Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    zippie: Ja idd dat denk ik ookwel hoor maar het is toch wel jammer. Moet nu elke keer alleen shoppen en heb een beetje last van besluitenloosheid :S

Anoniempjuh: Leuk dat jullie de baby nu ook voelen!

Lynette: wat vervelend dat je last van je kies heb en misschien niet geholpen kan worden Succes maandag hoop dat ze tijdelijk de pijn kunnen wegnemen!

Germini: Stom dat je nu een andere moet kiezen....!

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hello,

Ano dat is idd je beeb die je voelt liggen. Dat voel ik ook al een tijdje, alleen toen voelde ik haar nog niet. Maar nu voel ik haar heel goed! Ik denk dat jij dus binnekort ook echt de beeb gaat voelen.

Marye1986 doe maar rustig aan! Als je het niet vertrouwd zou ik even de gyn opbellen. Ik had dit laats ook en na een dag rustig aan gedaan te hebben werd het minder..

Lynette84, he bah vervelend die kiespijn..pff dat vind ik de ergste pijn die er is. Kun je niet naar de kaakchirurg voor die kies? Dan kan je misschien onder algehele narcose, aangezien je niet tegen de gewone verdoving kan. Dat zou dan wel na je zwangerschap moeten denk ik..

Germini wat balen zeg van die commode!! Hebben ze die commode toevallig niet in een ander filliaal van Ikea?

Zippie, ik vind het persoonlijk doodeng wat je van plan bent, maar als jij en je partner zich daar goed bij voelen dan is het natuurlijk oke.

Hier alles oke! Dochtertje is weer redelijk de oude! Nu heeft ze alleen vanmiddag toen we op visite waren bij opa en oma haar hoofd heel hard gestoten..arm meisje..heeft ook altijd wat.
    Deze baby wordt ook echt een druktemakertje volgens mij want nu ik haar voel, voel ik haar ook echt heel vaak! Heerlijk..dan kan ik binnekort die doppler terug sturen.

Morgen ben ik 20 weken!! Zo snel gaat deze zwangerschap...

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @marye: ik denk toch dat bij jou alles al meer knel gaat zitten, na een maaltijd voel ik me net een opgeblazen walrus en vorige week dus met die obstipatie deed het echt zeer met lopen of als ik aan mijn buik zat, achteraf waren dat dus echt mijn darmen. maar gewoon bellen hoor, de gyn zei dat ik dag en nacht kon bellen, toen met die bruine afscheiding heb ik ook te lang gewacht en ze kunnen je misschien alleen al aan de telefoon gerust stellen.

@shoppen: hier vandaag (voor het eerst!) naar babydump, babymax en prenatal geweest (nu ben ik dus ook kapot). We hebben nog steeds niks gekocht haha maar wel uitgezocht. De kinderwagen past nét in de auto pppfff maar wat een joekel, ik ben zelf erg klein dus ik verdwijn er bijna achter hihi nee valt wel mee hoor.

Verder blijf ik verdorie onzeker, ik snap niet waarom, er is toch niks om me zorgen om te maken? Mijn buik vind ik nog best meevallen voor een tweeling, zie album, ga 'm nu zo even plaatsen.

Nou verder blijf ik ontzettend veel moe dus dat is wel ene goed teken ;).

4. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja gaaf he!!! Ik ben ook gek van die winkel al kopen we er niet zo veel, maar de opzet is ook gewoon leuk. Heb toen voor mijn 2e wel tijdens de zwangerschap in de uitverkoop veel mooie positiekleding gekocht!
    Wij gaan er zeer binnenkort ook weer heen!

5. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Marye wat balen, ik hoop dat je je gauw veel beter voelt, sterkte en doe vooral heel rustig aan!!

Liefs Minke

6. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Ooh kiespijn tijdens zwangerschap... Ik ken het al 2x gehad. Ga op tijd naar je tandarts (ook al haat je het..) want het klinkt toch alsof het niet vanzelf over zal gaan en dan kan je er maar beter snel van af zijn... STERKTE en ik weet wat het is dus baal met je mee. (deze zwangerschap nog.. niets..)

7. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Even ego-momentje,

Joehoe, vandaag 20 weken!!!

Lynette, hopelijk gaat het toch vanzelf over die kiespijn en hoef je niet een verdoving.

Marye, vervelend zeg die pijn, heb geen idee wat het kan zijn, misschien knap je van een lekker warm bad op!.

Zippie, knap hoor dat jullie het alleen gaan doen, zou niets voor mij zijn, en al helemaal niet voor mijn man, ja als het echt moet omdat de vk niet snel genoeg is ofzo, maar dan heb je ook geen keus, dan gaat het ook vaak wel goed, maar hier maar gewoon onder begeleiding!.

Verder weet ik het niet meer.

Fijn weekend allemaal meiden.

Liefs Moons

8. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Hey meiden,
    Ik ben hier al even niet geweest omdat ik slecht nieuws gehad heb en even tijd voor mezelf nodig had. We kregen namelijk te horen dat de hersentumor van mijn moeder weer is gaan groeien. (ze is hier in juni aan geopereerd) Ze gaat waarschijnlijk nu bestralingen en chemo's krijgen. Ik ben er flink van ontdaan dus.

Ik ben natuurlijk verdrietig maar probeer dit eigenlijk weg te drukken. Ik ben bang dat onze kleine mijn verdriet voelt en dat wil ik natuurlijk niet. In hoeverre heeft mijn verdriet invloed op onze kleine?

Ik probeer weer snel mee te kletsen hoor.

Fijne avond allemaal.

9. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    @Wennepen,
    jeetje wat een naar nieuws, logisch dat je hier niet zo vaak meeschrijft. Heb geen idee in hoever de kleine er wat van mee krijgt. Heel veel sterkte en hopelijk gaat je moeder beter worden.

