Hebben jullie ook wel eens van die momenten van pfff ik heb het nu even helemaal gehad. Ik ga zo maar eens even bij me moeders langs. die is net terug van vakantie. Krijgt ze zo een hormonenstorm van dochterlief op vizite leuk thuiskomst maar heb het echt even nodig. Me vriend is me nu ook even zat met me geklaag hij heeft het nu erg zwaar met me. En helaas geen ervaren vriendinnen moeder in me vriendenkring. Ik ga daar lekker even in bad liggen. Denk dat ik daar wel van opknap. Ohh Zucht die *(&Hormonen :'(
ik ben de laatste tijd echt een vreetkous. Nu zeker door me rothumeur. Maar denk eerder dat wij eerder aankomen als de kleine. En mijn buikje begint nu ook goed hoor alleen me vetje is nu heel goed zichtbaar
Hoi Lynette; ik moet zeggen dat ik de hormonen storm ook giga door mijn lijf voel. Heb dit weekend sores met vriendin gehad en vanochtend gehoord dat mijn oudste mogelijk zeer dyslectisch is. Heb het dus wel gehad... Reageerde veel bozer dan normaal op vriendin en stond op school meteen te huilen... Lekker emo-wrakje dus. Balen van je bekkeninstabiliteit (zo klinkt het wel!) en daarmee lijkt het me niet handig om in en uit een auto te stappen om pakketjes te bezorgen, krijg je -volgens mij- alleen maar mee problemen met je bekken... Ik vind de situatie heel rot voor je! sterkte meid!
Ik ben net terug van de stad komen lopen zo'n 20 minuten, nou dat deed ik een paar maanden geleden een paar keer per dag-geen probleem, nu was het door de vermoeidheid al even geleden. Maar dan voel je wel ineens dat je een (tweeling-vracht-)buik hebt hoor. Heb nu ook last van mijn rug... Jeeminee ben nog maanden 'invalide' op deze manier. Sorry voor mijn ego-berichtje, moest het even kwijt....
heyy meiden over matras:heb gister nog flink internet zitten uitpluizen, en wij willen dus behalve een stevige matras ook 1 waarvan de bovenlaag luchtdoorlatend is dat als ze op hun buikje/gezichtje komen ze nog kunnen ademen. Je hebt dan de earosleep, das een bovendekmatrasje wat je bovenop je gewone matras legt, kost 70euro maar dan moeten er ook speciale hoeslakentjes bij 12ueor per stuk, dan kom je zo op ruim 100 euro en dan nog de matras zelf, in totaal een kleine 200euro dus!! je hebt ook matrassen die van zichzelf al zo'n bovenlaag hebben, zoals de fresh&dry 3D, die is 160euro maar weet niet of daar ook speciale hoezen omheen moeten. maar wat een geld dan zeg 200euro voor zo'n matras, maja om nou te zeggen we nemen wel 1 zonder zo'n bovenlaag om 100euro te besparen dat wil ik ook niet, want als mijn kind voor 100euro een beetje meer veiligheid heeft vind ik dat ik dat wel moet doen....maar vind t wel duur pfffff. kleintje gefeliciteerd met jullie dochter!!!ik dacht ook en jongen maar was ook een meisje haha. setti wow gefeliciteerd meid, veel plezier morgen!!! VOOR DE MEIDEN DIE NOG EEN VOEDINGSKUSSEN ZOEKEN: op www.babyanco.nl zijn ze nu 29euro INCL 2 HOEZEN!das geen geld, bij prenatal zijn ze 45 euro, en de hoezen 20! ow en in de folder van de hema staat een electrische kruik voor 25eur ipv 40, lijkt me wel makkelijk zo'n kruik! xxx
Ano echt een mooie lamp, we gaan ook even kijken wat er nog meer is. Vriendlief, het is al gezegd geloof ik, maar je vriend hoeft echt niet bij de intake te zijn hoor van de kraamzorg! Als jij er maar bent! Boomer; maagzuur en slecht werkend maagklepje wordt veroorzaakt door hormonen. Ik heb er nu nog minimaal last van, maar gezien mijn andere zwangerschappen komt het nog wel en NEE helaas bij mij duurde het echt tot het einde van de zwangerschap... (voor wie hoop had dat het nog over ging..) Kleintje een MEISJE wat leuk!!!! Congratz!!
@ matrasje: wij hebben van prenatal een middenklasse matrasje, toen met kurk geloof ik, en met een afneembare/wasbare hoes-> dat is erg handing en kostte destijds 100 euro heeft prima volstaan afgelopen 2 jaar bij de jongste! Ziet er nog als nieuw uit en die van mij sliep ook altijd op zijn buik. Ohja en ik haal lakentjes altijd bij de Hema, ideaal. Maar dit is mijn ervaring, just wanted to share it.
Bedankt voor je andwoord. En jij heb hormonen voor 2 wat naar om te horen dat je oudste dyslecties is. Ik ben zelf ook dyslecties maar heb het redelijk onder controle. Ook discalculatie en ADHD haah Gelukkig allemaal goed mee leren te leven. maar kan je gevoel helemaal begrijpen. En wat je vertel over het in en uit stappen van de auto/ busje indd dat zal pittig op me heupen zijn . Ik ga morgen mijn veloskunduge bellen en vragen wat zij denkt/vind. Bedankt
Wij zijn net naar 2e hands wiegje gaan kijken speciaal voor tweeling. Die mensen hadden een tweeling van 4 maanden en een nieuwe hangwieg gekocht (zie ook wiegje.nl) Errug leuk en schattig dus nu nemen we misschien toch ook nog een wieg.... Kunnen ze wel lekker bij elkaar liggen. De wiegjes voor 1 baby zien er ook erg schattig uit, moet je maar eens bij het gastenboek kijken!
