@kleintje88 ik ben 1 maart uitgerekend, jij 12 maart he? dus dat kan voor beide wel denk ik. dus samen buddy's???
de site is al een hele verbetering meiden goed zo!!! Alleen ff een vraagje hoe kan ik in een pb foto's sturen ik heb net gekeken maar t lukt me niet???
vriendlief, gefeliciteerd met jullie zoontje, de jongens nemen de leiding hahah @ matrasje, wij hebben de duurste van babydump en die was 149,00 euro, met zo'n anti wiegendood laag erop hebben we bij de kamer van mijn ouders gekregen.
kleintje ik heb je een paar mails gestuurd. en van de buddy's was goed hoor!!! ik was gister lekker wezen shoppen met vriendlief en leuke kleertjes gekocht dat voor beide geslachten kan. aangezien vriendlief t geslacht niet wilt weten. Gister dus wezen stappen en wordt ik een keer flink aan de kant geduwd, zo me vriend flipte helemaal hij sprak die kerel gelijk aan dat tie t ook had kunnen vragen, hahaha lief hoor zo'n beschermengel. Ik heb wel de hele avond last van mijn rug gehad van het staan dus op t einde kwamer er gelukkig barkrukken vrij zodat ik kon gaan zitten. De rest van de nacht ook last van mijn buik gehad dus begin van de middag maar weer ff naar t hartje geluisterd, ik gelijk in paniek want kon t hartje niet vinden, dus eerst maar wezen plassen en na 5 min kon ik eindelijk luisteren en alles was goed. Maf he dat je zo onzeker kan zijn tijdens je zwangerschap terwijl ik nooit zo onzeker ben van mezelf.
ik heb net ff je foto's bekeken maar ziet er echt goed uit. en t piemeltje kan je niet missen haha. Je hebt wel de 20 weken echo vroeg gehad zeg!!!! heb je 3 foto's meegekregen?
neej inderdaad hij gooide gelijk zijn beentjes wijd! Ik heb 2 foto's meegekregen maar wel 26 op een cdtje dus ben elke dag even aan het gluren....! Heb jij de 20 weken echo al gehad?
Meiden pppfff kan niet alles lezen. Herinner me alleen nog ene vraag van lindavnr over zo'n standaard, die eb je bij baby-walz, er is ook ene site van maar misschien is dat antwoord al gegeven. @all: wij zijn een weekje vrij en gaan een midweek naar center parcs in duitsland. Verder gaat het goed, darmen komen gelukkig op gang, dat scheelt de helft van mijn buik haha. Verder moet ik echt rustig aan doen, gisteren flink geklust in het huis met hulp van mijn vader, wij hebben een super mooie nieuwe slaapkamer dus de kinderkamer is nu vrij . Na zo'n zaterdag ben ik wel helemaal k.o. en krijg ik pijn in de rug en hoofdpijn. Nóg rustiger aan doen dus... Het vertrouwen komt wel meer terug (stiekum ben ik blij dat ik nog wel af en toe misselijk ben) maar ik kijk door vorige week wel enorm uit naar de volgende echo. Soms denk ik, ze zouden toch wel beide nog leven? Nou ik ga stoppen, ik meld mij weer eind van de week, liefs aan jullie allemaal!!! Oja ik lees zoveel over het voelen van je kindje maar ik voel nog echt niks!!!
linda, ik voelde de kleine ook pas echt met 17 halve week. daar voor voelde ik wel iets maar t konden ook mijn darmen zijn. en nu heb ik m al 2 dagen niet gevoeld. en zo vaak voel ik m ook niet terwijl ik morgen 20 wkn ben. ik heb vanochtend ff naar t hartje geluisterd en moest lang zoeken maar uiteindelijk gevonden en dan ben ik wat rustiger. kan jij ook thuis luisteren?
Linda, is heel normaal hoor dat je nu nog niks voelt! Ik voel de baby sinds deze week echt duidelijk, maar hier is het wel de tweede he! Hele fijne vakantie!!
Fijn hier te lezen dat ik niet de enige ben die de baby nog niet voelt. Donderdag op controle bij de vk, hopelijk ben ik dan weer een stukje rustiger, maak me ook best druk of het wel goed gaat allemaal. Zal wel want ik heb verder nergens last van maar de tijd tussen de 12 weken en 20 weken echo is zo lang, kan natuurlijk wel een pretecho laten maken maar daar wil ik liever nog even mee wachten. Hier ook druk bezig met namen verzinnen, best moeilijk!
www.geboortepost.nl kun je eventueel ook nog kaartjes naar eigen smaak ontwerpen. Je hebt ook kaarten waar je gewoon uit kunt kiezen.
@ Linda: dankje voor de tip, ga dadelijk de site kijken! (heb even gegoogled) had nog geen antwoord gehad, dus fijn! Ik voel de baby's ook nog niet hoor! Dus geen zorgen. Bij de eerste komt dat vaak pas bij een week of 18-19. Dus ik wacht geduldig af. Moet zeggen dat ik me ook helemaal niet druk maak ofzo of het nog wel goed gaat met beide. Aanstaande donderdag weer een echo Fijn trouwens dat het met je darmen beter gaat! Gelukkig maar! @ namen: wij hadden eeen jongens en meisjes naam, maar een jongensnaam erbij verzinnen is wel lastig zeg, pff. Bijna elke naam die we wel leuk vinden, kennen we iemand bij die we dan weer minder leuk vinden of die in de familie zit.. dus lastig!
Namen, wij hebben nog geen enkele naam! Zoo moeilijk! Denk dat het ook nog wel even gaat duren voordat we er uit zijn