dat ik droge tepels heb etc dan ben ik bang dat ik strax als ik borstvoeding zal geven ik enorm snel kloven en irritaties zal krijgen....
sorry omdat er een hele tijd niets met de site gedaan werd heb ik ook heel lang niet gekeken tot net eigenlijk (schandalig he?) Ik vind t fijn dat hij nu weer up to date is dus hoe wil je de foto's hebben? via pb ofzo? xx