Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    hahaha moe en geïrriteerd... als je moe bent vben je gewoon snel geïrrriteerd... o ja nog een tip, als je je moe voelt en je hebt de mogelijkheid om ff te gaan liggen (ook al is het maar kort) doe dat dan even want zwanger zijn, en dan met name aan het begin en eind kost zoveel van je lichaam dat het erg goed is om daar zoveel mogelijk aan toe te geven
    (ik heb vanmiddag dus lekker 1,5 uur met malin geslapen!)

2. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    Hallo...

Nou hier ook een ontzettend opgezette buik...zit me gewoon in de weg..eerlijk gezegd : geen gezicht hoe die buik over mijn broek puilt maar goed... niks aan te doen...

Channes : ik heb me gisteren aangemeld voor de hyves maar ben nog niet geaccepteerd... kan dat kloppen ??

Ik weet niet meer wie dat zei van de waarde hcg 900 bij 4w4..maar ik had bij 4w1 dus 439 en dat is een goede waarde...lijkt me dat jouw waarde wel goed is..

Groetjes

3. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    ja das idd een mooie waarde, klopt ook heel mooi, hcg verdubbelt met 3 dagen, dus komt heel mooi gelijk uit!
    hier heb ik echt geen idee, mijn eigen huisarts is met vakantie (als ze er wel was had ik nog wel willen bellen voor hcg bloedprikken) maar goed, ze is er over 3 week weer en dan hebben we ook al haast de echo en ga hier geen vervanger voor lastig vallen...

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    misschien een domme vraag maar waarom laten jullie bloed prikken op hcg?dat is toch niet standaard, heb nog nooit hcg laten prikken....

xxx

5. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    nee dat doen ze normaal ook niet hoor ano... alleen bij zwangerschappen die via behandeling tot stand gebracht zijn, mensen met onregelmatige cyclus etc willen ze graag bloed prikken om te zien hoe ver die ongeveer zijn. maar bij een standaard zwangerschap wordt het echt niet gedaan. Heb het bij malin ook niet gehad, alleen omdat bij ons nogal tweelingen in de familie voorkomen had het wel gemogen (en denk nu dat het ook geen probleem geweest was als ik erom gevraagd had) maar goed, je hebt ook niet zoveel aan de hcg waarde hoor, want bij de een is ie veel hoger dan bij de ander...

6. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Malin ik heb ook lekker geslapen vanmiddag heerlijk even de oogjes dicht.
    Maar hen nu ook lekker weekend kijken of ik morgen wat langer kan slapen..

Ik heb trouwens ook papieren van de vk binnen gekregen valt me best mee wat je allemaal moet invullen ik dacht dat het een hele lijst was maar valt mee dus

7. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    ha ja die heb ik ook binnen... heb ze nog niet eens gelezen al die vragen. heb ff bekeken dat het er 33 stuks zijn en dat ik dat prima nog de dag voor het bezoek kan doen... hahaha

8. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    38vragen heb ik. Ik dacht echt dat het er altijd veel meer waren.
    Ik heb alles al ingevuld breng ik de brief morgen weg lekker op tijd.

9. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    ja, ik moet hem gewoon meenemen naar de intake en daar worden ze stuk voor stuk besproken... dus hoef het niet eerder invullen. Bij Malin heb ik ook alles meteen ingevuld, maar ben nu veeeeeel relater!

10. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Bij mijn vorige vk moest ik ook een vragenformulier invullen, nu wonen we in een andere gemeente en heb ik geen gekregen, zullen ze wel tijdens de intake doen.

11. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    Hoi Ano, bij mij is bloed geprikt omdat ik al twee keer eerder een miskraam heb gehad, vorig jaar mei met 6.5 week en afgelopen 2 juni met 4.3 week.. daarom hebben ze hcg getest en krijg ik a.s.dinsdag met 6 week al de eerste echo...

12. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Hier even een foto van mij, Niels, Emiel, Milan en de kleinste is Senna, zoontje van mijn zusje.

Bekijk bijlage 3300

13. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hoi meiden, ik heb even geen zin om er uitgebreid op in te gaan, maar zoals het er nu naar uitziet is het game over hier:(.....

14. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    nee joli... wat erg! heel veel sterkte!

15. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Joli, meid, dat meen je niet!! Dikke knuffel en snap best dat je niet direct zin hebt om je verhaal te doen, Als je er aan toe bent horen we het wel.

Liefs Moons

16. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    wat een leuke foto moons!

17. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Dank je Malin, mijn zus is helemaal verslaafd aan digiscrap en ze maakt leuke dingen! Altijd Handig.

18. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    ik ga mn bedje opzoeken... heerlijk!
    welterusten allemaal!

19. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170