Ano wat een mooie buik heb je meid! Wees er trots op! Laar jij ook! Jouw buik is ook echt super! En idd ik heb nu in elk geval ano als buddy, maar ik ben dus nog op zoek naar nog een buddy! Dus ik houd me beschikbaar. Wist je dat er ook getest kan worden of je filetamerican mag hebben? Als je een bepaalde bacterie al gehad heb, dan mag je gewoon alles eten. Een medenovembermama die had dit en mocht lekker onbezorgd haar broodje filet eten!!
@Ano; wat een mooie buik al zeg! Echt een zwangerschapsbuik. Gisterenavond zei mijn vriend opeens: 'Hey, ik zie nu opeens dat je écht een zwangerschapsbuik hebt en niet alleen vet' (Hij is altijd recht door zee) Was ik blij mee hahah. Ik heb vanavond een feestje, ben nu al doodmoe helaas. Dat heb ik altijd na het eten. Zal maar eens een koffie drinken. Eliesah en lindavnr; mag ik bij jullie? Fijne avond!!!
Oja, en wat betreft filet: ik mis het ook zo enorm! Vorige week had k het voor mijn vriend gekocht, want hij vond het stom dat ik het opeens niet meer kocht, terwijl hij het ook lekker vindt..... Ik kocht het echt niet meer omdat ik anders gewoon jaloers wordt. Erg he.
Haha ik zou filet ook niet voor manlief kopen, koopt hij dan maar lekker zelf en eet hij stiekem op zolder maar op (gelukkig lust hij het niet )
Hoi allemaal Hier weer eens een bericht van mij. Sorry dat ik steeds niks laat horen. Zitten nu midden in de verhuizing van mijn ouders komen nu eindelijk onze kant op heerlijk dichtbij ons. En ik ben steeds vreselijk moe gaat maar niet over. Nog meer mensen daar last van? Volgende week donderdag de 20weken echo gaat best snel hè. Liefs chantal
We hadden vandaag een super mooie echo. Alles is goed en hij liet een heel duidelijk piemeltje zien. Karel krijgt dus een broertje! Op het moment dat we dit zagen, zeiden we tegen Karel: "Je krijgt een broertje," waarop Karel zegt: "oh, oh!" (waarschijnlijk hoorde hij "boertje" en dan zeggen wij altijd "oh, oh," maar toch een grappige reactie!). De Chinese kalender heeft het bij ons dus fout en we moeten nu ook een nieuwe naam verzinnen, want we hadden alleen een meisjesnaam. We zijn er heel erg blij mee en ik vind het ook heel erg leuk om het nu al te weten!
Voor de meiden die filet americain missen: hebben jullie de vegetarische al geprobeerd? Die lijkt er maar een heel klein beetje op, maar ik vind het best lekker. Mijn man vindt de filet ook wel lekker, maar koopt het nu niet omdat hij dat zielig voor mij vindt. Hij had vorige keer de dag na de bevalling ook allemaal lekkere dingen voor me gehaald, zoals gerookte zalm, filet americain, goede Franse kaas enz. Lief, he?
Hey hier ben ik even, even een pauze tussen het schoonmaken door. Lindavnr: Na mijn gewone verlof neem ik onbetaald verlof tot aan mijn zomervakantie van 8 weken. Dus ik zou ongeveer 3 à 4 weken onbetaald nemen. Tenzij de kinderen heel vroeg komen, maar de baas zei, dan ga je eerst maar even de ziektewet in. haha echt een heerlijke man. Mijn ouderschapsverlof neem ik van septmeber 2010-september 2011 op. 2 dagen in de week vrij. Waarvan iets van 70% ofzo betaald wordt. Heerlijk werken in het onderwijs. Trouwens ik wil sowieso buddy zijn met Minke1979. We zijn wel precies tegelijk uitgerekend van de tweeling . Dus een derde persoon is denk ik inderdaad erg handig. Ik zal zo eens echofoto's sturen naar 1 van jullie voor op de site. en morgen doe ik even de buikfoto's. Wil eerst nog even een nieuwe maken, zodat jullie goed de groei kunnen volgen Nijnja: Gefeliciteerd een Jongen! Wat super leuk. Wel lachen dat jullie op een meid "gerekend" hadden. Ga maar weer brainstormen dan. Kleintje: Alvast mijn complimenten voor het werk aan de site! Iki ben weer verder schoonmaken kom straks denk ik nog wel eens kijken! Dat is trouwens mijn buik iets meer dan een week geleden!
