Hey meiden, tranen in mijn ogen! Wat goed zeg, zoveel van jullie weten wat het wordt, gefeliciteerd! Ben heel blij om te lezen hoe goed het met jullie gaat! Dikke kus Sue
Funnyme: Tuurlijk mag jij ook onze buddy zijn, geen probleem Lindavnr: Het is ook wel een lastige keuze om alles zo vooruit te bedenken. Vind ik ook wel ik weet helemaal niet hoe het is straks met 2 kindjes. Denk er nog maar even goed over na dan. Stroopie: Jij ook heel veel succes met Open Huis. En loop jij nou bij de verloskundige of bij de gyn in ASZ Zwijndrecht? Was even benieuwd omdat ik ook in dat ziekenhuis loop. Johanna: Heerlijk gevoel is dat hè, om die baby te voelen. Geniet maar lekker van die momenten. Het zal nu steeds vaker gan gebeuren bij ons allemaal.. Voorlopig kom ik niet meer terug hier, even proberen ons appartement te verkopen. Zou een hoop rust geven. Zit nu met dubbele lasten en wil daar graag vanaf voordat de baby's komen! Fijn weekend allemaal!
Veel succes met je open huis. Hopen dat er 1 koper tussen zit. Nee, ik loop bij de vk. Maar als het niet goed zou gaan of wat dan ook, dan ga ik altijd naar Zwijndrecht. Vind het een fijn ziekenhuis.
Dat je iemand zijn telefoonnummer krijgt en die smst of belt als er wat is of je ligt te bevallen, zodat die ons op de hoogte kan houden.
Vandaag open huis. Ben echt benieuwd of er iemand komt. Ga nu eerst appeltaart bakken. Vanmiddag een rokje ophalen, die ik via internet heb gekocht. Voor de rest weer bud geslapen. Lijkt wel of ik niet meer lekker kan liggen. Dan weer warm en dan weer koud. Pfff, word moe van mezelf.
@Stroopie; veel succes vandaag! Geef je ze appeltaart om ze om te kopen? Marije jij ook succes!! Ikzelf ga vanaf half 1 nog een aantal appartementen bekijken.... Allemaal in dezelfde straat, dus dat is makkelijk. Phoehee, lag er pas om half 2 in.... ik had een feestje waar ik gelukkig kon zitten, maar die sigarettenrook! Ik heb 13 jaar gerookt, veel, en nu 3,5 maand gestopt en vindt het nu smerig! Ik loop er nu nog om te hoesten gewoon! Ergens wel een goed teken natuurlijk, ik had namelijk niet zo iets van 'ik wil ook'. Maar bijna iedereen rookte, werd er niet goed van. Zelfs een andere zwangere pafte er flink op los, ongeveer 2 per uur, werd er niet goed van... Dat je het nou niet kan laten, oke dan, maar kettingroken gaat me wel erg ver! En het stomme is; dan lig ik er zo laat in, nog een boekje in bed lezen tot kwart over 2 en dan wordt ik om 7 uur weer wakker! Grrr... ik had de wekker om half 11 gezet. Helaas pindakaas. Het zal alvast oefenen zijn, want strakkies kan het helemaal niet meer met een kleintje. @Lynette; mooi filmpje zeg! Goed te zien bij 16,5 week zeg. (ik kan niet wachten!!!)
Van harte gefeliciteerd joh! 2 jongens/broertjes zijn zo leuk! Die van mij schelen 4 jaar en spelen nu (2 en 6) echt heel veel samen. Waren vanaf het begin dol op elkaar!! Dus geniet maar van dagdromen over de toekomst he!!
@Minke, weet jij eigenlijk hoe vaak dat voorkomt dat een tweeling bestaat uit een jongen en een meisje? Ik dacht dat het echt lichtelijk zeldzaam is, maar kan het dus mis hebben..
