Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38

Hier ook niet echt shoppen. Kan idd ook nog niks kopen of wat dan ook, want moet dan alles weer inpakken. Meeste hebben we toch al. Wil alleen nog een babypakje kopen.

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Dames nog bedankt voor de felicitaties! :) Alisha was vanochtend pas rond 7:45 uur wakker en kwam al weer met allemaal verjaardagsdingen aanzetten. :D Ging kort daarna naar beneden om met de rest van het speelgoed verder te gaan spelen. Tjonge ik zou bijna jaloers worden op al die kadootjes. 8):D

Kleintje88 ik zal het geslacht weghalen. Heel flauw van die meiden dat ze zo achter iets willen komen.

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    @ Marije: Hopelijk wordt het huis verkocht :) SPannend!

@ Alies: jaja die kleintjes worden altijd goed verwend :p

Shoppen: ik ga zo even naar de markt en stad met mijn moeder en zus even kijken voor een leuk pakje voor ons kleintje :) Vriendlief is druk aan de klus met mijn vader....

Slapen: heb vannacht ook erg slecht geslapen :( misschien omdat ik wist dat ik niet zo lang kon slapen? Maar denk ook wel een beetje omdat mijn buik erg aan het rommelen was en volgens mij was het niet van mn darmen maar meer van mn kleintje...
    Heb rechts onderin trouwens regelmatig pijn als ik lig, zal er dan iets afknellen ofzo?

4. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Geslacht kindjes Maart 2010 Mama's

Bekijk bijlage 22026

01 maart - Chantal 84 - ? ZB/TB - BV/FV - jongen
    01 maart - Kiezelsteentje - 1e kindje - ZB - BV/FV - meisje
    01 maart - Peache - 1e kindje - ZB - BV/FV
    01 maart - Setti - 1e kindje - TB - BV - meisje
    02 maart - Astrid68 - 3e kindje - ZB/TB - BV/FV
    02 maart - Channes - 1e kindje - TB - FV - geheim
    03 maart - Jojo29 - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV - meisje
    04 maart - Lara85 - 1e kindje - ZB - BV - meisje
    04 maart - Vriendlief - 1e kindje - TB - BV - jongen
    06 maart - Hannelore - 1e kindje - ZB - BV/FV - meisje
    06 maart - Moons - 4e kindje - TB - BV - jongen
    07 maart - Channie - 2e kindje - ZB - BV/FV - meisje
    08 maart - Sherly182 - 30 jaar - ZB - BV/FV
    08 maart - Naatje80 - 2e kindje - ZB - BV
    09 maart - Deke - 1e kindje - ZB - BV - jongen
    09 maart - Mel2 – 1e kindje – TB - BV
    09 maart - NinaVI - 2e kindje - ZB - BV - jongen
    10 maart - Germini - 1e kindje - ZB/TB - BV
    10 maart - Johannal - 1e kindje - TB - BV
    10 maart - Joepie01 - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV
    10 maart - Sjaantje2006 - 2e kindje - TB - FV
    11 maart - Anoniempjuh - 1e kindje - ZB - FV - meisje
    12 maart - Kleintje88 - 21 jaar - 1e kindje - ZB - FV - op verzoek weggehaald wegens meelezers
    13 maart - Nijnja - 2e kindje - TB - BV - jongen
    13 maart - Wennepen - 1e kindje - ZB - FV
    14 maart - MariaO - 4e kindje - ZB - FV - meisje
    15 maart - Malin08 - 2e kindje - TB - BV - verrassing
    16 maart - Marye1986 - 1e + 2e kindje - ZB - BV
    16 maart - Darcy - 2e kindje - ZB - BV
    16 maart - Floor20 - 2e kindje - TB - FV
    16 maart - Minke1979 - 3 + 4e kindje - ZB - BV - jongen en meisje
    17 maart - Alies05 - 2e kindje - ZB - BV
    17 maart - Foreverfriend - 2e kindje - TB - BV
    18 maart - Mamzie - 2e kindje - ZB - FV
    19 maart - Kussiexx - 1e kindje - ZB - BV
    20 maart - Patriez - 1e kindje - ZB - FV
    20 maart - Zippie - 3e kindje - TB - BV - verrassing
    21 maart - Boba80 - 1e kindjes - ZB - BV
    22 maart - Lynette84 - 1e kindje - ZB - BV - jongen
    23 maart - Boomer2009 - 1e kindje - ZB - BV
    23 maart - FunnyMe - 3e kindje - ZB - BV - jongen
    23 maart - Lindavnr - 1e + 2e kindje - ZB - BV/FV - 2 jongens
    25 maart - Dianne - 2e kindje - TB - FV
    25 maart - Linda - 1e + 2e kindje - ZB - BV
    26 maart - Anoek1 - 2e kindje - ZB - FV
    26 maart - Bink1976 - 2e kindje - ZB - BV
    26 maart - Mamatje - 27 jaar - 2e kindje - ZB - BV
    26 maart - Shezze - 2e kindje - ZB - BV
    26 maart - Stroopie - 2e kindje - TB - BV - verrassing
    27 maart - Kleintjevoorons - 1e kindje - ZH - BV
    28 maart - Lovechild - 1e kindje - ZB - BV - jongen
    28 maart - Zoe1976 - 1e kindje - ZB - BV
    29 maart - Geraldine1986 - 2e kindje - ZB - FV
    29 maart - Gwenolyn - 2e kindje - TB - FV
    31 maart - Eliesah - 1e kindje - TB - BV
    31 maart - Franny - 1e kindje - ZH - BV

Er zijn 56 maart-2010-mama's!