@ Setti wat leuk dat je al 20 weken bent WOW wat gaat de tijd dan hard! Hier nog 2 weekjes wachten, morgen 18!
Woow setti; al weer 20 weken.. :d Jij bent de eerste van de maand en ik de laatste haha! Kleintje; wat super zeg een meisje. Ik heb dat ook met die dromen, wij denken alle2 een meisje maar ik heb 2x gedroomd over een jongen. Ach we zien t wel hihi.. Pff hier zo'n onrustige nacht gehad, alleen maar liggen draaien. Bah en dan weer om half 7 op! Heb ook medelijden met m'n vriend, die slaapt door mij nu ook zo slecht. Joehoei, morgen weer naar t hartje luisteren . Heb er helemaal zin in..
Hallo Allemaal, Dus iemand van ons maart mama´s is al 20 weken!! (even de naam kwijt, er word zo snel zoveel geplaatst) Gaaf! Gefelicteerd hoor! Het gaat echt snel... We hebben de kerstperiode er ook nog tussen, dus voor we het goed en wel in de gaten hebben liggen we te bevallen.. Dat besefte ik me vandaag weer es... Ik had vanacht het gevoel dat ik de kleine voelde, en toch twijfel ik nog, en ze zeggen dat het bij twijfel NIET je kleine is, maar je darmen, maar dat geloof ik ook weer nie stellig... Haha.. Het voelde een beetje luchtbellerig ofzo Heel apart... Morgen weer controle bij VK! EINDELIJK 4 weken is lang!! Ps. Ik lees nu ook steeds meer dat jullie ook last krijgen van rug etc. Ik dacht dat we alleen de eerste 3 maanden de bok waren, maar het lijkt wel of het nu pas echt begint.. Tenminste bij mij wel.. Vandaag was de wc mijn beste vriendje, zo opeens, en ik ben al 4 maanden.. Vond dat wel apart.. En mijn onderrug kan ik ook flink voelen... En toch... Voor de kleine heb ik alles over.. Dus laat ik het maar over me heen komen.. Maar op mijn werk lachten ze me keihard uit toen ik van toilet kwam. Vond dat echt nie leuk... Liefs
Nie eens. o.a. 2 oudere dames van in de 50 die zelf oma worden en klagen over hun schoondochters dat het zulke pieperds zijn en dat ze nix doen en alles.. Nou ik ben alleenstaand dus ik moet alles ook wel zelf doen... En daar hoor je me nie over.. Maar vond vanmorgen echt even nie leuk... Bedankt voor je lieve reactie
Heej meiden, Even een ego-berichtje en dan kom ik morgen lekker reageren Ik ga echt kapot van de rugpijn sinds vanmiddag!! Denk dat ik zo maar plat ga liggen want zitten werkt echt niet! Las volgens mij dat er nog iemand last van had!? Maar dan ook van bekken en dat heb ik GELUKKIG niet!! Denk voorlopig nog dat ik verkeerd heb gelegen vannacht ofzo! En ik denk alleen maar 'babybabybaby' dus dan vind ik het weer minder erg Setti, Kussiexx en Eliesah, veel succes en geniet ervan morgen!! Liefs en een fijne avond! Ps. Eten... Nog steeds helemaal geen zin in. Ook niet in snoep ofzo! Daar ben ik dan wél weer blij mee, reserves genoeg van mezelf
@Ano, bedankt voor al je matrassenuitpluiswerk!! Ga er maar eens goed over nadenken. Ik vind het heel veel geld maar ik wil hier eigenlijk ook niet op besparen!! Goede tip van het voedingskussen, ga'm maar bestellen denk ik! @Lynette, niks raars aan en heel herkenbaar hoor! Gewoon die hormonen maar laten razen, daar doe je toch niks aan! En zeg maar tegen je vriend dat hij extra lief voor je moet zijn!! Ik ken helemaal geen mama's... Al onze vrienden gaan net een beetje samenwonen... Hier ook helemaal tiploos dus. Behalve dan ouders/collega's. En jullie natuurlijk Dikke knuffel voor jou in ieder geval!!!!
goed van je om die beslissing te nemen om niet te gaan, ik ga nooit meer stappen als ik zwanger ben: T leek wel tussen mijn oren te zitten om constant mijn buik te beschermen en ik werd 1 keer mega hard aan de kant geduwd dus mijn vriend gelijk pissig en op die vent afstormen dan tie ff normaal moest doen en van me af moest blijven. geeft wel een heerlijk gevoel hoor dat partner extra beschermend is. haha maar idd veel last van mijn rug gehad van het staan dus rond half 2 maar een barkruk opgezocht en er niet meer vanaf gekomen totdat we naar huis gingen. Dank jullie allemaal voor de felicitaties!!!! ik ben nu ff bij mijn ouders dus ga er weer vandoor. fijne avond meiden en ik probeer morgenochtend zosnel mogelijk te posten.