Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Goedemorgen allemaal

@ Buddy's : zal niet weten wie mijn buddy moet worden
    wie wil dat?? haha

@lynette : ik wens je heel veel plezier bij de echo straks!
    laat je ons nog weten wat het wordt?

Vanmiddag ga ik even lekker met de kinderen naar de kinderboederij en het bos het is behoorlijk koud maar het zonnetje schijnt iets
    dikke jas aan haha

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Je kunt gewoon een naam uit de lijst kiezen. Diegene stuur je een pbtje. Tis alleen handig dat je niet iemand neemt die ongeveer dezelfde tijd is uitgerekend. En tweelingmama's kunnen beter geen andere tweelingmama nemen.

3. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Wij hadden 2 buddy's per persoon! Stel er is er 1 op vakantie of toch eerder bevallen enz. Vond het wel handig Was er eigenlijk altijd wel 1 van de 2 die het op het forum kon zetten.
    Vind het ook wel een voorwaarde dat iemand wel regelmatig op het forum is, anders heb je er nog niet veel aan ;)

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wij hadden er altijd gewoon 1. Als je buddy bijv op vakantie ging, dan stuurde je even een pbtje naar iemand anders en dan zette diegene het op het forum.... Inderdaad wel makkelijk om iemand uit te kiezen die er vaak is. Dus kies een naam en pb diegene!

5. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Dat kan natuurlijk ook!

6. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    - Buddy's, een leuk idee. Krijg er alleen zo'n gevoel van vroeger van, dat op een rij staat in de gymzaal en dat je bang bent als laatste uitgekozen te worden :$ hahaha. Vreselijk vond ik dat altijd. Maar ik vind groepjes van drie ook wel handig, want stel er 'valt' iemand af om een of andere reden, dan blijf de andere buddy niet alleen over...

- De griepprik haal ik ook niet denk ik. Heb eigenlijk nooit griep, alleen zwaar verkouden en algehele malaise, maar geen griep. En inderdaad je weet het effect van de prik niet nee.

- Gisteravond trouwens een tweede bezichtiging van een mooi appartement gedaan. Mijn vriend gaat vandaag een erg laag bod uitbrengen. Ik wil dat appartement erg graag!! Toen ik binnenkwam had ik het voor mijn idee al ingericht en er kan een geweldig leuk babykamertje gemaakt worden. Ik wil zo graag snel een grotere woning en losgaan op het babykamertje! Spannend dit.

@Lynette, succes, al ben je al weg van huis... Wij hebben trouwens ook jaren lang een dwergpapegaaitje gehad. Die kon alleen niet meer vliegen en liep dus vaak rond in ons huis, spelen met de hond. Erg schattig. Alleen ze maken zo'n herrie in de ochtend...

7. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Spannend: ik ga over een half uurtje naar de pretecho! Ik ben best een beetje (leuk) zenuwachtig!

8. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Boomer: succes met bieden. Dat is ook altijd een spannende tijd, he, als je op zoek bent naar een nieuw huis. Het is wel een goede tijd om te kopen, of niet? Toen wij ons huis kochten hebben we binnen een half uur een bod moeten uitbrengen, anders waren we alweer te laat!

9. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nijnja, jij succes en veeel plezier bij de echo!

10. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ja, altijd spannend, een huis kopen. Het is ons eerste koophuis, nu wonen we in een huurhuis.

Ik ken dus alleen deze woningmarkt en dit bevalt me wel haha. De woning waarop we een bod gaan uitbrengen staat dan ook al langer dan 6 maanden te koop en de eigenaar woont er niet meer. Dus hopelijk krijgen we er een flink deel vanaf. Ja en ik heb ook gehoord dat dat een aantal jaar terug wel anders was ja...

11. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Is inderdaad een leuk idee buddy's.

Dit weekend gaan we weer eens flink opruimen. Anders kunnen we nooit aan het kamertje gaan beginnen. Kom er nu wel achter hoeveel zooi we hebben.

12. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Zo ben net terug van de verloskundige! Hartje weer mooi horen kloppen. Was wel leuk want ik had mijn dochter mee en ik had de verloskundige die haar gehaald heeft.

