Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gefeliciteerd met je 19 weken!!!!

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nou ja met een 2ling is dat extraatje zo op!!!! en ja met 4 kids moet je inderdaad met wat meer rekening houden.

Nog ff volhouden en dan komt misschien de gele bal wel op je hoofd vallen hahahaha. (was t maar zo'n feest)

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zoals tie op de foto staat krijg in m en ga vanmiddag rijden!!!! ik heb nu zo'n zelfde kleur starlet dus ik vind t geweldig.

Ja ieder zijn vak he?? die van jou is weer ergens anders goed in

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    2 kilo wat netjes voor 2 kindjes kom ik aan met mijn 5 kilo voor 1

5. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Hey!

Ik heb eindelijk de tijd gevonden om mijn laatste buikfoto op mijn profiel te zetten! Hij is wel al van 14 dagen geleden. Dus ondertussen is hij wel al wat gegroeid. In het echt lijkt hij precies toch al groter :)

6. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    haha die gele bal!! Of de oranje vis komt even langs, 1/5e is ook goed hoor ;)

7. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Hele mooie buik-foto Deke!!! Gaat hard deze weken je buik he.

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    toch al een mooi buikie hoor!!!

9. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    mooie foto's hoor van iedereen
    en iedereen gefeliciteerd met de goede echo's en de geslachts bepalingen.

maar toch moet er iets van mijn hart.
    Ik ben nu 19 weken en 2 dagen zwanger en hoor hier iedereen over dat ze schopjes voelen.
    Nou ik voel nog niets hoor!!!!!
    Eigenlijk best wel vervelend.
    Nu is het zo dat ik een grote meid ben dus ook een vet laagje heb, Maar toch ga ik me zorgen maken als ik iedereen hoor over de eerst schopjes en zo.
    voor ons is dit ook het eerste kindje dus misschien ligt het daar wel aan??
    Ik probeer me geen zorgen te maken maar onder tussen is het wel vervelend.
    Ook hebben we pas over een week of 3 de 20 weken echo dus moet ook nog lang wachten voor we de kleine weer zien.

Nou misschien kunnen jullie mij gerust stellen.

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hee meis,
    maak je niet druk hoor!!
    Ik hoor dat het inderdaad scheelt of je wat dikker bent van jezelf, dat je dan minder snel iets voelt.
    daarnaast; als de placenta voor je baby ligt, voel je nog heel weinig.
    Een meisje op een ander topic voelde vorige week voor de eerste keer haar kindje, en zij was toen 24 weken!
    Dus niet teveel zorgen maken hoor!!
    Maar begrijp je gevoel dat je het vervelend vindt dat je nog niets voelt en anderen wel..

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Lieverd maak je maar geen zorgen hoor. als je de placenta aan de voorkant hebt kan het wel tot 22 weken duren voor je wat voelt zegt mijn vk ik heb gewoon mazzel dat ik t voel. en ja als je iets steviger bent kan het ook iets langer duren. En als je echt ongerust bent kun je altijd je vk bellen zodat je het hartje kan luisteren of alles wel goed gaat, of kan je zelf thuis luisteren?

12. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Sherly182;
    Mijn eerste voelde ik pas met 22 weken en had toen ook speklaagje op mijn buik, bij mijn 2e en u 3e/4e was ik wel behoorlijk wat afgevallen 15 kg, en voelde ik ze veel eerder 14/15 weken maar dat kwam vooral ook omdat ik de schopjes nu eerder herkende dan toen bij mijn 1e. Dus no worries meid, nog even gelduld, jij zult je kindje vast ook gauw voelen!

13. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    thx voor de lieve berichtje dat doet me goed dat te lezen. Nou ik ga er dan maar van uit dat het nog moet komen. Maar hopelijk gaat het snel gebeuren hoor ik kan niet wachten ik denk ook dat het dan werkelijker gaat worden.
    Eigenlijk heel raar want ik dacht ik heb dat niet die onzekerheid ben een sterke vrouw en zelf verzekerd genoeg. Maar toch zijn het de hormone denk ik dat het moeilijk maakt.