1 mama op verzoek geslacht van lijst laten halen wegens meelezers.
    9 mama's krijgen een meisje
    11 mama's krijgen een jongen
    1 mama's weten wat ze krijgen maar houden het geheim
    3 mama's willen niet weten wat ze krijgen

Totaal aantal jongens 12
    Totaal aantal meisjes 9

Ik (Alies05) houd de lijst bij. Wijzigingen/toevoegingen kun je me in een PB sturen. :)

Kleintje88 ik heb het geslacht weggehaald en ook in de totaaltelling het verwijderd. Channes en Zippie jullie gegevens zijn toegevoegd.

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    stroopie ik ga idd naar baby en tienerstore, die zitten in sliedrecht en rotterdam.

kleintje flauw zeg van zulke meiden, je beslist toch zelf tegen wie je het wel en niet verteld

lara jeetje das wel erg vroeg zeg!!!
    fijne vakantie alvast lekker hoor!

gister smeerde mijn man me buik in, ik zeg voel je d'r al?ik zeg de vk kan nu al de baby voelen dus misschien wij ook wel, en hij gaat met ze vingers van links naar rechts en ineens ieuwwww e nog een keer ieuwwww voel eens zegt ie , dus ik voel, en idd je voelde ineens een klein sort uitsteekseltje, geen idee wat t was, maar zeker iets van de baby haha.
    toen mocht ik t niet meer doen van 'm want misschien dee dat wel zeer haha
    voel wel sinds 2 dagen weer veel belletjes in me buik dus als dat de baby is joehoeee

xxx

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek

Klopt, Vriendlief. Is een erg grote Prénatal en er zitten nog meer babyzaken. Niet zo ver van Amsterdam in elk geval!

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Dat dacht ik later op de avond dus ook... lekker zwanger ;):D

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Overigens Zippie, ik kan me voorstellen dat je je bij een thuisbevalling het prettigst voelt. Liep hier anders af, zat prinsheerlijk op de baarkruk, vielen de weeën weg en bleek in het ziekenhuis, dat zoonlief een voorhoofdsligging had. Hij kwam er met geen mogelijkheid uit :D Was wél een heel gezellige keizersnede, ik blééf kletsen ("Zijn jullie al bezig? Wat een mooi weertje, hè. Jammer dat jullie moeten werken vandaag... Kan ik even meekijken?") Of ik mijn mond even kon houden, ze gingen mijn kind NU eruit halen :D

Wel fijn om een vk op de achtergrond te hebben thuis, die kunnen e.e.a. overnemen als je uk geboren is, immers.

Hier ondertussen op 1 plek steeds wat plopjes sinds een paar minuten, dit is een druk kind!

@shoppen: hoef ook niet zoveel meer, heb veel bewaard van mijn zoon. Ga wel een 1e pakje kopen en nog een wrapper. Verder wat kleine dingetjes.

Meiden die voor het eerst mama worden en flink gaan shoppen: geniet ervan! 't Is de voorpret :)

Kleintje, wat een kinderachtige mensen lopen er toch rond, een beetje gaan uitzoeken wat jullie krijgen... ;)

9. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Thnx meiden voor alle tips!! ga ff met manlief overleggen wat het gaat worden! jullie horen later van me hoe het was!!! fijn weekend allemaal!!!

10. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jaaaaaaaaaa, Ano dat is de baby hoor!!! Bijzonder hé!!! Ik twijfel ook weleens hoor of het nou de baby is. Is ook niet zo raar bij de eerste...
    Wij gaan straks even naar Bart's ouders (die wonen in Sliedrecht) dus ik misschien dat we ook nog wel even die babystore ingaan. Ik ken'm niet dus kijken kan geen kwaad ;) En misschien ook íets kopen haha!
    Wat onwijs gaaf dat je man de baby voelde!! Ik vind het echt lastig want ik voel ook wel eens iets van de buitenkant maar twijfeltwijfel of het dan de beeb is...
    Je doet d'r trouwens niet zomaar pijn hoor, als de gynaecoloog er zo extreem hard op mag duwen kan je man ook wel aaien denk ik!