Geslacht kindjes Maart 2010 Mama's Bekijk bijlage 20745 01 maart - Chantal 84 - ? ZB/TB - BV/FV - jongen 01 maart - Kiezelsteentje - 1e kindje - ZB - BV/FV 01 maart - Peache - 1e kindje - ZB - BV/FV 01 maart - Setti - 1e kindje - TB - BV 02 maart - Astrid68 - 3e kindje - ZB/TB - BV/FV 03 maart - Jojo29 - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV -meisje 04 maart - Lara85 - 1e kindje - ZB - BV -meisje 04 maart - Vriendlief - 1e kindje - TB - BV 05 maart - Channes - 1e kindje - TB - FV 06 maart - Hannelore - ? - ZB - BV/FV 06 maart - Moons - 4e kindje - TB - BV - jongen 07 maart - Channie - 2e kindje - ZB - BV/FV -meisje 08 maart - Sherly182 - 30 jaar - ZB - BV/FV 08 maart - Naatje80 - 2e kindje - ZB - BV 09 maart - Deke - 1e kindje - ZB - BV - jongen 09 maart - Mel2 1e kindje TB - BV 09 maart - NinaVI - 2e kindje - ZB - BV - jongen 10 maart - Germini - 1e kindje - ZB/TB - BV 10 maart - Johannal - 1e kindje - TB - BV 10 maart - Joepie01 - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 10 maart - Sjaantje2006 - 2e kindje - TB - FV 11 maart - Anoniempjuh - 1e kindje - ZB - FV -meisje 12 maart - Kleintje88 - 21 jaar - 1e kindje - ZB - FV 13 maart - Nijnja - 2e kindje - TB - BV - jongen 13 maart - Wennepen - 1e kindje - ZB - FV 14 maart - MariaO - 4e kindje - ZB - FV -meisje 15 maart - Malin08 - 2e kindje - TB - BV -verrassing 16 maart - Marye1986 - 1e + 2e kindje - ZB - BV 16 maart - Darcy - 2e kindje - ZB - BV 16 maart - Floor20 - 2e kindje - TB - FV 16 maart - Minke1979 - 3 + 4e kindje - ZB - BV - jongen en meisje 17 maart - Alies05 - 2e kindje - ZB - BV 17 maart - Foreverfriend - 2e kindje - TB - BV - 18 maart - Mamzie - 2e kindje - ZB - FV 19 maart - Kussiexx - 1e kindje - ZB - BV 20 maart - Patriez - 1e kindje - ZB - FV 20 maart - Zippie - 3e kindje - TB - BV 21 maart - Boba80 - 1e kindjes - ZB - BV 22 maart - Lynette84 - 1e kindje - ZB - BV - jongen 23 maart - Boomer2009 - 1e kindje - ZB - BV 23 maart - FunnyMe - 3e kindje - ZB - BV - jongen 23 maart - Lindavnr - 1e + 2e kindje - ZB - BV/FV -2 jongens 25 maart - Dianne - 2e kindje - TB - FV 25 maart - Linda - 1e + 2e kindje - ZB - BV 26 maart - Anoek1 - 2e kindje - ZB - FV 26 maart - Bink1976 - 2e kindje - ZB - BV 26 maart - Mamatje - 27 jaar - 2e kindje - ZB - BV 26 maart - Shezze - 2e kindje - ZB - BV 26 maart - Stroopie - 2e kindje - TB - BV - verrassing 27 maart - Kleintjevoorons - 1e kindje - ZH - BV 28 maart - Lovechild - 1e kindje - ZB - BV - jongen 28 maart - Zoe1976 - 1e kindje - ZB - BV 29 maart - Geraldine1986 - 2e kindje - ZB - FV 29 maart - Gwenolyn - 2e kindje - TB - FV 31 maart - Eliesah - 1e kindje - TB - BV 31 maart - Franny - 1e kindje - ZH - BV Er zijn 56 maart-2010-mama's! 6 mama's krijgen een meisje 10 mama's krijgen een jongen 0 mama's weten wat ze krijgen maar houden het geheim 2 mama's willen niet weten wat ze krijgen Totaal aantal jongens 11 Totaal aantal meisjes 6 Ik (Alies05) houd de lijst bij. Wijzigingen/toevoegingen kun je me in een PB sturen. Zo ik heb het plaatje elders weer gevonden. Lovechild, Lynette84 en Nijnja jullie gegevens zijn toegevoegd. Zo de jongens staan flink voorop. Zijn er nog meiden die het niet willen weten? Of die het al wel weten maar het niet verklappen?
Ja nou dat is heel makkelijk te verklaren: er zijn 2 eitjes bij mij ontsprongen en dus ook 2 bevrucht; 1 jongentje en 1 meisje! Meestal is dat de erfelijke vorm, zeg maar het ontspringen van 2 eitjes! Grappig heb ergens gelezen dat het vaker gebeurt in landen waar honger is (dubbele eisprong) bijvoorbeeld in afrikaanse landen. En ik had dus net een periode waarin ik vrij streng aan het lijnen was (15 kg afgevallen) toen ik zwanger raakte!! hihi
haha, was je jezelf aan het uithongeren? Dat hoeft nu niet meer.. Ergens wel logisch dat dat gebeurt bij honger, je lichaam zal bang zijn dat er iets mis kan gaan bij de zwangerschap, dus doe er dan maar twee, dat is destemeer kans haha. Toen ik puber was en flink aan het lijnen was, zwaar lijnen, werd ik ook even niet meer ongesteld. Ook een soort beschermingsmechanisme van je lichaam denk ik. Ik sta er nu met de zwangerschap steeds meer van versteld hoe het toch allemaal mogelijk is dat er gewoon een kind in je groeit! Kan er met mijn pet niet bij...
Nijnja, van harte met jullie 2e jochie, wat leuk Boomer, ik snap het soms ook niet, hoe is het toch mogelijk dat een vrouwenlichaam een heel mensje kan helpen maken, dragen en baren Lynette, wat een ontroerende echo! @buddy zijn: wie wil mijn buddy zijn? Ik ben 16 maart uitgerekend Let me know en dan kunnen we op de lijst via FunnyMe!