Gefeliciteerd, leuk een broertje voor Karel (ps, je onderschrift klopt niet denk ik, Karel is toch niet geboren in 2009?) Liefs Moons
Gefeliciteerd Nijnja! een Zoon! Leuk hoor! Geweldig die reactie van je zoontje hahahah. Mooie buik Marye1986!! Die groeit goed. Hoe moet ik foto's naar jullie sturen meiden? Voor op de site?
Hier de lijst met alle dames. Stuur me even een pb als je weet wie je buddy is dan maak ik een buddylijst. Met je buddy kun je dan per pb gegevens uitwisselen. Dames zonder buddy: Chantal84 Kiezelsteentje Peache Setti Astrid68 Jojo29 Vriendlief Channes Hannelore Moons (geen mobieltje) Sherly82 Naatje80 Deke Mel2 NinaVI Germini Johannal Joepie01 Sjaantje2006 Kleintje88 Nijnja Wennepen Joepie01 MarioO Malin08 Darcy Alies05 Foreverfriend Mamzie Kussiexx Patriez Zippie Boba80 Lynette84 Funnyme Dianne Anoek1 Bink1976 Mamatje Shezze Stroopie Kleintjevoorons Lovechild Zoe1976 Geraldine1986 Gwenolyn Franny Buddy's: Linda -> MvS Lara85 <-> Anoniempjuh Eliesah <-> Lindavnr <-> Boomer2009 Anoniempjuh <-> Floor20 Channie-> Anoniempjuh Marye1986<-> Minke1979
Marye en MInke ik wil jullie derde buddy wel zijn. Dat lijkt me wel handig als jullie allebei dezelfde tijd uitgerekend zijn van een tweeling. Tenminste als jullie het ermee eens zijn.
Vanavond nog eens de pretecho gehad... We weten het nog steeds niet... Ukkie hield voor de 2e keer zijn beentjes bij elkaar. Echoscopiste dacht nog steeds dat ze een piemeltje zag maar wist het niet zeker.
@ Funnyme: Boomer is ook buddy van Eliesah en mij! @ Nijnja: wat leuk, een broertje erbij!! Super!! @ marye: Ooh das wel fijn zeg dat alles zo fijn geregeld wordt voor je! Ik neem na mijn verlof 2 weken vakantie op, en dan ga ik 20 uur werken. Ik ben alleen nog aan het twijfelen of ik gelijk al zwangerschapsverlof op zal gaan nemen vanaf het begin dat ik ga werken...dat ik bijvoorbeeld 16 uur ofzo werk. Het liefst zou ik gewoon wat langer vrij zijn om alles een beetje op orde te krijgen want het zal wel druk worden met twee! maar goed, ik denk er nog ff goed over na, want ik weet het eigenlijk gewoon nog niet helemaal!
Lynette en Nijna, gefeliciteerd met jullie jongetjes. Marije, morgen hebben wij ook open huis. Dochter op bed en toen ook gauw aan het opruimen en stofzuigen en dweilen. Ben nu gesloopt. Dus Channes, hier nog eentje die moe is. Ik zag ook nog een paar mooie buikjes voorbij komen. Zal er toch eens gauw eentje van mezelf maken. Voor de rest weet ik het niet meer. Ga de binnenkant van mijn ogen maar eens bekijken.
YouTube - Echo 16 weken en 6 dagen met stukje 3D de echo ongeveer 10 minuten. ps wat hou dat buddy zijn in?? heb ik denk ik gemist.