Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city

Me schoonmoeder en haar broer zijn ook tweeling :D
    We waren benieuwd ofdat het mischien aan ons doorgegeven werd maar het is er eentje.

Maar 2 kennisen hebben ook ieder een tweeling maar dan ieder 2 jochies.

2. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    goedemiddag allemaal

Drukke dag voor ons vandaag we komen net terug van voetbal
    onze oudste zoon zit op peutervoetbal haha zo leuk

nu gaan we even naar famillie

Wie wil mijn buddy zijn ben 14 maart uitgerekend
    Liefs Maria

3. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Ohh de zwangerschapsdementie slaat hier steeds vaker in :(
    Gisteremiddag de autoramen open gezet omdat de auto nogal muf rook. Komt net me buurvrouw aan de deur van je ramen staan nog open. (na de hele nacht geregent te hebben)
    En zo heb ik nog wel meer dingen gehad :( zoals het gas/fornuis aan laten staan

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    2 eiige tweelingen (dus m-m/ j-m/ j-j) zijn erfelijk aan moeders kant. Dus als jouw moeder/oma een 2eiige tweeling heeft dan kun jij het ook krijgen. Want 2eiige tweeling is dubbele eisprong.

1 eiige tweeling is niet erfelijk. Komt ook minder vaak voor. Bevruchte eicel deelt zich dan nog eens. Omdat je hiervoor geen dubbele eisprong hoeft te hebben is het niet erfelijk.

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik pas vanavond de buddylijst weer aan. Anders blijf ik de hele dag het forum vervuilen.

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wie wil mijn buddy zijn?
    (dan doe ik het toch ook maar even, we gaan ervan uit dat alles goed blijft gaan uiteraard :) )
    uitgerekend 12 maart...

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik wil je buddy wel zijn

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Oke :)

9. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

De site ziet er al erg leuk uit meiden.. :D

Las dat iemand een zoon kreeg; (sorry naam vergeten) Helemaal super!! :)
    De jongens gaan aan kop geloof ik hihi.

Hier lekker een luie zaterdag, zo even shoppen en boodschappen doen. Haha de standaard zaterdag ;).

10. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Wat is ook al weer de link van de maart baby site? Ik kijk er eigenlijk nooit naar, maar word nu wel nieuwsgierig!

11. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hello,

zo de boodschapjes zijn weer binnen! Was hard nodig ook want alles was bijna op hahahah. Morgen eten we lekkere bruine bonen soep! Heerlijk, dan komen schoonouders ook eten.

Over de site, ik vind hoe die nu is te fel eerlijk gezegd. Ik ben meer voor de kleuren van de februarie site.

Darcy het klopt dat anoniempjuh ook mijn buddy is, maar ik niet die van haar zeg maar, hahahah wat klinkt dat raar. Ik kan haar wel smsen met informatie maar zij heeft ook al twee andere dus dat wordt dan overbodig als ik er ook nog eens ben. Snap je?

Verder weet ik even niet meer sorrie! Ben een beetje moe haha.

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hey Dames,

even een kort bezoekje van deze kant.
    Open Huis vandaag was niet echt een succes. Er is slechts 1 iemand komen kijken. Toch een beetje jammer, we willen er zo graag vanaf.

Stroopie hoe is het bij jou gegaan?

Ik vind de site juist erg mooi zo, ik hou wel van kleurtjes :)
    Maar goed vecht het onderling maar uit...

Ik ga eerst eens even boodschapjes doen, moet ook gebeuren.

13. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Heej meiden,
    Even geen tijd om alles door te lezen. Net 2 keer heen en weer naar het grofvuil dus zo eerst een boterhammetje eten!!
    Met hoeveel buddy-en we nou?? Want Ano en ik zijn elkaars buddy (geloof ik) maar is het dan handig als ik nog iemands buddy ben of iemand die van mij?
    Ik snap het niet meer :D Zoja, ik ben beschikbaar om nog iemand buddy te zijn hoor! Haha.

Liefs en vanavond uitgebreid bijlezen en bijschrijven!
    Lara
    Ps. Site is SUPERmooi!! Dankjulliewel!!

14. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    he meiden leuk idee van die buddys.....
    Leuke site ook weer jullie doen er echt veel aan!

Vanmorgen echo gehad en tot nu toe was alles gezond...voor zover ze dat kon zien dan! De 1ste seconden dat ze de echo aanzette deed het al zijn beentjes wijd..... Wij krijgen een JONGETJE!!!!!

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik dacht juist dat we allemaal 1 buddy hadden. Werkt in de praktijk echt prima! Bij de septembermama's hadden we ook allemaal 1 buddy. En op het laatst gaat toch niemand meer op vakantie ofzo. Gaat je buddy weg, of ligt zij in het ziekenhuis (wat niet vaak gebeurd, ja de tweelingmama's wel, maar met 1 kindje niet) dan kun je iemand pb-en om haar nummer te vragen. Werkte echt prima! Maar goed ik weet natuurlijk niet wat jullie ervan vinden...

16. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Gefeliciteerd, Wat leuk een jongen! En wat fijn dta alles er weer goed uit zag.

Komen steeds meer jongetjes... Wordt door jullie wel heel nieuwsgierig hoor!!

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy
    laar wij hadden dan toch ook een buddy link met floor of ben ik nou gek???kan t allemaal niet meer volgen haha

vriendlief wauw wat leuk een jongen gefeliciteerd meid!!!

over de site, het maak mij eerlijk gezegd geen bal uit welke kleuren het heeft haha!!!

net naar babypark geweest, laatste tijd standaard om in t weekend naar babywin kels te gaan aha, maar wat is t toch allemaal duur he pfffff
    zo'n thermo badje met standaard is bijna 100euro!en een beetje leuke klamboe ook, nou ik ga gewoon een witte halen.

we hebben wel een lamp gekocht, ook duur pfff 100euro, zal even kijken of ik er een foto van op internet kan vinden..

xxx

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Als er iemand geinteresseerd is.... ik heb nog zo'n rose thermobadje (met van die zwitsalpompjes) met badstandaard te koop! Hij is niet veel gebruikt, wij vonden het heel fijn om te douchen met de meiden, en anders gingen ze mee in het grote bad.

19. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    Hallo dames..

Ja Lynette ik zat dus met dezelfde vraag... Ik ben een hele tijd niet meer op het forum geweest en om terug te zoeken vind ik een beetje onhandig... Ik ben nieuwsgierig.

Hier gaat trouwens alles nog steeds goed...Ben nog helemaal niet met de babykamer ofzo bezig... heb alleen een tijd geleden een stel rompertjes gekocht,,, die kon ik echt niet laten liggen.

Ik heb wel het idee dat ik de kleine begin te voelen... meer in de onderbuik, begon met iets wat leek op darmgepruttel en nu heb ik constant op dezelfde plek net of er een luchtbel klapt.. (weet niet hoe ik het anders beter kan omschrijven ) de huid enzo gaat er ook door mee... Ach wie weet is het heel iets anders....

Groetjes Mel

Deel Deze Pagina