Hier nog even 2 uurtjes terug naar bed geweest, heerlijk!!
    Liefs Laar

11. Zippie

Zippie Niet meer actief

Darcy oh haha hoe je het beschrijft :D ik zie je al zitten op de kruk, en in de O.K. kwebbel kwebbel...
    Ik ben gewoon echt een alleen-bevaller :p geen gezeur aan mn deur! Bij de eerste had ik een zk bevalling en bij de 2e een thuisbevalling zonder hulp (vk was er wel, maar ik irriteerde me mateloos en de weeen zakten steeds weg toen ze binnen kwam!) nu kan ik achteraf zien, dat elke keer als er iemand binnen kwam alles minder werd. Terwijl bijv mn zoontje en man er wel gewoon waren, dat kon ik dan wel weer hebben. Dus nee, dit keer geen bemoei :D misschien alleen voor het laatste moment, vanwege evt zuurstof enzo.

Ano das de baby :D nou hier ook vaak genoeg twijfel, ook al gaat ie flinkte keer, is dat nou lucht..of toch de baby...?

oh er is er een wakker...doeg ....zoefffff

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    blehh ik wil ook shoppen vandaaggg...iedereen gaat shoppen!!
    Zit ik dan, op mn werk :( hihi.

13. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Bleegh :( Tot hoe laat moet je werken? Succes in ieder geval!!

14. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Hoi dames,

Gistere heel druk bezig geweest maar iets te druk :( de hele avond last van me buik/rug en bekken gehad :( Maar het is nu wel weer lekker netjes.

Gisteren leuke vrolijke kleurtjes uitgezocht voor de beeb kamer. En gaan over 2 weken laminaat leggen op het kametje.

En vandaag 18 weken :D

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Joehoee lynette; 18 weken! :D

@ Lara: Tot 5 eigenlijk, maar ben over een uurtje ofzo dr wel klaar mee! hihi.
    Moet helaas morgen ook weer van 2 tot 10 :(

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    jeetje meiden wat kletsen jullie wat af zeg hahahaha normaal doe ik er ook nog aan mee! Ik heb een beetje hoofdpijn dus niet alles gelezen.

kleintje, groot gelijk dat je t eraf haalt. je bepaalt altijd zelf nog wie t mag weten en wie niet

ano dat is gaaf zeg dat jullie dat al gevoeld hebben.

lynette gefeliciteerd meid.

de controle bij de vk was goed weer t hartje geluisterd bloeddruk was 115 over 70 dus perfect en de baarmoeder lag vrij hoog in mn buik.

ik ga er gauw weer vandoor en ff een tukkie doen op de bank. doei meiden.

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik kom even alleen maar klagen. Vanavond lees ik wel weer even alles terug.
    Het gaat hier geloof ik niet zo goed. Ik heb vreselijk last aan de linkerkant van mijn lijf. Zeg maar vanaf de hooogte van mijn eierstokken tot aan de onderkant van mijn ribben. Doet vreselijk zeer met lopen. Steeds steken. Heb de hele middag al plat gelegen, maar het wil nog niet echt over gaan.
    Herkennen mensen dit gevoel? Of heeft iemand enig idee wat het kan zijn? Zou het kunnen zijn dat een kindje (die verstopt zich ook steeds aan die kant) alles nu al een beetje beurs maakt of aan de kant trapt?
    Ik ga zo maar even een warm bad nemen, kijken of dat helpt en me verder maar zo min mogelijk bewegen..
    Pfff wat baal ik hier weer van! !!!:(:(

18. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Ohh bah sinds een week wat last van me kies (doorgekomen verstandskies al 2 jaar geleden) en begint echt zeer te doen en ander kant van mond nu al 3 keer geboort daar en behandeld nu een viese smaak vandaan :(:(:( BAH dus maandag maar tandarts bellen maar ga die kies nog niet laten trekken. Ben arlergies voor de verdoving. Dus zou nu wel dubbelop zijn door de zwangerschap (astma en exceem is nu ook erger) Ik ehb altijd ruim 1 tot 2 weken een tintelend gevoel in me gezicht van de verdoving echt ook vaker gehad en duidelijk dat het daar van kwam. Dus nu nog even niet als ik het vol hou :( hihih

19. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Ik denk adt het je banden/bekken zijn. Ik loop nu al met beginnende bekkeninstabilitijd. En heb regelmatig rechts bij me eierstok vage krampjes (zjin me banden). Maar als je echt niet fijn bij voel de veloskundige bellen.

Hou je taai en een bad doet vaak wonderen.

20. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @ano,
    Dat is de baby!!:D wat leuk dat ook je vriend het gevoeld heeft!! wat zul jij een lekker weekend hebben;)

Wij zijn uiteindelijk naar de kidsfactory en prenatal geweest.
    Wat hebben ze een leuke dingetjes bij kidsfactory!! wel duur...........maar leuk voor ideetjes!!
    Heb alleen een baalmoment...........de commode die we gezien hadden bij ikea is tijdelijk niet leverbaar!! kan wel een week of 8 duren maar ook langer............die gok durf ik niet te wagen!! dus helaas op zoek naar iets anders!! bah!! had het al helemaal in mijn hoofd!
    nu lekker uit eten zo met mn mannetje.............tot morgen!!

Deel Deze Pagina