Dus thx

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy meiden

mooie auto setti.
    ik heb dezelfde maar dan geen station, ik heb een 3deurs, in het zwart!
    Alleen mijne is van 2000 en we hebben m nu al een jaar of 5, maar hij doet t nog prima(behalve van de week een brandstofpomp van 350)

sherly ik vole ook nog niks, ben niet echt dik maar heb wel de placenta aan de voorkant en dat schijnt toch echt veel te schelen.

kiezelsteentje gefelicieerd met je dochter!!!

WEEEEER EEN TIP VOOR ALLE MEIDEN:
    het is babyweek bij wibra, me schoonmoeder is er vanmorgen geweest, 3 hydrofielluiers in allemaal kleurtjes 1,- 6washandjes voor 1,-.
    een heel leuk boxkleed met 4 rose vlakken 4,99!!!!en nog veel meer leuke dingetjes, dus voor wie voor weinig nog wat leuke dingetjes wil!!

ga morgen zelf ff bij de hema die elektrische kruik halen voor 25 euro.

hier alles goed, me buim is wel flink aan t groeien merk ik, mensen kunne het nu echt overduidelijke zien, zelfs bij wijde kleding, wel erg leuk!!
    morgen ff naar prenatal die heeft hier verbouwd en morgen gaan ze weer open met extra kortingen.
    en zaterdag met me moeder ff babyshoppen en zondag met me schoonmoeder, joehoeee heb er zin innnn

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    over auto's:
    ik heb dus een focus uit 2000 en mijn man heeft 1 van ze werk, een peugeot station, waar we ook onebpertkt prive mee kunnen rijden, dus de focus is echt mijn auto, ben ik wel erg blij mee want ben er echt aan gewend.
    maar het kunnen wel flinke kostenposten zijn.
    behalve verzekering en wegenbelasting en benzine, kan het onderhoud soms heel duur zijn, vind ook ieder jaar de apk en beurt weer angstig!dit jaar was dat 500euro, en nu vorige week die pomp 350euro, als de baby er is heb ik dat echt niet zo mer even, nou ja hoop maar dat ie nu heeeeel lang niks mankeerd haha

xxx

16. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Ja was ook even bij wibra wezen kijken. Heb 2 heerlijke zwangerschapsonderbroeken gekocht en een alvast een voedings bh!
    Denk ook dat ik de elektrische kruik wil maar twijfel nog!

Lees net dat iemand 2 kilo is aangekomen met 2 kindjes. En iemand 5 kilo met 1tje. Ik schrok al ik ben denkook al 4 a 5 kilo aangekomen....dit is toch wel normaal?
    Vanmorgen bij verloskundige geweest. Hartje was goed en ze voelde de baby al liggen! Ik ookeven voelen maar voelde het verschil niet echt!
    Bloedruk was uiteraard weer laag....lekker dropjes eten!Straks kraamhulp dus ben daar ook heel benieuwd naar.
    Morgen wiegje ophalen en dan schiet het al een beetje opgelukkig. Mannetje begint nu ook een beetje te wennen aan het idee. OOk het geval dat het een jongetje is want dat was zeker even iets anders als wat hij dacht en eigenlijk hoopte op gezond na dan.

Voelen van de baby heeft ook iets te maken met de placenta en of het je 1ste of 2de kindje is, en of je iets dikker bent van jezelf. Maar het gebeurd wel snel hoor je bent al 19 weken!
    Fijne avond en eetsmakelijk alvast iedereen!
    Channes Succes morgen met je echo!

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Vriendlief: dat was ik, 2 kilo, maar jij bent ook al 2 weken verder als ik! :)

@ Ano: dankje voor de tip! :)

18. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ja maar dan ben ik echt een veelvraat! jij hebt ook 2 kindjes! in plaats van 1 dat ik heb

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha ja joh maar dat verschilt per persoon hoeveel je aankomt en hoe snel enzo..
    dikke kans dat ik over een maand alweer veel meer weeg..
    Ik ben nu pas echt aan het groeien bij mijn buik, heeft even geduurd hihi.
    Over 2 weken hebben we het er nog een keer over, dan zit ik misschien ook wel aan de 5 :p

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nou de wibra heeft eigenlijk altijd wel leuke baby dingen veel leuker dan zeeman. dus ik ga zeker van de week ook nog even langs haha!

Deel Deze Pagina