Alles was goed alleen ik kom te snel en te veel aan..( wat een verrassing)..ik kreeg folders mee voor een dieetiste. Die gaan we dan maar eens bellen he. Ik moet ook de volgende keer dat ik moet komen, bloed gaan prikken op suiker.

Nijnja suc6 bij de echo! Spannend!

13. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nijnja, veeeeeeel plezier bij de pretecho, misschien ben je al wel terug zelfs ;)

Boomer, veel succes, wat is dat toch onwijs spannend hé een bod uitbrengen!! Ik hoop dat het gewoon geaccepteerd wordt ookal is het laag.

Channie, fijn dat alles goed was bij de vk. Ahjoh die kilo's gaan er na de bevalling wel weer af toch?! Belangrijkste is dat jullie beebje het goed doet!

Hier niet echt aan het genieten van m'n laatste ziekdagje... hoesten wordt alleen maar erger :( maandag bij de vk toch even vragen of het allemaal geen kwaad kan...
    Liefs Lara

14. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Goed idee van de buddy's.. :)
    Wat is er aan de site allemaal veranderd, zie eigenlijk niet echt veel verschil hihi..

Nijnja; veel succes bij de echo. Ben erg beniewd of ze het geslacht kunnen zien.

Channie; wat fijn dat je het hartje weer hebt gehoord.
    En ja, die kilo's.. Komt straks bij iedereen wel denk.

Ben benieuwd, ik moet dinsdag weer naar de vk.
    Vorige keer was ik afgevallen, maar nu geen idee..

Pff moet vanmiddag werken, geen zin. Ben normaal altijd op vrijdag vrij.. Is dan echt niet leuk! Gelukkig is t maar van 1 tot 5, dus valt nog wel mee :p.

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb al een buddy uit het verleden maar wil wel iemands buddy zijn, ben natuurlijk wel een tweelingmama dus weet niet of dat handig is maar ik heb mijn kleintjes gezegd dat ze pas in maart ergens mogen komen ;). Dus een hele vroege maart-mama is denk ik het handigst, meldt maar aan :).

16. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    He meiden,

Wat is er weer veel gekletst zeg! Over werk, opvang ed kan ik niet meepraten, ik ben thuismoeder, en doe een gedeelte van de administratie voor het schildersbedrijf van mijn man, kan ik dan zelf indelen, dus dat is wel lekker, verder druk genoeg met 3 kids en 4e op komst.

Buddy, ik heb geen mobieltje, dus je kunt mij doorstrepen, zal het gewoon zo gauw mogelijk hier melden, als ik kijk naar vorige bevallingen gaat dat de dag erna wel lukken hoor!

Hier morgen 19 weken, nog een weekje en dan al op de helft, dinsdag over een week de 20 week echo, gaat wel hard he? Beeb is lekker druk, voel hem elke dag bewegen, wel fijn.

Hier verder geen nieuws.

Liefs Moons

17. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Channie, mhh vervelend dat je snel veel aan komt. Ik vraag me eigenlijjk af wat normaal is.

Ik ben in de afgelopen 16 weken 2,5 kilo aan gekomen. Ben erg beieuwd hoe dat met de rest staat.

18. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Marije, ik ga voorlopig er vanuit, dat ik thuis beval, maar bij de vorige is dat niet gelukt. Toen braken de vliezen en had ik geen weeën. Toen werd het ineens ziekenhuis. Ik had toen dr Lammers? . Hele aardige man en relaxed.

Buddy, vind ik best. WIE WIL ER MIJN BUDDY ZIJN?

Vanmorgen naar de markt geweest en behoorlijk wat groente en fruit ingeslagen. Lekker lopen sjouwen natuurlijk en dat moet ik nu dus toch wel teruggeven. Voel echt mijn buik nu.

Heb nog een leuk positiespijkerrokje gekocht en heb een zwart rokje via mp gekocht. Ben nu nog op een truitje aan het bieden.

Dochter ligt op bed. Zal nog wel even doorslapen na een ochtend psz. Kan moeders even lekker achter de naaimachine kruipen.

19. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
  20. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Channie, gelukkig weer hartje gehoord.
    Hoeveel was je dan aangekomen? Vond je het zelf ook te veel?

Ik ben alleen gewogen bij intake gesprek en daarna niet meer. Toch wel relaxed als je niet weet hoeveel je aankomt.

Deel Deze Pagina