Super al die echo's @ Setti: veel plezier bij de vk en het ophalen van de auto's Borstvoeding of flesvoeding: WIj hebben gekozen voor flesvoeding, zowiezo ben ik niet het type voor borstvoeding + ik heb enorm gevoelige tepels die nu al kapot zijn door het groeien van mijn borsten dus ik denk dat het niet veel beter zal zijn als ik de kleine borstvoeding zal geven..... Vandaag alweer 19 weken Van mij mag de tijd eigenlijk nog wel wat sneller gaan haha Vanmorgen ook echt duidelijk een harde schop gevoeld geloof ik! Voorheen waren het alleen maar plopjes maar vanmorgen toen ik wakker aan het worden was en nog even rustig in bed lag voelde ik ineens een harde klap in mijn buik! Denk dat het de kleine was want toen ik met de angelsound wilde luisteren voelde ik zeg maar onder de angelsound ook allemaal plopjes / schopjes! Maar zoals die eerste schop (denk ik) vanmorgen heb ik het nog niet gehad Hebben jullie al echte schoppen gevoeld? of meer gewoon de plopjes?
Co sleeper: zo noemde ik het even gauw, maar wat wij hebben is gewoon een ledikantje met aan een kant de wand eruit gesloopt. Het matrasje dan over de rand van het bedje geitld, zodat het naadloos aansluit op ons matras. Dan heb je aan de andere zijkant natuurlijk een gat, daar heb ik de bvkussen. Bv/fv: Bv. Ik geen nu nog bv aan de 2 jochies. Ik hoop daar gewoon mee verder te kunnen gaan met de nieuwe spruit, mits ie wil natuurlijk Oh wateen irritant gyn dat ie niet ff wil kijken, hoe lang duurt dat nou!!! Wat een mooie echo's allemaal *zwijmel* wordt helemaal warm van dat er ook zo'n kleinte bij mij in de buik zit!
Kleintje: Ja hier ook, nou ja, meer keiharde draaiingen. Echt leuk om te voelen. Bah wat naar zeg zulke gevoelige tepels, kan me voorstellen dat je dat dan niet wil! Dan moet het denk ik al gauw met tepelhoedjes, lijkt mij ook niet echt prettig.
Even ego hoor ben helemaal hyper mijn beste vriendin is vanmorgen bevallen van een meid ben zo blij he
Leuk Channes, dat is nou ook jou voorland Hoe heet het meisje? @voeding: hier borstvoeding, twijfel er niet aan of het gaan weer lukken met de juiste hulp en voldoende rust. Ollie kwam een pond per week aan Heerlijk, die vetplooien op dat kind, kleine buddha was het toen! Zippie, da's een goed idee, kan je makkelijk een wandje uit het bed halen zonder dat het instabiel wordt, of moesten jullie het bedje nog verstevigen/extra schroeven?
Zo de kleine meid slaapt even, ondanks het boren van de bouwlui hahaha. Ondertussen heeft ze ook koorts, en heb der net maar een zetpilletje geven. Zippie wat ik mij afvroeg he, jij weet dan toch niet wat je uitrekendatum is? Stel je bent verder dan je dacht en je bevalt eerder dan zul je dat dus niet weten en is er misschien onbedoeld een gevaar voor het kindje. Kleintje88 wat leuk een echte schop!! Geweldig gevoel he! Ik ga het nu dus ook echt voelen :d Ik ben daar zo blij mee..vooral omdat het voor mijn gevoel zo lang duurde tegenover onze dochter.
Ze heet Sanne 3340 gram weegt ze Ben nu aan het wachten op me mannetje dan wat leuks kopen en dan die kant op .
19 weken alweer! bijna 20 weken!!! lekker gevoel he die schop!!! ik heb het nu zo'n 3 a 4 x gevoeld oja had je ons al vermeld als buddy's op de site? ik zag t namelijk nog niet
pff, ik weet het echt nog niet.. bv of fv.. Ik zou het met een kindje zeker willen proberen.. maar twee.. En als je dus de eerste 1.5 maand niet mag kolven.. pfoe, wil niet weten hoe mn borsten dan voelen Voor mn gevoel ben ik dan ook continu aan het voeden, niet? Waar start je mee, 8 voedingen per dag? keer 2 is 16 voedingen... Nja, ik weet het dus nog niet...denk dr gewoon nog even goed over na
Channes Wat leuk, gefelciteerd met je vriendin! Leuk dat je er meteen langsgaat, kun je alvast spieken hoe jij er over 4/5 maanden bij ligt Darcy, tsja...volgens mij heeft mn man er een extra paar schroeven in gedaan, maar het is absoluut niet onstabiel! Haha idd bv kids zijn echt papzakjes Channie Ik weet het idd nooit zeker. Ik ben met beide jongens bevallen met 39+5 en 40. dus mocht de bevalling ineens inzetten met 36 weken dan weet ik denk ik wel voldoende. Ook al komt de baby ECHT met 36 weken, dan zou ik nog thuisblijven. Mocht de bevalling eerder beginnen dan zal ik wel ff een vk laten komen om te voelen hoever ze denkt dat ik ben voordat ik naar het zk vlucht. He wat sneu voor je meid! Maar heb jij het zeker ff wat rustiger ?? oh buddy's, dat had ik dus ff gemist! Nou ik denk dat het voor mij niet verstandig is. Ik heb geen mobiel, en woon niet in NL. Denk dat ik de bevalling hier zelf maar moet komen melden ach bij de vorige zat ik tijdens de bevalling nog op zp haha! En 2uur na de bevalling ook alweer dus dat komt wel goed! Waarom voel ik geen geschop...alleen gedraai en mn buik is echt klein...haha wat kan een mens zich druk maken om niks!! Verslavingen: chocola, chocola, chocola, oh en uiensoep!
Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Een borst voor de dorst: ervaringsverhaal [2] Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Een tweeling borstvoeden: ervaringsverhaal [1] Ik dacht, misschien vind je het interessant om te lezen.
pff, die foto's.. echt, da's helemaal niks voor mij hihi. Zou nooooit zoiets gaan plaatsen, maar goed. Al met al...lijkt het erop alsof ik steeds meer zoiets heb van nouuu..doe mij maar flesvoeding. Mgoed... ik kijk de komende weken wel aan hoe ik me erover voel.. Als ik zou weten dat in fv prcies hetzelfde zit als in bv, zou ik echt niet meer hoeven na te denken.. Ik weet dat fv ook harstikke goed is, maar ja.. ik weet ook dat er niets boven bv gaat...
Hai dames, Ben vandaag minder online, want mijn dochtertje is jarig. 4 jaar al weer. Wat vliegt de tijd. Mijn vriend had net zijn zusje aan de lijn en die blijkt gisteren een curretage gehad te hebben, want toen ze rond de 12 weken voor de echo ging bleek het vruchtzakje leeg te zijn. Wel sneu voor hun.
Proficiat met je dochtertje! Wat leuk! Maak er een leuke dag van!! Jeetje, wat klote zeg voor je schoonzus dat is echt ontzettend rot...