Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
  2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Bekijk bijlage 3243

En deze van vandaag een wee na NOD!!!
    Zo heb jullie ff lekker bestookt met mijn testen hahaha, maar ben gewoon blij dt ze iig iets donkerder zijn geworden.

Oja suekes bedanktvoor de uitleg voor foto's te plaatsen.

xx

3. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
  4. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hey meiden..

Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd welkom hier.

Ano mooie testen meid hihi ik heb dinsdag ook nog een gedaan gelijk posi hihi.

Ik ben vandaag helemaal kapot pff heb net even een paar uurtjes geslapen het is me toch wel vroeg elke morgen om 5.15 eruit ben blij dat ik nu weekend heb me zuurbranden zijn weg jeah.

De link naar hyves heb ik in me handtekening gezet Alies05 heeft hem er ook in staan.

Liefs

5. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Kimmie spannend een streep is een streep voorzichtig gefeliciteerd

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    maar channes als mensen op die link klikken kunnen ze dan ook op de site kijken als ze geen lid zijn???want das niet de bedoeling toch???
    haha je lekker he zo'n positieve test.

kimmiej inderdaad meid een streep is een streep gefeliciteerd!!!

xxx

7. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Niemand kan op de hyves site kijken. Als je bij je eigen BUZZ instellingen 'm instelt op 'niemand' zal niemand zien dat je op die site zit. Alleen jij kunt je buzz nog zien en verder niemand.
    Maar dames meldt jullie lekker aan. Er zijn al 17 leden! Er kan nog meer bij. :D Zie link in handtekening

Kimmiej GEFELICITEERD!

8. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    #728 Gwn, 9 jul 2009
    Laatst bewerkt: 9 jul 2009
    @Kimmiej jouw test is duidelijker dan mijn eerste, en daarna had ik toch echt een mooie met 'zwanger 1-2' erop, dus komt vast goed, gefeliciteerd!

Maarehhh... staat er onder jouw banner nou 'nog 190 dagen te gaan'? Dat is dan wel een erg korte zwangerschap, of niet? :)

9. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hey meiden

niet zo veel kletsen hoor ik hou het niet bij.

heb nog even een vraagje
    ik heb 9 juni een mijn mirena spriaaltje laten verwijderen.
    en ik voelde me de laaste paar dagen behoorlijk misselijke en duizelig en alles stinkt en ben ontzettend humerig dus vorige week zondag getest en ja hoor zwanger nu heb ik dinsdag weer getest en nog steeds zwanger het streepje is nu echt donker rood net als de ander zeg maar. conclusie ben gewoon goed zwanger.
    maar vanaf welke datum moet ik nu gaan rekenen? want een week voor dat ik mijn spiraaltje heb laten verwijderen was ik ongi dat kon ik merken met afvegen. anders verlies ik geen bloed met spiraaltje.
    dus ja vanaf wanneer moet ik nu gaan rekenen. ik heb in eerste instantie van af 9 juni gedaan.

groetjes joepie

10. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    gefeliciteerd alle nieuwe zwangere en welkom!
    Kimmiej kan ik jou nog kennen van heel vroeger op het forrum? Je was toch ook vriendinnen met andere Kim van de site? Of zit ik er nu helemaal naast?
    Ik duim voor je mee streep is een streep!

xx nina

11. Punieka

Punieka Lid

8 jun 2009
    81
    0
    0
    Gefeliciteerd nieuwe zwangersten! geniet ervan! Ik ga snel weer eens bijlezen! Morgen voort eerst weer op het potje :p voor moeders voor moeders voor moeders, van moeders!

12. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    Hallo Allemaal,

Ik kom weer eens even bijlezen. De laatste dagen heb ik het erg druk gehad, maar nu weer alle tijd, want ik heb weekend.

Joep01: je ongesteldheid was een week voor het verwijderen van het spiraaltje? Dan moet je toch vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie gaan tellen? Of is dat anders bij/na een spiraaltje?

Kwaaltjes: ik ben haast iedere ochtend misselijk, de ene dag heviger dan de andere. Door de dag ben ik ook met vlagen misselijk en als ik dan weer iets gegeten heb dan gaat het weer.

Mijn buikje had ik al in mijn fotoboek geplaatst. Vandaag zei een collega (die het al weet) dat ik echt wat "voller" ben geworden. ;)
    Dit ging de vorige keer echt niet zo snel.

Zo ben even weg, ga eens lekker wat sporten!

13. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    oh ja en nieuwe zwangeren: gefeliciteerd!

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    d1982

lekker he weekend?
    maaruh vorige keer groeide je minder snel?
    een 2e keer gaat t altijd sneller zeggen ze toch, ik kon na mijn eerste mk ook merken dat t de 2e keer allemaal wt sneller ging in t begin, en waarschijnlijk ga ik t nu nog sneller merken zeggen ze, omdat ik nu voor de 3ex in 1 jaar zwanger ben, dat eerste stukje uitrekken gaat dan wat makkelijker ofzo..nah ben benieuwd.laat maar komen die buik haha

xxx

15. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ano nee hoor ze kunnen niks zien de site is geblokt alleen de leden kunnen kijken verder niemand ook geen foto's of namen helemaal niks.

16. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    D1982 lekker sporten heerlijk ik moet eigenlijks ook maar heb voor vanaaf en volgende week afgebeld ik durf niet zo goed.
    Pilates doe ik.

17. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Hallo maart 2010 mama's,

Hier een berichtje van een maart 2009 mama.
    HARTELIJK GEFELICITEERD ALLEMAAL!!

29 juni vorig jaar deed ik de zwangerschapstest, wat een euforisch gevoel had ik, toen deze positief bleek te zijn.
    En wat gaat de tijd snel, nu is mijn lieve dochtertje Sam maandag al weer vier maanden!!

Echt waar, iedereen zegt het en als je voor het eerst zwanger bent, heb je zoiets van..ja het zal wel.. maar het gaat zo hard!
    Geniet ervan: van je zwangerschap en straks de bevalling en de kraamtijd (neem je rust en blijf lekker op bed, anders krijg je er later spijt van ;)). Want het is echt de mooiste periode uit je leven en zo ontzettend bijzonder.
    Ik vond het geweldig om zwanger te zijn en als ik terug kijk op de bevalling, word ik nog emotioneel, zo bijzonder om mee te maken: een prachtervaring.

Ik wens jullie het aller-allerbeste! Dat er maar veel mooie, gezonde maart 2010 baby'tjes geboren mogen worden.

Liefs tante29

18. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje... ik mag dan nauwelijks 4 weken zwanger zijn, maar de hormonen slaan volgens mij al toe. Ik ben zoooooo moe en daardoor ook nog eens heel emotioneel, geprikkeld en onredelijk. Pfff... dat beloofd wat, zeker als niemand het weet, zoals op het werk. Weet ook ff echt niet zo goed wat ik met mezelf aan moet. Heeft iemand iets leuks te melden om me een beetje op te vrolijken? :)

19. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Gwn ik heb dat ook vreselijk moe en snel geirriteerd maar het zal er allemaal wel bij horen gaat vanzelf weer over.

20. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    pff mn darmen zijn vanavond voor het eerst opgezet, kan mn broek niet meer dicht. Heb ook vrij behoorlijk gegeten vanavond, maar goed dat mag ook wel, ben van plan deze zwangerschap iets meer aan te komen dan de vorige (7 kilo, en was er 2 week na de bevalling al 9 kwijt, en als je niet zo zwaar bent is dat eigenlijk teveel).

Deel Deze Pagina