lara, jeetje wat een mooi buikje heb je nu! Dat wil ik ook wel. Bij mij beginnen mijn collega's wel te zeggen dat je het begint te zien. maar voor mensen die het nog niet weten is het nog niet echt opvallend. maar ik heb ook nog 3 weken om je in te halen!!!!
Leuk al die buikfoto's!! Ik heb er ook 1 maar die moet ik even van het toestel halen! Zal ik nu ff doen! (Hier overigens geen "strakke" buik , past goed bij de rest van mn lichaam want dat is ook niet strak hahaha )
Ja mooi hé Toch zou ik'm zo omruilen voor die van jou hoor!! Maar over een week of 10 denk ik dat dat ik daar anders over denk Dat was wel m'n avondbuik hoor... Overdag is'ie toch nog wat minder rond! Ik vind het wel alles meevallen dat m'n buik echt van voren zit. Van achter zie je niet dat ik zwanger ben en heb ik zelf meer taille dan ik ooit heb gehad Ik ga even lekker broodje eten... IK MIS M'N FILET AMERICAIN!!! Hahaha! Nouja, kaas is ook lekker...
Echt heel mooi!! Vooral omdat je zoals je zelf ook zegt het verschil gewoon kan zien.. Een hele mooie zwangere buik!!! Ik moet ook nodig foto's gaan maken...
Nou inderdaad, de prijzen liegen er niet om.. Ze weten ook precies waar ze het geld weg moeten halen, want denk dat een boel meiden toch wel wat aandacht besteden aan het "perfecte kaartje"
Dankjewel!! Ja, bij mij ging het rond de 17e week ook opeens keihard!! Tot die tijd zag je eigenlijk nog niet echt iets (behalve ik zelf) en toen bijna van de één op de andere dag.. POEF-BUIK!! Nou ready-steady-go, begin maar aan de inhaalrace! Haha
Denk dat het daar inderdaad makkelijker van word, maar zag ook dat je kaartjes kunt krijgen met de foto van je eigen kleine er op. Dat is leuk.. Ik denk wel dat ik voor grijs/wit of sepia ga! Vind dat zoo mooi!!
Dus meiden.... buikfoto's uploaden want we zijn allemaal benieuwd!! Kussiexx, dankje!! Leuk hoor die complimenten, voel me af en toe best wel walvisserig hoe trots ik ook ben. Dus het doet me wel goed! Thanx meiden!!
kleintje, leuk zeg als jullie de woning zouden krijgen. Ikzelf rij ook 2,5 uur per dag van en naar mijn werk. Op zich vind ik de reistijd wel lang maar wel goed te doen. Kun je het niet een tijdje proberen en kijken hoe het je bevalt? Je kunt dan altijd nog beslissen of je ander werk wilt of niet. EN dan ben je ook niet meer zwanger en heb je denk ik meer kans om aangenomen te worden. Ik weet natuurlijk niet wat voor werk je doet. Succes!
kaartjes, bij babyboefjes vind ik de prijs wel meevallen. Wij willen het kaartje graag van dezelfde serie als bij Sarah. We bestellen het via ikkies.
griepprik, ik haal hem wel, mijn huisarts en gyn (van de vorige zwangerschap) adviseren het juist. Dit ook omdat ik astma heb en door de griep kan ik er behoorlijk last van krijgen. Sinds ik de griepspuit haal geen last meer van astma aanvallen in de winter. Voor de mex griep twijfel ik nog heel erg, daarvan vind ik inderdaad dat er te weinig onderzoek naar gedaan is.
ff kijken of ik ook een foto kan plaatsten hier mijn dikke bolle buik met 17 weekjes (beetje donkere vage foto, maar die buik valt wel op )
Mooie buikjes hoor meiden!! @ano, Wat fijn dat de echo goed was en het toch echt een meisje is! @buddy, Ik vind het prima hoor!! Zal even ienemienemutte doen wie ik uitkies hahaha. @boomer, spannend hoor! hoop voor jullie dat het lukt!! ik voel nog steeds de baby niet meer na mijn uitspatting. Begin nu toch echt wel een beetje nerveuzig te worden. Is dat normaal?? dat je m een paar dagen voelt (of denkt te voelen) en dan gewoon een week niet??
@ Anouk: Heb jij ook medicatie voor astma? Ik zelf heb vandaag ventolin voorgeschreven gekregen (ben al wel langer bekend met astma heb alleen in geen maanden meer iets gebruikt en had eerst seretide en dat mocht niet meer volgens de verlos) en ze zeggen dat het geen kwaad kan (dokter en apotheek) maar in de bijsluiter zeggen ze dat er niet veel bekend over is :S Over de buddies: opzich wel een goed idee maar ik zou zeggen waarom doen we dat niet als iedereen een goede 20 weken echo heeft gehad? Want tja misschien ben ik dan wel te nuchter of noem het onzekerheid maar dan weten we zeker dat iedereen dan blijft.... Goed ik hoop van harte dat iedereen blijft maar je weet het nooit, oké na die 20 weken weet je het nog niet zeker maar goed in principe als je een goede echo hebt en een gezond kindje is het risico nog minder lijkt me? Of denk ik nu te onzeker? Hier al een paar dagen enorm verkouden en benauwd. Vannacht ook niet echt kunnen slapen dus vandaag naar de dokter geweest, heb nu ontstekkingsremmende neusspray en ventolin pufjes voor mijn longen... Pff ik heb zo'n hekel aan medicatie nu ik zwanger ben maar goed als ik me dan beter voel en het kan echt geen kwaad voor de kleine (zoals ze me verzekerd hebben) dan moet het maar!
Ik zal vanavond eens even een nieuwe foto maken. Hoe kun je die foto trouwens hier zetten? Verder heb ik vandaag een egsprek met mijn baas gehad. en nu heb ik dus straks vrij van 23-01-2010 tot 23-08-2010. Wat een luxe wat een luxe! Ik ga misschien vanavond nog even alles bijlezen. Maar moet even mijn huis aanpakken want we hebben morgen Open Huis. Sorry dus voor mijn ego berichtje!
Ik heb de site ook wat aangepast.... Heb een fotoalbum toegevoegd kijk maar of jullie het wat vinden! Voor degene die ook met een foto in een van de album willen laat het even weten via pb bij lindavnr, stroopie of mij..... Ik vind trouwens de kleuren toch wel een beetje saai haha Als je kijkt naar de februari mama's die hebben een veel mooiere site met mooiere kleuren en achtergronden etc... Dus misschien dat we ook eens een keer iets anders kunnen doen?
@ Germini : ik voelde de baby eerst wel na mijn idee afentoe wat plopjes maar verder heb ik de baby nog niet gevoelt dit kan ook komen omdat mijn placenta aan de voorkant ligt tegen de buikwand? heb jij dit michien ook niet? Liefs Maria