Liefs Moons

10. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    wennepen: wat vreselijk.....Sterkte meis

11. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Wennepen vreselijk, heel veel sterkte! Ik weet een beetje wat je doormaakt, mijn moeder kreeg tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje te horen dat ze borstkanker had. Dat was heel zwaar. Laat ook je emoties gaan hoor, ook aan jezelf denken!

Moons feli met je 20 weken!

Hier vandaag ook 20 weken!!!

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Wennepen: Wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte de komende tijd!Probeer het niet allemaal op te kroppen hoor, denk dat de beeb dat ook merkt....

Moon en Channie: Gefeliciteerd met de 20 weken.

Hier gaat het nog steeds niet echt super. De pijn is iets gezakt, maar heb wel sinds gisterenavond tintelingen in mijn linkerbeen. Even kijken hoe het vandaag gaat en anders bel ik morgen even de gyn. Vandaag dus nog maar een dacht volledig rust houden en dan zien we het wel weer.

Dames fijne zondag! En misschien tot later :)

13. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Wennepen; wat erg voor jullie. Neem je tijd om het rustig aan te doen, het is niet niks natuurlijk. Ik denk dat je baby wel iets mee krijgt van je gemoedstoestand, dus doe het rustig aan en laat stress je niet teveel de baas zijn. En huil je verdriet eruit als het nodig is. Sterkte!

@Channie & Moons: Gefeliciteerd! Het gaat nu snel met de 20 weken! Zo spannend allemaal die echo's binnenkort. Ik kijk allereerst uit naar de geslachtsbepaling overmorgen!!!

Weet iemand van jullie wat er met FUnnyme is? IS ze met vakantie toch niet? Haar laatste activiteit was vorige week zaterdag namelijk...

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Dag meiden,

vroeg ik me ook af, Boomer. Misschien is ze toch op vakantie. De buddy-lijst is nl. ook niet meer bijgewerkt.

Wennepen, wat een verdrietig nieuws. De baby hoef je je geen zorgen om te maken, ook stress kan hij/zij wel aan. Proberen om goed voor jezelf te zorgen, de rust te pakken waar je kunt. Verdriet moet eruit, dus huilen is alleen maar opluchting. Sterkte, meis...

15. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Goedemorgen,

Wennepen, dikke knuffel meid. Ik weet wat je doormaakt. :(
    Je beeb heeft er geen last van. Onbewust bescherm jij jezelf en je beeb. (Dit vertelde mijn kraamhulp toen. )

Marije, klinkt niet echt lekker. Zal morgen toch maar de gyn bellen en ik weet niet of het kan, maar minder werken, is dat een optie?

Ik weet ook niet waar Funnyme is. Volgens mij was ze niet op vakantie.

Lynette, balen zeg, van die kiespijn. Hopelijk zakt het wat af en kan je het uitzingen tot na je bevalling.

Moons en Channie, gefeliciteerd met jullie 20 weken.

16. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Lieve meiden,

Dank je wel voor jullie lieve woorden. Het gaat een dubbele tijd worden. Spanningen rond de situatie voor mijn moeder, maar ook leuke tijden omdat we aan de babykamer gaan beginnen.

Hebben jullie leuke tips of ideeën voor de babykamer, of weten jullie leuke sites voor ideeën?

Marye, Vervelend dat je tintelingen in je been hebt. Probeer rustig aan te doen of eventueel te masseren?

Moon en Channie, 20 weken alweer, jullie zijn op de helft, super zeg!

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @wennepen: jeetje wat verdrietig zeg, ik wil je heel veel sterkte wensen, net als velen heb ik die rotziekte van dichtbij meegemaakt, alles voelt dan zo dubbel. Nogmaals sterkte. Over de babykamer, ik had wel veel ideetjes maar mijn man kon zich natuurlijk nergens wat bij voorstellen dus toen we gisteren door twee van die grote babyzaken gelopen hebben, zei hij ook af en toe van dit of dat vond ie leuk dus nu kunnen we het er eindelijk over hebben hihi.

@marye, doe rustig aan en misschien morgen zowieso maar even bellen om alles voor te leggen, bij mij zeiden ze, waarom heb je niet eerder gebeld dus de volgende keer ga ik dat echt doen!

@tweelingmoeders: hoe dik zijn jullie nu eigenlijk, ik voelde vanochtend dat mijn baarmoeder al wel ter hoogte van mijn navel zit maar ik ben de afgelopen 2 weken vooral ronder geworden niet echt dikker, verder zit ook alles aan de voorkant. Mag van mij wel een beetje alle kanten op gaan straks haha anders krijg ik zo'n toeter.

Hebben jullie ook al dat je overal met je buik tegenaan komt hihi. Fijne zondag allemaal!

18. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Mijn buik bij 20 weken

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Netjes channie mijne staat in m'n album

20. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden!

@Wennepen, Heel veel sterkte. Wat een verschrikkelijk nieuws! De baby ligt gelukkig goed beschermd hoor. Probeer de rust te nemen die je nodig hebt!

@Moon en Channie, Jeeeeeeeeeeeeeej ook 20 weken!!! :D

@Linda, Ja ik stoot m'n buik soms ook haha! Heel grappig, opeens zijn het niet m'n borsten die het verst naar voren 'zijn' maar m'n buik ;)

@Funnyme, ja ik had ook al gekeken of ze ergens anders had gepost. Maar misschien is ze wel op vakantie??

@Hier, Wij gaan gezellig naar m'n oma straks. Lootjes voor Sinterklaas trekken.... ook dat nog hé ;) Daarna de meubeltjes in het kamertje zetten!

Fijne dag!
    Liefs Laar

Deel Deze Pagina